ADO voetbalt compleet anders dan De Graafschap.Het was gewoon buffelen daar in Doetinchem.quote:Op zondag 17 april 2011 16:36 schreef blistah het volgende:
[..]
Als we bij ADO net zo spelen als vandaag is het over en uit.
Welke waren er niet leuk dan?quote:Op zondag 17 april 2011 16:33 schreef Bolter het volgende:
[..]
Natuurlijk niet echt leuke wedstrijden gehad laatste tijd. Hakt er denk ik ook wel in.
quote:Op zondag 17 april 2011 16:46 schreef Afketser het volgende:
[..]
Je weet er anders wel een hoop vanaf.
Boeiendquote:Op zondag 17 april 2011 17:11 schreef Eenskijken het volgende:
waha twentedan verdien je het ook niet om kampioen te worden.
Douglas deed het wel aardig, maar eigenlijk speelde niemand goed bij Twente.quote:Op zondag 17 april 2011 17:22 schreef Jojoortje het volgende:
2e plek is ook prima voor Twente, maar het is nog lang niet afgelopen
Heb niks gezien van de wedstrijd, maar ik was wel benieuwd hoe Douglas het deed?
Twente heeft momenteel niemand die echt de kar kan trekken, alleen Janssen kan dat. Jongens als brama en Wisgerhof komen te kort, Ruiz is niet in vorm. Verder nog wat jongens die nog wat te kort komen zoals Leugers en John.quote:Op zondag 17 april 2011 17:41 schreef Breekfast het volgende:
Vind het ook gewoon een gebrek aan inzet en gedrevenheid.
Tussen de wedstrijd tegen een topploeg als PSV en nu tegen de Graafschap zit een wereld van verschil hierin.
Blijkbaar beseffen ze niet dat we kampioen kunnen worden en vinden ze de 2e of 3e plaats ook best
dan liever PSV dan Ajax in elk gevalquote:Op zondag 17 april 2011 17:48 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Twente heeft momenteel niemand die echt de kar kan trekken, alleen Janssen kan dat. Jongens als brama en Wisgerhof komen te kort, Ruiz is niet in vorm. Verder nog wat jongens die nog wat te kort komen zoals Leugers en John.
Ik vrees dat PSV dit niet meer weggeeft
Brama komt te kort?quote:Op zondag 17 april 2011 17:48 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Twente heeft momenteel niemand die echt de kar kan trekken, alleen Janssen kan dat. Jongens als brama en Wisgerhof komen te kort, Ruiz is niet in vorm. Verder nog wat jongens die nog wat te kort komen zoals Leugers en John.
Ik vrees dat PSV dit niet meer weggeeft
?quote:Op zondag 17 april 2011 20:27 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Ze hadden tegen 10 man ook wel gewonnen hoor.
Waarom dat dan?quote:Op zondag 17 april 2011 18:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dan liever PSV dan Ajax in elk geval
maar goed, de middenweekse wedstrijden zijn voorbij. Laten we hopen dat tegen DenHaag iedereen topfit is en we eindelijk weer het vertrouwde goeie Twente zien. Als dat daar kan, dan is de titel zeker binnen handbereik.
Je bedoelt 11 man, dat dacht ik niet hoor. tegen 10 man speelde jullie al bijna gelijk.quote:Op zondag 17 april 2011 20:27 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Ze hadden tegen 10 man ook wel gewonnen hoor.
Dude ... gaan we nou praten over bijna gelijkspelen ? Kijk eerst es naar je eigen club..is ook allemaal maar kantje boordquote:Op zondag 17 april 2011 20:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Waarom dat dan?
[..]
Je bedoelt 11 man, dat dacht ik niet hoor. tegen 10 man speelde jullie al bijna gelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |