quote:Op zondag 8 mei 2011 21:01 schreef MaLo het volgende:
Tuurlijk is die volgende week in Amsterdam. Twente is daar volgende week ook, om hem uitgereikt te krijgen
Zeer voorspelbare reacties was te verwachten, maar oké ik wil het best uitleggenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:11 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Die schaal staat 100% zeker in Amsterdam, alleen geef ik 70% dat die mee de bus in gaat naar Enschede.
Naar mijn weten is FC Twente in totaal nog maar één keer kampioen geweest, ergo; Ajax.quote:De dertigste kampioensschaal
Ik had helemaal over dat 30e heengelezen, las alleen Kampioensschaalquote:Op zondag 8 mei 2011 21:29 schreef msnk het volgende:
[..]
[..]
Zeer voorspelbare reacties was te verwachten, maar oké ik wil het best uitleggen
[..]
Naar mijn weten is FC Twente in totaal nog maar één keer kampioen geweest, ergo; Ajax.
Tja dan is dat met dank aan Feyenoord, die dan daardoor tevens de afstand nog groter zien worden als Ajax CL mag gaan spelen.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:11 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Die schaal staat 100% zeker in Amsterdam, alleen geef ik 70% dat die mee de bus in gaat naar Enschede. Twente is momenteel 1-1,5 stap verder dan Ajax en vooral achterin minder kwetsbaar.
Ajax moet volgende week winnen en daarmee dus vroeg druk gaan zetten, balverlies is met een speler als Ruiz dan dodelijk.
Leuk filmpje, mooie beelden.quote:
Kippenvel..quote:
Lol toen Ajax 2-0 voor stond had het net 1,5 kans gehad en Twente al 10 ofzo.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:15 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat vond ik toch niet. Afgezien van de standaardsituaties werd Twente nauwelijks gevaarlijk, in tegenstelling tot Ajax. Twente is in feite een beperkte ploeg die zijn kracht put uit het feit dat ze hun beperkingen goed kennen.
Voor volgende week in een volle Arena is er nog niks zeker, Ajax is bij voorbaat absoluut niet kansloos.
Tof.quote:
Dit.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:38 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Lol toen Ajax 2-0 voor stond had het net 1,5 kans gehad en Twente al 10 ofzo.
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:38 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Lol toen Ajax 2-0 voor stond had het net 1,5 kans gehad en Twente al 10 ofzo.
Is er ook zoiets van de Kuip? Sfeer daar was echt tof. Vooral toen Ajax 2-0 voorstond.. Ajaxvak stond helemaal op de kop. Dat draaide gaandeweg volledig om.quote:
Zat je ook in vak Z4?quote:Op maandag 9 mei 2011 01:36 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik heb videos op mijn youtube staan, maar beetje brakke kwaliteit somswel een dansende Landzaat
http://www.youtube.com/ladymiarae#p/a
Janko ook: I am proud to be a tukker!
Also! Ik zat een paar rijen achter je, zelfde vak.quote:Op maandag 9 mei 2011 01:40 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Rolstoelvak ja, zo'n vijf meter van de dugout van Twente.
quote:Op maandag 9 mei 2011 01:41 schreef Skv het volgende:
[..]
Also! Ik zat een paar rijen achter je, zelfde vak.
Frank de Boer heeft veel geleerd van Van Marwijkquote:Op maandag 9 mei 2011 01:42 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]tof!
Vertonghen "Twente is alleen gevaarlijk uit spelhervattingen" Zure verliezer. Hij vond ook dat Ajax domineerde en dat ze volgende week 'geen probleem' zouden hebben met Twente.
Hij keek en zag dat het goed was enquote:Op zondag 8 mei 2011 16:44 schreef blistah het volgende:
KOMAAN TWENTE EN PAK DAT ARROGANTE AJAX AAN VANAVOND
Helaas Jojoortjequote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:08 schreef Jojoortje het volgende:
Laten we hopen dat de arbitrage geen beslissende fout maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |