quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:58 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ze zijn verantwoordelijk voor het feit dat ik gefaald heb in mijn leven.
Ik bedoelde het dan ook totaal niet serieus.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:00 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee, hij moet gewoon kappen met dat gezeik over z'n uiterlijk. Ik ben er klaar mee dat mensen hem moeten vertellen dat er niks mis mee is. Als 'ie dat gelooft, prima, maar ik ben dat gezeik hierover echt zat. De bedoeling is mensen te helpen die hulp kunnen gebruiken, Richard is te ver heen.
Dat ook inderdaad, maar ik richt mijn woede vooral op vrouwen omdat ik niet goed genoeg ben voor ze.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, het is de schuld van degene van wie je je lelijkheid hebt gekregen.
Dat getrol is nu wel leuk geweest want je geloofwaardigheid daalt met deze post naar een absoluut dieptepunt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:50 schreef richard_prf het volgende:
Mijn collega die altijd stonk en zaadvlekken in zijn kleding had deed het altijd goed bij de vrouwtjes bij mij op kantoor, hij had dan ook zijn uiterlijk mee.
Nee, jij dénkt alleen maar dat je niet goed genoeg bent voor ze.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:03 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat ook inderdaad, maar ik richt mijn woede vooral op vrouwen omdat ik niet goed genoeg ben voor ze.
Jij wil toch ook geen spuuglelijke vriendin?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:03 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat ook inderdaad, maar ik richt mijn woede vooral op vrouwen omdat ik niet goed genoeg ben voor ze.
Hou jij nou ook eens op. Dit topic gaat niet over acceptatie.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:03 schreef deelnemer het volgende:
Accepteren richard is makkelijk.
Als je met aandacht naar dingen kijkt, ga je ervan houden. Het hoeft dus helemaal geen vrouw te zijn. Wat je wel nodig hebt is seksuele ontspanning. Een vorm van zelfbevrediging of een bezoek aan de hoeren, mag best.
Door dingen meer te bekijken in het samenhang kun je leren dat denken in termen van schuld en boete weinig zin hebben. Dan hoef je geen last te hebben van al die verwijtende oordelen van jan en alleman. De meeste mensen hebben toch geen verstand.
Maar de leren houden van is de sleutel. Juist als je leer houden van dingen en mensen zonder dat je jezelf daarmee afhankelijk maakt. Vrouwen, die dan dan ook nog van je moeten gaan houden, zijn eigenlijk het enige probleem. Hou alleen van ze zonder ze te willen hebben.
Aggus. Verkrachter-in-spequote:Op vrijdag 29 april 2011 13:03 schreef richard_prf het volgende:
Nou, met z'n huidige fucked up instelling zou ik hem niet binnen 10 meter van m'n hypothetische dochter laten in ieder geval.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:03 schreef Lienekien het volgende:
Nee, jij dénkt alleen maar dat je niet goed genoeg bent voor ze.
Of gewoon chemische castratie. Je schijnt er tieten van te krijgen ook nog, in zijn geval heeft 'ie dus wat om mee te spelen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:06 schreef Techno het volgende:
Ik pleit voor preventief opsluiten met TBS en dwangverpleging.
Nee, het gaat over aggressie.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:04 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hou jij nou ook eens op. Dit topic gaat niet over acceptatie.
Ik snap dat het goed bedoeld is maar voor mij is het geen oplossing om naar de hoeren te gaan. Ik zou het nooit kunnen om sex te hebben met iemand die waarschijnlijk van me walgt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:03 schreef deelnemer het volgende:
Accepteren richard is makkelijk.
Als je met aandacht naar dingen kijkt, ga je ervan houden. Het hoeft dus helemaal geen vrouw te zijn. Wat je wel nodig hebt is seksuele ontspanning. Een vorm van zelfbevrediging of een bezoek aan de hoeren, mag best.
Door dingen meer te bekijken in het samenhang kun je leren dat denken in termen van schuld en boete weinig zin hebben. Dan hoef je geen last te hebben van al die verwijtende oordelen van jan en alleman. De meeste mensen hebben toch geen verstand.
Maar de leren houden van is de sleutel. Juist als je leer houden van dingen en mensen zonder dat je jezelf daarmee afhankelijk maakt. Vrouwen, die dan dan ook nog van je moeten gaan houden, zijn eigenlijk het enige probleem. Hou alleen van ze zonder ze te willen hebben.
Hij heeft zichzelf natuulijk tot één grote self fulfulling prophecy gemaakt. Hij heeft zolang op zichzelf ingepraat dat hij te lelijk is dat hij nu ook inderdaad te lelijk is.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:04 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nou, met z'n huidige fucked up instelling zou ik hem niet binnen 10 meter van m'n hypothetische dochter laten in ieder geval.
Richard is totaal niet on-topic bezig, ik begrijp ook niet waarom jij telkens zo op hem reageert.quote:
Lees: *wha wha jank jank*quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:07 schreef richard_prf het volgende:
Ik verveel me nogal hier thuis. Maar ik heb geen zin om wat te ondernemen omdat ik elke seconde het gevoel meedraag van volledige onaantrekkelijkheid.
We zullen het meemaken op de meet!quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij heeft zichzelf natuulijk tot één grote self fulfulling prophecy gemaakt. Hij heeft zolang op zichzelf ingepraat dat hij te lelijk is dat hij nu ook inderdaad te lelijk is.
Snap je eigenlijk wel dat ze in het echt nooit mijn persoonlijkheid konden omdat ik ze niet wilden leren kennen vanwege mijn buitenkant?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:08 schreef Catbert het volgende:
[..]
Lees: *wha wha jank jank*
De reden dat je geen vrienden of vriendinnen hebt is gewoon omdat je een enorm irritante persoonlijkheid hebt. Dat is een stuk vervelender dan je uiterlijk.
Omdat ie als een soort van Moeder Teresa zich geroepen voelt om Richard "te redden".quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:08 schreef _pillow_ het volgende:
Richard is totaal niet on-topic bezig, ik begrijp ook niet waarom jij telkens zo op hem reageert.
Kunnen ze dat niet gewoon per PM of DM doen? Want het gaat de laatste tijd constant off-topic.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Omdat ie als een soort van Moeder Teresa zich geroepen voelt om Richard "te redden".
Die zijn wel wat gewend hoor. Die zij allang blij als je jezelf wast en scheert. Maar dan laat je de hoeren toch zitten. Maakt niet uit.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:07 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik snap dat het goed bedoeld is maar voor mij is het geen oplossing om naar de hoeren te gaan. Ik zou het nooit kunnen om sex te hebben met iemand die waarschijnlijk van me walgt.
Goh, en onlangs had je nog een soort van vriendin waarmee je seks had. Geloofwaardigheid = 0.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:09 schreef richard_prf het volgende:
Snap je eigenlijk wel dat ze in het echt nooit mijn persoonlijkheid konden omdat ik ze niet wilden leren kennen vanwege mijn buitenkant?
Jij denkt waarschijnlijk dat ik af en toe wel eens een praatje maakte met een vrouw.
Ik kan je met zekerheid zeggen dat ik nooit een onschuldig praatje had de afgelopen 12 jaar. Mijn contact met vrouwen was dan ook altijd 0,0.
Ik heb iets met mensen. On topic zal me worst zijn eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:08 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Richard is totaal niet on-topic bezig, ik begrijp ook niet waarom jij telkens zo op hem reageert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |