Matig zal het sowieso wel zijn, maar tegen De Graafschap schiet 1 van de belangrijke spelers er heus wel een balletje in.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:16 schreef Silv het volgende:
Ik ben bang dat ze zich donderdag moe spelen, alsnog verliezen, en dan weer een matige competitiewedstrijd spelen.
Wat probeer je nou, zeggen dat we kansloos zijn tegen Villarreal? Alsof we dat zelf niet wetenquote:
Dat de wedstrijd tegen villareal jullie zal opbreken tegen de Graafschapquote:Op woensdag 13 april 2011 19:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat probeer je nou, zeggen dat we kansloos zijn tegen Villarreal? Alsof we dat zelf niet weten
Ik verwacht een B-elftal te zien aantreden tegen (het B-elftal van) Villarreal. Zou ik iig wel doen als ik monsieur Preud'Homme was.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat de wedstrijd tegen villareal jullie zal opbreken tegen de Graafschap
ALs ik hem was had ik ook niet 3-4-3 gespeeld tegen villarealquote:Op woensdag 13 april 2011 19:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik verwacht een B-elftal te zien aantreden tegen (het B-elftal van) Villarreal. Zou ik iig wel doen als ik monsieur Preud'Homme was.
En datquote:Op woensdag 13 april 2011 19:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
ALs ik hem was had ik ook niet 3-4-3 gespeeld tegen villareal
Braga - Dinamo Kiev hopelijk op de Belg, want RTL zal wel Twente of PSV uitzenden...quote:Op woensdag 13 april 2011 16:57 schreef Undergod het volgende:
[..]
Voor jou telt de wedstrijd tegen villareal niet meer mee?
Ik dacht trouwens te horen dat ze op belgie 2 afgelopen donderdag zeiden dat ze deze week waarschijnlijk een andere wedstrijd uit zouden zenden.
volgens mij gaat RTL gewoon weer voor PSV en EL voor Twente... wat de belgen doen weet ik nietquote:Op donderdag 14 april 2011 13:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Braga - Dinamo Kiev hopelijk op de Belg, want RTL zal wel Twente of PSV uitzenden...
In de hoop dat Twente Valencia-Villarreal heeft gezien afgelopen weekend.
Volgens tvgids.nlquote:Sporza: Voetbal - Europa League
Verslag
van de wedstrijd PSV - SL Benfica in de kwartfinale van de Europa League.
EL??quote:Op donderdag 14 april 2011 16:11 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
volgens mij gaat RTL gewoon weer voor PSV en EL voor Twente... wat de belgen doen weet ik niet
daar doe ik het ook voor!!!!quote:Op donderdag 14 april 2011 18:29 schreef Breekfast het volgende:
Gewoon ff 4-0 winnen vanavond en we zijn door
PSV staat al 2-0.. Hebben er nog 1 nodig!quote:Op donderdag 14 april 2011 16:27 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Volgens tvgids.nl
Net zo'n kansloze wedstrijd
2-1 inmiddels.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:53 schreef Skv het volgende:
[..]
PSV staat al 2-0.. Hebben er nog 1 nodig!
Tsja. Na die 1-0 en bijna 2-0 voor rust had het eventueel misschien nog wel gekund. Dit is gewoon afgelopen uit.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:27 schreef Silv het volgende:
Nouja. Het is tenminste rood tijdens een al verloren wedstrijd.
Die scheids had de vragende speler gewoon rood moeten geven... "Jij wil een kaart? Ok! En nu oprotten!"quote:Op donderdag 14 april 2011 23:03 schreef d1ce het volgende:
Leuk man, met z'n allen om een rode kaart vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |