Ze hadden het er over dat hij 3e assistent trainer zou worden... en dan ineens hoofdtrainer? Nee dan denk ik dat ze iemand anders aantrekken/MPH nog een jaartje laten staanquote:Op woensdag 6 april 2011 14:09 schreef Undergod het volgende:
Leuk dat youri mulder teruggaat naar twente.
Ik vraag me af hoe ze het opgezet hebben, hij zal daar niet door preud'homme gevraagd zijn.
Dus jongens; wat komt er na de huidige trainer?
Ik denk mulder als hoofd trainer, met schreuder en palhplatz.
Of denken jullie dat FCT een grotere naam als trainer haalt?
ja voor nu, en misschien volgend jaar ook nog.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:11 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
Ze hadden het er over dat hij 3e assistent trainer zou worden... en dan ineens hoofdtrainer? Nee dan denk ik dat ze iemand anders aantrekken/MPH nog een jaartje laten staan
quote:Villarreal: Twente zware tegenstander
VILLARREAL - Een dag voor de ontmoeting in de kwartfinale van de Europa League met FC Twente heeft coach Juan Carlos Garrido van Villarreal de kracht van de tegenstander geroemd. „Ik heb het idee dat FC Twente in Spanje wat wordt onderschat. Dat slaat nergens op. We praten over de koploper van de Nederlandse competitie.”
Na winst op onder andere Napoli en Leverkusen rekent half Villarreal zich al rijk met een plaats in de halve finale. Dat gaat Garrido te ver. „FC Twente heeft het aanvankelijk goed gedaan in de Champions League. Vervolgens wint het in de Europa League van twee topteams uit Rusland. Wij zullen op eigen veld voluit moeten gaan om een goed resultaat neer te zetten.”
Standaardpraat, hoop wel dat de spelers Twente zullen onderschatten.quote:
Dit dus.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:35 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Standaardpraat, hoop wel dat de spelers Twente zullen onderschatten.
Ik hoop toch van welquote:Op woensdag 6 april 2011 16:26 schreef NightDream het volgende:
Twente gaat weer stunten, let maar op.
Ik ookquote:
Joopiequote:ENSCHEDE - FC Twente is van plan om haar begroting komende zomer met liefst tien miljoen euro op te schroeven.
© ProShotsWe blijven groeien, zegt voorzitter Joop Munsterman in het nieuwe magazine van NUsport. Volgend seizoen willen we naar een begroting van 45 miljoen.
De Tukkers werken deze jaargang met een budget van ongeveer 35 miljoen euro. Onder de in 2004 aangetreden Munsterman kwam de afgelopen jaren het ene na het andere plan tot wasdom in Enschede.
FC Twente werkte zich op van bijna failliete middenmoter tot de landskampioen van 2010, die dit seizoen na de Johan Cruijff Schaal nóg drie prijzen kan winnen.
Uitverkocht stadion
De Grolsch Veste is elke wedstrijd uitverkocht met ruim 24 duizend fans. En als het aan Munsterman ligt, werkt Twente straks in een stadion met 44 duizend stoeltjes. Volgend seizoen gaan we al naar 32 duizend.
FC Twente bloeit aan alle kanten. Je merkt dat de club steeds meer begint te leven, ook buiten de regio, zegt Munsterman.
Vijf jaar geleden hadden we honderdduizend fans in Nederland, nu ruim een miljoen. Dat is fantastisch, maar we zijn nog lang niet klaar. We kijken al weer verder.
Theo in de laatste minuut 1-0quote:Op woensdag 6 april 2011 17:34 schreef Ausputzert het volgende:
Villareal zal over twee wedstrijden niet verslagen worden, maar toch hopen op wat spektakel.
jup, hoeren RTL... gelukkig wel fatsoenlijk commentaar dat welquote:Op donderdag 7 april 2011 12:27 schreef rulerofdeath het volgende:
Vanaamd weer naar onze belgische vrienden kijken
Mja hier wordt het vanaaf waarschijnlijk ook een streampje, TV doet het nietquote:
Is dit een hengel naar een uitnodiging?quote:
of een kroegquote:Op donderdag 7 april 2011 15:20 schreef Undergod het volgende:
[..]
Is dit een hengel naar een uitnodiging?
Waar woon je dan, vast wel iemand in de buurt waar je mag kijken.
Hij had er tegen PSV nog een beetje vocht in zitten, geen berichten gehoord datie niet meespeeltquote:Op donderdag 7 april 2011 17:52 schreef d1ce het volgende:
Doet Theo wel gewoon mee gezien zijn blessure afgelopen zaterdag tegen PSV?
Nah had hem nu ook wel graag hele wedstrijd gezien aangezien een uitdoelpuntje de kansen aanzienlijk verhoogdquote:Op donderdag 7 april 2011 20:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zie hem nu liever een helft spelen en zondag de hele pot
quote:07-04-2011
FC Twente speelt vanavond in de kwartfinale van de UEFA Europa League tegen Villarreal. In Estadio El Madrigal wordt vanavond om 21.05 uur afgetrapt onder leiding van de Russische arbiter Aleksei Nikolaev.
Opstelling FC Twente: Mihaylov, Onyewu, Douglas, Wisgerhof, Tiendalli, Rosales, Brama, Janssen, Ruiz, De Jong, Bajrami
Wissels: Boschker, Bengtsson, Buysse, Landzaat, Janko, Chadli, John
Opstelling Villarreal: Lopez, Gonzalo, Musacchio, Marchena, Milmar, Santi Cazorla, Catala, Borja Valero, Bruno Soriano, Rossi, Mario Gaspar
Wissels: Juan Carlos, Marco Ruben, Cani, Capdevila, Cicinho, Kiko, Mubarak
huh, 5 verdedigers. of rosales doorgeschoven.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Ruiz in de basis dus! Rosales op het middenveld... Onyewu op rechtsback?
Dat kan natuurlijk ook jaquote:Op donderdag 7 april 2011 20:41 schreef Undergod het volgende:
De eerste helft villareal opvangen met 5-3-2. Dan onyewu die al geel heeft en die iemand uit de wedstrijd heeft geworsteld wisselen vlak na rust voor chadli. Misschien nog landzaat of janko voor kapotte de jong, en dan goaltje(s) pakken.
Laten we het hopen!
We gaan beginnen op belgie 2
Ik snap ook niet waarom hij Chadli nog inbracht.. laat hem lekker rusten en houdt ze heel/fit voor de competitie..quote:Op donderdag 7 april 2011 23:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zou zeggen: stel in de return een B-elftal op, en geef de helden rust zodat die zich vol op de competitie kunnen focussen.
Dat is dus een dikke vinger naar al je supporters, zeker de 24.000 die in je stadium zitten.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zou zeggen: stel in de return een B-elftal op, en geef de helden rust zodat die zich vol op de competitie kunnen focussen.
Geen dikke vinger naar je supporters, ik durf te wedden dat alle Tukkers (mezelf incluis) liever zien dat de spelers van FC Twente voor de 2e landstitel gaan dan dat ze zich totaal uitputten in een al verloren slag voor Europeesquote:Op donderdag 7 april 2011 23:56 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Dat is dus een dikke vinger naar al je supporters, zeker de 24.000 die in je stadium zitten.
Echt klote, compleet weggespeeld, maar niet onverwacht verloren.... hopelijk zien we volgende week nog een leuke pot in Enschede.
Douglas speelde slecht zeg, duidelijk geen wedstrijdritme meer...
afgetroefd, maar kop op, ik zie ze wel groeien hierdoor!
Ik snap niet dat Chadli op de bank zat(!)quote:Op donderdag 7 april 2011 23:55 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom hij Chadli nog inbracht.. laat hem lekker rusten en houdt ze heel/fit voor de competitie..
Mijn collega zei gister nog:"het kan alle kanten op, of we winnen met 0-1 of we krijgen met 5-1 op de kloten"..quote:Op donderdag 7 april 2011 23:10 schreef Jojoortje het volgende:
Nou ja... Alle focus op het kampioenschap dan maar?
Dit had ik niet verwacht hoor.
Ik snap wel dat hij ruiz eraf haalde en chadli bracht.quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:56 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Chadli op de bank zat(!)
Onyewu... jezus had veel liever Buysse op links zien staan, gewoon normale linie zeg maarquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:00 schreef Undergod het volgende:
[..]
Ik snap wel dat hij ruiz eraf haalde en chadli bracht.
Al had ik liever bajrami eraf zien gaan.
De hele tijd je man opzoeken werkt goed tegen vvv niet tegen 3 spanjolen.
Ik vond het niet goed staan achterin. Teveel wissellingen in een anders redelijke verdediging. Wtf @ onyewu.
Mja idd, een ploeg die zo makkelijk aanvalt gaan verdedigen met 3 spelersquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:52 schreef Breekfast het volgende:
Preud'homme heeft hier ook gewoon een wanprestatie geleverd. Opstelling werkte totaal niet, verdedigers wisten niet waar ze moesten lopen, Bajrami ipv Chadli gebruiken...![]()
En dan als het 4-0 staat Chadli er nog ff inbrengen...
Bij Bremen werkte het wel.... maargoed, Villareal heeft ook een hele andere aanval, die snelle gasten hadden vrij spel tegen Onyewu en Douglas.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:52 schreef Breekfast het volgende:
Preud'homme heeft hier ook gewoon een wanprestatie geleverd. Opstelling werkte totaal niet, verdedigers wisten niet waar ze moesten lopen, Bajrami ipv Chadli gebruiken...![]()
En dan als het 4-0 staat Chadli er nog ff inbrengen...
Bedankt voor je bijdrage aan de topic.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:04 schreef Ausputzert het volgende:
Alles kan, maar mensen die dachten dat Twente over 2 duels wel een goede kans maakte tegen Villareal, kennen die ploeg totaal niet.
Gelukkig zei ik het op voorhand al.
Maar, maar, maar ik heb 25 euro gelapt voor een kaartjequote:Op vrijdag 8 april 2011 00:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geen dikke vinger naar je supporters, ik durf te wedden dat alle Tukkers (mezelf incluis) liever zien dat de spelers van FC Twente voor de 2e landstitel gaan dan dat ze zich totaal uitputten in een al verloren slag voor Europees
Ik kreeg de indruk dat ze opgebrand waren. Ze lieten het spel lopen als een bejaarde met een luier.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:41 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Theo Janssen speelde zijn slechtste wedstrijd van het seizoen, Ruiz idem. In dat eerste kwartier hadden ze een goal kunnen en misschien wel moeten maken; dan had je nog een wedstrijd gehad.
Op een gegeven moment lieten ze het ook gewoon lopen, dat zag je duidelijk. En terecht, want wat wil je liever: kans op een plaats bij de laatste vier in europa of op zeker kampioen worden? Ik zou het wel weten...
Verder verwacht ik dat deze wedstrijd tegen Roda even wordt rechtgezet - voor zover daar spraken van kan zijn. Twente heeft dit seizoen nog niet één wedstrijd écht goed gespeeld én dik gewonnen. Nou, dat gaat dus dit weekend gebeuren dus. 4-0, 5-0, 6-1, dat werk. Ajax speelt gelijk tegen Groningen (weet ik uit semi-betrouwbare bron), en dan ben je een aardig eind op weg.
Iddquote:
Zo hoort het ook. Bouma ook al.quote:Op zondag 10 april 2011 20:03 schreef Spatzmann het volgende:
Ik vond trouwens wel dat rosales dat rood goed incasseerde. Overtreding maken en meteen weglopen
Ja dan kan Bouma en Rosales ook dood, want die halen de doorgebroken speler dood..quote:Op zondag 10 april 2011 18:24 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
toivonen moeten ze of kreupel schoppen of levenslang schorsen.
Ik vind een doorgebroken rode speler even tegenhouden dan iemand een rotschop geven zoals Janko laatst deed.quote:Op zondag 10 april 2011 21:55 schreef Hoogheid het volgende:
Rosales werkt het gevaar weg ten koste van een schorsing. Ach, het is het waard en een van de weinige slimme (rode) kaarten die je tegenwoordig nog tegenkomt die het waard zijn.
Er klopt geen bal van je zinquote:Op zondag 10 april 2011 21:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vind een doorgebroken rode speler even tegenhouden dan iemand een rotschop geven zoals Janko laatst deed.
Je vergist je: Rosales neemt de rode kaart, Toivonen gaat er ongestraft met een doelpunt vandoor... Dat maakt dat de overtreding van Toivonen die zoveelste (smerige/ongeziene) overtreding is.quote:Op zondag 10 april 2011 21:50 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja dan kan Bouma en Rosales ook dood, want die halen de doorgebroken speler dood..doe gewoon normaal .. het is smerig ja.. maar het mag, scheidsrechter moet ze er maar voor straffen.
Rosales zorgt ook ervoor dat Roda niet 1 op 1 op de keeper kan, en kan scoren.. maar daar hoor je niemand over, dat hoort bij de charme van het spel?
/rant..
Ook voor jullie dure punten.. vandaag.. wordt nog spannend.
Ik hoop alleen wel dat hij een flinke schorsing krijgt, want het was gewoon een smerige tackle van achteren.quote:Op zondag 10 april 2011 20:03 schreef Spatzmann het volgende:
Ik vond trouwens wel dat rosales dat rood goed incasseerde. Overtreding maken en meteen weglopen
Lol. Dat schorsen is wel een hype aan het worden merk ik.quote:Op zondag 10 april 2011 22:07 schreef IDisposable het volgende:
[..]
Ik hoop alleen wel dat hij een flinke schorsing krijgt, want het was gewoon een smerige tackle van achteren.
Zou wel spannend zijn iig.quote:Op maandag 11 april 2011 07:59 schreef uithangbord het volgende:
Je zou er hartkloppingen van krijgen gisteren. Zal de ontknoping dan toch plaatsvinden in de Arena?
Wees blij dat Theo deze week is geschorst tegen de Graafschap, in plaats van volgende week tegen Ado. Dat had ie toch eigenlijk wel slim aangepakt.quote:Op maandag 11 april 2011 14:35 schreef Skv het volgende:
Godverdomme, Rosales twee duels geschorst.
Tegen ADO uit er ook niet bij.
http://www.nu.nl/sport/24(...)ales-twee-duels.html
Voor een middelmatige, stroef voetballende ploeg als Twente is ook De Graafschap-uit niet eenvoudig. Maar het zou mooi zijn als ze weer kampioen worden.quote:Op maandag 11 april 2011 14:48 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wees blij dat Theo deze week is geschorst tegen de Graafschap, in plaats van volgende week tegen Ado. Dat had ie toch eigenlijk wel slim aangepakt.
Kom op zeg. Als je even het heroïsche wegdenkt, blijft gewoon een smerige tackle van achteren over.quote:Op maandag 11 april 2011 07:27 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Lol. Dat schorsen is wel een hype aan het worden merk ik.
PSV zit er ook altijd nog tussen, dus Ajax is ook nog van hen afhankelijk.quote:Op maandag 11 april 2011 10:37 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Een rechtstreeks duel om de titel.![]()
Dat zou gaaf zijn.
Derksen is een vrij goede bekende van Munsterman en hij zegt het nu al een hele tijd, dus ik denk niet dat Joop het echt tegenspreekt. In principe past hij ook niet echt bij een club die zich graag sociaal en maatschappelijk betrokken presenteert. Verder wel een prima voetballer natuurlijk.quote:Op maandag 11 april 2011 21:06 schreef Ronaldsen het volgende:
Zouden er zo veel problemen met Janssen zijn binnen Twente, zoals Derksen wederom beweert, of is dat lulkoek?
Waar zou Derksen deze info vandaan halen steeds?
Vraag me af of Munsterman werkelijk toen dat verhaal naar buiten heeft gebracht dat hij niet lekker in de groep zou liggen. Theo beweert van wel.quote:Op maandag 11 april 2011 21:09 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Derksen is een vrij goede bekende van Munsterman en hij zegt het nu al een hele tijd, dus ik denk niet dat Joop het echt tegenspreekt. In principe past hij ook niet echt bij een club die zich graag sociaal en maatschappelijk betrokken presenteert. Verder wel een prima voetballer natuurlijk.
Geen idee, maar zoals Munsterman overkomt, lijkt hij me iemand die niet echt een goed woord over heeft voor de persoon Theo. Niet dat hij mij zo'n vervelend mannetje lijkt, maar hij pas niet echt bij een club die haar maatschappelijke verantwoordelijkheid ook serieus wil nemen.quote:Op maandag 11 april 2011 22:21 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Vraag me af of Munsterman werkelijk toen dat verhaal naar buiten heeft gebracht dat hij niet lekker in de groep zou liggen. Theo beweert van wel.
Voor jou telt de wedstrijd tegen villareal niet meer mee?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:19 schreef ReMcOrE het volgende:
ondanks de schorsingen moet het lukken tegen De GraafschapDouglas er weer bij, De Jong ook weer fit waarschijnlijk...
Dit.quote:
Twentequote:Op woensdag 13 april 2011 19:16 schreef Silv het volgende:
Ik ben bang dat ze zich donderdag moe spelen, alsnog verliezen, en dan weer een matige competitiewedstrijd spelen.
Matig zal het sowieso wel zijn, maar tegen De Graafschap schiet 1 van de belangrijke spelers er heus wel een balletje in.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:16 schreef Silv het volgende:
Ik ben bang dat ze zich donderdag moe spelen, alsnog verliezen, en dan weer een matige competitiewedstrijd spelen.
Wat probeer je nou, zeggen dat we kansloos zijn tegen Villarreal? Alsof we dat zelf niet wetenquote:
Dat de wedstrijd tegen villareal jullie zal opbreken tegen de Graafschapquote:Op woensdag 13 april 2011 19:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat probeer je nou, zeggen dat we kansloos zijn tegen Villarreal? Alsof we dat zelf niet weten
Ik verwacht een B-elftal te zien aantreden tegen (het B-elftal van) Villarreal. Zou ik iig wel doen als ik monsieur Preud'Homme was.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat de wedstrijd tegen villareal jullie zal opbreken tegen de Graafschap
ALs ik hem was had ik ook niet 3-4-3 gespeeld tegen villarealquote:Op woensdag 13 april 2011 19:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik verwacht een B-elftal te zien aantreden tegen (het B-elftal van) Villarreal. Zou ik iig wel doen als ik monsieur Preud'Homme was.
En datquote:Op woensdag 13 april 2011 19:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
ALs ik hem was had ik ook niet 3-4-3 gespeeld tegen villareal
Braga - Dinamo Kiev hopelijk op de Belg, want RTL zal wel Twente of PSV uitzenden...quote:Op woensdag 13 april 2011 16:57 schreef Undergod het volgende:
[..]
Voor jou telt de wedstrijd tegen villareal niet meer mee?
Ik dacht trouwens te horen dat ze op belgie 2 afgelopen donderdag zeiden dat ze deze week waarschijnlijk een andere wedstrijd uit zouden zenden.
volgens mij gaat RTL gewoon weer voor PSV en EL voor Twente... wat de belgen doen weet ik nietquote:Op donderdag 14 april 2011 13:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Braga - Dinamo Kiev hopelijk op de Belg, want RTL zal wel Twente of PSV uitzenden...
In de hoop dat Twente Valencia-Villarreal heeft gezien afgelopen weekend.
Volgens tvgids.nlquote:Sporza: Voetbal - Europa League
Verslag
van de wedstrijd PSV - SL Benfica in de kwartfinale van de Europa League.
EL??quote:Op donderdag 14 april 2011 16:11 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
volgens mij gaat RTL gewoon weer voor PSV en EL voor Twente... wat de belgen doen weet ik niet
daar doe ik het ook voor!!!!quote:Op donderdag 14 april 2011 18:29 schreef Breekfast het volgende:
Gewoon ff 4-0 winnen vanavond en we zijn door
PSV staat al 2-0.. Hebben er nog 1 nodig!quote:Op donderdag 14 april 2011 16:27 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Volgens tvgids.nl
Net zo'n kansloze wedstrijd
2-1 inmiddels.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:53 schreef Skv het volgende:
[..]
PSV staat al 2-0.. Hebben er nog 1 nodig!
Tsja. Na die 1-0 en bijna 2-0 voor rust had het eventueel misschien nog wel gekund. Dit is gewoon afgelopen uit.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:27 schreef Silv het volgende:
Nouja. Het is tenminste rood tijdens een al verloren wedstrijd.
Die scheids had de vragende speler gewoon rood moeten geven... "Jij wil een kaart? Ok! En nu oprotten!"quote:Op donderdag 14 april 2011 23:03 schreef d1ce het volgende:
Leuk man, met z'n allen om een rode kaart vragen.
Triest dat het zo moet...ik denk niet dat we gewonnen hadden maar 2x onterecht buitenspel geven en een (in mijn ogen) onterechte rode kaart (maar wel penalty) bepalen toch weer een wedstrijd.quote:
Ik vond het gefluit echt debiel, zoals het het laatste kwartier gaat, zo moet het altijd gaanquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:34 schreef DaDude1987 het volgende:
Maar wat een sfeertje in het stadion! Zeker het laatste kwartier, we staan achter de club! Ben hees nu...nu snel slapen en morgen weer vroeg op!
Ze hadden het er zelfs over in de Spaanse media, las ik..!quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:22 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik vond het gefluit echt debiel, zoals het het laatste kwartier gaat, zo moet het altijd gaanmet z'n allen achter Twente. Glory Glory Fc Twente, en we worden kampioen!
Link?quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:28 schreef Skv het volgende:
[..]
Ze hadden het er zelfs over in de Spaanse media, las ik..!
Ja of niet, Ajax heeft nog spelers nodigquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:21 schreef Mama_Mia het volgende:
Van mij mogen ze Narsingh en/of Assaidi wel even goed bekijken, die doen het leuk bij Heerenveen
Oh, en kaartverkoop info staat inmiddels op de website
Ik ook maar alle kaarten waren al uitverkocht voordat ik kon bestellenquote:
Geen idee, kwam op Twitter voorbij vlak na de wedstrijd.quote:
Nicequote:
Zou heel leuk zijnquote:Op zondag 17 april 2011 15:49 schreef Mama_Mia het volgende:
gaat niet echt lekker dus?
COME ON TWENTE
En Heracleshopelijk pakken ze punten tegen PSV en blijft NEC-Ajax zoals het nu is
Waarom speelt Bajrami eigenlijk niet?quote:Op zondag 17 april 2011 15:56 schreef Skv het volgende:
Ooooh Janko bijna! Chadli speelt ook niet bijzonder.
Héél zondequote:
Het zal 2-0 worden.quote:Op zondag 17 april 2011 16:06 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Jammer jamaar laat Twente eerst maar eens winnen
Precies wat je verwacht van motherfucker Basje Nijhuis.quote:Op zondag 17 april 2011 16:07 schreef Skv het volgende:
Ajax had penalty tegen moeten krijgen, wordt niet gegeven.
Tsja, en als Landzaat niet had gescoord stonden we nog op 0-0..quote:Op zondag 17 april 2011 16:10 schreef Mama_Mia het volgende:
Men dat is balen, Ajax had dus penalty moeten hebben, en als Heracles die penalty had binnengeschoten, dan konden we zomaar punten uitlopen
Het heeft wel wat die spanning zoquote:Op zondag 17 april 2011 16:10 schreef Skv het volgende:
[..]
Tsja, en als Landzaat niet had gescoord stonden we nog op 0-0..
Ja maar daar gaan we niet vanuit hequote:Op zondag 17 april 2011 16:10 schreef Skv het volgende:
[..]
Tsja, en als Landzaat niet had gescoord stonden we nog op 0-0..
Ik zei het nogquote:Op zondag 17 april 2011 16:11 schreef Skv het volgende:
Waarom laten ze de Graafschap nou gewoon komen? Doorbeuken voor de 2!
Precies. Noooooit achteruit gaan lopen en denken dat je het met 0-1 wel haaltquote:Op zondag 17 april 2011 16:24 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik zei het nogDit gaat PSV echt niet meer weggeven.
Als je thuis 1-1 speelt tegen Roda en uit 1-1 tegen de Graafschap in de laatste vijf wedstrijden dan verdien je het ook niet.quote:Op zondag 17 april 2011 16:23 schreef Mama_Mia het volgende:
Wordt moeilijk van Ajax winnen in de Arena denk ik
en hier had je gewoon dik moeten winnen
Mja ik vind ook niet dat Ajax en PSV het verdienen eigenlijk, die hebben ook bagger wedstrijden gespeeldquote:Op zondag 17 april 2011 16:24 schreef Skv het volgende:
[..]
Als je thuis 1-1 speelt tegen Roda en uit 1-1 tegen de Graafschap in de laatste vijf wedstrijden dan verdien je het ook niet.
Ach vorig seizoen speelde iedereen goed en pakte ze megaveel punten, dit jaar valt 't bij iedereen wat tegen.quote:Op zondag 17 april 2011 16:26 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Mja ik vind ook niet dat Ajax en PSV het verdienen eigenlijk, die hebben ook bagger wedstrijden gespeeld
Geen 1 ploeg springt er echt uit dit jaar.quote:Op zondag 17 april 2011 16:26 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Mja ik vind ook niet dat Ajax en PSV het verdienen eigenlijk, die hebben ook bagger wedstrijden gespeeld
Inderdaad, kijk PSV vandaag.. Ajax was ook slecht.quote:Op zondag 17 april 2011 16:26 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 april 2011 16:29 schreef Plasterk het volgende:
Echt een baggerwedstrijd. Had niet het gevoel dat ze voor het kampioenschap gingen.
De komende wedstrijden staan staan gewoon allemaal op zich, het verschil is maar 1 punt.quote:Op zondag 17 april 2011 16:30 schreef Plasterk het volgende:
[..]
vertel, maak nog eens wat van mijn middag
Natuurlijk niet echt leuke wedstrijden gehad laatste tijd. Hakt er denk ik ook wel in.quote:Op zondag 17 april 2011 16:31 schreef Bientjes het volgende:
Ik heb het idee dat het elftal zelf de tactiek in het veld bepaald en trainer de tactiek buiten het veld.
Elke godvergeten wedstrijd is hetzelfde de laatste tijd.
Óf ze komen achter en gaan ineens druk zetten omdat ze moeten, óf ze staan voor en gaan als een stel josties achterover leunen wat ze absoluut niet kunnen.
Waar zijn de wedstrijden zoals Twente - AZ gebleven?
Erger me de pleuris aan dit Twente wat absoluut niet met de druk kan omgaan.
Hopen op Feijenoord volgende week. Wij moeten gewoon van ADO winnen vrijdag. Twente heeft wel wat goed te maken.quote:Op zondag 17 april 2011 16:33 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
De komende wedstrijden staan staan gewoon allemaal op zich, het verschil is maar 1 punt.
PSV speelde ook niet geweldig die dus de kans dat ze nog punten gaan spelen is meer dan aanwezig.
En daarbij hebben wij volgende week gewoon Janssen en Rosales er weer bij.
Janssen was een zwaar gemis vandaag.
Als we bij ADO net zo spelen als vandaag is het over en uit.quote:Op zondag 17 april 2011 16:34 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Hopen op Feijenoord volgende week. Wij moeten gewoon van ADO winnen vrijdag. Twente heeft wel wat goed te maken.
ADO voetbalt compleet anders dan De Graafschap.Het was gewoon buffelen daar in Doetinchem.quote:Op zondag 17 april 2011 16:36 schreef blistah het volgende:
[..]
Als we bij ADO net zo spelen als vandaag is het over en uit.
Welke waren er niet leuk dan?quote:Op zondag 17 april 2011 16:33 schreef Bolter het volgende:
[..]
Natuurlijk niet echt leuke wedstrijden gehad laatste tijd. Hakt er denk ik ook wel in.
quote:Op zondag 17 april 2011 16:46 schreef Afketser het volgende:
[..]
Je weet er anders wel een hoop vanaf.
Boeiendquote:Op zondag 17 april 2011 17:11 schreef Eenskijken het volgende:
waha twentedan verdien je het ook niet om kampioen te worden.
Douglas deed het wel aardig, maar eigenlijk speelde niemand goed bij Twente.quote:Op zondag 17 april 2011 17:22 schreef Jojoortje het volgende:
2e plek is ook prima voor Twente, maar het is nog lang niet afgelopen
Heb niks gezien van de wedstrijd, maar ik was wel benieuwd hoe Douglas het deed?
Twente heeft momenteel niemand die echt de kar kan trekken, alleen Janssen kan dat. Jongens als brama en Wisgerhof komen te kort, Ruiz is niet in vorm. Verder nog wat jongens die nog wat te kort komen zoals Leugers en John.quote:Op zondag 17 april 2011 17:41 schreef Breekfast het volgende:
Vind het ook gewoon een gebrek aan inzet en gedrevenheid.
Tussen de wedstrijd tegen een topploeg als PSV en nu tegen de Graafschap zit een wereld van verschil hierin.
Blijkbaar beseffen ze niet dat we kampioen kunnen worden en vinden ze de 2e of 3e plaats ook best
dan liever PSV dan Ajax in elk gevalquote:Op zondag 17 april 2011 17:48 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Twente heeft momenteel niemand die echt de kar kan trekken, alleen Janssen kan dat. Jongens als brama en Wisgerhof komen te kort, Ruiz is niet in vorm. Verder nog wat jongens die nog wat te kort komen zoals Leugers en John.
Ik vrees dat PSV dit niet meer weggeeft
Brama komt te kort?quote:Op zondag 17 april 2011 17:48 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Twente heeft momenteel niemand die echt de kar kan trekken, alleen Janssen kan dat. Jongens als brama en Wisgerhof komen te kort, Ruiz is niet in vorm. Verder nog wat jongens die nog wat te kort komen zoals Leugers en John.
Ik vrees dat PSV dit niet meer weggeeft
?quote:Op zondag 17 april 2011 20:27 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Ze hadden tegen 10 man ook wel gewonnen hoor.
Waarom dat dan?quote:Op zondag 17 april 2011 18:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dan liever PSV dan Ajax in elk geval
maar goed, de middenweekse wedstrijden zijn voorbij. Laten we hopen dat tegen DenHaag iedereen topfit is en we eindelijk weer het vertrouwde goeie Twente zien. Als dat daar kan, dan is de titel zeker binnen handbereik.
Je bedoelt 11 man, dat dacht ik niet hoor. tegen 10 man speelde jullie al bijna gelijk.quote:Op zondag 17 april 2011 20:27 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Ze hadden tegen 10 man ook wel gewonnen hoor.
Dude ... gaan we nou praten over bijna gelijkspelen ? Kijk eerst es naar je eigen club..is ook allemaal maar kantje boordquote:Op zondag 17 april 2011 20:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Waarom dat dan?
[..]
Je bedoelt 11 man, dat dacht ik niet hoor. tegen 10 man speelde jullie al bijna gelijk.
Ja, maar dat was tegen 11 man, niet tegen 10 manquote:Op zondag 17 april 2011 20:50 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Dude ... gaan we nou praten over bijna gelijkspelen ? Kijk eerst es naar je eigen club..is ook allemaal maar kantje boord
Ga dit ff ergens anders besprekenquote:Op zondag 17 april 2011 21:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja, maar dat was tegen 11 man, niet tegen 10 man.
Brama is wel ok, dus dat ie te kort komt is wat overdreven inderdaad, maar naar mijn idee is het niet echt iemand die de kar kan trekken en het verschil kan maken.quote:Op zondag 17 april 2011 20:05 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Brama komt te kort?![]()
Die hoort standaard zo ongeveer man van de wedstrijd te worden.
Wat deden ze?quote:Op maandag 18 april 2011 00:20 schreef TwenteFC het volgende:
En ook nog even een bedankje aan de fijne mede-supporters die gisteravond in Doetinchem waren waardoor we nu de komende jaren met een bus-combi naar Doetinchem kunnen. BEDANKT!
Wat een mongolen lopen er ook rond.
Gisteravond 100 man van Twente in Doetinchem om te rellen, en na de wedstrijd probeerden ze het weer.quote:
Wat een mongolen zitten er ook altijd tussen. Nou hadden die Graafschap fans ze sowieso makkelijk kunnen hebben, daar niet van. Maar ja, achterlijke hooligansquote:Op maandag 18 april 2011 00:54 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Gisteravond 100 man van Twente in Doetinchem om te rellen, en na de wedstrijd probeerden ze het weer.
quote:Op maandag 18 april 2011 00:54 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Gisteravond 100 man van Twente in Doetinchem om te rellen, en na de wedstrijd probeerden ze het weer.
Lijkt me logisch dat het af en toe ook over Ajax en PSV gaat, ook in dit topic.quote:Op zondag 17 april 2011 21:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kan die hele discussie niet ergens anders gevoerd worden? Het gaat hier over Twente, niet over Ajax en niet over PSV.
Niet perse gister. PSV verliest nog wel punten. Ik blijf erbij dat het beslist word op de laatste speeldag tussen twente en ajax.quote:Op maandag 18 april 2011 13:13 schreef Plasterk het volgende:
Ik heb er een nachtje over geslapen maar ik blijf er bij dat we gisteren onze kansen op het kampioenschap verspeeld hebben.
Man man man, worden die kneuzen boos op supporters van de Graafschap, kan de graafschap wat aan doen dat Twente de bezieling kwijt is.quote:Op maandag 18 april 2011 01:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Er is toch geen rotzooi tussen de Tukkers en de Superboeren? Waarom doen die idioten dit dan?
Dat is volgens mij ook de enige mogelijkheid om nog kampioen te worden. Gelijkspel tegen Feijenoord mag ook.quote:Op maandag 18 april 2011 15:11 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Tijd voor een andere TT over een pagina ofzo...
Wat denken jullie trouwens van dit scenario:
- PSV verliest van Feyenoord en wint de rest (die punten van ADO krijg je cadeau)
- Twente wint alles, dus ook van Ajax
- Eindstand: Twente-1, PSV-2, Ajax-3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |