abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96124101

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
pi_96124113
Het is toch wel typisch dat schenk , MLiG en ik nog wakker zijn :D puur vanwege de eenzaamheid tot laat in de nacht opblijven. Ik morgen toch niks te doen haha. Het wordt weer een heerlijke eenzame dag zonder sociale contacten. Mja misschien contacten van vrienden maar dat boeit me geen reet, ik wil contact met het andere geslacht. Gelijkwaardig contact dus niet uit medelijden maar gewoon eentje die me wel ziet zitten. En dat verlangen dat onmogelijk is om te realiseren moet uitgeschakeld worden.

Dat gaf ik ook al in mijn therapie "ik zoek liever hulp of medicatie tegen eenzaamheid, hulp om het alleen leven dragelijker te maken, hulp om uitzichtloosheid kwa liefde te verzachten, hulp om mijn lelijke uiterlijk te accepteren, hulp om de realiteit dat ik sowieso altijd single ga blijven verdraagzaam te maken. Ik geloof er namelijk niet in dat ik in staat ben een vriendin te krijgen ookal ga ik veel naar de sportschool, ookal straal ik zelfverzekerdheid uit, Mijn hoofd blijft te lelijk.

Volgens de pscych zijn deze gedachtes erin geslepen en gaat er dus niet mee akkoord.
pi_96124119
Heb je wel eens gezien hoeveel lelijke kerels er op een sportschool rondlopen dan?

Het enige dat ze knap maakt is dat ze zelfvertrouwen uitstralen, buff zijn en niet lopen te zeiken over hoe erg ze het hebben.
pi_96124122
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 05:37 schreef anoniemelurker het volgende:
Heb je wel eens gezien hoeveel lelijke kerels er op een sportschool rondlopen dan?

Het enige dat ze knap maakt is dat ze zelfvertrouwen uitstralen, buff zijn en niet lopen te zeiken over hoe erg ze het hebben.
Ja maar ik heb er nog nooit eentje gezien die echt zo lelijk dat die geen vriendin zou kunnen krijgen. Dit is in mijn geval wel absoluut zo het geval. Ik zie heel goed wat er mis is met mij als ik mezelf in de spiegel zie. Ik heb teveel gebreken om aantrekkelijk genoeg te zijn voor het andere geslacht.
  vrijdag 29 april 2011 @ 06:03:37 #5
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96124135
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 05:37 schreef anoniemelurker het volgende:

hoi ik zie je altijd overal lurken in fotoboeken.ohnee wacht dat is anonieme_fokker

ben jij vrouw?
ik heb dan weer eens een ander soort vraag. denk jij dat jij dat zelfvertrouwen waarover je het hebt ook kan uitstralen.

en om het even wat beter voor te stellen; als jij morgen ineens een man zou zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door mylifeisgrey op 29-04-2011 06:26:44 ]
pi_96124606
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 05:42 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja maar ik heb er nog nooit eentje gezien die echt zo lelijk dat die geen vriendin zou kunnen krijgen. Dit is in mijn geval wel absoluut zo het geval. Ik zie heel goed wat er mis is met mij als ik mezelf in de spiegel zie. Ik heb teveel gebreken om aantrekkelijk genoeg te zijn voor het andere geslacht.
Weet je, soms kijk je in de spiegel en dan denk je: "wauw, wat een grote puist zit daar op mijn voorhoofd!". Iedereen die puber is geweest zal dit wel herkennen.

Je maakt je druk, je denkt dat iedereen het zal zien en als jij er naar kijkt in de spiegel dan is het ding twee meter groot. Maar omdat je je zo druk maakt om dat puistje zie je niet dat het eigenljk maar een klein dingetje is. Hij is niet eens geel en hij lijkt alleen zo groot omdat je er van dichtbij en van alle kanten naar kijkt. Het is vooral de gedachte aan wat een ander er van zou kunnen zien, en er misschien wel negatief over zal oordelen, maar...

..een ander ziet jou niet zoals jij jezelf in de spiegel ziet!

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 06:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
hoi ik zie je altijd overal lurken in fotoboeken.ohnee wacht dat is anonieme_fokker
:D

quote:
ben jij vrouw?
ik heb dan weer eens een ander soort vraag. denk jij dat jij dat zelfvertrouwen waarover je het hebt ook kan uitstralen.

en om het even wat beter voor te stellen; als jij morgen ineens een man zou zijn.
Zelfvertrouwen zit tussen je oren. Ik denk niet dat dit veel anders zal zijn bij het andere geslacht...
pi_96125121
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 06:03 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

hoi ik zie je altijd overal lurken in fotoboeken.ohnee wacht dat is anonieme_fokkerben jij vrouw?

serieus? :')
  vrijdag 29 april 2011 @ 09:49:30 #8
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96126703
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 05:32 schreef richard_prf het volgende:
Het is toch wel typisch dat schenk , MLiG en ik nog wakker zijn :D puur vanwege de eenzaamheid tot laat in de nacht opblijven.
Wat een bullshit. Als ik single ben ga ik ook niet opeens om 5 uur 's nachts door de week naar bed.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_96126986
quote:
Het is toch wel typisch dat schenk , MLiG en ik nog wakker zijn :D puur vanwege de eenzaamheid tot laat in de nacht opblijven. Ik morgen toch niks te doen haha.
Zoek eens een fatsoenlijke baan i.p.v. op onze belastingcenten te teren. :(
  vrijdag 29 april 2011 @ 09:59:01 #10
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96127020
quote:
9s.gif Op vrijdag 29 april 2011 09:58 schreef Techno het volgende:
Zoek eens een fatsoenlijke baan i.p.v. op onze belastingcenten te teren. :(
En dat ja. Ik zie dat er weer een heel deel volgespamd is gisternacht. Volgens mij kun je dan ook wel wat nuttigs doen voor de maatschappij. Sowieso; hoe denk je een meid te 'houden' als blijkt dat je gewoon een luie uitvreter bent?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_96127681
quote:

[..]

Het heeft enkel en alleen met uiterlijk te maken. iemand die een lelijk of een afstotelijk uiterlijk
heeft is als pechvogel geboren wat betrefd de liefde.of je moet zeer rijk zijn dan zou het kunnen
  vrijdag 29 april 2011 @ 10:23:30 #12
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_96127872
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 09:59 schreef Catbert het volgende:

[..]

En dat ja. Ik zie dat er weer een heel deel volgespamd is gisternacht. Volgens mij kun je dan ook wel wat nuttigs doen voor de maatschappij. Sowieso; hoe denk je een meid te 'houden' als blijkt dat je gewoon een luie uitvreter bent?
Richard_prf heeft een voltijd baan in een kantoor.

Mylifeisgrey leeft van de uitkering.

Schenkstroop heeft ook een baan bij de Albert Heijn.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  vrijdag 29 april 2011 @ 10:24:17 #13
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96127902
quote:
Het is toch wel typisch dat schenk , MLiG en ik nog wakker zijn :D puur vanwege de eenzaamheid tot laat in de nacht opblijven. Ik morgen toch niks te doen haha. Het wordt weer een heerlijke eenzame dag zonder sociale contacten. Mja misschien contacten van vrienden maar dat boeit me geen reet, ik wil contact met het andere geslacht. Gelijkwaardig contact dus niet uit medelijden maar gewoon eentje die me wel ziet zitten. En dat verlangen dat onmogelijk is om te realiseren moet uitgeschakeld worden.
Je vrienden zijn nog steeds bereid je uit te nodigen. Je bent hard op weg op dat af te breken. Dat kun je beter niet doen.

quote:
Dat gaf ik ook al in mijn therapie "ik zoek liever hulp of medicatie tegen eenzaamheid, hulp om het alleen leven dragelijker te maken, hulp om uitzichtloosheid kwa liefde te verzachten, hulp om mijn lelijke uiterlijk te accepteren, hulp om de realiteit dat ik sowieso altijd single ga blijven verdraagzaam te maken. Ik geloof er namelijk niet in dat ik in staat ben een vriendin te krijgen ookal ga ik veel naar de sportschool, ookal straal ik zelfverzekerdheid uit, Mijn hoofd blijft te lelijk.

Volgens de pscych zijn deze gedachtes erin geslepen en gaat er dus niet mee akkoord.
Mensen geloven in de dingen die ze vrezen, dacht ik pas nog. Je draai vinden zonder vriendin of de hoop er ooit één te krijgen zou een verbetering zijn. Daarna is er van alles mogelijk. Maar die ellendige fixatie op wat je niet lijkt te kunnen krijgen verziekt alles (to want and not to have).

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 29-04-2011 10:31:39 ]
The view from nowhere.
  vrijdag 29 april 2011 @ 10:26:08 #14
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96127958
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 10:23 schreef Keep_Walking het volgende:
En dan is 'ie tot 5 uur 's nachts online?

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 10:17 schreef strong het volgende:
Het heeft enkel en alleen met uiterlijk te maken. iemand die een lelijk of een afstotelijk uiterlijk
heeft is als pechvogel geboren wat betrefd de liefde.of je moet zeer rijk zijn dan zou het kunnen
Punt is dat te veel mensen zoals Richard en Schenkstroop doen alsof hun uiterlijk het probleem is, maar dat er op z'n minst aanwijzingen zijn dat dat allemaal nog wel meevalt. En tja, als je niet de knapste vent van de wereld bent ga je ook niet de knapste vrouw van de wereld regelen.
  vrijdag 29 april 2011 @ 10:33:39 #15
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_96128202
quote:

[..]

Mylifeisgrey leeft van de uitkering.

Schenkstroop heeft ook een baan bij de Albert Heijn.
Wat is dat voor uitkering als mlig 23 jaar oud is? Dan moet hij toch zeker wel verplicht aan de slag voor de gemeente? En hoe betaalt hij al die hoeren van die uitkering? En waarom zegt hij dan dat hij studeert?
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 29 april 2011 @ 10:35:42 #16
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96128273
quote:
5s.gif Op vrijdag 29 april 2011 10:33 schreef Lienekien het volgende:
Wat is dat voor uitkering als mlig 23 jaar oud is? Dan moet hij toch zeker wel verplicht aan de slag voor de gemeente? En hoe betaalt hij al die hoeren van die uitkering? En waarom zegt hij dan dat hij studeert?
Hij staat ingeschreven en krijgt stufi, wat 'ie dan gebruikt om gewoon van te leven verder. Dus straks heeft hij geen opleiding maar wel een dikke studieschuld af te betalen. Oh, en die 10000 die hij ongeveer aan die hoer gegeven zou hebben (want ze was lief) had 'ie voor een deel van z'n ouders gekregen ofzo, waardoor 'ie zich schaamt en geen contact meer heeft met z'n ouders.

Da's geloof ik het verhaal zo'n beetje. M.i. wat ongeloofwaardig, zo stom kan iemand niet zijn volgens mij, maarja.
  vrijdag 29 april 2011 @ 10:36:25 #17
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_96128301
quote:

[..]

Hij is niet lelijk. Zijn uiterlijk staat hem niet in de weg. Zijn verstoorde perceptie van hemzelf staat hem in de weg.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 29 april 2011 @ 10:38:08 #18
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_96128355
Nouja, als je zo met je ouders om gaat verdien je ook niet beter
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  vrijdag 29 april 2011 @ 10:41:50 #19
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_96128506
quote:
5s.gif Op vrijdag 29 april 2011 10:33 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hij heeft ook hele rijke ouders. En een soort van Wajong, krijgt hij. Ik weet het niet zeker. Maar vraag hem anders.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_96128560
quote:

[..]

Bullshit.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  vrijdag 29 april 2011 @ 10:44:32 #21
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_96128611
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 10:43 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Bullshit.
Duidelijk.
  vrijdag 29 april 2011 @ 10:44:33 #22
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96128612
Als je problemen hebt moet die zelf oplossen, want niemand kan dat voor je doen. Stel je bent in de war. Je lost het zelf op, dus degene die aan de oplossing werkt is .... eh ... ook in de war. Stel je ligt in coma , dan wordt je geholpen door jezelf, en die hulpvaardige .... eh ... ligt ook in coma :D.
The view from nowhere.
  vrijdag 29 april 2011 @ 10:47:53 #23
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96128738
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 10:44 schreef deelnemer het volgende:
Als je problemen hebt moet die zelf oplossen, want niemand kan dat voor je doen. Stel je bent in de war. Je lost het zelf op, dus degene die aan de oplossing werkt is .... eh ... ook in de war. Stel je ligt in coma , dan wordt je geholpen door jezelf, en die hulpvaardige .... eh ... ligt ook in coma :D.
Wat is je punt nu? Dat de enige die ze kan helpen dat niet kan? Schenkie, MLIG en Richard kunnen prima aan zichzelf werken. Maar ze willen allemaal graag dat iemand anders dat harde werk voor ze doet, en dat gaat niet gebeuren.
  vrijdag 29 april 2011 @ 10:53:06 #24
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96128936
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 10:47 schreef Catbert het volgende:

[..]

Wat is je punt nu? Dat de enige die ze kan helpen dat niet kan? Schenkie, MLIG en Richard kunnen prima aan zichzelf werken. Maar ze willen allemaal graag dat iemand anders dat harde werk voor ze doet, en dat gaat niet gebeuren.
Mijn punt is dat degene met de problemen en degene die deze problemen oplost dezelfde zijn. Ik zie daarin een complicerende factor. Ik geef wel toe dat de hedendaags rechtse levensfilosofie deze complicerende factor ideologisch uitsluit. Iets met vrije wil ofzo. Alles is een keuze enzo.
The view from nowhere.
  vrijdag 29 april 2011 @ 10:56:05 #25
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96129063
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 10:53 schreef deelnemer het volgende:
Mijn punt is dat degene met de problemen en degene die deze problemen oplost dezelfde zijn. Ik zie daarin een complicerende factor. Ik geef wel toe dat de hedendaags rechtse levensfilosofie deze complicerende factor ideologisch uitsluit. Iets met vrije wil ofzo. Alles is een keuze enzo.
Je wou zeggen dat chagerijnig thuis blijven zitten en niet proberen jezelf en je eigen positie te verbeteren geen eigen keuze is?
pi_96129248
Het is een opeenvolging van eigen denkprocessen geweest die je zo teruggetrokken heeft doen worden, maar je gaat er niet in je eentje uitkomen, daarvoor is het nodig dat je kleine stapjes de goede richting op maakt & en dat je gelooft dat die kleine stapjes uiteindelijk bij elkaar grote stappen de goede kant op worden & dat je leven daar leuker / beter van wordt.

Ontbreekt dat geloof, dan ontbreekt ook de wil om kleine stapjes te maken, want "het lost toch niets op".
Democratie is iets waar politici over praten zoals een hoer over de liefde
  vrijdag 29 april 2011 @ 11:01:37 #27
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96129296
Dat het begrip 'keuze' niet zo duidelijk is. Als je dat kiest als ideologisch uitgangspunt omzeil veel moeilijke vragen. Had jij niet Dick Swaab gelezen? Als er een niet gelooft in de vrije wil dan hij het wel.
(zie: http://www.uitgeverijcontact.nl/b-1135-wij_zijn_ons_brein.html)
The view from nowhere.
pi_96129327
quote:

[..]

Even op inhaken hoor.

Weet niet of je uberhaupt naar de sportschool gaat, maar daar lopen veel mensen rond waarvan ik zeg "freaky...." . Oftewel mannen/jongens die echt lelijk zijn...grote bonken spier met een klein hoofd of benen zo dik als rietjes, of zelfs mannen met borsten :r

Ik heb ooit een foto van je gezien een heule tijd terug, en als je daar als average joe lekker je ding zit te doen en niet zit uit te sloven val je positiever op dan van die vieze mannetjes denk ik.
  vrijdag 29 april 2011 @ 11:05:02 #29
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96129442
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:01 schreef deelnemer het volgende:
Dat het begrip 'keuze' niet zo duidelijk is. Als je dat kiest als ideologisch uitgangspunt omzeil heel veel moeilijke vragen. Had jij niet Dick Swaab gelezen?
Ja? Waarom denk je dat ik eerder al riep dat ze meer naar buiten moesten en een fatsoenlijk slaapritme moesten ontwikkelen?

Ik geloof best dat als ze inderdaad zwaar depressief zijn dat het moeilijk is uit die apathie te ontsnappen. Maar afgezien van wat antidepressiva die een psychiater voor kan schrijven zullen ze het toch echt zelf moeten doen. Dat, of gewoon meteen besluiten dat het niet gaat lukken en voor een trein stappen. Je helpt ze niet door te gaan stellen dat het toch niet gaat lukken in ieder geval.
pi_96129683
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 10:44 schreef deelnemer het volgende:
Goed punt. Als je in de knoop zit zul je dus vaak iemand anders nodig hebben voor dat zetje in de juiste richting.
  vrijdag 29 april 2011 @ 11:10:55 #31
179534 Waaghals
pi_96129687
misschien kunnen jullie maar beter accepteren dat het nooit gaat gebeuren en je op andere zaken richten
dan kun je misschien nog wat van je leven maken.

heb ik ook gedaan min of meer
  vrijdag 29 april 2011 @ 11:17:16 #32
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96129950
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:10 schreef Waaghals het volgende:
misschien kunnen jullie maar beter accepteren dat het nooit gaat gebeuren en je op andere zaken richten
dan kun je misschien nog wat van je leven maken.

heb ik ook gedaan min of meer
Is te zien aan die plaatjes in je fotoboek ;) Wat probeer je daarmee te bereiken? Dat mensen er commentaar op geven zodat je daar op in kunt haken? Dat je jezelf er dagelijks aan herinnert ofzo?

Ik snap dat nooit zo goed eigenlijk, problemen die ik op kan lossen los ik op, dingen die ik niet op kan lossen negeer is zoveel mogelijk. Ik bedoel dit niet in de zin van "kijk mij eens" maar ik snap die continuefocus op je probleem niet zo goed.

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
Goed punt. Als je in de knoop zit zul je dus vaak iemand anders nodig hebben voor dat zetje in de juiste richting.
Oftwel psychiater / psycholoog.
  vrijdag 29 april 2011 @ 11:17:24 #33
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96129959
Piet. Henk. Piet Henk Henk.

[ Bericht 93% gewijzigd door lanterfanteraar op 29-04-2011 11:35:47 ]
pi_96130078
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:17 schreef Catbert het volgende:
Oftwel psychiater / psycholoog.
Bijvoorbeeld. Maar soms kan iemand die zich om je bekommert ook al genoeg zijn.
  vrijdag 29 april 2011 @ 11:21:46 #35
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96130139
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
Bijvoorbeeld. Maar soms kan iemand die zich om je bekommert ook al genoeg zijn.
Op zich, als ze die hebben. Maar het is wel duidelijk dat al het gelul van ons hier niet dat zetje geeft helaas.
pi_96130236
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:21 schreef Catbert het volgende:

[..]

Op zich, als ze die hebben. Maar het is wel duidelijk dat al het gelul van ons hier niet dat zetje geeft helaas.
Bij bepaalde personen wellicht niet, bij anderen misschien weer wel.
pi_96130264
quote:

[..]

Richard heeft een kloontje gemaakt?
  vrijdag 29 april 2011 @ 11:26:28 #38
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96130330
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:05 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ja? Waarom denk je dat ik eerder al riep dat ze meer naar buiten moesten en een fatsoenlijk slaapritme moesten ontwikkelen?
Dat is al meerdere malen gezegd. Goed eten en slapen, niet zuipen etc. Dat is basis.

quote:
Ik geloof best dat als ze inderdaad zwaar depressief zijn dat het moeilijk is uit die apathie te ontsnappen. Maar afgezien van wat antidepressiva die een psychiater voor kan schrijven zullen ze het toch echt zelf moeten doen.
Klopt, maar dat blijkt in de praktijk lastig. Vandaar dat iedereen MLiG naar de huisarts wil sturen of zijn ouders erbij wil betrekken. We proberen allemaal hetzelfde, vermoed ik. Met de hulp van anderen moet je uiteraard nog steeds zelf doen. Maar dat proberen richard en MLiG ook, alleen vergissen ze zich waarschijnlijk in wat ze het beste kunnen doen.
The view from nowhere.
  vrijdag 29 april 2011 @ 11:26:38 #39
179534 Waaghals
pi_96130340
Acceptatie, je ziet toch dat hun handelingen ertoe leiden dat ze steeds verder in de put raken.
Ze moeten maar eens begrijpen dat er ook mensen zijn die hun leven alleen hebben doorgebracht.

Overigens zit ik zelf in een andere situatie, heb al vaker relaties gehad. Maar ik kan zelf niet versieren. En ik vind me er zelf goed uitzien.

Ik ben hier voor de versiertips en niet voor dit oeverloos zielig gelul
pi_96130364
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:26 schreef Waaghals het volgende:
Acceptatie, je ziet toch dat hun handelingen ertoe leiden dat ze steeds verder in de put raken.
Ze moeten maar eens begrijpen dat er ook mensen zijn die hun leven alleen hebben doorgebracht.

Overigens zit ik zelf in een andere situatie, heb al vaker relaties gehad. Maar ik kan zelf niet versieren. En ik vind me er zelf goed uitzien.

Hoezo kun je niet versieren dan?
pi_96130425
quote:

Versiertip 1: Het doel is niet huisje-boompje-beestje. ;)
  vrijdag 29 april 2011 @ 11:31:48 #42
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_96130622
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:28 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Versiertip 1: Het doel is niet huisje-boompje-beestje. ;)
Versiertip 2: Zorg eerst eens dat je zelf gelukkig en happy bent en daag jezelf uit, hou je vooral niet met versieren bezig. Als je dan goed in je vel zit, dan komt die partner vanzelf.

Niemand wil een depressieve zeikerd.
pi_96130678
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:31 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Versiertip 2: Zorg eerst eens dat je zelf gelukkig en happy bent en daag jezelf uit, hou je vooral niet met versieren bezig. Als je dan goed in je vel zit, dan komt die partner vanzelf.

Dit is de absolute basisvoorwaarde voor succesvolle versierpogingen.
pi_96130853
Het is de basisvoorwaarde om door vrouwen 'gezien' te worden, en je hebt pas kans op versieren als vrouwen naar je willen kijken.
Democratie is iets waar politici over praten zoals een hoer over de liefde
  vrijdag 29 april 2011 @ 11:36:57 #45
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96130864
quote:
1. Meiden vinden jongens leuk.
2. Veel meiden gaan ervanuit dat jongens initiatief nemen, en interpreteren gebrek aan initiatief als 'geen interesse'.
3. Meiden vinden aandacht leuk.
4. Versieren is geen truukje, het is gewoon sociale omgang met vrouwen waarbij soms die 'klik' onstaat waaruit een relatie ontstaat.

Als je gaat wachten tot een meid op je afstapt, maak je je kansen gewoon heel erg klein. Er zijn maar weinig meiden die dat doen, en die zullen je dan waarschijnlijk op een of andere manier moeten kennen, of ze moeten helemaal weg van je zijn. En tenzij je George Cloony heet zal dat niet heel snel gebeuren.

Wij 'doorsnee' heren zullen dus zelf actie moeten ondernemen. En m.i. doe je dat vissen het beste met een sleepnet. Toen het uitging met m'n ex ben ik salsales gaan nemen (omdat me dit op zich leuk leek, maar ook omdat er gewoon een gebrek aan mannen is daar), naast de andere sociale dingen die ik al doe. Ik ken via de hockey veel meiden en daarnaast leer je via salsales er ook nog eens veel kennen. Nou, dan hou je daar altijd wel feestjes en dus scharrels aan over, en van wat er allemaal blijft hangen in dat net kun je de vetste vis uitkiezen.

Deze 'taktiek' heeft ook nog eens als voordeel dat je, omdat je gewoon 'backup' hebt, je minder zorgen gaat maken over of een meid die je leuk vindt wel hapt. In plaats van dat je eindeloos op dat SMSje gaat zitten wachten ga je gewoon rustig door met vissen.
pi_96130965
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:36 schreef MTVGN het volgende:
Het is de basisvoorwaarde om door vrouwen 'gezien' te worden, en je hebt pas kans op versieren als vrouwen naar je willen kijken.
Iedereen wordt door vrouwen gezien. Tenminste, als je niet stil in een hoekje blijft staan.
  vrijdag 29 april 2011 @ 11:40:17 #47
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96131003
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:31 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Ik ben nog steeds voor een splitsing van dit topic. Eén voor de mensen die dat punt al hebben bereikt en één voor degenen die nog midden in de shit zitten. Want ze verdragen elkaar niet en frustreren elkaar.

Volgens aantal users is een vriendin krijgen een voorwaarde op uit de shit te komen. Daar begint het al weer.
The view from nowhere.
pi_96131060
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:40 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ik ben nog steeds voor een splitsing van dit topic. Eén voor de mensen die dat punt al hebben bereikt en één voor degenen die nog midden in de shit zitten. Want ze verdragen elkaar niet en frustreren elkaar.

Volgens aantal users is een vriendin krijgen een voorwaarde op uit de shit te komen. Daar begint het al weer.
Dat laatste blijft me verbazen. Een user krijgt niet eens 'n prostituee geregeld, laat staan een vriendin. Way to go en genoeg dingen om aan te pakken voor hij uberhaupt kan gaan denken aan het regelen van een vriendin.
pi_96131079
quote:
Eens. En ik dacht dat jij daar inmiddels ook van overtuigd was. Helaas...

Ik ben er nu echt een beetje klaar mee. Hoeveel meer bevestiging is er nodig...
pi_96131136
Schijnt heel moeilijk te zijn om stufi én een uitkering te krijgen.

Ik snap dus niet hoe dat kan.

quote:

[..]

:N
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')