Ik snap niet dat Chadli op de bank zat(!)quote:Op donderdag 7 april 2011 23:55 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom hij Chadli nog inbracht.. laat hem lekker rusten en houdt ze heel/fit voor de competitie..
Mijn collega zei gister nog:"het kan alle kanten op, of we winnen met 0-1 of we krijgen met 5-1 op de kloten"..quote:Op donderdag 7 april 2011 23:10 schreef Jojoortje het volgende:
Nou ja... Alle focus op het kampioenschap dan maar?
Dit had ik niet verwacht hoor.
Ik snap wel dat hij ruiz eraf haalde en chadli bracht.quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:56 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Chadli op de bank zat(!)
Onyewu... jezus had veel liever Buysse op links zien staan, gewoon normale linie zeg maarquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:00 schreef Undergod het volgende:
[..]
Ik snap wel dat hij ruiz eraf haalde en chadli bracht.
Al had ik liever bajrami eraf zien gaan.
De hele tijd je man opzoeken werkt goed tegen vvv niet tegen 3 spanjolen.
Ik vond het niet goed staan achterin. Teveel wissellingen in een anders redelijke verdediging. Wtf @ onyewu.
Mja idd, een ploeg die zo makkelijk aanvalt gaan verdedigen met 3 spelersquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:52 schreef Breekfast het volgende:
Preud'homme heeft hier ook gewoon een wanprestatie geleverd. Opstelling werkte totaal niet, verdedigers wisten niet waar ze moesten lopen, Bajrami ipv Chadli gebruiken...![]()
En dan als het 4-0 staat Chadli er nog ff inbrengen...
Bij Bremen werkte het wel.... maargoed, Villareal heeft ook een hele andere aanval, die snelle gasten hadden vrij spel tegen Onyewu en Douglas.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:52 schreef Breekfast het volgende:
Preud'homme heeft hier ook gewoon een wanprestatie geleverd. Opstelling werkte totaal niet, verdedigers wisten niet waar ze moesten lopen, Bajrami ipv Chadli gebruiken...![]()
En dan als het 4-0 staat Chadli er nog ff inbrengen...
Bedankt voor je bijdrage aan de topic.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:04 schreef Ausputzert het volgende:
Alles kan, maar mensen die dachten dat Twente over 2 duels wel een goede kans maakte tegen Villareal, kennen die ploeg totaal niet.
Gelukkig zei ik het op voorhand al.
Maar, maar, maar ik heb 25 euro gelapt voor een kaartjequote:Op vrijdag 8 april 2011 00:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geen dikke vinger naar je supporters, ik durf te wedden dat alle Tukkers (mezelf incluis) liever zien dat de spelers van FC Twente voor de 2e landstitel gaan dan dat ze zich totaal uitputten in een al verloren slag voor Europees
Ik kreeg de indruk dat ze opgebrand waren. Ze lieten het spel lopen als een bejaarde met een luier.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:41 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Theo Janssen speelde zijn slechtste wedstrijd van het seizoen, Ruiz idem. In dat eerste kwartier hadden ze een goal kunnen en misschien wel moeten maken; dan had je nog een wedstrijd gehad.
Op een gegeven moment lieten ze het ook gewoon lopen, dat zag je duidelijk. En terecht, want wat wil je liever: kans op een plaats bij de laatste vier in europa of op zeker kampioen worden? Ik zou het wel weten...
Verder verwacht ik dat deze wedstrijd tegen Roda even wordt rechtgezet - voor zover daar spraken van kan zijn. Twente heeft dit seizoen nog niet één wedstrijd écht goed gespeeld én dik gewonnen. Nou, dat gaat dus dit weekend gebeuren dus. 4-0, 5-0, 6-1, dat werk. Ajax speelt gelijk tegen Groningen (weet ik uit semi-betrouwbare bron), en dan ben je een aardig eind op weg.
Iddquote:
Zo hoort het ook. Bouma ook al.quote:Op zondag 10 april 2011 20:03 schreef Spatzmann het volgende:
Ik vond trouwens wel dat rosales dat rood goed incasseerde. Overtreding maken en meteen weglopen
Ja dan kan Bouma en Rosales ook dood, want die halen de doorgebroken speler dood..quote:Op zondag 10 april 2011 18:24 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
toivonen moeten ze of kreupel schoppen of levenslang schorsen.
Ik vind een doorgebroken rode speler even tegenhouden dan iemand een rotschop geven zoals Janko laatst deed.quote:Op zondag 10 april 2011 21:55 schreef Hoogheid het volgende:
Rosales werkt het gevaar weg ten koste van een schorsing. Ach, het is het waard en een van de weinige slimme (rode) kaarten die je tegenwoordig nog tegenkomt die het waard zijn.
Er klopt geen bal van je zinquote:Op zondag 10 april 2011 21:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vind een doorgebroken rode speler even tegenhouden dan iemand een rotschop geven zoals Janko laatst deed.
Je vergist je: Rosales neemt de rode kaart, Toivonen gaat er ongestraft met een doelpunt vandoor... Dat maakt dat de overtreding van Toivonen die zoveelste (smerige/ongeziene) overtreding is.quote:Op zondag 10 april 2011 21:50 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja dan kan Bouma en Rosales ook dood, want die halen de doorgebroken speler dood..doe gewoon normaal .. het is smerig ja.. maar het mag, scheidsrechter moet ze er maar voor straffen.
Rosales zorgt ook ervoor dat Roda niet 1 op 1 op de keeper kan, en kan scoren.. maar daar hoor je niemand over, dat hoort bij de charme van het spel?
/rant..
Ook voor jullie dure punten.. vandaag.. wordt nog spannend.
Ik hoop alleen wel dat hij een flinke schorsing krijgt, want het was gewoon een smerige tackle van achteren.quote:Op zondag 10 april 2011 20:03 schreef Spatzmann het volgende:
Ik vond trouwens wel dat rosales dat rood goed incasseerde. Overtreding maken en meteen weglopen
Lol. Dat schorsen is wel een hype aan het worden merk ik.quote:Op zondag 10 april 2011 22:07 schreef IDisposable het volgende:
[..]
Ik hoop alleen wel dat hij een flinke schorsing krijgt, want het was gewoon een smerige tackle van achteren.
Zou wel spannend zijn iig.quote:Op maandag 11 april 2011 07:59 schreef uithangbord het volgende:
Je zou er hartkloppingen van krijgen gisteren. Zal de ontknoping dan toch plaatsvinden in de Arena?
Wees blij dat Theo deze week is geschorst tegen de Graafschap, in plaats van volgende week tegen Ado. Dat had ie toch eigenlijk wel slim aangepakt.quote:Op maandag 11 april 2011 14:35 schreef Skv het volgende:
Godverdomme, Rosales twee duels geschorst.
Tegen ADO uit er ook niet bij.
http://www.nu.nl/sport/24(...)ales-twee-duels.html
Voor een middelmatige, stroef voetballende ploeg als Twente is ook De Graafschap-uit niet eenvoudig. Maar het zou mooi zijn als ze weer kampioen worden.quote:Op maandag 11 april 2011 14:48 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wees blij dat Theo deze week is geschorst tegen de Graafschap, in plaats van volgende week tegen Ado. Dat had ie toch eigenlijk wel slim aangepakt.
Kom op zeg. Als je even het heroïsche wegdenkt, blijft gewoon een smerige tackle van achteren over.quote:Op maandag 11 april 2011 07:27 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Lol. Dat schorsen is wel een hype aan het worden merk ik.
PSV zit er ook altijd nog tussen, dus Ajax is ook nog van hen afhankelijk.quote:Op maandag 11 april 2011 10:37 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Een rechtstreeks duel om de titel.![]()
Dat zou gaaf zijn.
Derksen is een vrij goede bekende van Munsterman en hij zegt het nu al een hele tijd, dus ik denk niet dat Joop het echt tegenspreekt. In principe past hij ook niet echt bij een club die zich graag sociaal en maatschappelijk betrokken presenteert. Verder wel een prima voetballer natuurlijk.quote:Op maandag 11 april 2011 21:06 schreef Ronaldsen het volgende:
Zouden er zo veel problemen met Janssen zijn binnen Twente, zoals Derksen wederom beweert, of is dat lulkoek?
Waar zou Derksen deze info vandaan halen steeds?
Vraag me af of Munsterman werkelijk toen dat verhaal naar buiten heeft gebracht dat hij niet lekker in de groep zou liggen. Theo beweert van wel.quote:Op maandag 11 april 2011 21:09 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Derksen is een vrij goede bekende van Munsterman en hij zegt het nu al een hele tijd, dus ik denk niet dat Joop het echt tegenspreekt. In principe past hij ook niet echt bij een club die zich graag sociaal en maatschappelijk betrokken presenteert. Verder wel een prima voetballer natuurlijk.
Geen idee, maar zoals Munsterman overkomt, lijkt hij me iemand die niet echt een goed woord over heeft voor de persoon Theo. Niet dat hij mij zo'n vervelend mannetje lijkt, maar hij pas niet echt bij een club die haar maatschappelijke verantwoordelijkheid ook serieus wil nemen.quote:Op maandag 11 april 2011 22:21 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Vraag me af of Munsterman werkelijk toen dat verhaal naar buiten heeft gebracht dat hij niet lekker in de groep zou liggen. Theo beweert van wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |