Ja, maar dat was tegen 11 man, niet tegen 10 manquote:Op zondag 17 april 2011 20:50 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Dude ... gaan we nou praten over bijna gelijkspelen ? Kijk eerst es naar je eigen club..is ook allemaal maar kantje boord
Ga dit ff ergens anders besprekenquote:Op zondag 17 april 2011 21:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja, maar dat was tegen 11 man, niet tegen 10 man.
Brama is wel ok, dus dat ie te kort komt is wat overdreven inderdaad, maar naar mijn idee is het niet echt iemand die de kar kan trekken en het verschil kan maken.quote:Op zondag 17 april 2011 20:05 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Brama komt te kort?![]()
Die hoort standaard zo ongeveer man van de wedstrijd te worden.
Wat deden ze?quote:Op maandag 18 april 2011 00:20 schreef TwenteFC het volgende:
En ook nog even een bedankje aan de fijne mede-supporters die gisteravond in Doetinchem waren waardoor we nu de komende jaren met een bus-combi naar Doetinchem kunnen. BEDANKT!
Wat een mongolen lopen er ook rond.
Gisteravond 100 man van Twente in Doetinchem om te rellen, en na de wedstrijd probeerden ze het weer.quote:
Wat een mongolen zitten er ook altijd tussen. Nou hadden die Graafschap fans ze sowieso makkelijk kunnen hebben, daar niet van. Maar ja, achterlijke hooligansquote:Op maandag 18 april 2011 00:54 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Gisteravond 100 man van Twente in Doetinchem om te rellen, en na de wedstrijd probeerden ze het weer.
quote:Op maandag 18 april 2011 00:54 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Gisteravond 100 man van Twente in Doetinchem om te rellen, en na de wedstrijd probeerden ze het weer.
Lijkt me logisch dat het af en toe ook over Ajax en PSV gaat, ook in dit topic.quote:Op zondag 17 april 2011 21:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kan die hele discussie niet ergens anders gevoerd worden? Het gaat hier over Twente, niet over Ajax en niet over PSV.
Niet perse gister. PSV verliest nog wel punten. Ik blijf erbij dat het beslist word op de laatste speeldag tussen twente en ajax.quote:Op maandag 18 april 2011 13:13 schreef Plasterk het volgende:
Ik heb er een nachtje over geslapen maar ik blijf er bij dat we gisteren onze kansen op het kampioenschap verspeeld hebben.
Man man man, worden die kneuzen boos op supporters van de Graafschap, kan de graafschap wat aan doen dat Twente de bezieling kwijt is.quote:Op maandag 18 april 2011 01:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Er is toch geen rotzooi tussen de Tukkers en de Superboeren? Waarom doen die idioten dit dan?
Dat is volgens mij ook de enige mogelijkheid om nog kampioen te worden. Gelijkspel tegen Feijenoord mag ook.quote:Op maandag 18 april 2011 15:11 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Tijd voor een andere TT over een pagina ofzo...
Wat denken jullie trouwens van dit scenario:
- PSV verliest van Feyenoord en wint de rest (die punten van ADO krijg je cadeau)
- Twente wint alles, dus ook van Ajax
- Eindstand: Twente-1, PSV-2, Ajax-3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |