abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin maandag 9 mei 2011 @ 16:33:52 #226
35723 crew  GGMM
pi_96551878
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:18 schreef Skv het volgende:
Ik vind het overigens zo ontzettend flauw dat al die Ajacieden nu lopen te zeuren dat Twente wint.
De beker stelt niks voor en is gewoontjes, alleen de titel maakte eigenlijk uit, gisteren was een oefenpotje etc. Ik hoop voor al die arrogante klerelijers dat Twente met 5-0 wint.
Datzelfde geldt andersom. Sommige van 'ons' (waaronder ik) gaven al niks om de bekerfinale, voordat deze begon en verloren werd. Nu opeens is dat zogenaamd omdat we hem verloren hebben.

//edit: AFC Ajax #1535: Op naar de titel.

Zie hier. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_96551933
quote:
13s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:33 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Sorry, maar dat is echt dikke bullshit. Tuurlijk is het leuk een prijsje te pakken, maar Ajacieden roepen al jaren dat de beker geen zak voorstelt. Vorig jaar nog, toen Feyenoord nog net even wat harder van de daken schreeuwde dat het geen echte prijs was, toen waren de Ajacieden opeens 'arrogant' omdat ze zeiden dat de beker niets meer is dan een troostprijs. Fuck duh :')

Echt, dit is het meest trieste argument dat je als Twente supporter kunt gaan lopen roepen. Of gaan jullie volgende week alsnog FC Twente huldigen als ze opeens 3e eindigen na verlies tegen Ajax voor die 'geweldige' overwinning van de beker? Nee he, dan is het feestje toch net even wat minder leuk en interessant, en terecht. De beker is een troostprijs heren, niets meer niets minder.
Je verdraait dingen.
pi_96551990
quote:

[..]

Sorry, maar dat is echt dikke bullshit. Tuurlijk is het leuk een prijsje te pakken, maar Ajacieden roepen al jaren dat de beker geen zak voorstelt. Vorig jaar nog, toen Feyenoord nog net even wat harder van de daken schreeuwde dat het geen echte prijs was, toen waren de Ajacieden opeens 'arrogant' omdat ze zeiden dat de beker niets meer is dan een troostprijs. Fuck duh :')

Echt, dit is het meest trieste argument dat je als Twente supporter kunt gaan lopen roepen. Of gaan jullie volgende week alsnog FC Twente huldigen als ze opeens 3e eindigen na verlies tegen Ajax voor die 'geweldige' overwinning van de beker? Nee he, dan is het feestje toch net even wat minder leuk en interessant, en terecht. De beker is een troostprijs heren, niets meer niets minder.
Lees jij wel wat ik type? Bovendien ben ik een Ajaxsupporter, zoals ik net al vermeldde. Ik zag de harde kern van Ajax gisteren goed balen. Natuurlijk wil men liever landskampioen worden dan de beker winnen, maar het is voor Ajax wel iets meer dan een troostprijs waar men niets om geeft.
Noot noot.
  maandag 9 mei 2011 @ 16:36:09 #229
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_96551996
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:34 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Je verdraait dingen.
Maar wij zeggen als sinds jaren dat het een troostprijs is. Daar ben je het wel mee eens toch?
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_96552034
quote:
10s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:36 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Maar wij zeggen als sinds jaren dat het een troostprijs is. Daar ben je het wel mee eens toch?
Waarom stonden ze gisteren dan zo te bibberen en te nagelbijten ?
  maandag 9 mei 2011 @ 16:38:11 #231
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_96552090
quote:

[..]

Vanwaar dan die gefrustreerde indruk, om een troostprijsje? Waarom dan die hele huldigingen om een troostprijsje? De KNVB beker is een prijs. Een iets mindere prijs dan de titel maar het is gewoon een prijs die iedere club wilt winnen.
  maandag 9 mei 2011 @ 16:38:38 #232
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_96552106
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:37 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Waarom stonden ze gisteren dan zo te bibberen en te nagelbijten ?
Je wilt elke wedstrijd winnen, vooral van FCT, maar de meeste Ajacieden lagen er niet wakker van na afloop. Ik wilde ook dat ze gewoon wonnen van FCT, maar niet omdat ik per se de beker wilde, maar gewoon omdat ik wilde dat Ajax won.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_96552108
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:38 schreef inZanity het volgende:

[..]

Vanwaar dan die gefrustreerde indruk, om een troostprijsje? Waarom dan die hele huldigingen om een troostprijsje? De KNVB beker is een prijs. Een iets mindere prijs dan de titel maar het is gewoon een prijs die iedere club wilt winnen.
Idd :)
Noot noot.
pi_96552160
quote:
10s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:38 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Je wilt elke wedstrijd winnen, vooral van FCT, maar de meeste Ajacieden lagen er niet wakker van na afloop. Ik wilde ook dat ze gewoon wonnen van FCT, maar niet omdat ik per se de beker wilde, maar gewoon omdat ik wilde dat Ajax won.
Die in het stadion baalden anders behoorlijk, misschien moet je gewoon voor jezelf spreken. ;)
  maandag 9 mei 2011 @ 16:40:29 #235
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_96552202
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:39 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Die in het stadion baalden anders behoorlijk, misschien moet je gewoon voor jezelf spreken. ;)
Er is een verschil tussen balen omdat je de beker niet wint, en balen omdat je gewoon een 2-0 voorpsrong verspeelt en verliest van Twinte.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  Forum Admin maandag 9 mei 2011 @ 16:41:38 #236
35723 crew  GGMM
pi_96552254
quote:

[..]

Sowieso een goed punt. Er wordt altijd over 'we' en 'jullie' gepraat.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_96552281
quote:
10s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:40 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen balen omdat je de beker niet wint, en balen omdat je gewoon een 2-0 voorpsrong verspeelt en verliest van Twinte.
Maar wat jij zegt is een oorzaak-gevolg.
Noot noot.
pi_96552301
quote:

[..]

Welke gefrustreerde indruk? Pak de Ajax topics van afgelopen week erbij, 90% zegt daar dat de enige prijs die boeit de titel is. Hell, ik wil best even naar vorig jaar graven om te kijken hoeveel anti-Ajacieden daar roepen dat de beker 'slechts' een troostprijs is.
  maandag 9 mei 2011 @ 16:42:58 #239
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_96552322
quote:

[..]

Ja natuurlijk, je wilt altijd alles winnen. Betekend niet dat het een boeiende prijs is, of belangrijk. De gefrustreerde indruk komt door al die FCT "fans" die ineens overal tevoorschijn komen en van de daken schreeuwen dat ze zo'n geweldige prijs hebben gewonnen.
quote:

[..]

Natuurlijk baal je, je baalt altijd als je een prijs verliest, dat maakt hem nog niet belangrijk.

Sowieso, als Feyenoorders dat soort dingen gaan zeggen zijn ze al helemaal te hypocriet voor woorden, die riepen het vorig jaar nog om het hardst. Maar dat valt ook wel te verwachten bij dat cluppie :')
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_96552354
quote:

[..]

Vind je het gek, een 2-0 voorsprong tegen je grote titelkandidaat weggeven voor een troostprijs, terwijl je zelf 2.5 uur erover gedaan hebt om in Rotterdam te komen :') ik zou ook niet vrolijk worden van zoiets.
  maandag 9 mei 2011 @ 16:44:40 #241
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_96552407
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:43 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Vind je het gek, een 2-0 voorsprong tegen je grote titelkandidaat weggeven voor een troostprijs, terwijl je zelf 2.5 uur erover gedaan hebt om in Rotterdam te komen :') ik zou ook niet vrolijk worden van zoiets.
Tja, al zou Ajax de copa amsterdam in de finale verliezen, dan zou ik nog balen. Terwijl die prijs echt 0,0 boeit en gespeeld word door jeugdteams.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_96552409
quote:
16s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

Natuurlijk baal je, je baalt altijd als je een prijs verliest, dat maakt hem nog niet belangrijk.

Sowieso, als Feyenoorders dat soort dingen gaan zeggen zijn ze al helemaal te hypocriet voor woorden, die riepen het vorig jaar nog om het hardst. Maar dat valt ook wel te verwachten bij dat cluppie :')
Je moet wel de feiten kennen.
  Forum Admin maandag 9 mei 2011 @ 16:47:11 #243
35723 crew  GGMM
pi_96552560
quote:
16s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Dat zullen sommige Feyenoorders wellicht geroepen hebben, maar je kunt daar onmogelijk alle supporters op afrekenen.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_96552639
quote:
16s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:44 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Tja, al zou Ajax de copa amsterdam in de finale verliezen, dan zou ik nog balen. Terwijl die prijs echt 0,0 boeit en gespeeld word door jeugdteams.
Chippie Polar Cup _O_
  maandag 9 mei 2011 @ 16:50:23 #245
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_96552737
Ajax kan de dubbel nog pakken! 2 x verliezen ^O^ _O_ En dat gaan ze ook doen.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_96553018
Wat een gesprek hier :')

Was het geweldig dat we de beker wonnen? Ja! :Y
Zou het fucking teleurstellend zijn als we volgende week niet winnen van Ajax? Ja!
Betekent dat dat dit minder geweldig is? Nee.

Ja, de beker is een minder interessante prijs als je ook nog kampioen kan worden, maar als zowel Twente als Ajax geen kampioen had kunnen worden waren ze maar wat blij met die beker. Het was gister een geweldige wedstrijd, mooi feestje, klaar. Of we nou kampioen worden of niet, dat blijft gewoon zo.
♥ scars make us who we are ♥
  maandag 9 mei 2011 @ 16:56:30 #247
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_96553037
quote:
10s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:42 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Welke gefrustreerde indruk? Pak de Ajax topics van afgelopen week erbij, 90% zegt daar dat de enige prijs die boeit de titel is. Hell, ik wil best even naar vorig jaar graven om te kijken hoeveel anti-Ajacieden daar roepen dat de beker 'slechts' een troostprijs is.
Welke gefrustreerde indruk? :') Als ik de wedstrijd niet gezien had en enkelt op de reactie's hier op fok(en de Boer en Vertongen en Aldeweireld enz. enz. enz.) was afgegaan had ik niet beter geweten dan dat Ajax véél beter was, de wedstrijd grotendeels gedomineerd heeft maar uiteindelijk door een ontzettende blunder van Blom de winst afgenomen is. Vervolgens krijg je niks anders te horen dan dat deze wedstrijd er niet toe deed, de beker maar een troostprijsje is en volgende week/de titel het enige is dat telt.

Echter dat is als ik de wedstrijd niet had gezien. Eenieder die de wedstrijd wel heeft gezien weet dat juist Twente(op de eerste helft verlenging na, eerlijk is eerlijk) de wedstrijd gedomineerd heeft, het betere spel had en gewoon volkomen verdiend heeft gewonnen. Dat Ajax twee keer volkomen uit het niets scoort verandert daar niks aan, integendeel. Als ik de spanning in het Ajax-publiek zag en de teleurstelling na afloop, kreeg ik niet de indruk dat het nergens om ging.

Wat jij er van vind moet jij weten. Voor mij maak je dan een redelijk gefrustreerde indruk.
  maandag 9 mei 2011 @ 17:13:02 #248
67670 Skv
Cynist.
pi_96553804
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:56 schreef inZanity het volgende:

[..]

Welke gefrustreerde indruk? :') Als ik de wedstrijd niet gezien had en enkelt op de reactie's hier op fok(en de Boer en Vertongen en Aldeweireld enz. enz. enz.) was afgegaan had ik niet beter geweten dan dat Ajax véél beter was, de wedstrijd grotendeels gedomineerd heeft maar uiteindelijk door een ontzettende blunder van Blom de winst afgenomen is. Vervolgens krijg je niks anders te horen dan dat deze wedstrijd er niet toe deed, de beker maar een troostprijsje is en volgende week/de titel het enige is dat telt.

Echter dat is als ik de wedstrijd niet had gezien. Eenieder die de wedstrijd wel heeft gezien weet dat juist Twente(op de eerste helft verlenging na, eerlijk is eerlijk) de wedstrijd gedomineerd heeft, het betere spel had en gewoon volkomen verdiend heeft gewonnen. Dat Ajax twee keer volkomen uit het niets scoort verandert daar niks aan, integendeel. Als ik de spanning in het Ajax-publiek zag en de teleurstelling na afloop, kreeg ik niet de indruk dat het nergens om ging.

Wat jij er van vind moet jij weten. Voor mij maak je dan een redelijk gefrustreerde indruk.
Eens!
..en ook voor alle andere Ajax-supporters die hier ineens fanatiek meeposten: http://www.ajaxshowtime.c(...)inst-knvb-beker.html

Met name vanaf 13.00.

Als het zo gevierd wordt in Amsterdam als ze winnen (terwijl Twente nu niet eens een huldiging heeft) en dan gaat zeiken dat het niks voorstelt als een andere club de beker wint dan is dat best sneu.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_96554328
Mooi dat er gediscussieerd kan worden zonder gescheld op elkaar.
Noot noot.
  maandag 9 mei 2011 @ 17:26:14 #250
67670 Skv
Cynist.
pi_96554421
Ik heb nu al zin in zondag. Dit maal tien, mits winst.

http://www.zie.nl/video/s(...)-Twente/m1gz4mafqg6w
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')