Triest dat het zo moet...ik denk niet dat we gewonnen hadden maar 2x onterecht buitenspel geven en een (in mijn ogen) onterechte rode kaart (maar wel penalty) bepalen toch weer een wedstrijd.quote:
Ik vond het gefluit echt debiel, zoals het het laatste kwartier gaat, zo moet het altijd gaanquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:34 schreef DaDude1987 het volgende:
Maar wat een sfeertje in het stadion! Zeker het laatste kwartier, we staan achter de club! Ben hees nu...nu snel slapen en morgen weer vroeg op!
Ze hadden het er zelfs over in de Spaanse media, las ik..!quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:22 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik vond het gefluit echt debiel, zoals het het laatste kwartier gaat, zo moet het altijd gaanmet z'n allen achter Twente. Glory Glory Fc Twente, en we worden kampioen!
Link?quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:28 schreef Skv het volgende:
[..]
Ze hadden het er zelfs over in de Spaanse media, las ik..!
Ja of niet, Ajax heeft nog spelers nodigquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:21 schreef Mama_Mia het volgende:
Van mij mogen ze Narsingh en/of Assaidi wel even goed bekijken, die doen het leuk bij Heerenveen
Oh, en kaartverkoop info staat inmiddels op de website
Ik ook maar alle kaarten waren al uitverkocht voordat ik kon bestellenquote:
Geen idee, kwam op Twitter voorbij vlak na de wedstrijd.quote:
Nicequote:
Zou heel leuk zijnquote:Op zondag 17 april 2011 15:49 schreef Mama_Mia het volgende:
gaat niet echt lekker dus?
COME ON TWENTE
En Heracleshopelijk pakken ze punten tegen PSV en blijft NEC-Ajax zoals het nu is
Waarom speelt Bajrami eigenlijk niet?quote:Op zondag 17 april 2011 15:56 schreef Skv het volgende:
Ooooh Janko bijna! Chadli speelt ook niet bijzonder.
Héél zondequote:
Het zal 2-0 worden.quote:Op zondag 17 april 2011 16:06 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Jammer jamaar laat Twente eerst maar eens winnen
Precies wat je verwacht van motherfucker Basje Nijhuis.quote:Op zondag 17 april 2011 16:07 schreef Skv het volgende:
Ajax had penalty tegen moeten krijgen, wordt niet gegeven.
Tsja, en als Landzaat niet had gescoord stonden we nog op 0-0..quote:Op zondag 17 april 2011 16:10 schreef Mama_Mia het volgende:
Men dat is balen, Ajax had dus penalty moeten hebben, en als Heracles die penalty had binnengeschoten, dan konden we zomaar punten uitlopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |