Datzelfde geldt andersom. Sommige van 'ons' (waaronder ik) gaven al niks om de bekerfinale, voordat deze begon en verloren werd. Nu opeens is dat zogenaamd omdat we hem verloren hebben.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:18 schreef Skv het volgende:
Ik vind het overigens zo ontzettend flauw dat al die Ajacieden nu lopen te zeuren dat Twente wint.
De beker stelt niks voor en is gewoontjes, alleen de titel maakte eigenlijk uit, gisteren was een oefenpotje etc. Ik hoop voor al die arrogante klerelijers dat Twente met 5-0 wint.
Je verdraait dingen.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is echt dikke bullshit. Tuurlijk is het leuk een prijsje te pakken, maar Ajacieden roepen al jaren dat de beker geen zak voorstelt. Vorig jaar nog, toen Feyenoord nog net even wat harder van de daken schreeuwde dat het geen echte prijs was, toen waren de Ajacieden opeens 'arrogant' omdat ze zeiden dat de beker niets meer is dan een troostprijs. Fuck duh![]()
Echt, dit is het meest trieste argument dat je als Twente supporter kunt gaan lopen roepen. Of gaan jullie volgende week alsnog FC Twente huldigen als ze opeens 3e eindigen na verlies tegen Ajax voor die 'geweldige' overwinning van de beker? Nee he, dan is het feestje toch net even wat minder leuk en interessant, en terecht. De beker is een troostprijs heren, niets meer niets minder.
Lees jij wel wat ik type? Bovendien ben ik een Ajaxsupporter, zoals ik net al vermeldde. Ik zag de harde kern van Ajax gisteren goed balen. Natuurlijk wil men liever landskampioen worden dan de beker winnen, maar het is voor Ajax wel iets meer dan een troostprijs waar men niets om geeft.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is echt dikke bullshit. Tuurlijk is het leuk een prijsje te pakken, maar Ajacieden roepen al jaren dat de beker geen zak voorstelt. Vorig jaar nog, toen Feyenoord nog net even wat harder van de daken schreeuwde dat het geen echte prijs was, toen waren de Ajacieden opeens 'arrogant' omdat ze zeiden dat de beker niets meer is dan een troostprijs. Fuck duh![]()
Echt, dit is het meest trieste argument dat je als Twente supporter kunt gaan lopen roepen. Of gaan jullie volgende week alsnog FC Twente huldigen als ze opeens 3e eindigen na verlies tegen Ajax voor die 'geweldige' overwinning van de beker? Nee he, dan is het feestje toch net even wat minder leuk en interessant, en terecht. De beker is een troostprijs heren, niets meer niets minder.
Maar wij zeggen als sinds jaren dat het een troostprijs is. Daar ben je het wel mee eens toch?quote:
Waarom stonden ze gisteren dan zo te bibberen en te nagelbijten ?quote:Op maandag 9 mei 2011 16:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar wij zeggen als sinds jaren dat het een troostprijs is. Daar ben je het wel mee eens toch?
Vanwaar dan die gefrustreerde indruk, om een troostprijsje? Waarom dan die hele huldigingen om een troostprijsje? De KNVB beker is een prijs. Een iets mindere prijs dan de titel maar het is gewoon een prijs die iedere club wilt winnen.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je wilt elke wedstrijd winnen, vooral van FCT, maar de meeste Ajacieden lagen er niet wakker van na afloop. Ik wilde ook dat ze gewoon wonnen van FCT, maar niet omdat ik per se de beker wilde, maar gewoon omdat ik wilde dat Ajax won.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:37 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Waarom stonden ze gisteren dan zo te bibberen en te nagelbijten ?
Iddquote:Op maandag 9 mei 2011 16:38 schreef inZanity het volgende:
[..]
Vanwaar dan die gefrustreerde indruk, om een troostprijsje? Waarom dan die hele huldigingen om een troostprijsje? De KNVB beker is een prijs. Een iets mindere prijs dan de titel maar het is gewoon een prijs die iedere club wilt winnen.
Die in het stadion baalden anders behoorlijk, misschien moet je gewoon voor jezelf spreken.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je wilt elke wedstrijd winnen, vooral van FCT, maar de meeste Ajacieden lagen er niet wakker van na afloop. Ik wilde ook dat ze gewoon wonnen van FCT, maar niet omdat ik per se de beker wilde, maar gewoon omdat ik wilde dat Ajax won.
Er is een verschil tussen balen omdat je de beker niet wint, en balen omdat je gewoon een 2-0 voorpsrong verspeelt en verliest van Twinte.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die in het stadion baalden anders behoorlijk, misschien moet je gewoon voor jezelf spreken.
Sowieso een goed punt. Er wordt altijd over 'we' en 'jullie' gepraat.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die in het stadion baalden anders behoorlijk, misschien moet je gewoon voor jezelf spreken.
Maar wat jij zegt is een oorzaak-gevolg.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen balen omdat je de beker niet wint, en balen omdat je gewoon een 2-0 voorpsrong verspeelt en verliest van Twinte.
Welke gefrustreerde indruk? Pak de Ajax topics van afgelopen week erbij, 90% zegt daar dat de enige prijs die boeit de titel is. Hell, ik wil best even naar vorig jaar graven om te kijken hoeveel anti-Ajacieden daar roepen dat de beker 'slechts' een troostprijs is.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:38 schreef inZanity het volgende:
[..]
Vanwaar dan die gefrustreerde indruk, om een troostprijsje? Waarom dan die hele huldigingen om een troostprijsje? De KNVB beker is een prijs. Een iets mindere prijs dan de titel maar het is gewoon een prijs die iedere club wilt winnen.
Ja natuurlijk, je wilt altijd alles winnen. Betekend niet dat het een boeiende prijs is, of belangrijk. De gefrustreerde indruk komt door al die FCT "fans" die ineens overal tevoorschijn komen en van de daken schreeuwen dat ze zo'n geweldige prijs hebben gewonnen.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:38 schreef inZanity het volgende:
[..]
Natuurlijk baal je, je baalt altijd als je een prijs verliest, dat maakt hem nog niet belangrijk.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vind je het gek, een 2-0 voorsprong tegen je grote titelkandidaat weggeven voor een troostprijs, terwijl je zelf 2.5 uur erover gedaan hebt om in Rotterdam te komenquote:Op maandag 9 mei 2011 16:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Tja, al zou Ajax de copa amsterdam in de finale verliezen, dan zou ik nog balen. Terwijl die prijs echt 0,0 boeit en gespeeld word door jeugdteams.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vind je het gek, een 2-0 voorsprong tegen je grote titelkandidaat weggeven voor een troostprijs, terwijl je zelf 2.5 uur erover gedaan hebt om in Rotterdam te komenik zou ook niet vrolijk worden van zoiets.
Je moet wel de feiten kennen.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Natuurlijk baal je, je baalt altijd als je een prijs verliest, dat maakt hem nog niet belangrijk.
Sowieso, als Feyenoorders dat soort dingen gaan zeggen zijn ze al helemaal te hypocriet voor woorden, die riepen het vorig jaar nog om het hardst. Maar dat valt ook wel te verwachten bij dat cluppie
Dat zullen sommige Feyenoorders wellicht geroepen hebben, maar je kunt daar onmogelijk alle supporters op afrekenen.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Natuurlijk baal je, je baalt altijd als je een prijs verliest, dat maakt hem nog niet belangrijk.
Sowieso, als Feyenoorders dat soort dingen gaan zeggen zijn ze al helemaal te hypocriet voor woorden, die riepen het vorig jaar nog om het hardst. Maar dat valt ook wel te verwachten bij dat cluppie
Chippie Polar Cupquote:Op maandag 9 mei 2011 16:44 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Tja, al zou Ajax de copa amsterdam in de finale verliezen, dan zou ik nog balen. Terwijl die prijs echt 0,0 boeit en gespeeld word door jeugdteams.
Welke gefrustreerde indruk?quote:Op maandag 9 mei 2011 16:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Welke gefrustreerde indruk? Pak de Ajax topics van afgelopen week erbij, 90% zegt daar dat de enige prijs die boeit de titel is. Hell, ik wil best even naar vorig jaar graven om te kijken hoeveel anti-Ajacieden daar roepen dat de beker 'slechts' een troostprijs is.
Eens!quote:Op maandag 9 mei 2011 16:56 schreef inZanity het volgende:
[..]
Welke gefrustreerde indruk?Als ik de wedstrijd niet gezien had en enkelt op de reactie's hier op fok(en de Boer en Vertongen en Aldeweireld enz. enz. enz.) was afgegaan had ik niet beter geweten dan dat Ajax véél beter was, de wedstrijd grotendeels gedomineerd heeft maar uiteindelijk door een ontzettende blunder van Blom de winst afgenomen is. Vervolgens krijg je niks anders te horen dan dat deze wedstrijd er niet toe deed, de beker maar een troostprijsje is en volgende week/de titel het enige is dat telt.
Echter dat is als ik de wedstrijd niet had gezien. Eenieder die de wedstrijd wel heeft gezien weet dat juist Twente(op de eerste helft verlenging na, eerlijk is eerlijk) de wedstrijd gedomineerd heeft, het betere spel had en gewoon volkomen verdiend heeft gewonnen. Dat Ajax twee keer volkomen uit het niets scoort verandert daar niks aan, integendeel. Als ik de spanning in het Ajax-publiek zag en de teleurstelling na afloop, kreeg ik niet de indruk dat het nergens om ging.
Wat jij er van vind moet jij weten. Voor mij maak je dan een redelijk gefrustreerde indruk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |