Ik snap ook niet waarom hij Chadli nog inbracht.. laat hem lekker rusten en houdt ze heel/fit voor de competitie..quote:Op donderdag 7 april 2011 23:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zou zeggen: stel in de return een B-elftal op, en geef de helden rust zodat die zich vol op de competitie kunnen focussen.
Dat is dus een dikke vinger naar al je supporters, zeker de 24.000 die in je stadium zitten.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zou zeggen: stel in de return een B-elftal op, en geef de helden rust zodat die zich vol op de competitie kunnen focussen.
Geen dikke vinger naar je supporters, ik durf te wedden dat alle Tukkers (mezelf incluis) liever zien dat de spelers van FC Twente voor de 2e landstitel gaan dan dat ze zich totaal uitputten in een al verloren slag voor Europeesquote:Op donderdag 7 april 2011 23:56 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Dat is dus een dikke vinger naar al je supporters, zeker de 24.000 die in je stadium zitten.
Echt klote, compleet weggespeeld, maar niet onverwacht verloren.... hopelijk zien we volgende week nog een leuke pot in Enschede.
Douglas speelde slecht zeg, duidelijk geen wedstrijdritme meer...
afgetroefd, maar kop op, ik zie ze wel groeien hierdoor!
Ik snap niet dat Chadli op de bank zat(!)quote:Op donderdag 7 april 2011 23:55 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom hij Chadli nog inbracht.. laat hem lekker rusten en houdt ze heel/fit voor de competitie..
Mijn collega zei gister nog:"het kan alle kanten op, of we winnen met 0-1 of we krijgen met 5-1 op de kloten"..quote:Op donderdag 7 april 2011 23:10 schreef Jojoortje het volgende:
Nou ja... Alle focus op het kampioenschap dan maar?
Dit had ik niet verwacht hoor.
Ik snap wel dat hij ruiz eraf haalde en chadli bracht.quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:56 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Chadli op de bank zat(!)
Onyewu... jezus had veel liever Buysse op links zien staan, gewoon normale linie zeg maarquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:00 schreef Undergod het volgende:
[..]
Ik snap wel dat hij ruiz eraf haalde en chadli bracht.
Al had ik liever bajrami eraf zien gaan.
De hele tijd je man opzoeken werkt goed tegen vvv niet tegen 3 spanjolen.
Ik vond het niet goed staan achterin. Teveel wissellingen in een anders redelijke verdediging. Wtf @ onyewu.
Mja idd, een ploeg die zo makkelijk aanvalt gaan verdedigen met 3 spelersquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:52 schreef Breekfast het volgende:
Preud'homme heeft hier ook gewoon een wanprestatie geleverd. Opstelling werkte totaal niet, verdedigers wisten niet waar ze moesten lopen, Bajrami ipv Chadli gebruiken...![]()
En dan als het 4-0 staat Chadli er nog ff inbrengen...
Bij Bremen werkte het wel.... maargoed, Villareal heeft ook een hele andere aanval, die snelle gasten hadden vrij spel tegen Onyewu en Douglas.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:52 schreef Breekfast het volgende:
Preud'homme heeft hier ook gewoon een wanprestatie geleverd. Opstelling werkte totaal niet, verdedigers wisten niet waar ze moesten lopen, Bajrami ipv Chadli gebruiken...![]()
En dan als het 4-0 staat Chadli er nog ff inbrengen...
Bedankt voor je bijdrage aan de topic.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:04 schreef Ausputzert het volgende:
Alles kan, maar mensen die dachten dat Twente over 2 duels wel een goede kans maakte tegen Villareal, kennen die ploeg totaal niet.
Gelukkig zei ik het op voorhand al.
Maar, maar, maar ik heb 25 euro gelapt voor een kaartjequote:Op vrijdag 8 april 2011 00:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geen dikke vinger naar je supporters, ik durf te wedden dat alle Tukkers (mezelf incluis) liever zien dat de spelers van FC Twente voor de 2e landstitel gaan dan dat ze zich totaal uitputten in een al verloren slag voor Europees
Ik kreeg de indruk dat ze opgebrand waren. Ze lieten het spel lopen als een bejaarde met een luier.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:41 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Theo Janssen speelde zijn slechtste wedstrijd van het seizoen, Ruiz idem. In dat eerste kwartier hadden ze een goal kunnen en misschien wel moeten maken; dan had je nog een wedstrijd gehad.
Op een gegeven moment lieten ze het ook gewoon lopen, dat zag je duidelijk. En terecht, want wat wil je liever: kans op een plaats bij de laatste vier in europa of op zeker kampioen worden? Ik zou het wel weten...
Verder verwacht ik dat deze wedstrijd tegen Roda even wordt rechtgezet - voor zover daar spraken van kan zijn. Twente heeft dit seizoen nog niet één wedstrijd écht goed gespeeld én dik gewonnen. Nou, dat gaat dus dit weekend gebeuren dus. 4-0, 5-0, 6-1, dat werk. Ajax speelt gelijk tegen Groningen (weet ik uit semi-betrouwbare bron), en dan ben je een aardig eind op weg.
Iddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |