abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96124101

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
pi_96124113
Het is toch wel typisch dat schenk , MLiG en ik nog wakker zijn :D puur vanwege de eenzaamheid tot laat in de nacht opblijven. Ik morgen toch niks te doen haha. Het wordt weer een heerlijke eenzame dag zonder sociale contacten. Mja misschien contacten van vrienden maar dat boeit me geen reet, ik wil contact met het andere geslacht. Gelijkwaardig contact dus niet uit medelijden maar gewoon eentje die me wel ziet zitten. En dat verlangen dat onmogelijk is om te realiseren moet uitgeschakeld worden.

Dat gaf ik ook al in mijn therapie "ik zoek liever hulp of medicatie tegen eenzaamheid, hulp om het alleen leven dragelijker te maken, hulp om uitzichtloosheid kwa liefde te verzachten, hulp om mijn lelijke uiterlijk te accepteren, hulp om de realiteit dat ik sowieso altijd single ga blijven verdraagzaam te maken. Ik geloof er namelijk niet in dat ik in staat ben een vriendin te krijgen ookal ga ik veel naar de sportschool, ookal straal ik zelfverzekerdheid uit, Mijn hoofd blijft te lelijk.

Volgens de pscych zijn deze gedachtes erin geslepen en gaat er dus niet mee akkoord.
pi_96124119
Heb je wel eens gezien hoeveel lelijke kerels er op een sportschool rondlopen dan?

Het enige dat ze knap maakt is dat ze zelfvertrouwen uitstralen, buff zijn en niet lopen te zeiken over hoe erg ze het hebben.
pi_96124122
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 05:37 schreef anoniemelurker het volgende:
Heb je wel eens gezien hoeveel lelijke kerels er op een sportschool rondlopen dan?

Het enige dat ze knap maakt is dat ze zelfvertrouwen uitstralen, buff zijn en niet lopen te zeiken over hoe erg ze het hebben.
Ja maar ik heb er nog nooit eentje gezien die echt zo lelijk dat die geen vriendin zou kunnen krijgen. Dit is in mijn geval wel absoluut zo het geval. Ik zie heel goed wat er mis is met mij als ik mezelf in de spiegel zie. Ik heb teveel gebreken om aantrekkelijk genoeg te zijn voor het andere geslacht.
  vrijdag 29 april 2011 @ 06:03:37 #5
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96124135
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 05:37 schreef anoniemelurker het volgende:

hoi ik zie je altijd overal lurken in fotoboeken.ohnee wacht dat is anonieme_fokker

ben jij vrouw?
ik heb dan weer eens een ander soort vraag. denk jij dat jij dat zelfvertrouwen waarover je het hebt ook kan uitstralen.

en om het even wat beter voor te stellen; als jij morgen ineens een man zou zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door mylifeisgrey op 29-04-2011 06:26:44 ]
pi_96124606
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 05:42 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja maar ik heb er nog nooit eentje gezien die echt zo lelijk dat die geen vriendin zou kunnen krijgen. Dit is in mijn geval wel absoluut zo het geval. Ik zie heel goed wat er mis is met mij als ik mezelf in de spiegel zie. Ik heb teveel gebreken om aantrekkelijk genoeg te zijn voor het andere geslacht.
Weet je, soms kijk je in de spiegel en dan denk je: "wauw, wat een grote puist zit daar op mijn voorhoofd!". Iedereen die puber is geweest zal dit wel herkennen.

Je maakt je druk, je denkt dat iedereen het zal zien en als jij er naar kijkt in de spiegel dan is het ding twee meter groot. Maar omdat je je zo druk maakt om dat puistje zie je niet dat het eigenljk maar een klein dingetje is. Hij is niet eens geel en hij lijkt alleen zo groot omdat je er van dichtbij en van alle kanten naar kijkt. Het is vooral de gedachte aan wat een ander er van zou kunnen zien, en er misschien wel negatief over zal oordelen, maar...

..een ander ziet jou niet zoals jij jezelf in de spiegel ziet!

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 06:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
hoi ik zie je altijd overal lurken in fotoboeken.ohnee wacht dat is anonieme_fokker
:D

quote:
ben jij vrouw?
ik heb dan weer eens een ander soort vraag. denk jij dat jij dat zelfvertrouwen waarover je het hebt ook kan uitstralen.

en om het even wat beter voor te stellen; als jij morgen ineens een man zou zijn.
Zelfvertrouwen zit tussen je oren. Ik denk niet dat dit veel anders zal zijn bij het andere geslacht...
pi_96125121
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 06:03 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

hoi ik zie je altijd overal lurken in fotoboeken.ohnee wacht dat is anonieme_fokkerben jij vrouw?

serieus? :')
  vrijdag 29 april 2011 @ 09:49:30 #8
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96126703
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 05:32 schreef richard_prf het volgende:
Het is toch wel typisch dat schenk , MLiG en ik nog wakker zijn :D puur vanwege de eenzaamheid tot laat in de nacht opblijven.
Wat een bullshit. Als ik single ben ga ik ook niet opeens om 5 uur 's nachts door de week naar bed.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_96126986
quote:
Het is toch wel typisch dat schenk , MLiG en ik nog wakker zijn :D puur vanwege de eenzaamheid tot laat in de nacht opblijven. Ik morgen toch niks te doen haha.
Zoek eens een fatsoenlijke baan i.p.v. op onze belastingcenten te teren. :(
  vrijdag 29 april 2011 @ 09:59:01 #10
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96127020
quote:
9s.gif Op vrijdag 29 april 2011 09:58 schreef Techno het volgende:
Zoek eens een fatsoenlijke baan i.p.v. op onze belastingcenten te teren. :(
En dat ja. Ik zie dat er weer een heel deel volgespamd is gisternacht. Volgens mij kun je dan ook wel wat nuttigs doen voor de maatschappij. Sowieso; hoe denk je een meid te 'houden' als blijkt dat je gewoon een luie uitvreter bent?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_96127681
quote:

[..]

Het heeft enkel en alleen met uiterlijk te maken. iemand die een lelijk of een afstotelijk uiterlijk
heeft is als pechvogel geboren wat betrefd de liefde.of je moet zeer rijk zijn dan zou het kunnen
  vrijdag 29 april 2011 @ 10:23:30 #12
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_96127872
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 09:59 schreef Catbert het volgende:

[..]

En dat ja. Ik zie dat er weer een heel deel volgespamd is gisternacht. Volgens mij kun je dan ook wel wat nuttigs doen voor de maatschappij. Sowieso; hoe denk je een meid te 'houden' als blijkt dat je gewoon een luie uitvreter bent?
Richard_prf heeft een voltijd baan in een kantoor.

Mylifeisgrey leeft van de uitkering.

Schenkstroop heeft ook een baan bij de Albert Heijn.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  vrijdag 29 april 2011 @ 10:24:17 #13
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96127902
quote:
Het is toch wel typisch dat schenk , MLiG en ik nog wakker zijn :D puur vanwege de eenzaamheid tot laat in de nacht opblijven. Ik morgen toch niks te doen haha. Het wordt weer een heerlijke eenzame dag zonder sociale contacten. Mja misschien contacten van vrienden maar dat boeit me geen reet, ik wil contact met het andere geslacht. Gelijkwaardig contact dus niet uit medelijden maar gewoon eentje die me wel ziet zitten. En dat verlangen dat onmogelijk is om te realiseren moet uitgeschakeld worden.
Je vrienden zijn nog steeds bereid je uit te nodigen. Je bent hard op weg op dat af te breken. Dat kun je beter niet doen.

quote:
Dat gaf ik ook al in mijn therapie "ik zoek liever hulp of medicatie tegen eenzaamheid, hulp om het alleen leven dragelijker te maken, hulp om uitzichtloosheid kwa liefde te verzachten, hulp om mijn lelijke uiterlijk te accepteren, hulp om de realiteit dat ik sowieso altijd single ga blijven verdraagzaam te maken. Ik geloof er namelijk niet in dat ik in staat ben een vriendin te krijgen ookal ga ik veel naar de sportschool, ookal straal ik zelfverzekerdheid uit, Mijn hoofd blijft te lelijk.

Volgens de pscych zijn deze gedachtes erin geslepen en gaat er dus niet mee akkoord.
Mensen geloven in de dingen die ze vrezen, dacht ik pas nog. Je draai vinden zonder vriendin of de hoop er ooit één te krijgen zou een verbetering zijn. Daarna is er van alles mogelijk. Maar die ellendige fixatie op wat je niet lijkt te kunnen krijgen verziekt alles (to want and not to have).

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 29-04-2011 10:31:39 ]
The view from nowhere.
  vrijdag 29 april 2011 @ 10:26:08 #14
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96127958
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 10:23 schreef Keep_Walking het volgende:
En dan is 'ie tot 5 uur 's nachts online?

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 10:17 schreef strong het volgende:
Het heeft enkel en alleen met uiterlijk te maken. iemand die een lelijk of een afstotelijk uiterlijk
heeft is als pechvogel geboren wat betrefd de liefde.of je moet zeer rijk zijn dan zou het kunnen
Punt is dat te veel mensen zoals Richard en Schenkstroop doen alsof hun uiterlijk het probleem is, maar dat er op z'n minst aanwijzingen zijn dat dat allemaal nog wel meevalt. En tja, als je niet de knapste vent van de wereld bent ga je ook niet de knapste vrouw van de wereld regelen.
  vrijdag 29 april 2011 @ 10:33:39 #15
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_96128202
quote:

[..]

Mylifeisgrey leeft van de uitkering.

Schenkstroop heeft ook een baan bij de Albert Heijn.
Wat is dat voor uitkering als mlig 23 jaar oud is? Dan moet hij toch zeker wel verplicht aan de slag voor de gemeente? En hoe betaalt hij al die hoeren van die uitkering? En waarom zegt hij dan dat hij studeert?
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 29 april 2011 @ 10:35:42 #16
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96128273
quote:
5s.gif Op vrijdag 29 april 2011 10:33 schreef Lienekien het volgende:
Wat is dat voor uitkering als mlig 23 jaar oud is? Dan moet hij toch zeker wel verplicht aan de slag voor de gemeente? En hoe betaalt hij al die hoeren van die uitkering? En waarom zegt hij dan dat hij studeert?
Hij staat ingeschreven en krijgt stufi, wat 'ie dan gebruikt om gewoon van te leven verder. Dus straks heeft hij geen opleiding maar wel een dikke studieschuld af te betalen. Oh, en die 10000 die hij ongeveer aan die hoer gegeven zou hebben (want ze was lief) had 'ie voor een deel van z'n ouders gekregen ofzo, waardoor 'ie zich schaamt en geen contact meer heeft met z'n ouders.

Da's geloof ik het verhaal zo'n beetje. M.i. wat ongeloofwaardig, zo stom kan iemand niet zijn volgens mij, maarja.
  vrijdag 29 april 2011 @ 10:36:25 #17
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_96128301
quote:

[..]

Hij is niet lelijk. Zijn uiterlijk staat hem niet in de weg. Zijn verstoorde perceptie van hemzelf staat hem in de weg.
  vrijdag 29 april 2011 @ 10:38:08 #18
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_96128355
Nouja, als je zo met je ouders om gaat verdien je ook niet beter
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  vrijdag 29 april 2011 @ 10:41:50 #19
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_96128506
quote:
5s.gif Op vrijdag 29 april 2011 10:33 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hij heeft ook hele rijke ouders. En een soort van Wajong, krijgt hij. Ik weet het niet zeker. Maar vraag hem anders.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_96128560
quote:

[..]

Bullshit.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  vrijdag 29 april 2011 @ 10:44:32 #21
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_96128611
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 10:43 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Bullshit.
Duidelijk.
  vrijdag 29 april 2011 @ 10:44:33 #22
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96128612
Als je problemen hebt moet die zelf oplossen, want niemand kan dat voor je doen. Stel je bent in de war. Je lost het zelf op, dus degene die aan de oplossing werkt is .... eh ... ook in de war. Stel je ligt in coma , dan wordt je geholpen door jezelf, en die hulpvaardige .... eh ... ligt ook in coma :D.
The view from nowhere.
  vrijdag 29 april 2011 @ 10:47:53 #23
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96128738
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 10:44 schreef deelnemer het volgende:
Als je problemen hebt moet die zelf oplossen, want niemand kan dat voor je doen. Stel je bent in de war. Je lost het zelf op, dus degene die aan de oplossing werkt is .... eh ... ook in de war. Stel je ligt in coma , dan wordt je geholpen door jezelf, en die hulpvaardige .... eh ... ligt ook in coma :D.
Wat is je punt nu? Dat de enige die ze kan helpen dat niet kan? Schenkie, MLIG en Richard kunnen prima aan zichzelf werken. Maar ze willen allemaal graag dat iemand anders dat harde werk voor ze doet, en dat gaat niet gebeuren.
  vrijdag 29 april 2011 @ 10:53:06 #24
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96128936
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 10:47 schreef Catbert het volgende:

[..]

Wat is je punt nu? Dat de enige die ze kan helpen dat niet kan? Schenkie, MLIG en Richard kunnen prima aan zichzelf werken. Maar ze willen allemaal graag dat iemand anders dat harde werk voor ze doet, en dat gaat niet gebeuren.
Mijn punt is dat degene met de problemen en degene die deze problemen oplost dezelfde zijn. Ik zie daarin een complicerende factor. Ik geef wel toe dat de hedendaags rechtse levensfilosofie deze complicerende factor ideologisch uitsluit. Iets met vrije wil ofzo. Alles is een keuze enzo.
The view from nowhere.
  vrijdag 29 april 2011 @ 10:56:05 #25
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96129063
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 10:53 schreef deelnemer het volgende:
Mijn punt is dat degene met de problemen en degene die deze problemen oplost dezelfde zijn. Ik zie daarin een complicerende factor. Ik geef wel toe dat de hedendaags rechtse levensfilosofie deze complicerende factor ideologisch uitsluit. Iets met vrije wil ofzo. Alles is een keuze enzo.
Je wou zeggen dat chagerijnig thuis blijven zitten en niet proberen jezelf en je eigen positie te verbeteren geen eigen keuze is?
pi_96129248
Het is een opeenvolging van eigen denkprocessen geweest die je zo teruggetrokken heeft doen worden, maar je gaat er niet in je eentje uitkomen, daarvoor is het nodig dat je kleine stapjes de goede richting op maakt & en dat je gelooft dat die kleine stapjes uiteindelijk bij elkaar grote stappen de goede kant op worden & dat je leven daar leuker / beter van wordt.

Ontbreekt dat geloof, dan ontbreekt ook de wil om kleine stapjes te maken, want "het lost toch niets op".
Democratie is iets waar politici over praten zoals een hoer over de liefde
  vrijdag 29 april 2011 @ 11:01:37 #27
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96129296
Dat het begrip 'keuze' niet zo duidelijk is. Als je dat kiest als ideologisch uitgangspunt omzeil veel moeilijke vragen. Had jij niet Dick Swaab gelezen? Als er een niet gelooft in de vrije wil dan hij het wel.
(zie: http://www.uitgeverijcontact.nl/b-1135-wij_zijn_ons_brein.html)
The view from nowhere.
pi_96129327
quote:

[..]

Even op inhaken hoor.

Weet niet of je uberhaupt naar de sportschool gaat, maar daar lopen veel mensen rond waarvan ik zeg "freaky...." . Oftewel mannen/jongens die echt lelijk zijn...grote bonken spier met een klein hoofd of benen zo dik als rietjes, of zelfs mannen met borsten :r

Ik heb ooit een foto van je gezien een heule tijd terug, en als je daar als average joe lekker je ding zit te doen en niet zit uit te sloven val je positiever op dan van die vieze mannetjes denk ik.
  vrijdag 29 april 2011 @ 11:05:02 #29
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96129442
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:01 schreef deelnemer het volgende:
Dat het begrip 'keuze' niet zo duidelijk is. Als je dat kiest als ideologisch uitgangspunt omzeil heel veel moeilijke vragen. Had jij niet Dick Swaab gelezen?
Ja? Waarom denk je dat ik eerder al riep dat ze meer naar buiten moesten en een fatsoenlijk slaapritme moesten ontwikkelen?

Ik geloof best dat als ze inderdaad zwaar depressief zijn dat het moeilijk is uit die apathie te ontsnappen. Maar afgezien van wat antidepressiva die een psychiater voor kan schrijven zullen ze het toch echt zelf moeten doen. Dat, of gewoon meteen besluiten dat het niet gaat lukken en voor een trein stappen. Je helpt ze niet door te gaan stellen dat het toch niet gaat lukken in ieder geval.
pi_96129683
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 10:44 schreef deelnemer het volgende:
Goed punt. Als je in de knoop zit zul je dus vaak iemand anders nodig hebben voor dat zetje in de juiste richting.
  vrijdag 29 april 2011 @ 11:10:55 #31
179534 Waaghals
pi_96129687
misschien kunnen jullie maar beter accepteren dat het nooit gaat gebeuren en je op andere zaken richten
dan kun je misschien nog wat van je leven maken.

heb ik ook gedaan min of meer
  vrijdag 29 april 2011 @ 11:17:16 #32
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96129950
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:10 schreef Waaghals het volgende:
misschien kunnen jullie maar beter accepteren dat het nooit gaat gebeuren en je op andere zaken richten
dan kun je misschien nog wat van je leven maken.

heb ik ook gedaan min of meer
Is te zien aan die plaatjes in je fotoboek ;) Wat probeer je daarmee te bereiken? Dat mensen er commentaar op geven zodat je daar op in kunt haken? Dat je jezelf er dagelijks aan herinnert ofzo?

Ik snap dat nooit zo goed eigenlijk, problemen die ik op kan lossen los ik op, dingen die ik niet op kan lossen negeer is zoveel mogelijk. Ik bedoel dit niet in de zin van "kijk mij eens" maar ik snap die continuefocus op je probleem niet zo goed.

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
Goed punt. Als je in de knoop zit zul je dus vaak iemand anders nodig hebben voor dat zetje in de juiste richting.
Oftwel psychiater / psycholoog.
  vrijdag 29 april 2011 @ 11:17:24 #33
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96129959
Piet. Henk. Piet Henk Henk.

[ Bericht 93% gewijzigd door lanterfanteraar op 29-04-2011 11:35:47 ]
pi_96130078
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:17 schreef Catbert het volgende:
Oftwel psychiater / psycholoog.
Bijvoorbeeld. Maar soms kan iemand die zich om je bekommert ook al genoeg zijn.
  vrijdag 29 april 2011 @ 11:21:46 #35
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96130139
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
Bijvoorbeeld. Maar soms kan iemand die zich om je bekommert ook al genoeg zijn.
Op zich, als ze die hebben. Maar het is wel duidelijk dat al het gelul van ons hier niet dat zetje geeft helaas.
pi_96130236
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:21 schreef Catbert het volgende:

[..]

Op zich, als ze die hebben. Maar het is wel duidelijk dat al het gelul van ons hier niet dat zetje geeft helaas.
Bij bepaalde personen wellicht niet, bij anderen misschien weer wel.
pi_96130264
quote:

[..]

Richard heeft een kloontje gemaakt?
  vrijdag 29 april 2011 @ 11:26:28 #38
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96130330
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:05 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ja? Waarom denk je dat ik eerder al riep dat ze meer naar buiten moesten en een fatsoenlijk slaapritme moesten ontwikkelen?
Dat is al meerdere malen gezegd. Goed eten en slapen, niet zuipen etc. Dat is basis.

quote:
Ik geloof best dat als ze inderdaad zwaar depressief zijn dat het moeilijk is uit die apathie te ontsnappen. Maar afgezien van wat antidepressiva die een psychiater voor kan schrijven zullen ze het toch echt zelf moeten doen.
Klopt, maar dat blijkt in de praktijk lastig. Vandaar dat iedereen MLiG naar de huisarts wil sturen of zijn ouders erbij wil betrekken. We proberen allemaal hetzelfde, vermoed ik. Met de hulp van anderen moet je uiteraard nog steeds zelf doen. Maar dat proberen richard en MLiG ook, alleen vergissen ze zich waarschijnlijk in wat ze het beste kunnen doen.
The view from nowhere.
  vrijdag 29 april 2011 @ 11:26:38 #39
179534 Waaghals
pi_96130340
Acceptatie, je ziet toch dat hun handelingen ertoe leiden dat ze steeds verder in de put raken.
Ze moeten maar eens begrijpen dat er ook mensen zijn die hun leven alleen hebben doorgebracht.

Overigens zit ik zelf in een andere situatie, heb al vaker relaties gehad. Maar ik kan zelf niet versieren. En ik vind me er zelf goed uitzien.

Ik ben hier voor de versiertips en niet voor dit oeverloos zielig gelul
pi_96130364
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:26 schreef Waaghals het volgende:
Acceptatie, je ziet toch dat hun handelingen ertoe leiden dat ze steeds verder in de put raken.
Ze moeten maar eens begrijpen dat er ook mensen zijn die hun leven alleen hebben doorgebracht.

Overigens zit ik zelf in een andere situatie, heb al vaker relaties gehad. Maar ik kan zelf niet versieren. En ik vind me er zelf goed uitzien.

Hoezo kun je niet versieren dan?
pi_96130425
quote:

Versiertip 1: Het doel is niet huisje-boompje-beestje. ;)
  vrijdag 29 april 2011 @ 11:31:48 #42
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_96130622
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:28 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Versiertip 1: Het doel is niet huisje-boompje-beestje. ;)
Versiertip 2: Zorg eerst eens dat je zelf gelukkig en happy bent en daag jezelf uit, hou je vooral niet met versieren bezig. Als je dan goed in je vel zit, dan komt die partner vanzelf.

Niemand wil een depressieve zeikerd.
pi_96130678
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:31 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Versiertip 2: Zorg eerst eens dat je zelf gelukkig en happy bent en daag jezelf uit, hou je vooral niet met versieren bezig. Als je dan goed in je vel zit, dan komt die partner vanzelf.

Dit is de absolute basisvoorwaarde voor succesvolle versierpogingen.
pi_96130853
Het is de basisvoorwaarde om door vrouwen 'gezien' te worden, en je hebt pas kans op versieren als vrouwen naar je willen kijken.
  vrijdag 29 april 2011 @ 11:36:57 #45
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96130864
quote:
1. Meiden vinden jongens leuk.
2. Veel meiden gaan ervanuit dat jongens initiatief nemen, en interpreteren gebrek aan initiatief als 'geen interesse'.
3. Meiden vinden aandacht leuk.
4. Versieren is geen truukje, het is gewoon sociale omgang met vrouwen waarbij soms die 'klik' onstaat waaruit een relatie ontstaat.

Als je gaat wachten tot een meid op je afstapt, maak je je kansen gewoon heel erg klein. Er zijn maar weinig meiden die dat doen, en die zullen je dan waarschijnlijk op een of andere manier moeten kennen, of ze moeten helemaal weg van je zijn. En tenzij je George Cloony heet zal dat niet heel snel gebeuren.

Wij 'doorsnee' heren zullen dus zelf actie moeten ondernemen. En m.i. doe je dat vissen het beste met een sleepnet. Toen het uitging met m'n ex ben ik salsales gaan nemen (omdat me dit op zich leuk leek, maar ook omdat er gewoon een gebrek aan mannen is daar), naast de andere sociale dingen die ik al doe. Ik ken via de hockey veel meiden en daarnaast leer je via salsales er ook nog eens veel kennen. Nou, dan hou je daar altijd wel feestjes en dus scharrels aan over, en van wat er allemaal blijft hangen in dat net kun je de vetste vis uitkiezen.

Deze 'taktiek' heeft ook nog eens als voordeel dat je, omdat je gewoon 'backup' hebt, je minder zorgen gaat maken over of een meid die je leuk vindt wel hapt. In plaats van dat je eindeloos op dat SMSje gaat zitten wachten ga je gewoon rustig door met vissen.
pi_96130965
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:36 schreef MTVGN het volgende:
Het is de basisvoorwaarde om door vrouwen 'gezien' te worden, en je hebt pas kans op versieren als vrouwen naar je willen kijken.
Iedereen wordt door vrouwen gezien. Tenminste, als je niet stil in een hoekje blijft staan.
  vrijdag 29 april 2011 @ 11:40:17 #47
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96131003
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:31 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Ik ben nog steeds voor een splitsing van dit topic. Eén voor de mensen die dat punt al hebben bereikt en één voor degenen die nog midden in de shit zitten. Want ze verdragen elkaar niet en frustreren elkaar.

Volgens aantal users is een vriendin krijgen een voorwaarde op uit de shit te komen. Daar begint het al weer.
The view from nowhere.
pi_96131060
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:40 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ik ben nog steeds voor een splitsing van dit topic. Eén voor de mensen die dat punt al hebben bereikt en één voor degenen die nog midden in de shit zitten. Want ze verdragen elkaar niet en frustreren elkaar.

Volgens aantal users is een vriendin krijgen een voorwaarde op uit de shit te komen. Daar begint het al weer.
Dat laatste blijft me verbazen. Een user krijgt niet eens 'n prostituee geregeld, laat staan een vriendin. Way to go en genoeg dingen om aan te pakken voor hij uberhaupt kan gaan denken aan het regelen van een vriendin.
pi_96131079
quote:
Eens. En ik dacht dat jij daar inmiddels ook van overtuigd was. Helaas...

Ik ben er nu echt een beetje klaar mee. Hoeveel meer bevestiging is er nodig...
pi_96131136
Schijnt heel moeilijk te zijn om stufi én een uitkering te krijgen.

Ik snap dus niet hoe dat kan.

quote:

[..]

:N
  vrijdag 29 april 2011 @ 11:43:32 #51
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96131160
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:41 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat laatste blijft me verbazen. Een user krijgt niet eens 'n prostituee geregeld, laat staan een vriendin. Way to go en genoeg dingen om aan te pakken voor hij uberhaupt kan gaan denken aan het regelen van een vriendin.
Ik geloof er ook niet in dat het zo gaat lukken. Ik geloof wel dat hun zelfvertrouwen een enorme boost krijgt als vrouwen achter hun aan zouden lopen, maar dat is wensdromen.
The view from nowhere.
  vrijdag 29 april 2011 @ 11:43:57 #52
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96131183
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:40 schreef deelnemer het volgende:

Je hebt op zich wel een punt, maar iwat er dan gaat gebeuren is dat het clubje depressievelingen vooral elkaar gaat versterken en dat verder niemand daar meer post. En dan krijgen ze geen aandacht meer en gaan alsnog 'hier' posten. Schenkstroop zie je ook overal waar het over daten en vrouwen en hoe ze reageren op mannen met hetzelfde enthousiasme z'n shit posten.

Daarnaast; als je in de shit zit krijg je toch geen vriendin, dus als je denkt dat het krijgen van een vriendin de voorwaarde is, zit je in een deadlock. Ik hoop dat die mensen iets gaan doen met al die mensen die hier zeggen dat dat zo niet werkt.
pi_96131189
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:41 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hij heeft ook een hele aparte psycholoog moet ik zeggen. :X
  vrijdag 29 april 2011 @ 11:45:16 #54
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96131235
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:42 schreef -Strawberry- het volgende:

Ja, ik begin steeds sterker te denken dat hij gewoon aandacht wil.

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:44 schreef Halcon het volgende:
Hij heeft ook een hele aparte psycholoog moet ik zeggen. :X
Mwoa. Ik krijg het idee dat het een kerel is die goed aanvoelt wat Richard nodig heeft. Ik vermoed dat Richard het verhaal een beetje opblaast, ik kan me best voorstellen dat die kerel een anekdote over zichzelf verteld heeft.
  vrijdag 29 april 2011 @ 11:45:18 #55
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_96131240
quote:

[..]

Of 32 uur of zoiets. Ik weet het niet meer.
pi_96131252
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:43 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ik geloof er ook niet in dat het zo gaat lukken. Ik geloof wel dat hun zelfvertrouwen een enorme boost krijgt als vrouwen achter hun aan zouden lopen, maar dat is wensdromen.
Dat gebeurt zelden. Dat gebeurt als je 'n bekende voetballer of filmster bent, maar het gebeurt ons (met alle respect) random leken gewoonweg niet. Af en toe stapt er eens 'n vrouw op je af, maar het zijn er geen tientallen per week. Je zult zelf in actie moeten komen.
pi_96131253
Zo, ben gisteren weer eens op stap geweest hier. Jammer genoeg ging het groepje waar ik normaal mee op stap ging die avond niet (met name omdat ze vandaag en morgen gingen). Ik had echter wel zin om de stad in te gaan, dus ben ik in mijn eentje gegaan. Niet echt ideaal, gezien ik me normaal buiten de vaste groep al niet echt op mijn gemak voel in kroegen e.d.; maargoed, binnen die groep komt van nieuwe mensen ontmoeten ook nooit wat terrecht... en dat wil ik juist gaan leren.
In de stad zelf was het niet erg druk; waarschijnlijk hebben de meeste zich gespaard voor vandaag en morgen. Gelukkig was er wel een concert op de markt waar nog redelijk wat mensen waren, best leuk. Daarna werd het op stratum ook wat drukker. In eerste instantie wat ongemakkelijk overal rondgelopen... niet echt op mijn gemak zo alleen. Daarna maar besloten om eens rustig een biertje te gaan doen en aan de bar te gaan zitten; toen werd het wel wat comfortabeler. Uiteindelijk met een paar jongens en meiden gepraat; vooral met de meiden heel erg kort... zordra ik wat had gezegd en ik een antwoord had gekregen, zei alles in me alleen maar van "loop weg!". Vanavond maar weer een nieuwe poging wagen.
pi_96131273
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:45 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ja, ik begin steeds sterker te denken dat hij gewoon aandacht wil.
De verhalen van MLIG en RPF rammelen toch wel aan alle kanten.
pi_96131303
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:45 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Of 32 uur of zoiets. Ik weet het niet meer.
Ontslagen.
  vrijdag 29 april 2011 @ 11:48:03 #60
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96131374
quote:

[..]

Het is idd om moedeloos van te worden. Maar je heb het wel voor elkaar gekregen dat richard nu hulp heeft gezocht.
The view from nowhere.
  vrijdag 29 april 2011 @ 11:48:35 #61
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96131395
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Ontslagen.
Dat verklaart een hoop.
pi_96131400
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:48 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Het is idd om moedeloos van te worden. Maar je heb het wel voor elkaar gekregen dat richard nu hulp heeft gezocht.
Dat is maar de vraag. Zijn epistels over die psycholoog rammelen aan alle kanten, net zoals voorheen zijn epistels over zijn medicatie.
pi_96131435
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:45 schreef Axel1988 het volgende:
Zo, ben gisteren weer eens op stap geweest hier. Jammer genoeg ging het groepje waar ik normaal mee op stap ging die avond niet (met name omdat ze vandaag en morgen gingen). Ik had echter wel zin om de stad in te gaan, dus ben ik in mijn eentje gegaan. Niet echt ideaal, gezien ik me normaal buiten de vaste groep al niet echt op mijn gemak voel in kroegen e.d.; maargoed, binnen die groep komt van nieuwe mensen ontmoeten ook nooit wat terrecht... en dat wil ik juist gaan leren.
In de stad zelf was het niet erg druk; waarschijnlijk hebben de meeste zich gespaard voor vandaag en morgen. Gelukkig was er wel een concert op de markt waar nog redelijk wat mensen waren, best leuk. Daarna werd het op stratum ook wat drukker. In eerste instantie wat ongemakkelijk overal rondgelopen... niet echt op mijn gemak zo alleen. Daarna maar besloten om eens rustig een biertje te gaan doen en aan de bar te gaan zitten; toen werd het wel wat comfortabeler. Uiteindelijk met een paar jongens en meiden gepraat; vooral met de meiden heel erg kort... zordra ik wat had gezegd en ik een antwoord had gekregen, zei alles in me alleen maar van "loop weg!". Vanavond maar weer een nieuwe poging wagen.
Je kreeg toch gewoon antwoord? Als dat niet heel erg lomp en kortaf is, kun je gewoon verder praten toch?
  vrijdag 29 april 2011 @ 11:49:48 #64
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96131463
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:45 schreef Axel1988 het volgende:
Je werkt er tenminste aan. Ik vind het dapper. Ik ben zelf ook geen fan van in m'n eentje op stap gaan, dat doe ik alleen als ik voor m'n werk in een 'vreemde' stad ben.
pi_96131488
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:49 schreef Halcon het volgende:

[..]

Je kreeg toch gewoon antwoord? Als dat niet heel erg lomp en kortaf is, kun je gewoon verder praten toch?
Ik herken het wel, je krijgt dan een gehaast gevoel van binnen dat je weg moet gaan, alhoewel ik niet of dat ook zo bij axel zo is. :)
  vrijdag 29 april 2011 @ 11:50:44 #66
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96131521
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:50 schreef _pillow_ het volgende:
Ik herken het wel, je krijgt dan een gehaast gevoel van binnen dat je weg moet gaan, alhoewel ik niet of dat ook zo bij axel zo is. :)
Maar waarom dan? Waar ben je bang voor? Dat ze je neus breekt ofzo? :)
pi_96131594
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:49 schreef Catbert het volgende:

[..]

Je werkt er tenminste aan. Ik vind het dapper. Ik ben zelf ook geen fan van in m'n eentje op stap gaan, dat doe ik alleen als ik voor m'n werk in een 'vreemde' stad ben.
Hier nog eentje. Je wordt toch een beetje raar aangekeken als je in je eentje ergens binnen komt lopen en je blijft de hele tijd alleen zitten. Met vrienden erbij is het toch makkelijker contact maken met anderen.
pi_96131621
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:50 schreef Catbert het volgende:

[..]

Maar waarom dan? Waar ben je bang voor? Dat ze je neus breekt ofzo? :)
Nee, geen angst. Het was bij mij meer een gehaast gevoel. Vroeger had ik daar ook veel last van.
pi_96131632
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:49 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ja, dat kan ja; maar zo liep het dus nog niet. In de meeste van die gevallen liep ik wat rond tussen de massa, en zag ik op gegeven moment een meid staan die me opviel en zei ik eigenlijk zonder na te denken iets tegen haar... meestal over hoe ze danste of iets wat ze aanhad of wat dan ook. Maar dan nadat ik het had gezegd kwam er meteen een "waar ben ik mee bezig" gevoel opzetten. Moet ik nog overheen zien te komen; ik ben heel traag in die dingen.
pi_96131678
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:52 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ja, dat kan ja; maar zo liep het dus nog niet. In de meeste van die gevallen liep ik wat rond tussen de massa, en zag ik op gegeven moment een meid staan die me opviel en zei ik eigenlijk zonder na te denken iets tegen haar... meestal over hoe ze danste of iets wat ze aanhad of wat dan ook. Maar dan nadat ik het had gezegd kwam er meteen een "waar ben ik mee bezig" gevoel opzetten. Moet ik nog overheen zien te komen; ik ben heel traag in die dingen.
Met versieren ;) Dat hoef je niet onder stoelen of banken te steken.
pi_96131691
quote:

[..]

Waarom dan? Is echt iets dat je jezelf wijs maakt. Niets meer, niets minder.
pi_96131732
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:52 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Daar moet je overheen zien te komen, want waarschijnlijk komt dat gevoel meer door jezelf dan door de gedragingen van zo'n meid. Aanspreken is 1 ding, dat lukt al. In contact blijven is het volgende.
pi_96131795
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:53 schreef Halcon het volgende:

[..]

Waarom dan? Is echt iets dat je jezelf wijs maakt. Niets meer, niets minder.
Het is een automatisme, iets wat je niet gewend bent. Als je nooit verwacht dat iemand een praatje met jou wilt maken, kan er een situatie onstaan die je zelf niet overziet.
pi_96131814
quote:

[..]

Precies dat ja. En er is geen logische verklaring voor eigenlijk... behalve dan misschien dat ik iets doe wat ik eigenlijk nauwelijks eerder heb gedaan; terwijl ik het wel al heel lang wil. Het ligt een heel stuk uit de bekende "comfort-zone". Een kwestie van zo vaak mogelijk doen totdat het voor jezelf normaler wordt denk ik.
pi_96131904
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:48 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Niet echt, laatst zei hij toch dat die psych hem is toegewezen na zijn opname...
pi_96131911
quote:

[..]

Het zijn twee verschillende instanties, die communiceren vaak slecht. Ik vind het niet zo verrassend, eigenlijk. Als het echter uitkomt heb je denk ik wel een serieus probleem. Naast de gigantische studieschuld gaat o.a. de belastingdienst ook aankloppen, denk ik. Als je al niet wordt aangeklaagd wegens oplichting.
pi_96131987
Wat trouwens ook wel belangrijk is, zijn de verwachtingen die je van te voren van zo'n avond hebt. Ik ging vanavond puur en alleen voor wat simpele interactie. Ik zat totaal niet in mijn hoofd met dat ik misschien wel iets zou scoren. Dit had ik eerst wel vaker, waardoor ik eigenlijk altijd met een misselijk gevoel weer naar huis ging. Het grote probleem opbreken in kleine stappen en je zo steeds verder ontwikkelen werkt misschien beter voor mij.
pi_96131999
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:56 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Precies dat ja. En er is geen logische verklaring voor eigenlijk... behalve dan misschien dat ik iets doe wat ik eigenlijk nauwelijks eerder heb gedaan; terwijl ik het wel al heel lang wil. Het ligt een heel stuk uit de bekende "comfort-zone". Een kwestie van zo vaak mogelijk doen totdat het voor jezelf normaler wordt denk ik.
Precies! Je hebt het ook mooi verwoord. Je bent zo druk bezig om met een meisje te kunnen praten, dat terwijl het moment daar is, je niet weet hoe je verder moet. Ervaring was bij mij het enige wat bij mij hielp, tevens het besef dat ik gewoon met iedereen een praatje over koetjes en kalfjes kan maken zonder bijbedoelingen. Juist door die bijbedoelingen kwam ik telkens in die gehaaste toestand. :')
pi_96132012
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:55 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

Het is een automatisme, iets wat je niet gewend bent. Als je nooit verwacht dat iemand een praatje met jou wilt maken, kan er een situatie onstaan die je zelf niet overziet.
Je neemt wel de eerste stap en zegt iets tegen haar. Ze praat terug, dus kun je verder praten... Misschien teveel druk op het praten met een meisje? Praten met een meisje is een middel, geen doel op zich.
  vrijdag 29 april 2011 @ 11:59:22 #80
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96132014
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:43 schreef Catbert het volgende:

[..]

Je hebt op zich wel een punt, maar iwat er dan gaat gebeuren is dat het clubje depressievelingen vooral elkaar gaat versterken en dat verder niemand daar meer post.
Vaak brengt men lotgenoten bij elkaar. Je zag aan MLiG dat hij moed putte uit het feit dat Minnemin ook een studie achterstand heeft. Het werkt vaak juist omgekeerd.

quote:
Daarnaast; als je in de shit zit krijg je toch geen vriendin, dus als je denkt dat het krijgen van een vriendin de voorwaarde is, zit je in een deadlock. Ik hoop dat die mensen iets gaan doen met al die mensen die hier zeggen dat dat zo niet werkt.
Dat hoop ik ook. Niemand hier stimuleert hen om op vrouwen jacht te gaan, maar juist om hun leven weer op orde te krijgen.
The view from nowhere.
  vrijdag 29 april 2011 @ 12:00:42 #81
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96132085
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
Het zijn twee verschillende instanties, die communiceren vaak slecht. Ik vind het niet zo verrassend, eigenlijk. Als het echter uitkomt heb je denk ik wel een serieus probleem. Naast de gigantische studieschuld gaat o.a. de belastingdienst ook aankloppen, denk ik. Als je al niet wordt aangeklaagd wegens oplichting.
Uitkeringsfraude.

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:59 schreef deelnemer het volgende:
Vaak brengt men lotgenoten bij elkaar. Je zag aan MLiG dat hij moed putte uit het feit dat Minnemin ook een studie achterstand heeft. Het werkt vaak juist omgekeerd.
Ja, dat zegt 'ie, maar daarna klaagt 'ie weer net zo hard. Ik vind het op zich goed dat men steun bij elkaar zoekt, maar het kan ook doorslaan, zoals je op veel van die pro-ana sites ziet.
pi_96132101
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:59 schreef Halcon het volgende:

[..]

Je neemt wel de eerste stap en zegt iets tegen haar. Ze praat terug,
En dat ben je tijdens het uitgaan niet gewend, hence je komt uit je eigen comfort zone en je krijgt weer een gehaast gevoel. :)
pi_96132142
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 12:00 schreef Catbert het volgende:

[..]

Uitkeringsfraude.
Dat zou een bizarre topicwending worden. :')
pi_96132230
quote:
Uitkeringsfraude.
Als dat uitkomt zijn zijn problemen met versieren iets minder van belang. :')
pi_96132249
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:59 schreef deelnemer het volgende:

[..]

[..]

Dat hoop ik ook. Niemand hier stimuleert hen om op vrouwen jacht te gaan, maar juist om hun leven weer op orde te krijgen.
Precies, ik denk eerlijk gezegd dat hulp via internet niet echt werkt voor zulke problemen.
pi_96132260
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 12:01 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

En dat ben je tijdens het uitgaan niet gewend, hence je komt uit je eigen comfort zone en je krijgt weer een gehaast gevoel. :)
Ik heb het met angsten die ik op andere vlakken had in mijn leven ook zo aangepakt. Als je het vaak genoeg doet, dan kun je je comfort-zone verruimen. Denk echter niet dat het altijd makkelijk en snel kan. Soms moet je veel geduld hebben, maar gewoon door blijven gaan.
pi_96132270
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:56 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Dit, helemaal! *O*
pi_96132393
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 12:03 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik heb het met angsten die ik op andere vlakken had in mijn leven ook zo aangepakt. Als je het vaak genoeg doet, dan kun je je comfort-zone verruimen. Denk echter niet dat het altijd makkelijk en snel kan. Soms moet je veel geduld hebben, maar gewoon door blijven gaan.
Het besef is er bij jou, dat is al een hele grote stap voorwaarts! Bij mij hielp het ook om in een andere stad uit te gaan. Op de een of andere manier heb ik dan echt schijt aan alle dingen. :') Misschien dat dat ook bij jou zou kunnen werken?
pi_96132519
quote:

[..]

Uitkeringsfraude.
Ja, dat bedoel ik. Thanks.
  vrijdag 29 april 2011 @ 12:13:22 #90
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96132757
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 12:06 schreef _pillow_ het volgende:
Het besef is er bij jou, dat is al een hele grote stap voorwaarts! Bij mij hielp het ook om in een andere stad uit te gaan. Op de een of andere manier heb ik dan echt schijt aan alle dingen. :') Misschien dat dat ook bij jou zou kunnen werken?
Sowieso is in je eentje gaan, als je dat comfortabel vindt, een goeie manier om mensen te leren kennen. Maar voor mij is dat iets wat eigenlijk alleen gebeurt als ik in 't buitenland zit voor werk ofzo, als ik gewoon in Utrecht ben ga ik alleen uit als er vrienden in de stad zijn.

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 12:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja, dat bedoel ik. Thanks.
^O^
  vrijdag 29 april 2011 @ 12:16:20 #91
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96132894
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:17 schreef lanterfanteraar het volgende:
Piet. Henk. Piet Henk Henk.
Ik had het gelezen. De handelingen zijn hemels. Het is voor sommige beter om er voor een tijdje geheel vanaf te zien, omdat ze worden toch alleen maar worden afgewezen (dat geldt niet voor jou natuurlijk) en zich te richten op andere meer dringende zaken.
The view from nowhere.
pi_96133275
quote:

[..]

Ik raak juist steeds meer overtuigd dat het mijn uiterlijk is als de successen van andere lees die in elk geval geen problemen hebben met het benaderen die af en toe wel eens een succesje boeken. Mijn teller staat op 0 en blijft altijd op 0. Ik heb jou al gezegd dat ik vanaf het begin dat ik hier kwam al hulp zocht om mijn situatie te accepteren, om het draaglijker te maken. Ik weet voor mezelf dat het onmogelijk is dat vrouwen me zien staan ik twijfel daar niet in aan, ik ben heilig overtuigd met mijn ervaringen in de afgelopen 27 jaar. Ook dat de Amsterdamse me afwijst op uiterlijk is voor mij ook een grote bevestiging.
  vrijdag 29 april 2011 @ 12:25:43 #93
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_96133344
Hou toch eens op met die 27 jaar. Je rekent toch niet vanaf je geboorte.
  vrijdag 29 april 2011 @ 12:27:04 #94
179534 Waaghals
pi_96133419
misschien is dat het probleem wel, na geboorte is hij ook niet met de tiet gevoed

lijkt me toch wel duidelijk dat hij hier alleen maar uit is op een pityfuck bij een van de vrouwen in dit topic
pi_96133493
quote:
15s.gif Op vrijdag 29 april 2011 12:25 schreef Lienekien het volgende:
Hou toch eens op met die 27 jaar. Je rekent toch niet vanaf je geboorte.
Ok de afgelopen 10 jaar wat jij wilt, het is voldoende om conclusies te trekken als er 0 dames ooit geinteresseerd waren en ik heb niet net als MLiG altijd thuis gezeten , integendeel ik had bijbaantjes, school en ik ging best vaak uit.

Ik zoek dus enkel hulp om mijn situatie aangenamer te maken, om het echt te accepteren dat ik altijd alleen ga blijven, en dat ik mijn lelijkheid kan accepteren.
  vrijdag 29 april 2011 @ 12:29:44 #96
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_96133567
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 12:28 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ok de afgelopen 10 jaar wat jij wilt, het is voldoende om conclusies te trekken als er 0 dames ooit geinteresseerd waren en ik heb niet net als MLiG altijd thuis gezeten , integendeel ik had bijbaantjes, school en ik ging best vaak uit.

Ik zoek dus enkel hulp om mijn situatie aangenamer te maken, om het echt te accepteren dat ik altijd alleen ga blijven, en dat ik mijn lelijkheid kan accepteren.
Misschien moet je eens ophouden hier steeds maar weer datzelfde riedeltje af te draaien. Daar worden mensen echt een keer helemaal schijtziek van.

Zoek een hobby.
pi_96133664
Joep, en er is weer een andere wending gekomen, ik ben weer weg hier. :)
  vrijdag 29 april 2011 @ 12:34:11 #98
179534 Waaghals
pi_96133791
Kan er niet een minderwaardigheidscomplextopic geopend worden voor deze gasten?
pi_96133804
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 12:29 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Misschien moet je eens ophouden hier steeds maar weer datzelfde riedeltje af te draaien. Daar worden mensen echt een keer helemaal schijtziek van.

Zoek een hobby.
[/quote]

ik moet me wel blijven herhalen aangezien het jullie nog steeds niet duidelijk is dat ik volledig onaantrekkelijk ben kwa uiterlijk. Als jullie dat eens begrijpen dan kunnen we eindelijk verder.
Dan hoop ik op goede tips om met mezelf te leven, en geen sarcastische :)
  vrijdag 29 april 2011 @ 12:36:28 #100
179534 Waaghals
pi_96133895
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 12:34 schreef richard_prf het volgende:

[..]

[quote]

ik moet me wel blijven herhalen aangezien het jullie nog steeds niet duidelijk is dat ik volledig onaantrekkelijk ben kwa uiterlijk. Als jullie dat eens begrijpen dan kunnen we eindelijk verder.
nee we geloven je maar kunnen je niet helpen
als jij nou eens begrijpt dat wij dat niet kunnen, kunnen we eindelijk verder.
pi_96133897
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 12:34 schreef Waaghals het volgende:
Kan er niet een minderwaardigheidscomplextopic geopend worden voor deze gasten?
Lijkt me een goed idee!
  vrijdag 29 april 2011 @ 12:38:10 #102
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_96133975
quote:

[..]

We snappen allang dat jij dat gelooft. Dat betekent nog niet dat wij dat ook zouden moeten geloven. En het is ook gewoon niet waar.
pi_96133976
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 12:36 schreef Waaghals het volgende:

[..]

nee we geloven je maar kunnen je niet helpen
als jij nou eens begrijpt dat wij dat niet kunnen, kunnen we eindelijk verder.
Misschien dat jij me niet kan helpen, maar maybe heeft Aardbei of Deelnemer of zo nog goede ideeën.
  vrijdag 29 april 2011 @ 12:39:19 #104
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_96134023
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 12:38 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Misschien dat jij me niet kan helpen, maar maybe heeft Aardbei of Deelnemer of zo nog goede ideeën.
Lees alle vorige delen dan nog maar eens door!
pi_96134146
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 12:39 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Lees alle vorige delen dan nog maar eens door!
Heb ik gedaan, en ik snap het wat ze daar neerzetten , maar nog altijd hebben ze het besef niet dat je zonder een redelijk uiterlijk met voldoende uitstraling je aan helemaal niks kan werken met die tips.

Ik zoek vanaf nu enkel tips om op deze manier te overleven. Het doet me alleen maar pijn als ik tips krijg die ik wel zou willen uitvoeren maar niet kan omdat ik als enige begrijp dat mijn uiterlijk ver ondermaat is.
pi_96134198
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 12:41 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Heb ik gedaan, en ik snap het wat ze daar neerzetten , maar nog altijd hebben ze het besef niet dat je zonder een redelijk uiterlijk met voldoende uitstraling je aan helemaal niks kan werken met die tips.

Ik zoek vanaf nu enkel tips om op deze manier te overleven. Het doet me alleen maar pijn als ik tips krijg die ik wel zou willen uitvoeren maar niet kan omdat ik als enige begrijp dat mijn uiterlijk ver ondermaat is.
Daar gaat dit topic niet over, acceptatie van je lelijkheid, dus je flikkert maar op dan.

Maak maar een nieuwe aan.
Ron Paul 2012
  vrijdag 29 april 2011 @ 12:43:17 #107
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96134232
quote:
Dat is dus gewoon niet waar. Daarom. ;)
  vrijdag 29 april 2011 @ 12:45:12 #108
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_96134331
quote:

[..]

Doe ons een lol, laat dit forum links liggen en concentreer je op je therapie. Kom over een half jaar nog eens vertellen hoe het ervoor staat.
pi_96134336
quote:

Hey droeftoeter, heet dit topic "jank hier over je uiterlijk"? Nee hé? Opbokken dus.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2011 12:46:27 ]
pi_96134421
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 12:43 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Dat is dus gewoon niet waar. Daarom. ;)
Vrouwen vertellen nooit de waarheid, als het er echt op aankomt dan weet ik dat mijn uiterlijk het grote obstakel is.
  vrijdag 29 april 2011 @ 12:47:36 #111
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96134430
quote:

[..]

Dan gaan we toch op de acceptatie toer. Er zijn hele mooie landen om te bezoeken. Met een rugzak rondtrekken is heerlijk.
The view from nowhere.
  vrijdag 29 april 2011 @ 12:49:23 #112
179534 Waaghals
pi_96134528
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 12:47 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Vrouwen vertellen nooit de waarheid, als het er echt op aankomt dan weet ik dat mijn uiterlijk het grote obstakel is.
ik bedenk me net, je hebt soms van die figuren die zo'n ontzettende zweetlucht meedragen zonder hetzelf door te hebben
misschien ben je er wel zo een, en als je dan ook nog lelijk bent kun je het idd vergeten.
  vrijdag 29 april 2011 @ 12:50:10 #113
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_96134565
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 12:47 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik zou de vrouwen maar helemaal vergeten, Richard.
pi_96134603
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 12:49 schreef Waaghals het volgende:

[..]

ik bedenk me net, je hebt soms van die figuren die zo'n ontzettende zweetlucht meedragen zonder hetzelf door te hebben
misschien ben je er wel zo een, en als je dan ook nog lelijk bent kun je het idd vergeten.
Nee ik ruik prima. Mijn collega die altijd stonk en zaadvlekken in zijn kleding had deed het altijd goed bij de vrouwtjes bij mij op kantoor, hij had dan ook zijn uiterlijk mee.
  vrijdag 29 april 2011 @ 12:51:02 #115
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_96134615
Als je huiverig bent om in je eentje een uitgaansgelegenheid binnen te stappen (logisch ook), kun je ook in het uitgaansgebied -dus op straat- wat rondcirkelen. D'r zijn altijd wel een paar meiden/vrouwen wiens avond in de soep is gelopen en mede hierdoor solitair door het uitgaansgebied struinen.
pi_96134720
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 12:50 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik zou de vrouwen maar helemaal vergeten, Richard.
Dat heb ik geprobeerd maar dat is me niet gelukt. Gedaan alsof vrouwen niet bestaan, lukte me om 5 jaar zo vol te houden. Bovendien had ik een ingebeelde vriendin dat maakte mijn leven een beetje draaglijker want dan was er tenminste een persoon die om me gaf.
  vrijdag 29 april 2011 @ 12:55:29 #117
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_96134865
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 12:52 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dat heb ik geprobeerd maar dat is me niet gelukt. Gedaan alsof vrouwen niet bestaan, lukte me om 5 jaar zo vol te houden. Bovendien had ik een ingebeelde vriendin dat maakte mijn leven een beetje draaglijker want dan was er tenminste een persoon die om me gaf.
Maar zij heeft inmiddels een knappe vriend gevonden?
  vrijdag 29 april 2011 @ 12:57:09 #118
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96134946
quote:
13s.gif Op vrijdag 29 april 2011 12:45 schreef Techno het volgende:
Hey droeftoeter, heet dit topic "jank hier over je uiterlijk"? Nee hé? Opbokken dus.
  vrijdag 29 april 2011 @ 12:57:43 #119
179534 Waaghals
pi_96134986
ik ben jaloers, zo'n ingebeelde vriendin is lekker goedkoop
pi_96135046
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 12:55 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Maar zij heeft inmiddels een knappe vriend gevonden?
Nee ik begon een ontzettende hekel aan vrouwen te krijgen en wil ze het liefst uit mijn wereld verbannen. Ze zijn verantwoordelijk voor het feit dat ik gefaald heb in mijn leven.
  vrijdag 29 april 2011 @ 12:59:01 #121
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96135063
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 12:57 schreef Waaghals het volgende:
ik ben jaloers, zo'n ingebeelde vriendin is lekker goedkoop
Als ze nog ook nog je wasjes zou draaien voor je...

Ik snap het concept dat een vriendin geld zou kosten niet zo eigenlijk, mij levert het geld op.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 12:58 schreef richard_prf het volgende:
Nee ik begon een ontzettende hekel aan vrouwen te krijgen en wil ze het liefst uit mijn wereld verbannen. Ze zijn verantwoordelijk voor het feit dat ik gefaald heb in mijn leven.
Nee, dat ben je toch echt helemaal zelf. Lastig he, de waarheid onder ogen zien.

En nogmaals: dit is niet het topic voor je. Optiefen dus met dat gezeur over je uiterlijk, TYVM.
pi_96135096
Ik denk dat we gewoon begripvol moeten zijn naar Richard toe en dan komt het vast goed.

Of niet Mera?
Ron Paul 2012
pi_96135137
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 april 2011 12:59 schreef Supersoep het volgende:
Ik denk dat we gewoon begripvol moeten zijn naar Richard toe en dan komt het vast goed.

Of niet Mera?
:')
  vrijdag 29 april 2011 @ 13:00:51 #124
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_96135156
quote:

[..]

Nee, het is de schuld van degene van wie je je lelijkheid hebt gekregen.
  vrijdag 29 april 2011 @ 13:00:56 #125
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96135159
quote:
Nee, hij moet gewoon kappen met dat gezeik over z'n uiterlijk. Ik ben er klaar mee dat mensen hem moeten vertellen dat er niks mis mee is. Als 'ie dat gelooft, prima, maar ik ben dat gezeik hierover echt zat. De bedoeling is mensen te helpen die hulp kunnen gebruiken, Richard is te ver heen.
  vrijdag 29 april 2011 @ 13:01:04 #126
179534 Waaghals
pi_96135166
quote:

[..]

Ze zijn verantwoordelijk voor het feit dat ik gefaald heb in mijn leven.
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') x 10.000!!!
pi_96135226
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:00 schreef Catbert het volgende:

[..]

Nee, hij moet gewoon kappen met dat gezeik over z'n uiterlijk. Ik ben er klaar mee dat mensen hem moeten vertellen dat er niks mis mee is. Als 'ie dat gelooft, prima, maar ik ben dat gezeik hierover echt zat. De bedoeling is mensen te helpen die hulp kunnen gebruiken, Richard is te ver heen.
Ik bedoelde het dan ook totaal niet serieus. :P
Ron Paul 2012
pi_96135249
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:00 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nee, het is de schuld van degene van wie je je lelijkheid hebt gekregen.
Dat ook inderdaad, maar ik richt mijn woede vooral op vrouwen omdat ik niet goed genoeg ben voor ze.
pi_96135284
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 12:50 schreef richard_prf het volgende:
Mijn collega die altijd stonk en zaadvlekken in zijn kleding had deed het altijd goed bij de vrouwtjes bij mij op kantoor, hij had dan ook zijn uiterlijk mee.
Dat getrol is nu wel leuk geweest want je geloofwaardigheid daalt met deze post naar een absoluut dieptepunt.
  vrijdag 29 april 2011 @ 13:03:44 #130
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_96135285
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:03 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dat ook inderdaad, maar ik richt mijn woede vooral op vrouwen omdat ik niet goed genoeg ben voor ze.
Nee, jij dénkt alleen maar dat je niet goed genoeg bent voor ze.
pi_96135289
quote:

[..]

Jij wil toch ook geen spuuglelijke vriendin?
Ron Paul 2012
  vrijdag 29 april 2011 @ 13:03:54 #132
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96135295
Accepteren richard is makkelijk.

Als je met aandacht naar dingen kijkt, ga je ervan houden. Het hoeft dus helemaal geen vrouw te zijn. Wat je wel nodig hebt is seksuele ontspanning. Een vorm van zelfbevrediging of een bezoek aan de hoeren, mag best.

Door dingen meer te bekijken in het samenhang kun je leren, dat denken in termen van schuld en boete weinig zin heeft. Dan hoef je geen last te hebben van al die verwijtende oordelen van jan en alleman. De meeste mensen hebben toch geen verstand.

Maar de leren houden van is de sleutel. Juist als je leert houden van dingen en mensen zonder dat je jezelf daarmee afhankelijk maakt. Vrouwen, die dan dan ook nog van je moeten gaan houden, zijn eigenlijk het enige probleem. Hou alleen van ze zonder ze te willen hebben.
The view from nowhere.
  vrijdag 29 april 2011 @ 13:04:28 #133
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_96135324
Ik ben het oneens met de personen die zeggen dat Richard moet stoppen met zijn bulkpostings. Ik verzoek Richard zoveel mogelijk te posten mét uitgaansverslagen + beeld en geluid teneinde effectief advies mogelijk te maken.
pi_96135328
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:03 schreef deelnemer het volgende:

Als je met aandacht naar dingen kijkt, ga je ervan houden. Het hoeft dus helemaal geen vrouw te zijn. Wat je wel nodig hebt is seksuele ontspanning. Een vorm van zelfbevrediging of een bezoek aan de hoeren, mag best.

Door dingen meer te bekijken in het samenhang kun je leren dat denken in termen van schuld en boete weinig zin hebben. Dan hoef je geen last te hebben van al die verwijtende oordelen van jan en alleman. De meeste mensen hebben toch geen verstand.

Maar de leren houden van is de sleutel. Juist als je leer houden van dingen en mensen zonder dat je jezelf daarmee afhankelijk maakt. Vrouwen, die dan dan ook nog van je moeten gaan houden, zijn eigenlijk het enige probleem. Hou alleen van ze zonder ze te willen hebben.
Hou jij nou ook eens op. Dit topic gaat niet over acceptatie.
Ron Paul 2012
  vrijdag 29 april 2011 @ 13:04:59 #135
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96135346
quote:
Aggus. Verkrachter-in-spe :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:03 schreef Lienekien het volgende:
Nee, jij dénkt alleen maar dat je niet goed genoeg bent voor ze.
Nou, met z'n huidige fucked up instelling zou ik hem niet binnen 10 meter van m'n hypothetische dochter laten in ieder geval.
pi_96135417
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:04 schreef Catbert het volgende:
Aggus. Verkrachter-in-spe :')
Ik pleit voor preventief opsluiten met TBS en dwangverpleging.
  vrijdag 29 april 2011 @ 13:07:24 #137
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96135455
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:06 schreef Techno het volgende:
Ik pleit voor preventief opsluiten met TBS en dwangverpleging.
Of gewoon chemische castratie. Je schijnt er tieten van te krijgen ook nog, in zijn geval heeft 'ie dus wat om mee te spelen.
  vrijdag 29 april 2011 @ 13:07:29 #138
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96135457
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:04 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Hou jij nou ook eens op. Dit topic gaat niet over acceptatie.
Nee, het gaat over aggressie.
The view from nowhere.
pi_96135458
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:03 schreef deelnemer het volgende:

Door dingen meer te bekijken in het samenhang kun je leren dat denken in termen van schuld en boete weinig zin hebben. Dan hoef je geen last te hebben van al die verwijtende oordelen van jan en alleman. De meeste mensen hebben toch geen verstand.

Maar de leren houden van is de sleutel. Juist als je leer houden van dingen en mensen zonder dat je jezelf daarmee afhankelijk maakt. Vrouwen, die dan dan ook nog van je moeten gaan houden, zijn eigenlijk het enige probleem. Hou alleen van ze zonder ze te willen hebben.
Ik snap dat het goed bedoeld is maar voor mij is het geen oplossing om naar de hoeren te gaan. Ik zou het nooit kunnen om sex te hebben met iemand die waarschijnlijk van me walgt.

Ik verveel me nogal hier thuis. Maar ik heb geen zin om wat te ondernemen omdat ik elke seconde het gevoel meedraag van volledige onaantrekkelijkheid.
  vrijdag 29 april 2011 @ 13:07:43 #140
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_96135473
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:04 schreef Catbert het volgende:
[..]

Nou, met z'n huidige fucked up instelling zou ik hem niet binnen 10 meter van m'n hypothetische dochter laten in ieder geval.
Hij heeft zichzelf natuulijk tot één grote self fulfulling prophecy gemaakt. Hij heeft zolang op zichzelf ingepraat dat hij te lelijk is dat hij nu ook inderdaad te lelijk is.
pi_96135497
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:07 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Nee, het gaat over aggressie.
Richard is totaal niet on-topic bezig, ik begrijp ook niet waarom jij telkens zo op hem reageert.
  vrijdag 29 april 2011 @ 13:08:34 #142
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96135512
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:07 schreef richard_prf het volgende:
Ik verveel me nogal hier thuis. Maar ik heb geen zin om wat te ondernemen omdat ik elke seconde het gevoel meedraag van volledige onaantrekkelijkheid.
Lees: *wha wha jank jank*

De reden dat je geen vrienden of vriendinnen hebt is gewoon omdat je een enorm irritante persoonlijkheid hebt. Dat is een stuk vervelender dan je uiterlijk.
pi_96135554
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:07 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hij heeft zichzelf natuulijk tot één grote self fulfulling prophecy gemaakt. Hij heeft zolang op zichzelf ingepraat dat hij te lelijk is dat hij nu ook inderdaad te lelijk is.
We zullen het meemaken op de meet! :D :')
pi_96135564
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:08 schreef Catbert het volgende:

[..]

Lees: *wha wha jank jank*

De reden dat je geen vrienden of vriendinnen hebt is gewoon omdat je een enorm irritante persoonlijkheid hebt. Dat is een stuk vervelender dan je uiterlijk.
Snap je eigenlijk wel dat ze in het echt nooit mijn persoonlijkheid konden omdat ik ze niet wilden leren kennen vanwege mijn buitenkant?

Jij denkt waarschijnlijk dat ik af en toe wel eens een praatje maakte met een vrouw.

Ik kan je met zekerheid zeggen dat ik nooit een onschuldig praatje had de afgelopen 12 jaar. Mijn contact met vrouwen was dan ook altijd 0,0.
pi_96135640
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:08 schreef _pillow_ het volgende:
Richard is totaal niet on-topic bezig, ik begrijp ook niet waarom jij telkens zo op hem reageert.
Omdat ie als een soort van Moeder Teresa zich geroepen voelt om Richard "te redden". :')
pi_96135682
quote:
9s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:10 schreef Techno het volgende:

[..]

Omdat ie als een soort van Moeder Teresa zich geroepen voelt om Richard "te redden". :')
Kunnen ze dat niet gewoon per PM of DM doen? Want het gaat de laatste tijd constant off-topic.
  vrijdag 29 april 2011 @ 13:11:47 #147
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96135685
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:07 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik snap dat het goed bedoeld is maar voor mij is het geen oplossing om naar de hoeren te gaan. Ik zou het nooit kunnen om sex te hebben met iemand die waarschijnlijk van me walgt.
Die zijn wel wat gewend hoor. Die zij allang blij als je jezelf wast en scheert. Maar dan laat je de hoeren toch zitten. Maakt niet uit.
The view from nowhere.
pi_96135718
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:09 schreef richard_prf het volgende:
Snap je eigenlijk wel dat ze in het echt nooit mijn persoonlijkheid konden omdat ik ze niet wilden leren kennen vanwege mijn buitenkant?

Jij denkt waarschijnlijk dat ik af en toe wel eens een praatje maakte met een vrouw.

Ik kan je met zekerheid zeggen dat ik nooit een onschuldig praatje had de afgelopen 12 jaar. Mijn contact met vrouwen was dan ook altijd 0,0.
Goh, en onlangs had je nog een soort van vriendin waarmee je seks had. Geloofwaardigheid = 0.
  vrijdag 29 april 2011 @ 13:13:12 #149
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_96135772
Richard, volgens Strawberry ben je ontslagen. Welnu, je kunt je ontslag beschouwen als louter negatief en zeggen dat je wederom een tegenslag voor de kiezen hebt gekregen. Maar je kunt ook zeggen dat je nu méér tijd hebt voor versierpogingen en eventueel daaropvolgend een relatie. Minpunt is je extreem negatieve gedachtengang over jezelf én je situatie.
  vrijdag 29 april 2011 @ 13:13:18 #150
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96135776
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:08 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

Ik heb iets met mensen. On topic zal me worst zijn eigenlijk.
The view from nowhere.
pi_96135778
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:11 schreef _pillow_ het volgende:
Kunnen ze dat niet gewoon per PM of DM doen? Want het gaat de laatste tijd constant off-topic.
Een praatgroepje op Skype of MSN lijkt me wel wat. O+
pi_96135789
quote:
13s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:12 schreef Techno het volgende:

[..]

Goh, en onlangs had je nog een soort van vriendin waarmee je seks had. Geloofwaardigheid = 0.
Ik bedoel voordat ik haar kon (en eigenlijk stelt het niks voor, want ik ben duidelijk niet goed genoeg voor haar).Ik praat van vóór december 2010
  vrijdag 29 april 2011 @ 13:13:58 #153
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96135805
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:09 schreef richard_prf het volgende:

Je zegt zelf dat je een hekel hebt aan vrouwen. Die "crazy eyes" uitstraling draag je net zo goed met je mee. Dat vrouwen niet met je willen praten komt niet door je uiterlijk maar door die mix wan wanhoop en agressie die je ongetwijfeld uitstraalt. Vrouwen zijn bang voor rare kerels omdat ze geen zin hebben achter het fietsenschuurtje in hun straat verkracht te worden door iemand als jij.
pi_96135812
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:13 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ik heb iets met mensen. On topic zal me worst zijn eigenlijk.
Jij hebt iets met mensen en hij heeft al 40 delen niks met jouw advies.
Ron Paul 2012
  vrijdag 29 april 2011 @ 13:15:19 #155
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96135893
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:13 schreef MissionPhailed het volgende:
Richard, volgens Strawberry ben je ontslagen. Welnu, je kunt je ontslag beschouwen als louter negatief en zeggen dat je wederom een tegenslag voor de kiezen hebt gekregen. Maar je kunt ook zeggen dat je nu méér tijd hebt voor versierpogingen en eventueel daaropvolgend een relatie. Minpunt is je extreem negatieve gedachtengang over jezelf én je situatie.
Ja want vrouwen zitten te wachten op een werkloze nietsnut.

quote:
14s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:14 schreef Supersoep het volgende:
Jij hebt iets met mensen en hij heeft al 40 delen niks met jouw advies.
Ik zie van "deelnemer" vooral inhoudsloos gezweefteef en bijzonder weinig concreets.
pi_96135920
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:13 schreef Catbert het volgende:

[..]

Je zegt zelf dat je een hekel hebt aan vrouwen. Die "crazy eyes" uitstraling draag je net zo goed met je mee. Dat vrouwen niet met je willen praten komt niet door je uiterlijk maar door die mix wan wanhoop en agressie die je ongetwijfeld uitstraalt. Vrouwen zijn bang voor rare kerels omdat ze geen zin hebben achter het fietsenschuurtje in hun straat verkracht te worden door iemand als jij.
Laat maar zitten, want je wilt het niet begrijpen merk ik al.
Ik ben er weer klaar mee, ik post 's nachts nog wel wat als het weer rustig is hier.
pi_96135965
Mooi, die is ook weer weg. Goed gedaan jongens!
Ron Paul 2012
pi_96135977
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:13 schreef deelnemer het volgende:
On topic zal me worst zijn eigenlijk.
Daar denken de mods heel anders over. Ik heb gisteren mijn eerste Note gehad. O+
pi_96135983
Ik herken het probleem uit de TT.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  vrijdag 29 april 2011 @ 13:17:51 #160
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96136011
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:15 schreef richard_prf het volgende:
Laat maar zitten, want je wilt het niet begrijpen merk ik al.
Ik ben er weer klaar mee, ik post 's nachts nog wel wat als het weer rustig is hier.
Wat ben je eigenlijk een kneus ook. Als mensen je de waarheid vertellen ren je als een kind weg om weer te gaan posten als je andere wanhopige matties er ook zijn.

Ik wist wel dat je eigenlijk gewoon wil lopen jammeren en met andere mensen samen wil zijn die ook net zo hard jammeren. Ga dan lekker gewoon met Schenk en MLIG een clubje oprichten ofzo en verneuk dit topic niet continue.
  vrijdag 29 april 2011 @ 13:18:18 #161
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_96136034
Hear, hear.
  vrijdag 29 april 2011 @ 13:18:19 #162
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96136035
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:16 schreef Supersoep het volgende:
Mooi, die is ook weer weg. Goed gedaan jongens!
Knap hoor en een mooie doelstelling ook :) .
The view from nowhere.
pi_96136064
quote:

Zeg Richard, ik heb tussen mijn 16e en 30e ook niks bij vrouwen bereikt en had ook gewoon een groot deel van de tijd studie, uitzendbaantjes, etc. en vond mezelf ook lelijk.

Ook ik heb de situatie gehad waarin ik werkloos thuis zat, vrijwel elke dag tot een uur of 5 's ochtends opbleef om te internetten / gamen en de deur alleen nog uit ging om boodschappen te doen en daarbij zelfs het kassameisje niet aan keek of iets terug zei. Oh, en als ik hoorde dat de buurman of -vrouw ook net de deur uit ging of thuiskwam, dan wachtte ik even, want ja, contact was natuurlijk niet de bedoeling ...

Dat het de laatste jaren wel beter gaat in contacten met vrouwen, terwijl ik er net als jij 'gemiddeld' uit zie is puur omdat ik aan mezelf gewerkt heb. Eerst via het UWV waardoor ik een keer werd aangenomen voor een baan i.p.v. afgewezen (2005), waarna ik nog lang vertwijfeld in dat veel te mooie gebouw kon rondlopen met het idee "dit klopt niet, ik hoor hier niet bij, ze hebben een vergissing begaan door me aan te nemen".
Ten tweede ben ik verder geholpen door een (via die werkgever geregelde) coach (was eigenlijk gestalttherapeut (in 2006), dus door de omschrijving coach te gebruiken hebben ze me erheen gekregen) en uiteindelijk via die coach weer andere specialisten die me verder hebben geholpen (2006-2010) en naarmate de tijd vorderde veranderde de groep mensen waar ik mee omgang van grootte (van ongeveer 5 naar zeker 15) en samenstelling (nu 50% vrouw) waardoor ik nu wat gemakelijker met vrouwen kan omgaan, hoewel ik nog steeds besef dat ik een achterstand heb t.o.v. veel leeftijdsgenoten, maar ik ben nog steeds bereid daar aan te werken om bij mijn uiteindelijke doel, een vriendin en de dáárbij horende seks, te komen.

De enige reden dat jij zielig bent is omdat je weigert in te zien dat ook jij aan het begin zou kunnen staan van het traject waarmee je problemen met vrouwen aangepakt gaan worden, doordat je nu een psychiater hebt.
En ja, het hele traject kost jaren, maar geloof me, de voldoening die je gaat voelen op steeds meer momenten is het waard.
pi_96136076
quote:
18s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:17 schreef Sjoegerd het volgende:
Weinig contact met vrouwen of loopt het altijd mis?
Ron Paul 2012
  vrijdag 29 april 2011 @ 13:19:24 #165
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96136078
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:17 schreef Techno het volgende:

[..]

Daar denken de mods heel anders over. Ik heb gisteren mijn eerste Note gehad. O+
En dat na tien jaar. Dit is een gevaarlijk topic voor je. Ik zou het mijden als ik jou was.
The view from nowhere.
  vrijdag 29 april 2011 @ 13:19:46 #166
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_96136105
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:15 schreef Catbert het volgende:
Ja want vrouwen zitten te wachten op een werkloze nietsnut.
Met de huidige crisis zullen d'r ongetwijfeld ook enkele tienduizenden vrouwen/meiden thuiszitten. Ziedaar, een visvijver tot zover het oog reikt. Richard zit geramd ^O^
  vrijdag 29 april 2011 @ 13:19:58 #167
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96136114
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:19 schreef MTVGN het volgende:
Zeg Richard, ik heb tussen mijn 16e en 30e ook niks bij vrouwen bereikt en had ook gewoon een groot deel van de tijd studie, uitzendbaantjes, etc. en vond mezelf ook lelijk.
Ja maar je snapt het niet! Jij vond jezelf lelijk, Richard is echt lelijk!

:') :') :')
pi_96136177
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:19 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Weinig contact met vrouwen of loopt het altijd mis?
Weinig contact vooral. En als ik denk dat het contact op iets leuks gaat uitlopen doet het dat niet :')
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_96136178
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:19 schreef deelnemer het volgende:
En dat na tien jaar. Dit is een gevaarlijk topic voor je. Ik zou het mijden als ik jou was.
Sarcasme is aan jou niet besteed geloof ik? :')
pi_96136271
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:19 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]

Met de huidige crisis zullen d'r ongetwijfeld ook enkele tienduizenden vrouwen/meiden thuiszitten. Ziedaar, een visvijver tot zover het oog reikt. Richard zit geramd ^O^
Hier wil ik nog even op reageren, Ik dacht een leuke meid te hebben ontmoet die gestopt was met haar studie en in september weer gaat beginnen. mijn enige vrouwelijke contact maar zij wijst me af puur op uiterlijk terwijl de rest wel zo goed klikte. En dan wel de hele tijd tegen me zeggen dat ze op zoek is naar een leuke vriend om haar leven mee op te bouwen en dat ik maar iemand moet zoeken die ook niet moeders mooiste is. Maar ze wilt wel vrienden blijven omdat uiterlijk haar niets doet van haar vrienden zoals ze zelf zei.

Echt waar de moed zakt in mijn schoenen van ellende.
  vrijdag 29 april 2011 @ 13:24:19 #171
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_96136308
1, we blijven hier ontopic.

2, Ik vind dat het topic een beetje is gekaapt door MLiG, Richard_rpf en dat vind ik jammer want dat jaagt anderen hier weg.

3. Als het zo door blijft gaan moet de reeks maar op slot.

[ Bericht 3% gewijzigd door Daniel1976 op 29-04-2011 13:37:18 ]
pi_96136375
Daniel, is het niet handiger om Richard gewoon te weren uit dit topic? Hij geeft nu zelf aan dat hij niet meer wil versieren, dus zijn z'n verhalen en klaagposts al helemaal niet relevant meer.
Ron Paul 2012
  vrijdag 29 april 2011 @ 13:26:14 #173
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96136387
Daniel, je moet dan die personen er op aan spreken. 'Wij' kunnen niet voorkomen dat de personen die je noemt posten, dat kunnen alleen de mods. Het zou lullig zijn dat deze dan door gaan posten (wat ze ongetwijfeld gaan doen) en dat dan daardoor de reeks op slot gaat.
  vrijdag 29 april 2011 @ 13:28:39 #174
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_96136493
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:23 schreef richard_prf het volgende:
Hier wil ik nog even op reageren, Ik dacht een leuke meid te hebben ontmoet die gestopt was met haar studie en in september weer gaat beginnen. mijn enige vrouwelijke contact maar zij wijst me af puur op uiterlijk terwijl de rest wel zo goed klikte. En dan wel de hele tijd tegen me zeggen dat ze op zoek is naar een leuke vriend om haar leven mee op te bouwen en dat ik maar iemand moet zoeken die ook niet moeders mooiste is. Maar ze wilt wel vrienden blijven omdat uiterlijk haar niets doet van haar vrienden zoals ze zelf zei.

Echt waar de moed zakt in mijn schoenen van ellende.
Zuur inderdaad. Maar aan de andere kant kun je ook zeggen dat het maar één vrouwke is die je vanwege je uiterlijk afgewezen heeft. Slechts één vrouw is niet representatief voor alle vrouwen/meiden.

Wel is het zo dat een negatieve uitstraling iemand lelijk kan maken. Zo ben ik op een gare maandagochtend ook 'n lillikerd.
pi_96136532
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:28 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]

Zuur inderdaad. Maar aan de andere kant kun je ook zeggen dat het maar één vrouwke is die je vanwege je uiterlijk afgewezen heeft. Slechts één vrouw is niet representatief voor alle vrouwen/meiden.

Wel is het zo dat een negatieve uitstraling iemand lelijk kan maken. Zo ben ik op een gare maandagochtend ook 'n lillikerd.
Hij heeft verdomme 2x seks met haar gehad. Het is dat ze weet dat hij een complete falert is, daarom is hij geen relatie materiaal voor haar. Ze wil een echte man en geen jankerd.
Ron Paul 2012
  vrijdag 29 april 2011 @ 13:31:26 #176
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_96136634
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:29 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Hij heeft verdomme 2x seks met haar gehad. Het is dat ze weet dat hij een complete falert is, daarom is hij geen relatie materiaal voor haar. Ze wil een echte man en geen jankerd.
Wat? Hij heeft met haar liggen pompen? Welnu Richard, een bewijs dat je uiterlijk geen totale afknapper is voor het vrouwlijke geslacht.
  vrijdag 29 april 2011 @ 13:33:08 #177
179534 Waaghals
pi_96136721
gvd die troll heeft zich vastgeluld
pi_96136724
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:29 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Godverdomme dit is onjuist. Alleen omdat ze een tijdje droog stond + omdat ze emotionele problemen heeft en bij mij dus komt uithuilen, dus ziet ze me niet als faler maar als de sterke man. En enkel en alleen om mijn uiterlijk ben ik afgewezen, ik hoop dat dit verdomme duidelijk genoeg is voor je.
pi_96136792
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:33 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Godverdomme dit is onjuist. Alleen omdat ze een tijdje droog stond + omdat ze emotionele problemen heeft en bij mij dus komt uithuilen, dus ziet ze me niet als faler maar als de sterke man. En enkel en alleen om mijn uiterlijk ben ik afgewezen, ik hoop dat dit verdomme duidelijk genoeg is voor je.
Nee het is helemaal juist. Ze ziet je als iemand om bij uit te huilen omdat je een complete faler bent. Zo weet ze zichzelf weer een mentale boost te geven want ze kent iemand die het veel erger heeft dan zij. Dat is ook waarom ze nooit een relatie met je zou willen.

Ze was niet stomdronken toen ze je haar liet neuken.

Je hebt dus nog een groter probleem dan je dacht, want ook je innerlijk stoot mensen geweldig af. Wat heb je dan WEL te bieden? Niks dus. Met je nep-BDD.

[ Bericht 3% gewijzigd door Supersoep op 29-04-2011 13:40:26 ]
Ron Paul 2012
pi_96136940
quote:
18s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:17 schreef Sjoegerd het volgende:
Wil je erover praten :P
Children of the night. What music they make.
pi_96137054
Dit topic sluiten wegens Richard en co lijkt me trouwens een raar besluit. Je gaat toch ook geen voetbalwedstrijd aflassen omdat er éen of andere gek op het veld rond gaat rennen. :P

Die verwijder je gewoon zodat het spel weer verder kan.
Ron Paul 2012
  vrijdag 29 april 2011 @ 13:40:49 #182
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_96137105
Hoe doorbreek ik het gedrag van een meisje waarmee ik het goed kan vinden en die ik superaantrekkelijk vind, maar die nooit het achterste van haar tong laat zien, en altijd vrijgezel blijft?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_96137215
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:40 schreef Maanvis het volgende:
Hoe doorbreek ik het gedrag van een meisje waarmee ik het goed kan vinden en die ik superaantrekkelijk vind, maar die nooit het achterste van haar tong laat zien, en altijd vrijgezel blijft?
Heel vriendelijk blijven, vertrouwensband creëren. Ze zal waarschijnlijk een reden hebben, wantrouwig tegenover mannen. Je zal dus poeslief moeten zijn om haar wat warm te maken voor verder contact, tenzij ze misschien houdt van hele ruige mannen, dat moet je maar even aftasten.

Dat kan wel even duren, maar dat maakt het wel des te mooier als het uiteindelijk lukt.
Ron Paul 2012
  vrijdag 29 april 2011 @ 13:43:07 #184
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96137228
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:33 schreef Waaghals het volgende:
gvd die troll heeft zich vastgeluld
Oh, ik had nog op je gereageerd maar jij niet op mij:

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:36 schreef Catbert het volgende:

[..]

1. Meiden vinden jongens leuk.
2. Veel meiden gaan ervanuit dat jongens initiatief nemen, en interpreteren gebrek aan initiatief als 'geen interesse'.
3. Meiden vinden aandacht leuk.
4. Versieren is geen truukje, het is gewoon sociale omgang met vrouwen waarbij soms die 'klik' onstaat waaruit een relatie ontstaat.

Als je gaat wachten tot een meid op je afstapt, maak je je kansen gewoon heel erg klein. Er zijn maar weinig meiden die dat doen, en die zullen je dan waarschijnlijk op een of andere manier moeten kennen, of ze moeten helemaal weg van je zijn. En tenzij je George Cloony heet zal dat niet heel snel gebeuren.

Wij 'doorsnee' heren zullen dus zelf actie moeten ondernemen. En m.i. doe je dat vissen het beste met een sleepnet. Toen het uitging met m'n ex ben ik salsales gaan nemen (omdat me dit op zich leuk leek, maar ook omdat er gewoon een gebrek aan mannen is daar), naast de andere sociale dingen die ik al doe. Ik ken via de hockey veel meiden en daarnaast leer je via salsales er ook nog eens veel kennen. Nou, dan hou je daar altijd wel feestjes en dus scharrels aan over, en van wat er allemaal blijft hangen in dat net kun je de vetste vis uitkiezen.

Deze 'taktiek' heeft ook nog eens als voordeel dat je, omdat je gewoon 'backup' hebt, je minder zorgen gaat maken over of een meid die je leuk vindt wel hapt. In plaats van dat je eindeloos op dat SMSje gaat zitten wachten ga je gewoon rustig door met vissen.
Ik weet niet of je het gemist had, het gaat nogal snel hier met dat oeverloze gelul van Richard.

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:40 schreef Maanvis het volgende:
Sommige meiden blijven gewoon erg lang vrijgezel omdat ze geen relatie willen, issues hebben, of gewoon extreem kieskeurig. Misschien wacht ze wel tot een kerel initiatief neemt; heb je d'r al eens mee uitgevraagd?
pi_96137233
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:31 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]

Wat? Hij heeft met haar liggen pompen? Welnu Richard, een bewijs dat je uiterlijk geen totale afknapper is voor het vrouwlijke geslacht.
Ja ik heb sex gehad met 2 meiden die me beide afwijzen.

De eerste was een studente van 19 die ik via internet had ontmoet en die vroeg of ik zin had om wat te drinken. En dronken we een hele fles goldstrike leeg later die avond want ze had nog wat sterkte drank in haar kast staan en toen werd ik later die avond ontmaagd nadat ik zowat een alcoholvergiftiging had opgelopen. Bovendien sleepte ze me mee naar de spiegel om te vertellen dat ik niet lelijk ben en dat het mijn houding en uitstraling was. Maar ze had zoveel medelijden met me dat ze moed indronk om sex te hebben met mij. Dit was dus een soort One night stand alhoewel ze me nog 3 keer uitnodigde, verbrak ze het contact zonder de reden te vertellen, ik lig er nog steeds wakker van.

De tweede was iemand die ik ook via internet had ontmoet. Ze heeft emotionele problemen en ze voelde zich eenzaam en niemand begreep haar en al haar vrienden hadden haar laten vallen etc.
Ze blijkt echt een superlieve meid te zijn die echt haar leven probeert te verbeteren en waar ik gewoon goed mee kan praten en ze is niet hopeloos of lui omdat ze gewoon haar VWO heeft afgemaakt en in september gaat beginnen met haar nieuwe studie. Omdat ik de enige was die haar begreep zoals ze zelf vaak aangaf belde ze me wel eens huilend op en vroeg ze of ik wilde komen bij haar. Toen ben ik gegaan en heb ik haar getroost en zij had wel zin in sex om haar problemen te vergeten.
Ze wilt echter alleen vrienden blijven omdat het fysieke aantrekkingskracht ontbrak vanuit haar kant.

Dus alleen omdat ze zelf zo in de shit zitten of als ze aangeschoten/dronken zijn , zijn deze meiden in staat om sex te hebben met mij. Ja ze zagen er beide ver bovengemiddeld uit dus dat was mooi meegenomen maar toch voelt het een beetje alsof ik misbruik heb gemaakt van hun situatie.
pi_96137290
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:34 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Nee het is helemaal juist. Ze ziet je als iemand om bij uit te huilen omdat je een complete faler bent. Zo weet ze zichzelf weer een mentale boost te geven want ze kent iemand die het veel erger heeft dan zij. Dat is ook waarom ze nooit een relatie met je zou willen.

Ze was niet stomdronken toen ze je haar liet neuken.

Je hebt dus nog een groter probleem dan je dacht, want ook je innerlijk stoot mensen geweldig af. Wat heb je dan WEL te bieden? Niks dus. Met je nep-BDD.
Dit klopt deels. Meiden huilen niet bij je uit als je een complete faler bent, wat wel klopt is dat ze inderdaad een mentale boost krijgt als ze hoort aan wat voor problemen ik lijd en dat is inderdaad wel een goede reden dat ze niks met me zou willen daar heb je wel gelijk in.
  vrijdag 29 april 2011 @ 13:46:12 #187
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96137360
Daniel, kun je deze kneus niet gewoon ff bannen? Dit gelul stond hier ook al een paar delen terug en toen probeerden we ook tevergeefs 'em aan z'n verstand te peuteren dat als je met een vrouw neukt dat per definitie betekent dat je niet lelijk bent.
pi_96137392
Op z'n voorlaatste post ga ik niet eens meer in. Hij mag dat zelf eens 5x lezen om misschien tot wat inzicht te komen. Ik doe het niet meer. Ik zie graag dat hij uit deze reeks verdwijnt. Even een TR plaatsen.
Ron Paul 2012
  vrijdag 29 april 2011 @ 13:51:14 #189
179534 Waaghals
pi_96137613
Het gaat idd nogal snel Catbert.

Maar goed bedankt voor de tips.
Misschien heb ik gewoon de pech een tijdje weinig geluk te hebben gehad.
Zoals ik al zei, ik vind mezelf niet lelijk. Mijn beste vriend is zelfs vrouwelijk, dus problemen in de omgang met vrouwen heb ik ook niet.

Misschien ben ik in mijn jeugd te veel verwend, toen kwamen de vrouwen namelijk wel steeds op mij af. Boven de 30 gebeurt dat niet meer zo.
Om een af andere reden lukt het nu niet om zelf de switch te maken, ik denk dat ik vaak te lang met vrouwen over ditjes en datjes blijf praten en daarom waarschijnlijk ongeinteresseerd over kom.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 29 april 2011 @ 13:54:24 #190
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_96137763
Even meelezen hier. :)
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_96137851
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:54 schreef Netsplitter het volgende:
Even meelezen hier. :)
Het versieren lukt niet zo?
pi_96137877
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:55 schreef Halcon het volgende:

[..]

Bij wie wel in dit topic? :P
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 29 april 2011 @ 13:56:36 #193
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_96137892
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:55 schreef Halcon het volgende:

[..]

Huiswerk. :X
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_96137913
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:56 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Avonden dat ik er voor ga, lukt het uiteindelijk meestal (+/- 50% van de gevallen) wel.
  vrijdag 29 april 2011 @ 13:57:14 #195
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96137923
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:56 schreef DeHovenier het volgende:
Er zitten hier genoeg die vooral advies (proberen te) geven.
pi_96137960
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:57 schreef Catbert het volgende:

[..]

Er zitten hier genoeg die vooral advies (proberen te) geven.
Het gros van de deelnemers aan dit topic valt in die categorie.
pi_96138019
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:57 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het gros van de deelnemers aan dit topic valt in die categorie.
True.

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:57 schreef Halcon het volgende:

[..]

Avonden dat ik er voor ga, lukt het uiteindelijk meestal (+/- 50% van de gevallen) wel.
Ga je dan met vrienden?
  vrijdag 29 april 2011 @ 14:00:25 #198
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96138098
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:58 schreef DeHovenier het volgende:
Ga je dan met vrienden?
Ik ga sowieso altijd uit met vrienden als ik de stad in ga. Versieren is ook niet m'n 'doel' op zo'n avond. Soms lukt het, soms niet.
pi_96138293
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:58 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

True.

[..]

Ga je dan met vrienden?
Meestal wel inderdaad. In het weekend sowieso. Op een dinsdag of woensdag ga ik weleens alleen en dan kom ik weleens bekenden tegen.

Het doel is ook een leuke avond hebben, niet zo zeer het versieren op zich. Zie ik echter 'n leuke meid, dan ga ik er weleens voor.
pi_96138663
Ok.

Wat vinden de meeste vrouwen trouwens aantrekkelijker? Iemand met een baard of iemand zonder baard? Mijn zussen (ik heb er 4 :')) zeggen allemaal zonder baard, of anders wel eentje maar dan stoppelig.
  vrijdag 29 april 2011 @ 14:12:06 #201
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_96138691
Ringbaardje O+
Stoppels O+

Glad :{w
Je moeder is een hamster
  vrijdag 29 april 2011 @ 14:12:09 #202
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96138699
quote:

Of niet Mera?
Okee, ik ben er voorlopig ook klaar mee maar dat komt meer door posts als deze en alle volgende pagina's. Het woord begrip is jullie inderdaad vreemd. Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat men hier denkt dat "Rot op met je gezeik" helpt, ofzo. :')

Maar het zal wel weer aan mij liggen. Hè?
pi_96138771
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:12 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Okee, ik ben er voorlopig ook klaar mee maar dat komt meer door posts als deze en alle volgende pagina's. Het woord begrip is jullie inderdaad vreemd. Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat men hier denkt dat "Rot op met je gezeik" helpt, ofzo. :')

dat zou kunnen, elk mens heeft zijn of haar eigen grens, voor de 1 is die sneller bereikt dan de ander.
moet je de ender zijn grens kwalijk nemen dan?
nee vind ik niet.
Vind wel dat je je grenzen netjes aan kunt geven
  vrijdag 29 april 2011 @ 14:16:04 #204
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96138872
quote:
We zijn hier ook niet om Richard te helpen. Laat 'em maar lekker een eigen topic aanmaken met z'n "ik ben lelijk" gemekker. Je bent duidelijk nieuw hier, men is hier dat eeuwige gezeur (dit gaat al 60 delen zo!) van hem zat.

Als je het leuk vind om daarover door te gaan, leef je uit, kan prima via mail of in een apart "Wat te doen als je lelijk bent" topic.
pi_96138895
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:12 schreef Crutch het volgende:
Ringbaardje O+
Stoppels O+

Glad :{w
????

ik vind juist en ringbaardje dus niks he,en stoppels , na die van 1 dag dan daarna doen ze pijn met kussen, knuffelen en orale sex, of je moet ervan houden.
er is denk ik, geen definitie van wat nu aantrekkelijk is, iedereen heeft zn eigen persoonlijke voorkeuren, en zelfs als je een voorkeur hebt kan het zo zijn dat je uiteindelijk een relatie krijgt met iemand die totaal je type niet is of was.
ik viel nooit op type man zoals mijn huidige man is en toch zijn we 11 jaar samen dit jaar.
pi_96138947
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:16 schreef Catbert het volgende:

[..]

We zijn hier ook niet om Richard te helpen. Laat 'em maar lekker een eigen topic aanmaken met z'n "ik ben lelijk" gemekker. Je bent duidelijk nieuw hier, men is hier dat eeuwige gezeur (dit gaat al 60 delen zo!) van hem zat.

Als je het leuk vind om daarover door te gaan, leef je uit, kan prima via mail of in een apart "Wat te doen als je lelijk bent" topic.

goed idee om richard zijn eigen platform te geven!
pi_96139115
quote:

[..]

Eeuwig door blijven mekkeren dat je lelijk bent helpt ook niet. Werkelijk elke passage weet hij zo te sturen dat het weer gaat over zijn lelijkheid. Hij is er ook niet vies van om dingen te verzinnen om zo in de spotlights te blijven. Gelieg over medicatie, gelieg over een psycholoog, gelieg over een dame van wiens oordeel alles zou afhangen en als klap op de vuurpijl gezeur over zelfmoord in zijn Fotoboek. :')
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 29 april 2011 @ 14:22:30 #208
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_96139168
Als jullie niet willen dat het continu over richard gaat moet je het er ook niet steeds over hebben. ;)
pi_96139184
quote:

[..]

Je moet je koppie eens gebruiken. Waarom ben jij zo begripvol? Omdat hij zogenaamd BDD heeft en er dus niks aan kan doen dat hij zo blijft zeuren?

Ik zal je eens iets vertellen. BDD betekent dat je waanideeen hebt over je eigen uiterlijk in zeer negatieve zin. Als hij eerst in dit topic aangeeft dat hij BDD heeft, dan -weet- hij dus van zichzelf dat zijn gedachtes onjuist zijn, maar hij heeft het niet onder controle.

Nu is hij er echter heilig van overtuigd dat hij echt lelijk is en dat het geen waandenkbeelden zijn. Heeft hij dan ineens geen BDD meer? Of heeft hij het nooit gehad? Zeg het maar.
Ron Paul 2012
  vrijdag 29 april 2011 @ 14:23:57 #210
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96139236
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:22 schreef Netsplitter het volgende:
Als jullie niet willen dat het continu over richard gaat moet je het er ook niet steeds over hebben. ;)
We waren er net zo'n beetje klaar mee toen MeraViglioSa kwam klagen dat we gemeen waren tegen Richard. Zo blijf je bezig :)
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 29 april 2011 @ 14:25:14 #211
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_96139315
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:23 schreef Catbert het volgende:

[..]

We waren er net zo'n beetje klaar mee toen MeraViglioSa kwam klagen dat we gemeen waren tegen Richard. Zo blijf je bezig :)
Idee om een symbolische streep te trekken en dan over te gaan op waar het om draait?
Namelijk versieren. ;)
pi_96139340
Mij best. :)
Ron Paul 2012
pi_96139357
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:22 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Je moet je koppie eens gebruiken. Waarom ben jij zo begripvol? Omdat hij zogenaamd BDD heeft en er dus niks aan kan doen dat hij zo blijft zeuren?

Ik zal je eens iets vertellen. BDD betekent dat je waanideeen hebt over je eigen uiterlijk in zeer negatieve zin. Als hij eerst in dit topic aangeeft dat hij BDD heeft, dan -weet- hij dus van zichzelf dat zijn gedachtes onjuist zijn, maar hij heeft het niet onder controle.

Nu is hij er echter heilig van overtuigd dat hij echt lelijk is en dat het geen waandenkbeelden zijn. Heeft hij dan ineens geen BDD meer? Of heeft hij het nooit gehad? Zeg het maar.
De afgelopen 61 delen is al meerdere malen gebleken dat Richard niet vies is van wat leugens. Zijn verhalen rammelen aan werkelijk alle kanten. Zelfs mensen die hem aanvankelijk echt probeerden te helpen (en daarin vrij naief waren), moeten dat nu toegeven.
  vrijdag 29 april 2011 @ 14:26:21 #214
179534 Waaghals
pi_96139377
_________________________________________________________________________________

[ Bericht 18% gewijzigd door Daniel1976 op 29-04-2011 14:27:59 ]
pi_96139378
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:11 schreef DeHovenier het volgende:
Ok.

Wat vinden de meeste vrouwen trouwens aantrekkelijker? Iemand met een baard of iemand zonder baard? Mijn zussen (ik heb er 4 :')) zeggen allemaal zonder baard, of anders wel eentje maar dan stoppelig.
Ik ben het eens met je zussen. :P
  vrijdag 29 april 2011 @ 14:26:52 #216
118585 Crutch
pi_96139412
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:25 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Idee om een symbolische streep te trekken en dan over te gaan op waar het om draait?
Namelijk versieren. ;)
Heb ik al een aantal keer gedaan. :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:16 schreef missyB het volgende:

[..]

????

ik vind juist en ringbaardje dus niks he,en stoppels , na die van 1 dag dan daarna doen ze pijn met kussen, knuffelen en orale sex, of je moet ervan houden.
er is denk ik, geen definitie van wat nu aantrekkelijk is, iedereen heeft zn eigen persoonlijke voorkeuren, en zelfs als je een voorkeur hebt kan het zo zijn dat je uiteindelijk een relatie krijgt met iemand die totaal je type niet is of was.
ik viel nooit op type man zoals mijn huidige man is en toch zijn we 11 jaar samen dit jaar.
Dat kan. Ik krijg juist complimenten als ik er wat ruiger uitzie.
Sterker nog, als ik soms bij ringbaardje wegscheer duurt het soms even voordat mensen het doorhebben.
Je moeder is een hamster
pi_96139426
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:26 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

:o
*meteen scheren gaat*
pi_96139506
Ik vind mezelf er geweldig uitzien met wat stoppel, ik lijk het dan ook permanent wat te hebben ook al scheer ik mezelf. :')

Het kutte is wel dat ik geen volledige baard heb. Er zit zo'n anderhalve centimeter tussen m'n kin en kaaklijn waar ik geen haargroei heb. ;( En dat zal er denk ik ook nooit komen. Geen volledige aansluiting dus.
Ron Paul 2012
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 29 april 2011 @ 14:28:16 #219
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_96139529
Voor scrubs kan een stoppelbaartje van 1 of 2 dagen wel praktisch zijn als excuus. ;)
  vrijdag 29 april 2011 @ 14:28:18 #220
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96139533
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:26 schreef moneyfornothing het volgende:
Idem, maar een collega van me zweert bij z'n baardje.
  vrijdag 29 april 2011 @ 14:28:38 #221
118585 Crutch
pi_96139553
Er is wel een heel groot verschil tussen stoppels. een baard, een baardje etc.
Je moeder is een hamster
pi_96139557
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:25 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Namelijk versieren. ;)
Ik vind het best, maar is uiteindelijk al vaker geprobeerd. Dat gaat goed totdat Lanterfanter weer komt trollen, MLIG komt met wazige verhalen over hoeren of Richard weer eens zegt dat hij versiertips niet nodig heeft omdat het toch niet lukt omdat hij de lelijkste mens op aarde is.
  vrijdag 29 april 2011 @ 14:29:13 #223
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96139581
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:23 schreef Catbert het volgende:

[..]

Oh, het spijt me dat ik aan het werk ben en niet alles in real time kan volgen. :')
Maar prima, zoek het maar uit, stelletje falers. :{w
  vrijdag 29 april 2011 @ 14:29:34 #224
118585 Crutch
pi_96139599
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:28 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik vind het best, maar is uiteindelijk al vaker geprobeerd. Dat gaat goed totdat Lanterfanter weer komt trollen, MLIG komt met wazige verhalen over hoeren of Richard weer eens zegt dat hij versiertips niet nodig heeft omdat het toch niet lukt omdat hij de lelijkste mens op aarde is.
Dat soort dingen kun je ook gewoon negeren.
Je moeder is een hamster
pi_96139611
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:29 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Oh, het spijt me dat ik aan het werk ben en niet alles in real time kan volgen. :')
Maar prima, zoek het maar uit, stelletje falers. :{w
Een beetje gefrustreerd?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 29 april 2011 @ 14:29:49 #226
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_96139621
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:28 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik hou een oogje in het zeil. :)
pi_96139648
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:29 schreef Crutch het volgende:

[..]

In de praktijk blijkt dat toch vrij lastig te zijn.
pi_96139661
Er zijn inderdaad mannen die het goed kunnen hebben, een baard(je).
Maar in zijn algemeenheid dus liever zonder of hoogstens wat stoppels.
pi_96139691
Omdat we allemaal mensen zijn en niet Godzelf blijven mensen soms reageren als ze weten dat het beter is dat niet te doen.
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:29 schreef Crutch het volgende:

[..]

aangezien we allemaal mensen zijn is negeren soms erg moeilijk, ook al weet je dat het beter is.
Soms MOET je gewoon reageren.
en ja zo houden we met zn allen de boel fijn in stand
  vrijdag 29 april 2011 @ 14:30:51 #230
118585 Crutch
pi_96139712
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:30 schreef Halcon het volgende:

[..]

In de praktijk blijkt dat toch vrij lastig te zijn.
Voor jou dan waarschijnlijk, alhoewel ...
Laat ook maar; ik ga er zelf ook op in terwijl ik aangeef dat niet te zullen doen. :')
Je moeder is een hamster
pi_96139759
sorry bovenste zin had weggemoeten nu staat het er dubbel
  vrijdag 29 april 2011 @ 14:31:33 #232
118585 Crutch
pi_96139764
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:30 schreef missyB het volgende:
Omdat we allemaal mensen zijn en niet Godzelf blijven mensen soms reageren als ze weten dat het beter is dat niet te doen.

[..]

aangezien we allemaal mensen zijn is negeren soms erg moeilijk, ook al weet je dat het beter is.
Soms MOET je gewoon reageren.
en ja zo houden we met zn allen de boel fijn in stand
Eens.
Maar goed, in het begin wilde dit topic zichzelf nog wel eens bijdraaien.
Je moeder is een hamster
pi_96139766
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:30 schreef Crutch het volgende:

[..]

Voor jou dan waarschijnlijk, alhoewel ...
Laat ook maar; ik ga er zelf ook op in terwijl ik aangeef dat niet te zullen doen. :')
Niet alleen voor mij. Uiteindelijk hapt vrijwel iedereen toch wel weer, ook al weet iedereen dat ze dat beter niet kunnen doen en heeft iedereen al honderd keer gezegd het niet meer te zullen doen.
  vrijdag 29 april 2011 @ 14:32:51 #234
118585 Crutch
pi_96139858
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:31 schreef Halcon het volgende:

[..]

Niet alleen voor mij. Uiteindelijk hapt vrijwel iedereen toch wel weer, ook al weet iedereen dat ze dat beter niet kunnen doen en heeft iedereen al honderd keer gezegd het niet meer te zullen doen.
Maar goed Netsplitter is hier en hij heeft een banknop, nu moeten we wel. :P
Je moeder is een hamster
pi_96139903
Zo'n banknop maakt denk ik wel indruk op de vrouwtjes.
Ron Paul 2012
pi_96139909
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:30 schreef moneyfornothing het volgende:
Mja, maar ik weet niet of het goed bij mij staat. Ik heb voornamelijk een kort baardje omdat het makkelijker is met scheren :')
pi_96139941
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:33 schreef Supersoep het volgende:
En Netsplitter wil ook weleens met andere knopjes spelen dan met het ban-knopje.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 29 april 2011 @ 14:34:21 #238
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_96139957
Als ik een tip mag geven, plaats een TR als het weer uit de klauw dreigt te lopen.
Dan kan een R&P mod of FA/A sneller ingrijpen.
Zolang wij geen signalen zien/krijgen dat er dingen uit de hand lopen nemen we aan dat het goed loopt. :)
Het is een mooie wisselwerking, jullie helpen ons dmv een TR en wij helpen jullie door in te grijpen indien nodig. :)
pi_96139965
Ik kwam hier gewoon met kulverhaal:de bouwvakkers fluiten niet meer, lees ik word oud en wat nu?
Ook al heb ik een relatie soms vind ik flirten leuk maar ook om te zien of mensen met mij flirten.
Ik zie niet alle signalen of dingen dus dacht heej leuk forum hier!
Waar het soms ook wat gekscherend kan, waar er wel goede tips worden uitgewisseld,waar je een ander evt kan helpen noem maar op.
Maar iik vind het een 1-2 3 men show waar het hele topic op draait en dat vind ik best jammer.
Problemen met versieren kan in allerlei soorten maten en vormen voorkomen, ik zou daar graag wat meer de nadruk op zien,of zie ik het nu helemaal verkeerd?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 29 april 2011 @ 14:34:35 #240
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_96139966
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:33 schreef Supersoep het volgende:
Nee. :')
Iig niet bij mij. ;(
pi_96140025
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:33 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Mja, maar ik weet niet of het goed bij mij staat. Ik heb voornamelijk een kort baardje omdat het makkelijker is met scheren :')
Als ik zo in je fobo kijk zeg ik zonder, vooral omdat je er dan jonger uitziet.
pi_96140037
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:34 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Nee. :')
Iig niet bij mij. ;(
Ik zou echt zo ongelofelijk kunnen white-knighten als ik een ban-knop zou hebben. O+

Dan had ik Techno al 5x gebanned.
Ron Paul 2012
pi_96140052
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:35 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Als ik zo in je fobo kijk zeg ik zonder, vooral omdat je er dan jonger uitziet.
Dat is bij iedereen zo volgens mij, dat je zonder gezichtsbeharing er jonger uitziet.
pi_96140096
oeh hovenier, zonder baard aub!
leuke kop met bril en heerlijke lippen! dus weg met die ringbaard!
pi_96140106
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:34 schreef missyB het volgende:
Ik kwam hier gewoon met kulverhaal:de bouwvakkers fluiten niet meer, lees ik word oud en wat nu?
Ook al heb ik een relatie soms vind ik flirten leuk maar ook om te zien of mensen met mij flirten.
Ik zie niet alle signalen of dingen dus dacht heej leuk forum hier!
Waar het soms ook wat gekscherend kan, waar er wel goede tips worden uitgewisseld,waar je een ander evt kan helpen noem maar op.
Maar iik vind het een 1-2 3 men show waar het hele topic op draait en dat vind ik best jammer.
Problemen met versieren kan in allerlei soorten maten en vormen voorkomen, ik zou daar graag wat meer de nadruk op zien,of zie ik het nu helemaal verkeerd?
Tips zijn al duizenden keren gegeven door Jan en alleman, maar sommige mensen luisteren gewoon niet en blijven maar doorzeuren.

Het is niet zo dat als ik uit het CS loop ik en masse wordt gevraagd voor fotoshoots, Hollywoodfilms en duizenden vrouwen van me af moet slaan. Ik zou mezelf een 6- geven. Ik loop daar echter niet de hele dag over te zeuren. Uiterlijk is 'n component van je hele persoon en aan veel dingen kun je gewoon wat doen. Jezelf goed verzorgen, nette kleding aan doen, niet stil in een hoekje gaan staan, tevreden zijn met jezelf, niet constant zeuren over je problemen, gezond eten, fitness... het heeft allemaal invloed op wat dames van je vinden en het zijn ook allemaal dingen waar je zelf invloed op hebt.
pi_96140116
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:36 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Dat is bij iedereen zo volgens mij, dat je zonder gezichtsbeharing er jonger uitziet.
Ja, maar zeggen ze niet ook dat mannen aantrekkelijker worden als ze ouder worden?
Maarja ik ga in dit geval eerder voor een jonger uiterlijk omdat ik zelf nog niet zo oud ben.
pi_96140135
quote:

[..]

Ja, scheelt bij mij best wel. Kan voordelen hebben, maar ook nadelen.
  vrijdag 29 april 2011 @ 14:38:22 #248
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_96140154
quote:

[..]

niet bij iedereen, sommige mensen die al grijs zijn hebben een baard in hun orginele haarkleur of zelfs blond haar dat ze als peuter hadden :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_96140169
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:37 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ja, maar zeggen ze niet ook dat mannen aantrekkelijker worden als ze ouder worden?
Maarja ik ga in dit geval eerder voor een jonger uiterlijk omdat ik zelf nog niet zo oud ben.
Dat ligt er maar net aan. Als je 23 bent, voor vrouwen uit de range 18 - 22 gaat en er met baard als 30 uit ziet... dan kan het weleens lastig worden.
pi_96140178
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:37 schreef Halcon het volgende:

[..]

Tips zijn al duizenden keren gegeven door Jan en alleman, maar sommige mensen luisteren gewoon niet en blijven maar doorzeuren.

Het is niet zo dat als ik uit het CS loop ik en masse wordt gevraagd voor fotoshoots, Hollywoodfilms en duizenden vrouwen van me af moet slaan. Ik zou mezelf een 6- geven. Ik loop daar echter niet de hele dag over te zeuren. Uiterlijk is 'n component van je hele persoon en aan veel dingen kun je gewoon wat doen. Jezelf goed verzorgen, nette kleding aan doen, niet stil in een hoekje gaan staan, tevreden zijn met jezelf, niet constant zeuren over je problemen, gezond eten, fitness... het heeft allemaal invloed op wat dames van je vinden en het zijn ook allemaal dingen waar je zelf invloed op hebt.
maar als alle tips al 10.000 keren zijn gegeven kan je beter dit topic sluiten of niet?
pi_96140204
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:38 schreef missyB het volgende:

[..]

maar als alle tips al 10.000 keren zijn gegeven kan je beter dit topic sluiten of niet?
Van mij hoeft het topic niet zo nodig dicht.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 29 april 2011 @ 14:39:13 #252
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_96140205
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:34 schreef Halcon het volgende:

[..]

En Netsplitter wil ook weleens met andere knopjes spelen dan met het ban-knopje.
Dat dan weer wel. :9
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 29 april 2011 @ 14:39:41 #253
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_96140228
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:35 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ik zou echt zo ongelofelijk kunnen white-knighten als ik een ban-knop zou hebben. O+

Dan had ik Techno al 5x gebanned.
_O-
pi_96140238
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:38 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat ligt er maar net aan. Als je 23 bent, voor vrouwen uit de range 18 - 22 gaat en er met baard als 30 uit ziet... dan kan het weleens lastig worden.
Dat bedoelde ik ook een beetje volgens mij, dat het beetje aan je doelgroep ligt. Veel meiden die ik ken van mijn leeftijd vinden zonder gezichtsbeharing leuker. Terwijl mijn moeder het juist weer geweldig vindt. ;)
pi_96140293
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:39 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik ook een beetje volgens mij, dat het beetje aan je doelgroep ligt. Veel meiden die ik ken van mijn leeftijd vinden zonder gezichtsbeharing leuker. Terwijl mijn moeder het juist weer geweldig vindt. ;)
Doelgroep en hoe oud je eruit ziet. Ben je bv. 25 en zie je er zonder gezichtsbeharing uit als 21 a 22 en met als bv. 24-25, dan kun je wat laten staan. Of het moet zijn dat je wilt vissen uit de range 16 - 19.
  vrijdag 29 april 2011 @ 14:42:48 #256
118585 Crutch
pi_96140385
NS? Ineens verdwijnt dit topic uit myAT....

OT:

Dus wat nog door de beugel kan is een kort baardje of stoppels?
Je moeder is een hamster
pi_96140388
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:39 schreef Halcon het volgende:

[..]

Van mij hoeft het topic niet zo nodig dicht.
dus je bent het wel met me eens dat het topic wel weer eens mag naar de kern waar het om draait? ondanks dat vele tips al voorbij zijn gekomen maar dat mensen hun ervaringen kunnen delen?
ook richard(sorry man maar je bent nu even voorbeeld) kan hier zijn ervaringen kwijt. maaaar het word wel anders als een topic wat gaat over problemen met versieren al 60 delen draait om het uiterlijk van 1 user.
Dan ben ik geneigd te zeggen geef richard een eigen topic en klaaar, hij kan alles daar kwijt en degenen die hem willen helpen of wat dan ook kunnen dat daar doen, maar dan hou je dit topic weer open voor allerlei pluimage en hun problemen op versiergebied.

Wil wel even zeggen richard, top dat je naar je therapie bent gegaan en vol houden man!
pi_96140415
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:40 schreef Halcon het volgende:

[..]

Doelgroep en hoe oud je eruit ziet. Ben je bv. 25 en zie je er zonder gezichtsbeharing uit als 21 a 22 en met als bv. 24-25, dan kun je wat laten staan. Of het moet zijn dat je wilt vissen uit de range 16 - 19.
Dat eerste bedoelde ik dus ook. :P
En wat betreft het tweede is het verschil vrij klein en ligt het dus aan de dame in kwestie wat haar voorkeur zijn.
pi_96140425
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:42 schreef missyB het volgende:

[..]

dus je bent het wel met me eens dat het topic wel weer eens mag naar de kern waar het om draait? ondanks dat vele tips al voorbij zijn gekomen maar dat mensen hun ervaringen kunnen delen?
ook richard(sorry man maar je bent nu even voorbeeld) kan hier zijn ervaringen kwijt. maaaar het word wel anders als een topic wat gaat over problemen met versieren al 60 delen draait om het uiterlijk van 1 user.
Dan ben ik geneigd te zeggen geef richard een eigen topic en klaaar, hij kan alles daar kwijt en degenen die hem willen helpen of wat dan ook kunnen dat daar doen, maar dan hou je dit topic weer open voor allerlei pluimage en hun problemen op versiergebied.

Wil wel even zeggen richard, top dat je naar je therapie bent gegaan en vol houden man!
We waren er net klaar mee. Ga dan weer niet beginnen aub.
Ron Paul 2012
pi_96140464
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:43 schreef Supersoep het volgende:

[..]

We waren er net klaar mee. Ga dan weer niet beginnen aub.
sorry ben niet zo n snelle tikker man!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 29 april 2011 @ 14:44:37 #261
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_96140472
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:42 schreef Crutch het volgende:
NS? Ineens verdwijnt dit topic uit myAT....

OT:

Dus wat nog door de beugel kan is een kort baardje of stoppels?
Ik weet van niks. :o

Ik vind stoppels bij sommige mannen best goed staan. :)
Maar dat ben ik.
  vrijdag 29 april 2011 @ 14:45:07 #262
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96140501
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:30 schreef moneyfornothing het volgende:
stoppels...

Heel het gebied rond mijn mond was er rood van geworden en het brandde helemaal. Na afloop.
Maarja, zo heb je wel een soort bewijs voor jezelf wanneer je in de spiegel kijkt dat het ECHT gebeurd is.
pi_96140524
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:44 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Ik weet van niks. :o

Ik vind stoppels bij sommige mannen best goed staan. :)
Maar dat ben ik.
Maar dat prikt en schuurt zo bij het zoenen.
Maar daar heb jij dan weer geen last van. :P
  vrijdag 29 april 2011 @ 14:45:55 #264
179534 Waaghals
pi_96140540
Doe gewoon wat jezelf wil en vraag het niet aan vrouwen.
Je begeeft je op een glijdende schaal (of hoe noemen ze dat?)
pi_96140553
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:45 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

stoppels...

Heel het gebied rond mijn mond was er rood van geworden en het brandde helemaal. Na afloop.
Maarja, zo heb je wel een soort bewijs voor jezelf wanneer je in de spiegel kijkt dat het ECHT gebeurd is.
ik ga echt niet over straat met zo n gehavend gezicht van zoenen en sex, heb idee dat iedereen me dan aankijktt en uitlacht ofzo.
vroeger was je trots op een zuigzoen maar nu.....................
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 29 april 2011 @ 14:46:52 #266
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_96140581
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:45 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

En als de meeste vrouwen dat vinden en jij nou net niet heb je kans dat je een knappe vent aan de haak slaat. ;)
pi_96140588
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:45 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Tenzij je iemand treft die last heeft van Hypertrichosis :D
pi_96140595
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:45 schreef Waaghals het volgende:
Doe gewoon wat jezelf wil en vraag het niet aan vrouwen.
Je begeeft je op een glijdende schaal (of hoe noemen ze dat?)
Over het algemeen is er altijd wel een vrouw die leuk vind wat jij zelf ook wil.
Maar aan de andere kant, als jij je zekerder voelt door tips van anderen uit te voeren is er ook niet zoveel aan de hand. Kan je altijd nog terug naar je eigen voorkeur, maar dan met meer zelfvertrouwen.
pi_96140631
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:46 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

En als de meeste vrouwen dat vinden en jij nou net niet heb je kans dat je een knappe vent aan de haak slaat. ;)
Die heb ik al, zonder stoppels. O+
Wacht, wat doe ik hier eigenlijk?
pi_96140635
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:42 schreef missyB het volgende:

[..]

Mij maakt het geen fuck uit wat er met dit topic gebeurt. Stuur anders Richard een PM met je vervelende obsessie voor hem. Begint Richard zelf niet te kraaien, dan begin jij wel weer over hem en zijn fanta-verhaaltjes. :r
  vrijdag 29 april 2011 @ 14:48:44 #271
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96140665
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:46 schreef missyB het volgende:

[..]

ik ga echt niet over straat met zo n gehavend gezicht van zoenen en sex, heb idee dat iedereen me dan aankijktt en uitlacht ofzo.
vroeger was je trots op een zuigzoen maar nu.....................
Ach ik heb het maar eenmalig mogen meemaken. Volgens mij zag ik er redelijk gehavend uit. Ongeborsteld haar, een trui binnenstebuiten aan, dat rode rond mijn mond en een gescheurde panty. Nouja ik wilde snel weg. Toch was ik wel een beetje trots, ik dacht wel 'Zo, nu hoor ik er ook een beetje bij'.
pi_96140751
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:48 schreef Halcon het volgende:

[..]

Mij maakt het geen fuck uit wat er met dit topic gebeurt. Stuur anders Richard een PM met je vervelende obsessie voor hem. Begint Richard zelf niet te kraaien, dan begin jij wel weer over hem en zijn fanta-verhaaltjes. :r
sinds wanner heb ik nu weer een obsessie voor hem, flikker op man met je sprookjes.
ik draai net amper 2 weken mee hier.
lijkt verdomme wel of bijna iedereen hier een klap van de molen heeftt gehad ofzo?
en zoals ik al zei: ik reageerde net maar door een licht gebrek typ ik niet zo snel dus ja als mn reacties pas later aankomen dan gewenst dikke lul 3 bier hoor onderhand
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 29 april 2011 @ 14:52:32 #273
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_96140827
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:47 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Tenzij je iemand treft die last heeft van Hypertrichosis :D
??
pi_96140829
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:50 schreef missyB het volgende:

[..]

sinds wanner heb ik nu weer een obsessie voor hem, flikker op man met je sprookjes.
ik draai net amper 2 weken mee hier.
lijkt verdomme wel of bijna iedereen hier een klap van de molen heeftt gehad ofzo?
en zoals ik al zei: ik reageerde net maar door een licht gebrek typ ik niet zo snel dus ja als mn reacties pas later aankomen dan gewenst dikke lul 3 bier hoor onderhand
Op het moment dat we het er net allemaal over eens zijn dat het niet constant over Richard en zijn leugentjes moet gaan, begin jij weer over Richard te roeptoeteren. Heeft met net 2 weken meedraaien allemaal niets te maken en met sprookjes nog minder.

Lijkt erop dat dat typgebrek niet je enige gebrek is.
pi_96140883
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:52 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

??
Vrouw met baard.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 29 april 2011 @ 14:54:00 #276
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_96140891
Zullen we de persoonlijke aanvallen lekker laten?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 29 april 2011 @ 14:54:24 #277
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_96140903
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:53 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Vrouw met baard.
Ah. :@
Lijkt me zeer vervelend voor de vrouw in kwestie.
  vrijdag 29 april 2011 @ 14:54:28 #278
179534 Waaghals
pi_96140905
laten we nou niet gaan klagen over mensen die doorgaan over richard

(ja en nu ben ik degene die gaat klagen over mensen die klagen op mensen die doorgaan over richard :D)
pi_96140915
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:53 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Vrouw met baard.
Zou je daarmee zoenen ja? Ik denk dat jij wel wat hoger in mag zetten op de vrouwenmarkt. :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:54 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Ah. :@
Lijkt me zeer vervelend voor de vrouw in kwestie.
Dat wel trouwens, moet er niet aan denken. Maar als je als vrouw zijnde daar toch baardgroei hebt, waarom het dan tot een baard laten uitgroeien. Dat is ook weer zoiets.

[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2011 14:55:49 ]
pi_96140930
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:54 schreef Netsplitter het volgende:
Zullen we de persoonlijke aanvallen lekker laten?
Persoonlijke aanvallen stonden aan de basis van het "succes" van deze serie.
pi_96140967
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:54 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Zou je daarmee zoenen ja? Ik denk dat jij wel wat hoger in mag zetten op de vrouwenmarkt. :P

Het is toch altijd het innerlijk wat het belangrijkst is :+
pi_96141015
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:56 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Dat maakt het andere niet meteen totaal onbelangrijk natuurlijk. Jezelf een beetje verzorgen mag best. ;)
pi_96141035
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:55 schreef Halcon het volgende:

[..]

[/quot[quote]0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:55 schreef Halcon het volgende:

[..]

aangezien je succes tussen aanhalingstekens schrijft vraag ik me werkelijk af wat je hier dan doet?
je bent duidelijk assertief genoeg, dus een vrouw/meisje aanspreken c daten kan toch je probleem niet zijn of is het kwestie van een te grote waffel misschien?

zal nu weer zeeeeeeer braaf op mn vingers gaan zitten
pi_96141042
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:56 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ook de waarde die je aan innerlijk hecht, kent grenzen.
pi_96141077
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:57 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Dat maakt het andere niet meteen totaal onbelangrijk natuurlijk. Jezelf een beetje verzorgen mag best. ;)
Uiteraard.

Jane is anders 4x getrouwd geweest.
pi_96141103
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:57 schreef missyB het volgende:

[..]

aangezien je succes tussen aanhalingstekens schrijft vraag ik me werkelijk af wat je hier dan doet?
je bent duidelijk assertief genoeg, dus een vrouw/meisje aanspreken c daten kan toch je probleem niet zijn of is het kwestie van een te grote waffel misschien?

Ik heb wat mensen hier tips gegeven en gaandeweg dat proces ben ik het 'n beetje blijven volgen.

Ja, ik ben assertief genoeg. Heb met versieren ook geen problemen. Niet dat elke versierpoging slaagt, maar dat geldt voor 99% van de mannen.
pi_96141346
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:58 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik heb wat mensen hier tips gegeven en gaandeweg dat proces ben ik het 'n beetje blijven volgen.

Ja, ik ben assertief genoeg. Heb met versieren ook geen problemen. Niet dat elke versierpoging slaagt, maar dat geldt voor 99% van de mannen.
oke nu ben ik uitgeluld, geef het toe
pi_96141351
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:46 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Dat is trouwens wel waar, aangezien mijn vriend altijd genoeg meiden had om uit te kiezen toen hij nog vrij lang haar had, maar toen hij het millimeterde kwam ik pas. Toen kende ik hem net een paar weken, maar de rest zeurde alleen maar dat hij zijn haar er niet af had moeten halen. Ik vind het hem juist erg goed staan en hou sowieso al niet van lang haar bij mannen. Maar goed die meiden vond hij wel oké voor een nachtje doorgaans, misschien dat hij letterlijk zijn wilde haren eraf gehaald heeft aangezien hij het met mij wel uit kan houden. :D
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 29 april 2011 @ 15:06:45 #289
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_96141420
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 15:05 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Dat is trouwens wel waar, aangezien mijn vriend altijd genoeg meiden had om uit te kiezen toen hij nog vrij lang haar had, maar toen hij het millimeterde kwam ik pas. Toen kende ik hem net een paar weken, maar de rest zeurde alleen maar dat hij zijn haar er niet af had moeten halen. Ik vind het hem juist erg goed staan en hou sowieso al niet van lang haar bij mannen. Maar goed die meiden vond hij wel oké voor een nachtje doorgaans, misschien dat hij letterlijk zijn wilde haren eraf gehaald heeft aangezien hij het met mij wel uit kan houden. :D
Mooi gelopen dus. *O*
pi_96141466
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:57 schreef missyB het volgende:

[..]

Er komen hier ook mannen die geen problemen hebben met versieren maar gewoon tips willen geven. Dit topic zou niets zijn zonder mensen die wel eens succesvol zijn.
  vrijdag 29 april 2011 @ 15:08:25 #291
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96141494
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:58 schreef Halcon het volgende:
Als elke poging lukt, dan probeer je het te weinig waarschijnlijk :)
pi_96141514
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 15:06 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Mooi gelopen dus. *O*
Haha, inderdaad!
Dus mensen ga naar buiten vanavond en morgen en vermaak jezelf. Misschien hou je er nog wat leuks aan over naast een gezellige avond/dag,
pi_96141555
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 15:08 schreef Catbert het volgende:

[..]

Als elke poging lukt, dan probeer je het te weinig waarschijnlijk :)
Ja of je bent onweerstaanbaar voor alle vrouwen. Dat laatste zijn natuurlijk maar heel weinig mannen. Heb ook wel vrienden die erg kieskeurig zijn en erg nauwkeurig hun kansen afwegen. Dan heb je ook een hogere 'hitrate'. :)
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 29 april 2011 @ 15:10:13 #294
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_96141568
Ik heb m'n vrouwtje versierd door tijdens een zomerkamp tegen haar rug aan te gaan liggen en m'n arm om haar heen te slaan. :@
pi_96141648
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 15:10 schreef Netsplitter het volgende:
Ik heb m'n vrouwtje versierd door tijdens een zomerkamp tegen haar rug aan te gaan liggen en m'n arm om haar heen te slaan. :@
Gewoon 'schuren' dus bij het kampvuur. :Y
pi_96141649
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 15:10 schreef Netsplitter het volgende:
Hoe simpel kan het soms zijn hè. :D
pi_96141825
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 15:12 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Hoe simpel kan het soms zijn hè. :D
Zeg me alsjeblieft dat je geen cumbaya hebt gezongen!
  vrijdag 29 april 2011 @ 15:17:01 #298
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96141859
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 april 2011 15:12 schreef Halcon het volgende:
Gewoon 'schuren' dus bij het kampvuur. :Y
Ze vond 'em opeens niks maar toen voelde ze opeens die 25cm hard kloppend vlees en was ze meteen verkocht ;)
  vrijdag 29 april 2011 @ 15:17:46 #299
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96141883
Ik snap niet dat sommigen hun eigen geslacht zo wegmoffelen, alsof het waardeloos is. Dat slaat nergens op en is alleen maar onhandig in hun positie. Het eigen geslacht kan juist ook nog heel vruchtbaar zijn.
pi_96141900
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 15:17 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ze vond 'em opeens niks maar toen voelde ze opeens die 25cm hard kloppend vlees en was ze meteen verkocht ;)
_O-
  vrijdag 29 april 2011 @ 15:18:37 #301
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96141926
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 15:17 schreef Catbert het volgende:

[..]

:D oh wauwwww
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')