Een praatgroepje op Skype of MSN lijkt me wel wat.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:11 schreef _pillow_ het volgende:
Kunnen ze dat niet gewoon per PM of DM doen? Want het gaat de laatste tijd constant off-topic.
Ik bedoel voordat ik haar kon (en eigenlijk stelt het niks voor, want ik ben duidelijk niet goed genoeg voor haar).Ik praat van vóór december 2010quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Goh, en onlangs had je nog een soort van vriendin waarmee je seks had. Geloofwaardigheid = 0.
Je zegt zelf dat je een hekel hebt aan vrouwen. Die "crazy eyes" uitstraling draag je net zo goed met je mee. Dat vrouwen niet met je willen praten komt niet door je uiterlijk maar door die mix wan wanhoop en agressie die je ongetwijfeld uitstraalt. Vrouwen zijn bang voor rare kerels omdat ze geen zin hebben achter het fietsenschuurtje in hun straat verkracht te worden door iemand als jij.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:09 schreef richard_prf het volgende:
Snap je eigenlijk wel dat ze in het echt nooit mijn persoonlijkheid konden omdat ik ze niet wilden leren kennen vanwege mijn buitenkant?
Jij denkt waarschijnlijk dat ik af en toe wel eens een praatje maakte met een vrouw.
Ik kan je met zekerheid zeggen dat ik nooit een onschuldig praatje had de afgelopen 12 jaar. Mijn contact met vrouwen was dan ook altijd 0,0.
Jij hebt iets met mensen en hij heeft al 40 delen niks met jouw advies.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:13 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik heb iets met mensen. On topic zal me worst zijn eigenlijk.
Ja want vrouwen zitten te wachten op een werkloze nietsnut.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:13 schreef MissionPhailed het volgende:
Richard, volgens Strawberry ben je ontslagen. Welnu, je kunt je ontslag beschouwen als louter negatief en zeggen dat je wederom een tegenslag voor de kiezen hebt gekregen. Maar je kunt ook zeggen dat je nu méér tijd hebt voor versierpogingen en eventueel daaropvolgend een relatie. Minpunt is je extreem negatieve gedachtengang over jezelf én je situatie.
Ik zie van "deelnemer" vooral inhoudsloos gezweefteef en bijzonder weinig concreets.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:14 schreef Supersoep het volgende:
Jij hebt iets met mensen en hij heeft al 40 delen niks met jouw advies.
Laat maar zitten, want je wilt het niet begrijpen merk ik al.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:13 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat je een hekel hebt aan vrouwen. Die "crazy eyes" uitstraling draag je net zo goed met je mee. Dat vrouwen niet met je willen praten komt niet door je uiterlijk maar door die mix wan wanhoop en agressie die je ongetwijfeld uitstraalt. Vrouwen zijn bang voor rare kerels omdat ze geen zin hebben achter het fietsenschuurtje in hun straat verkracht te worden door iemand als jij.
Wat ben je eigenlijk een kneus ook. Als mensen je de waarheid vertellen ren je als een kind weg om weer te gaan posten als je andere wanhopige matties er ook zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:15 schreef richard_prf het volgende:
Laat maar zitten, want je wilt het niet begrijpen merk ik al.
Ik ben er weer klaar mee, ik post 's nachts nog wel wat als het weer rustig is hier.
Knap hoor en een mooie doelstelling ookquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:16 schreef Supersoep het volgende:
Mooi, die is ook weer weg. Goed gedaan jongens!
Zeg Richard, ik heb tussen mijn 16e en 30e ook niks bij vrouwen bereikt en had ook gewoon een groot deel van de tijd studie, uitzendbaantjes, etc. en vond mezelf ook lelijk.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:28 schreef richard_prf het volgende:
Ok de afgelopen 10 jaar wat jij wilt, het is voldoende om conclusies te trekken als er 0 dames ooit geinteresseerd waren en ik heb niet net als MLiG altijd thuis gezeten , integendeel ik had bijbaantjes, school en ik ging best vaak uit.
Ik zoek dus enkel hulp om mijn situatie aangenamer te maken, om het echt te accepteren dat ik altijd alleen ga blijven, en dat ik mijn lelijkheid kan accepteren.
En dat na tien jaar. Dit is een gevaarlijk topic voor je. Ik zou het mijden als ik jou was.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Daar denken de mods heel anders over. Ik heb gisteren mijn eerste Note gehad.
Met de huidige crisis zullen d'r ongetwijfeld ook enkele tienduizenden vrouwen/meiden thuiszitten. Ziedaar, een visvijver tot zover het oog reikt. Richard zit geramdquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:15 schreef Catbert het volgende:
Ja want vrouwen zitten te wachten op een werkloze nietsnut.
Ja maar je snapt het niet! Jij vond jezelf lelijk, Richard is echt lelijk!quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:19 schreef MTVGN het volgende:
Zeg Richard, ik heb tussen mijn 16e en 30e ook niks bij vrouwen bereikt en had ook gewoon een groot deel van de tijd studie, uitzendbaantjes, etc. en vond mezelf ook lelijk.
Weinig contact vooral. En als ik denk dat het contact op iets leuks gaat uitlopen doet het dat nietquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:19 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Weinig contact met vrouwen of loopt het altijd mis?
Sarcasme is aan jou niet besteed geloof ik?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:19 schreef deelnemer het volgende:
En dat na tien jaar. Dit is een gevaarlijk topic voor je. Ik zou het mijden als ik jou was.
Hier wil ik nog even op reageren, Ik dacht een leuke meid te hebben ontmoet die gestopt was met haar studie en in september weer gaat beginnen. mijn enige vrouwelijke contact maar zij wijst me af puur op uiterlijk terwijl de rest wel zo goed klikte. En dan wel de hele tijd tegen me zeggen dat ze op zoek is naar een leuke vriend om haar leven mee op te bouwen en dat ik maar iemand moet zoeken die ook niet moeders mooiste is. Maar ze wilt wel vrienden blijven omdat uiterlijk haar niets doet van haar vrienden zoals ze zelf zei.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:19 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Met de huidige crisis zullen d'r ongetwijfeld ook enkele tienduizenden vrouwen/meiden thuiszitten. Ziedaar, een visvijver tot zover het oog reikt. Richard zit geramd
Zuur inderdaad. Maar aan de andere kant kun je ook zeggen dat het maar één vrouwke is die je vanwege je uiterlijk afgewezen heeft. Slechts één vrouw is niet representatief voor alle vrouwen/meiden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:23 schreef richard_prf het volgende:
Hier wil ik nog even op reageren, Ik dacht een leuke meid te hebben ontmoet die gestopt was met haar studie en in september weer gaat beginnen. mijn enige vrouwelijke contact maar zij wijst me af puur op uiterlijk terwijl de rest wel zo goed klikte. En dan wel de hele tijd tegen me zeggen dat ze op zoek is naar een leuke vriend om haar leven mee op te bouwen en dat ik maar iemand moet zoeken die ook niet moeders mooiste is. Maar ze wilt wel vrienden blijven omdat uiterlijk haar niets doet van haar vrienden zoals ze zelf zei.
Echt waar de moed zakt in mijn schoenen van ellende.
Hij heeft verdomme 2x seks met haar gehad. Het is dat ze weet dat hij een complete falert is, daarom is hij geen relatie materiaal voor haar. Ze wil een echte man en geen jankerd.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:28 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Zuur inderdaad. Maar aan de andere kant kun je ook zeggen dat het maar één vrouwke is die je vanwege je uiterlijk afgewezen heeft. Slechts één vrouw is niet representatief voor alle vrouwen/meiden.
Wel is het zo dat een negatieve uitstraling iemand lelijk kan maken. Zo ben ik op een gare maandagochtend ook 'n lillikerd.
Wat? Hij heeft met haar liggen pompen? Welnu Richard, een bewijs dat je uiterlijk geen totale afknapper is voor het vrouwlijke geslacht.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:29 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hij heeft verdomme 2x seks met haar gehad. Het is dat ze weet dat hij een complete falert is, daarom is hij geen relatie materiaal voor haar. Ze wil een echte man en geen jankerd.
Godverdomme dit is onjuist. Alleen omdat ze een tijdje droog stond + omdat ze emotionele problemen heeft en bij mij dus komt uithuilen, dus ziet ze me niet als faler maar als de sterke man. En enkel en alleen om mijn uiterlijk ben ik afgewezen, ik hoop dat dit verdomme duidelijk genoeg is voor je.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:29 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hij heeft verdomme 2x seks met haar gehad. Het is dat ze weet dat hij een complete falert is, daarom is hij geen relatie materiaal voor haar. Ze wil een echte man en geen jankerd.
Nee het is helemaal juist. Ze ziet je als iemand om bij uit te huilen omdat je een complete faler bent. Zo weet ze zichzelf weer een mentale boost te geven want ze kent iemand die het veel erger heeft dan zij. Dat is ook waarom ze nooit een relatie met je zou willen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:33 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Godverdomme dit is onjuist. Alleen omdat ze een tijdje droog stond + omdat ze emotionele problemen heeft en bij mij dus komt uithuilen, dus ziet ze me niet als faler maar als de sterke man. En enkel en alleen om mijn uiterlijk ben ik afgewezen, ik hoop dat dit verdomme duidelijk genoeg is voor je.
Heel vriendelijk blijven, vertrouwensband creëren. Ze zal waarschijnlijk een reden hebben, wantrouwig tegenover mannen. Je zal dus poeslief moeten zijn om haar wat warm te maken voor verder contact, tenzij ze misschien houdt van hele ruige mannen, dat moet je maar even aftasten.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:40 schreef Maanvis het volgende:
Hoe doorbreek ik het gedrag van een meisje waarmee ik het goed kan vinden en die ik superaantrekkelijk vind, maar die nooit het achterste van haar tong laat zien, en altijd vrijgezel blijft?
Oh, ik had nog op je gereageerd maar jij niet op mij:quote:
Ik weet niet of je het gemist had, het gaat nogal snel hier met dat oeverloze gelul van Richard.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:36 schreef Catbert het volgende:
[..]
1. Meiden vinden jongens leuk.
2. Veel meiden gaan ervanuit dat jongens initiatief nemen, en interpreteren gebrek aan initiatief als 'geen interesse'.
3. Meiden vinden aandacht leuk.
4. Versieren is geen truukje, het is gewoon sociale omgang met vrouwen waarbij soms die 'klik' onstaat waaruit een relatie ontstaat.
Als je gaat wachten tot een meid op je afstapt, maak je je kansen gewoon heel erg klein. Er zijn maar weinig meiden die dat doen, en die zullen je dan waarschijnlijk op een of andere manier moeten kennen, of ze moeten helemaal weg van je zijn. En tenzij je George Cloony heet zal dat niet heel snel gebeuren.
Wij 'doorsnee' heren zullen dus zelf actie moeten ondernemen. En m.i. doe je dat vissen het beste met een sleepnet. Toen het uitging met m'n ex ben ik salsales gaan nemen (omdat me dit op zich leuk leek, maar ook omdat er gewoon een gebrek aan mannen is daar), naast de andere sociale dingen die ik al doe. Ik ken via de hockey veel meiden en daarnaast leer je via salsales er ook nog eens veel kennen. Nou, dan hou je daar altijd wel feestjes en dus scharrels aan over, en van wat er allemaal blijft hangen in dat net kun je de vetste vis uitkiezen.
Deze 'taktiek' heeft ook nog eens als voordeel dat je, omdat je gewoon 'backup' hebt, je minder zorgen gaat maken over of een meid die je leuk vindt wel hapt. In plaats van dat je eindeloos op dat SMSje gaat zitten wachten ga je gewoon rustig door met vissen.
Sommige meiden blijven gewoon erg lang vrijgezel omdat ze geen relatie willen, issues hebben, of gewoon extreem kieskeurig. Misschien wacht ze wel tot een kerel initiatief neemt; heb je d'r al eens mee uitgevraagd?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:40 schreef Maanvis het volgende:
Hoe doorbreek ik het gedrag van een meisje waarmee ik het goed kan vinden en die ik superaantrekkelijk vind, maar die nooit het achterste van haar tong laat zien, en altijd vrijgezel blijft?
Ja ik heb sex gehad met 2 meiden die me beide afwijzen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:31 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Wat? Hij heeft met haar liggen pompen? Welnu Richard, een bewijs dat je uiterlijk geen totale afknapper is voor het vrouwlijke geslacht.
Dit klopt deels. Meiden huilen niet bij je uit als je een complete faler bent, wat wel klopt is dat ze inderdaad een mentale boost krijgt als ze hoort aan wat voor problemen ik lijd en dat is inderdaad wel een goede reden dat ze niks met me zou willen daar heb je wel gelijk in.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:34 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee het is helemaal juist. Ze ziet je als iemand om bij uit te huilen omdat je een complete faler bent. Zo weet ze zichzelf weer een mentale boost te geven want ze kent iemand die het veel erger heeft dan zij. Dat is ook waarom ze nooit een relatie met je zou willen.
Ze was niet stomdronken toen ze je haar liet neuken.
Je hebt dus nog een groter probleem dan je dacht, want ook je innerlijk stoot mensen geweldig af. Wat heb je dan WEL te bieden? Niks dus. Met je nep-BDD.
Huiswerk.quote:
Er zitten hier genoeg die vooral advies (proberen te) geven.quote:
Het gros van de deelnemers aan dit topic valt in die categorie.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:57 schreef Catbert het volgende:
[..]
Er zitten hier genoeg die vooral advies (proberen te) geven.
True.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het gros van de deelnemers aan dit topic valt in die categorie.
Ga je dan met vrienden?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Avonden dat ik er voor ga, lukt het uiteindelijk meestal (+/- 50% van de gevallen) wel.
Ik ga sowieso altijd uit met vrienden als ik de stad in ga. Versieren is ook niet m'n 'doel' op zo'n avond. Soms lukt het, soms niet.quote:
Meestal wel inderdaad. In het weekend sowieso. Op een dinsdag of woensdag ga ik weleens alleen en dan kom ik weleens bekenden tegen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |