Ze hadden het er over dat hij 3e assistent trainer zou worden... en dan ineens hoofdtrainer? Nee dan denk ik dat ze iemand anders aantrekken/MPH nog een jaartje laten staanquote:Op woensdag 6 april 2011 14:09 schreef Undergod het volgende:
Leuk dat youri mulder teruggaat naar twente.
Ik vraag me af hoe ze het opgezet hebben, hij zal daar niet door preud'homme gevraagd zijn.
Dus jongens; wat komt er na de huidige trainer?
Ik denk mulder als hoofd trainer, met schreuder en palhplatz.
Of denken jullie dat FCT een grotere naam als trainer haalt?
ja voor nu, en misschien volgend jaar ook nog.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:11 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
Ze hadden het er over dat hij 3e assistent trainer zou worden... en dan ineens hoofdtrainer? Nee dan denk ik dat ze iemand anders aantrekken/MPH nog een jaartje laten staan
quote:Villarreal: Twente zware tegenstander
VILLARREAL - Een dag voor de ontmoeting in de kwartfinale van de Europa League met FC Twente heeft coach Juan Carlos Garrido van Villarreal de kracht van de tegenstander geroemd. „Ik heb het idee dat FC Twente in Spanje wat wordt onderschat. Dat slaat nergens op. We praten over de koploper van de Nederlandse competitie.”
Na winst op onder andere Napoli en Leverkusen rekent half Villarreal zich al rijk met een plaats in de halve finale. Dat gaat Garrido te ver. „FC Twente heeft het aanvankelijk goed gedaan in de Champions League. Vervolgens wint het in de Europa League van twee topteams uit Rusland. Wij zullen op eigen veld voluit moeten gaan om een goed resultaat neer te zetten.”
Standaardpraat, hoop wel dat de spelers Twente zullen onderschatten.quote:
Dit dus.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:35 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Standaardpraat, hoop wel dat de spelers Twente zullen onderschatten.
Ik hoop toch van welquote:Op woensdag 6 april 2011 16:26 schreef NightDream het volgende:
Twente gaat weer stunten, let maar op.
Ik ookquote:
Joopiequote:ENSCHEDE - FC Twente is van plan om haar begroting komende zomer met liefst tien miljoen euro op te schroeven.
© ProShotsWe blijven groeien, zegt voorzitter Joop Munsterman in het nieuwe magazine van NUsport. Volgend seizoen willen we naar een begroting van 45 miljoen.
De Tukkers werken deze jaargang met een budget van ongeveer 35 miljoen euro. Onder de in 2004 aangetreden Munsterman kwam de afgelopen jaren het ene na het andere plan tot wasdom in Enschede.
FC Twente werkte zich op van bijna failliete middenmoter tot de landskampioen van 2010, die dit seizoen na de Johan Cruijff Schaal nóg drie prijzen kan winnen.
Uitverkocht stadion
De Grolsch Veste is elke wedstrijd uitverkocht met ruim 24 duizend fans. En als het aan Munsterman ligt, werkt Twente straks in een stadion met 44 duizend stoeltjes. Volgend seizoen gaan we al naar 32 duizend.
FC Twente bloeit aan alle kanten. Je merkt dat de club steeds meer begint te leven, ook buiten de regio, zegt Munsterman.
Vijf jaar geleden hadden we honderdduizend fans in Nederland, nu ruim een miljoen. Dat is fantastisch, maar we zijn nog lang niet klaar. We kijken al weer verder.
Theo in de laatste minuut 1-0quote:Op woensdag 6 april 2011 17:34 schreef Ausputzert het volgende:
Villareal zal over twee wedstrijden niet verslagen worden, maar toch hopen op wat spektakel.
jup, hoeren RTL... gelukkig wel fatsoenlijk commentaar dat welquote:Op donderdag 7 april 2011 12:27 schreef rulerofdeath het volgende:
Vanaamd weer naar onze belgische vrienden kijken
Mja hier wordt het vanaaf waarschijnlijk ook een streampje, TV doet het nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |