Het zijn twee verschillende instanties, die communiceren vaak slecht. Ik vind het niet zo verrassend, eigenlijk. Als het echter uitkomt heb je denk ik wel een serieus probleem. Naast de gigantische studieschuld gaat o.a. de belastingdienst ook aankloppen, denk ik. Als je al niet wordt aangeklaagd wegens oplichting.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Schijnt heel moeilijk te zijn om stufi én een uitkering te krijgen.
Ik snap dus niet hoe dat kan.
[..]
Precies! Je hebt het ook mooi verwoord. Je bent zo druk bezig om met een meisje te kunnen praten, dat terwijl het moment daar is, je niet weet hoe je verder moet. Ervaring was bij mij het enige wat bij mij hielp, tevens het besef dat ik gewoon met iedereen een praatje over koetjes en kalfjes kan maken zonder bijbedoelingen. Juist door die bijbedoelingen kwam ik telkens in die gehaaste toestand.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:56 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Precies dat ja. En er is geen logische verklaring voor eigenlijk... behalve dan misschien dat ik iets doe wat ik eigenlijk nauwelijks eerder heb gedaan; terwijl ik het wel al heel lang wil. Het ligt een heel stuk uit de bekende "comfort-zone". Een kwestie van zo vaak mogelijk doen totdat het voor jezelf normaler wordt denk ik.
Je neemt wel de eerste stap en zegt iets tegen haar. Ze praat terug, dus kun je verder praten... Misschien teveel druk op het praten met een meisje? Praten met een meisje is een middel, geen doel op zich.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:55 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Het is een automatisme, iets wat je niet gewend bent. Als je nooit verwacht dat iemand een praatje met jou wilt maken, kan er een situatie onstaan die je zelf niet overziet.
Vaak brengt men lotgenoten bij elkaar. Je zag aan MLiG dat hij moed putte uit het feit dat Minnemin ook een studie achterstand heeft. Het werkt vaak juist omgekeerd.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:43 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je hebt op zich wel een punt, maar iwat er dan gaat gebeuren is dat het clubje depressievelingen vooral elkaar gaat versterken en dat verder niemand daar meer post.
Dat hoop ik ook. Niemand hier stimuleert hen om op vrouwen jacht te gaan, maar juist om hun leven weer op orde te krijgen.quote:Daarnaast; als je in de shit zit krijg je toch geen vriendin, dus als je denkt dat het krijgen van een vriendin de voorwaarde is, zit je in een deadlock. Ik hoop dat die mensen iets gaan doen met al die mensen die hier zeggen dat dat zo niet werkt.
Uitkeringsfraude.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
Het zijn twee verschillende instanties, die communiceren vaak slecht. Ik vind het niet zo verrassend, eigenlijk. Als het echter uitkomt heb je denk ik wel een serieus probleem. Naast de gigantische studieschuld gaat o.a. de belastingdienst ook aankloppen, denk ik. Als je al niet wordt aangeklaagd wegens oplichting.
Ja, dat zegt 'ie, maar daarna klaagt 'ie weer net zo hard. Ik vind het op zich goed dat men steun bij elkaar zoekt, maar het kan ook doorslaan, zoals je op veel van die pro-ana sites ziet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:59 schreef deelnemer het volgende:
Vaak brengt men lotgenoten bij elkaar. Je zag aan MLiG dat hij moed putte uit het feit dat Minnemin ook een studie achterstand heeft. Het werkt vaak juist omgekeerd.
En dat ben je tijdens het uitgaan niet gewend, hence je komt uit je eigen comfort zone en je krijgt weer een gehaast gevoel.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je neemt wel de eerste stap en zegt iets tegen haar. Ze praat terug,
Precies, ik denk eerlijk gezegd dat hulp via internet niet echt werkt voor zulke problemen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:59 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Vaak brengt men lotgenoten bij elkaar. Je zag aan MLiG dat hij moed putte uit het feit dat Minnemin ook een studie achterstand heeft. Het werkt vaak juist omgekeerd.
[..]
Dat hoop ik ook. Niemand hier stimuleert hen om op vrouwen jacht te gaan, maar juist om hun leven weer op orde te krijgen.
Ik heb het met angsten die ik op andere vlakken had in mijn leven ook zo aangepakt. Als je het vaak genoeg doet, dan kun je je comfort-zone verruimen. Denk echter niet dat het altijd makkelijk en snel kan. Soms moet je veel geduld hebben, maar gewoon door blijven gaan.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:01 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
En dat ben je tijdens het uitgaan niet gewend, hence je komt uit je eigen comfort zone en je krijgt weer een gehaast gevoel.
Dit, helemaal!quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:56 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Precies dat ja. En er is geen logische verklaring voor eigenlijk... behalve dan misschien dat ik iets doe wat ik eigenlijk nauwelijks eerder heb gedaan; terwijl ik het wel al heel lang wil. Het ligt een heel stuk uit de bekende "comfort-zone". Een kwestie van zo vaak mogelijk doen totdat het voor jezelf normaler wordt denk ik.
Het besef is er bij jou, dat is al een hele grote stap voorwaarts! Bij mij hielp het ook om in een andere stad uit te gaan. Op de een of andere manier heb ik dan echt schijt aan alle dingen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:03 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik heb het met angsten die ik op andere vlakken had in mijn leven ook zo aangepakt. Als je het vaak genoeg doet, dan kun je je comfort-zone verruimen. Denk echter niet dat het altijd makkelijk en snel kan. Soms moet je veel geduld hebben, maar gewoon door blijven gaan.
Sowieso is in je eentje gaan, als je dat comfortabel vindt, een goeie manier om mensen te leren kennen. Maar voor mij is dat iets wat eigenlijk alleen gebeurt als ik in 't buitenland zit voor werk ofzo, als ik gewoon in Utrecht ben ga ik alleen uit als er vrienden in de stad zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:06 schreef _pillow_ het volgende:
Het besef is er bij jou, dat is al een hele grote stap voorwaarts! Bij mij hielp het ook om in een andere stad uit te gaan. Op de een of andere manier heb ik dan echt schijt aan alle dingen.Misschien dat dat ook bij jou zou kunnen werken?
quote:
Ik had het gelezen. De handelingen zijn hemels. Het is voor sommige beter om er voor een tijdje geheel vanaf te zien, omdat ze worden toch alleen maar worden afgewezen (dat geldt niet voor jou natuurlijk) en zich te richten op andere meer dringende zaken.quote:
Ik raak juist steeds meer overtuigd dat het mijn uiterlijk is als de successen van andere lees die in elk geval geen problemen hebben met het benaderen die af en toe wel eens een succesje boeken. Mijn teller staat op 0 en blijft altijd op 0. Ik heb jou al gezegd dat ik vanaf het begin dat ik hier kwam al hulp zocht om mijn situatie te accepteren, om het draaglijker te maken. Ik weet voor mezelf dat het onmogelijk is dat vrouwen me zien staan ik twijfel daar niet in aan, ik ben heilig overtuigd met mijn ervaringen in de afgelopen 27 jaar. Ook dat de Amsterdamse me afwijst op uiterlijk is voor mij ook een grote bevestiging.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eens. En ik dacht dat jij daar inmiddels ook van overtuigd was. Helaas...
Ik ben er nu echt een beetje klaar mee. Hoeveel meer bevestiging is er nodig...
Ok de afgelopen 10 jaar wat jij wilt, het is voldoende om conclusies te trekken als er 0 dames ooit geinteresseerd waren en ik heb niet net als MLiG altijd thuis gezeten , integendeel ik had bijbaantjes, school en ik ging best vaak uit.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:25 schreef Lienekien het volgende:
Hou toch eens op met die 27 jaar. Je rekent toch niet vanaf je geboorte.
Misschien moet je eens ophouden hier steeds maar weer datzelfde riedeltje af te draaien. Daar worden mensen echt een keer helemaal schijtziek van.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:28 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ok de afgelopen 10 jaar wat jij wilt, het is voldoende om conclusies te trekken als er 0 dames ooit geinteresseerd waren en ik heb niet net als MLiG altijd thuis gezeten , integendeel ik had bijbaantjes, school en ik ging best vaak uit.
Ik zoek dus enkel hulp om mijn situatie aangenamer te maken, om het echt te accepteren dat ik altijd alleen ga blijven, en dat ik mijn lelijkheid kan accepteren.
[/quote]quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Misschien moet je eens ophouden hier steeds maar weer datzelfde riedeltje af te draaien. Daar worden mensen echt een keer helemaal schijtziek van.
Zoek een hobby.
nee we geloven je maar kunnen je niet helpenquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:34 schreef richard_prf het volgende:
[..]
[quote]
ik moet me wel blijven herhalen aangezien het jullie nog steeds niet duidelijk is dat ik volledig onaantrekkelijk ben kwa uiterlijk. Als jullie dat eens begrijpen dan kunnen we eindelijk verder.
Dan hoop ik op goede tips om met mezelf te leven, en geen sarcastische
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |