Ik zei het nogquote:Op zondag 17 april 2011 16:11 schreef Skv het volgende:
Waarom laten ze de Graafschap nou gewoon komen? Doorbeuken voor de 2!
Precies. Noooooit achteruit gaan lopen en denken dat je het met 0-1 wel haaltquote:Op zondag 17 april 2011 16:24 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik zei het nogDit gaat PSV echt niet meer weggeven.
Als je thuis 1-1 speelt tegen Roda en uit 1-1 tegen de Graafschap in de laatste vijf wedstrijden dan verdien je het ook niet.quote:Op zondag 17 april 2011 16:23 schreef Mama_Mia het volgende:
Wordt moeilijk van Ajax winnen in de Arena denk ik
en hier had je gewoon dik moeten winnen
Mja ik vind ook niet dat Ajax en PSV het verdienen eigenlijk, die hebben ook bagger wedstrijden gespeeldquote:Op zondag 17 april 2011 16:24 schreef Skv het volgende:
[..]
Als je thuis 1-1 speelt tegen Roda en uit 1-1 tegen de Graafschap in de laatste vijf wedstrijden dan verdien je het ook niet.
Ach vorig seizoen speelde iedereen goed en pakte ze megaveel punten, dit jaar valt 't bij iedereen wat tegen.quote:Op zondag 17 april 2011 16:26 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Mja ik vind ook niet dat Ajax en PSV het verdienen eigenlijk, die hebben ook bagger wedstrijden gespeeld
Geen 1 ploeg springt er echt uit dit jaar.quote:Op zondag 17 april 2011 16:26 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Mja ik vind ook niet dat Ajax en PSV het verdienen eigenlijk, die hebben ook bagger wedstrijden gespeeld
Inderdaad, kijk PSV vandaag.. Ajax was ook slecht.quote:Op zondag 17 april 2011 16:26 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 april 2011 16:29 schreef Plasterk het volgende:
Echt een baggerwedstrijd. Had niet het gevoel dat ze voor het kampioenschap gingen.
De komende wedstrijden staan staan gewoon allemaal op zich, het verschil is maar 1 punt.quote:Op zondag 17 april 2011 16:30 schreef Plasterk het volgende:
[..]
vertel, maak nog eens wat van mijn middag
Natuurlijk niet echt leuke wedstrijden gehad laatste tijd. Hakt er denk ik ook wel in.quote:Op zondag 17 april 2011 16:31 schreef Bientjes het volgende:
Ik heb het idee dat het elftal zelf de tactiek in het veld bepaald en trainer de tactiek buiten het veld.
Elke godvergeten wedstrijd is hetzelfde de laatste tijd.
Óf ze komen achter en gaan ineens druk zetten omdat ze moeten, óf ze staan voor en gaan als een stel josties achterover leunen wat ze absoluut niet kunnen.
Waar zijn de wedstrijden zoals Twente - AZ gebleven?
Erger me de pleuris aan dit Twente wat absoluut niet met de druk kan omgaan.
Hopen op Feijenoord volgende week. Wij moeten gewoon van ADO winnen vrijdag. Twente heeft wel wat goed te maken.quote:Op zondag 17 april 2011 16:33 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
De komende wedstrijden staan staan gewoon allemaal op zich, het verschil is maar 1 punt.
PSV speelde ook niet geweldig die dus de kans dat ze nog punten gaan spelen is meer dan aanwezig.
En daarbij hebben wij volgende week gewoon Janssen en Rosales er weer bij.
Janssen was een zwaar gemis vandaag.
Als we bij ADO net zo spelen als vandaag is het over en uit.quote:Op zondag 17 april 2011 16:34 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Hopen op Feijenoord volgende week. Wij moeten gewoon van ADO winnen vrijdag. Twente heeft wel wat goed te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |