Triest. Hopelijk pakken ze dat tuig hard aan.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:10 schreef Syd het volgende:
Gisteren ok geweest prachtige sfeer en mooie wedstrijd. Enkel jammer dat er een paar broodmongolen van een "twente supporters" op einde bij de bus weer alles verpesten, waren van die cocaine snuivende laagopgeleide zonder tshirt lopende kankerleijers die het leuk vonden om op de bussen te gaan springen, onze buschauffeurs waar daar niet van gedient en klom op de bus om die kankerleijers ff aan te spreken gingen ze ineens met bier gooien en met 5 man op hem inslaan. Denk je dat voorbij is komen die kansloze mongolen onze bus in om nog meer te knokken en allemaal zonder tshirt.
Reden we weg hadden we een pauze bij Holten en wie staan daar weer te knokken, ja die tshirt loze broodmongolen die denken dat ze alles zijn.
maar voor de rest mooie dag gehad
niks dusquote:Op maandag 9 mei 2011 10:03 schreef DaDude1987 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)lleboog__.html?p=3,1
Het zal toch niet he...zal de KNVB buigen?
was gewoon een sportieve megaspannende bekerfinale tussen 2 topploegen. Heerlijke pot!
Zelfde als in 'mijn' bus dus. Alleen daar hielden ze het bij schreeuwen, joints roken, snuiven en plastic bakjes door de bus smijten. Als ik weer met zo'n buscombi moet ga ik wel lekker ergens anders kijken hoor. Haalt toch de lol van het voetbal een eind omlaag.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:10 schreef Syd het volgende:
Gisteren ok geweest prachtige sfeer en mooie wedstrijd. Enkel jammer dat er een paar broodmongolen van een "twente supporters" op einde bij de bus weer alles verpesten, waren van die cocaine snuivende laagopgeleide zonder tshirt lopende kankerleijers die het leuk vonden om op de bussen te gaan springen, onze buschauffeurs waar daar niet van gedient en klom op de bus om die kankerleijers ff aan te spreken gingen ze ineens met bier gooien en met 5 man op hem inslaan. Denk je dat voorbij is komen die kansloze mongolen onze bus in om nog meer te knokken en allemaal zonder tshirt.
Reden we weg hadden we een pauze bij Holten en wie staan daar weer te knokken, ja die tshirt loze broodmongolen die denken dat ze alles zijn.
/edit sorry voor mijn taalgebruik
Jij bent toch voor Twente?quote:Op maandag 9 mei 2011 15:30 schreef Jojoortje het volgende:
Gefeliciteerd.
Vond het trouwens best cool dat de viaducten vol stonden met twentesupporters op de terugreis.
Oke,raar dat alle kranten en radio enzo zeggen dat alles goed verliep.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:10 schreef Syd het volgende:
Wij hadden gelukkig een zelf geregelde bus. Alles rustig en lekker een biertje na de wedstrijd in de bus Superdag al met al!!!!!quote:Op maandag 9 mei 2011 13:35 schreef Skv het volgende:
[..]
Zelfde als in 'mijn' bus dus. Alleen daar hielden ze het bij schreeuwen, joints roken, snuiven en plastic bakjes door de bus smijten. Als ik weer met zo'n buscombi moet ga ik wel lekker ergens anders kijken hoor. Haalt toch de lol van het voetbal een eind omlaag.
Idd, wel kut trouwens als je reis zo verloopt.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:42 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
Oke,raar dat alle kranten en radio enzo zeggen dat alles goed verliep.
Daar krijg je echt níks van mee als je in de bus zit.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:30 schreef Jojoortje het volgende:
Gefeliciteerd.
Vond het trouwens best cool dat de viaducten vol stonden met twentesupporters op de terugreis.
Sowieso, Twente supporters die ineens overal vandaan komen en de hooligan uithangenquote:Op maandag 9 mei 2011 11:10 schreef Syd het volgende:
Wij vonden het vorig jaar ook al een troostprijs, tuurlijk vier je altijd feest als je een prijs wint. Maar na een dag is iedereen die beker alweer vergeten door de misgelopen titel.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:19 schreef DaDude1987 het volgende:
Laat je niet kennen, wij weten beter! Elke prijs is er 1!! Stond Ajax vorig jaar ook niet dolblij te zijn bij de huldiging met hun beker?
Als jullie niet allemaal als successupporters uit de grond zouden zijn gekomen vorig jaar, zou je het misschien snappen. Sowieso, dat arrogant noemen terwijl jullie zelf de hele week al aan het schreeuwen zijn dat jullie de titel al in je zak hebt en zo. Grappenmakersquote:Op maandag 9 mei 2011 16:18 schreef Skv het volgende:
Ik vind het overigens zo ontzettend flauw dat al die Ajacieden nu lopen te zeuren dat Twente wint.
De beker stelt niks voor en is gewoontjes, alleen de titel maakte eigenlijk uit, gisteren was een oefenpotje etc. Ik hoop voor al die arrogante klerelijers dat Twente met 5-0 wint.
Dat kwam voornamelijk door de tegenstander, vriend.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:19 schreef DaDude1987 het volgende:
Laat je niet kennen, wij weten beter! Elke prijs is er 1!! Stond Ajax vorig jaar ook niet dolblij te zijn bij de huldiging met hun beker?
Gewoon laten gaan. Iedereen van het Ajaxkamp baalt. Hoe kun je nu niet balen na zo'n wedstrijd?quote:Op maandag 9 mei 2011 16:18 schreef Skv het volgende:
Ik vind het overigens zo ontzettend flauw dat al die Ajacieden nu lopen te zeuren dat Twente wint.
De beker stelt niks voor en is gewoontjes, alleen de titel maakte eigenlijk uit, gisteren was een oefenpotje etc. Ik hoop voor al die arrogante klerelijers dat Twente met 5-0 wint.
Hahahahahahahahaquote:Op maandag 9 mei 2011 16:18 schreef Skv het volgende:
quote:Op maandag 9 mei 2011 16:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Als jullie niet allemaal als successupporters uit de grond zouden zijn gekomen vorig jaar, zou je het misschien snappen. Sowieso, dat arrogant noemen terwijl jullie zelf de hele week al aan het schreeuwen zijn dat jullie de titel al in je zak hebt en zo. Grappenmakers
Sorry, maar dat is echt dikke bullshit. Tuurlijk is het leuk een prijsje te pakken, maar Ajacieden roepen al jaren dat de beker geen zak voorstelt. Vorig jaar nog, toen Feyenoord nog net even wat harder van de daken schreeuwde dat het geen echte prijs was, toen waren de Ajacieden opeens 'arrogant' omdat ze zeiden dat de beker niets meer is dan een troostprijs. Fuck duhquote:Op maandag 9 mei 2011 16:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gewoon laten gaan. Iedereen van het Ajaxkamp baalt. Hoe kun je nu niet balen na zo'n wedstrijd?
Het is gewoon een manier van omgaan met teleurstellingen, gewoon laten gaan.
Andersom zou het ook wel gebeuren, die mensen heb je altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |