Ik geloof er ook niet in dat het zo gaat lukken. Ik geloof wel dat hun zelfvertrouwen een enorme boost krijgt als vrouwen achter hun aan zouden lopen, maar dat is wensdromen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat laatste blijft me verbazen. Een user krijgt niet eens 'n prostituee geregeld, laat staan een vriendin. Way to go en genoeg dingen om aan te pakken voor hij uberhaupt kan gaan denken aan het regelen van een vriendin.
Je hebt op zich wel een punt, maar iwat er dan gaat gebeuren is dat het clubje depressievelingen vooral elkaar gaat versterken en dat verder niemand daar meer post. En dan krijgen ze geen aandacht meer en gaan alsnog 'hier' posten. Schenkstroop zie je ook overal waar het over daten en vrouwen en hoe ze reageren op mannen met hetzelfde enthousiasme z'n shit posten.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:40 schreef deelnemer het volgende:
Ik ben nog steeds voor een splitsing van dit topic. Eén voor de mensen die dat punt al hebben bereikt en één voor degenen die nog midden in de shit zitten. Want ze verdragen elkaar niet en frustreren elkaar.
Volgens aantal users is een vriendin krijgen een voorwaarde op uit de shit te komen. Daar begint het al weer.
Hij heeft ook een hele aparte psycholoog moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eens. En ik dacht dat jij daar inmiddels ook van overtuigd was. Helaas...
Ik ben er nu echt een beetje klaar mee. Hoeveel meer bevestiging is er nodig...
Ja, ik begin steeds sterker te denken dat hij gewoon aandacht wil.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Schijnt heel moeilijk te zijn om stufi én een uitkering te krijgen.
Ik snap dus niet hoe dat kan.
Mwoa. Ik krijg het idee dat het een kerel is die goed aanvoelt wat Richard nodig heeft. Ik vermoed dat Richard het verhaal een beetje opblaast, ik kan me best voorstellen dat die kerel een anekdote over zichzelf verteld heeft.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:44 schreef Halcon het volgende:
Hij heeft ook een hele aparte psycholoog moet ik zeggen.
Of 32 uur of zoiets. Ik weet het niet meer.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Schijnt heel moeilijk te zijn om stufi én een uitkering te krijgen.
Ik snap dus niet hoe dat kan.
[..]
Dat gebeurt zelden. Dat gebeurt als je 'n bekende voetballer of filmster bent, maar het gebeurt ons (met alle respect) random leken gewoonweg niet. Af en toe stapt er eens 'n vrouw op je af, maar het zijn er geen tientallen per week. Je zult zelf in actie moeten komen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:43 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik geloof er ook niet in dat het zo gaat lukken. Ik geloof wel dat hun zelfvertrouwen een enorme boost krijgt als vrouwen achter hun aan zouden lopen, maar dat is wensdromen.
De verhalen van MLIG en RPF rammelen toch wel aan alle kanten.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:45 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, ik begin steeds sterker te denken dat hij gewoon aandacht wil.
Ontslagen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:45 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Of 32 uur of zoiets. Ik weet het niet meer.
Het is idd om moedeloos van te worden. Maar je heb het wel voor elkaar gekregen dat richard nu hulp heeft gezocht.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eens. En ik dacht dat jij daar inmiddels ook van overtuigd was. Helaas...
Ik ben er nu echt een beetje klaar mee. Hoeveel meer bevestiging is er nodig...
Dat verklaart een hoop.quote:
Dat is maar de vraag. Zijn epistels over die psycholoog rammelen aan alle kanten, net zoals voorheen zijn epistels over zijn medicatie.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:48 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het is idd om moedeloos van te worden. Maar je heb het wel voor elkaar gekregen dat richard nu hulp heeft gezocht.
Je kreeg toch gewoon antwoord? Als dat niet heel erg lomp en kortaf is, kun je gewoon verder praten toch?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:45 schreef Axel1988 het volgende:
Zo, ben gisteren weer eens op stap geweest hier. Jammer genoeg ging het groepje waar ik normaal mee op stap ging die avond niet (met name omdat ze vandaag en morgen gingen). Ik had echter wel zin om de stad in te gaan, dus ben ik in mijn eentje gegaan. Niet echt ideaal, gezien ik me normaal buiten de vaste groep al niet echt op mijn gemak voel in kroegen e.d.; maargoed, binnen die groep komt van nieuwe mensen ontmoeten ook nooit wat terrecht... en dat wil ik juist gaan leren.
In de stad zelf was het niet erg druk; waarschijnlijk hebben de meeste zich gespaard voor vandaag en morgen. Gelukkig was er wel een concert op de markt waar nog redelijk wat mensen waren, best leuk. Daarna werd het op stratum ook wat drukker. In eerste instantie wat ongemakkelijk overal rondgelopen... niet echt op mijn gemak zo alleen. Daarna maar besloten om eens rustig een biertje te gaan doen en aan de bar te gaan zitten; toen werd het wel wat comfortabeler. Uiteindelijk met een paar jongens en meiden gepraat; vooral met de meiden heel erg kort... zordra ik wat had gezegd en ik een antwoord had gekregen, zei alles in me alleen maar van "loop weg!". Vanavond maar weer een nieuwe poging wagen.
Je werkt er tenminste aan. Ik vind het dapper. Ik ben zelf ook geen fan van in m'n eentje op stap gaan, dat doe ik alleen als ik voor m'n werk in een 'vreemde' stad ben.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:45 schreef Axel1988 het volgende:
Zo, ben gisteren weer eens op stap geweest hier. Jammer genoeg ging het groepje waar ik normaal mee op stap ging die avond niet (met name omdat ze vandaag en morgen gingen). Ik had echter wel zin om de stad in te gaan, dus ben ik in mijn eentje gegaan. Niet echt ideaal, gezien ik me normaal buiten de vaste groep al niet echt op mijn gemak voel in kroegen e.d.; maargoed, binnen die groep komt van nieuwe mensen ontmoeten ook nooit wat terrecht... en dat wil ik juist gaan leren.
In de stad zelf was het niet erg druk; waarschijnlijk hebben de meeste zich gespaard voor vandaag en morgen. Gelukkig was er wel een concert op de markt waar nog redelijk wat mensen waren, best leuk. Daarna werd het op stratum ook wat drukker. In eerste instantie wat ongemakkelijk overal rondgelopen... niet echt op mijn gemak zo alleen. Daarna maar besloten om eens rustig een biertje te gaan doen en aan de bar te gaan zitten; toen werd het wel wat comfortabeler. Uiteindelijk met een paar jongens en meiden gepraat; vooral met de meiden heel erg kort... zordra ik wat had gezegd en ik een antwoord had gekregen, zei alles in me alleen maar van "loop weg!". Vanavond maar weer een nieuwe poging wagen.
Ik herken het wel, je krijgt dan een gehaast gevoel van binnen dat je weg moet gaan, alhoewel ik niet of dat ook zo bij axel zo is.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je kreeg toch gewoon antwoord? Als dat niet heel erg lomp en kortaf is, kun je gewoon verder praten toch?
Maar waarom dan? Waar ben je bang voor? Dat ze je neus breekt ofzo?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:50 schreef _pillow_ het volgende:
Ik herken het wel, je krijgt dan een gehaast gevoel van binnen dat je weg moet gaan, alhoewel ik niet of dat ook zo bij axel zo is.
Hier nog eentje. Je wordt toch een beetje raar aangekeken als je in je eentje ergens binnen komt lopen en je blijft de hele tijd alleen zitten. Met vrienden erbij is het toch makkelijker contact maken met anderen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:49 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je werkt er tenminste aan. Ik vind het dapper. Ik ben zelf ook geen fan van in m'n eentje op stap gaan, dat doe ik alleen als ik voor m'n werk in een 'vreemde' stad ben.
Nee, geen angst. Het was bij mij meer een gehaast gevoel. Vroeger had ik daar ook veel last van.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:50 schreef Catbert het volgende:
[..]
Maar waarom dan? Waar ben je bang voor? Dat ze je neus breekt ofzo?
Ja, dat kan ja; maar zo liep het dus nog niet. In de meeste van die gevallen liep ik wat rond tussen de massa, en zag ik op gegeven moment een meid staan die me opviel en zei ik eigenlijk zonder na te denken iets tegen haar... meestal over hoe ze danste of iets wat ze aanhad of wat dan ook. Maar dan nadat ik het had gezegd kwam er meteen een "waar ben ik mee bezig" gevoel opzetten. Moet ik nog overheen zien te komen; ik ben heel traag in die dingen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je kreeg toch gewoon antwoord? Als dat niet heel erg lomp en kortaf is, kun je gewoon verder praten toch?
Met versierenquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:52 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ja, dat kan ja; maar zo liep het dus nog niet. In de meeste van die gevallen liep ik wat rond tussen de massa, en zag ik op gegeven moment een meid staan die me opviel en zei ik eigenlijk zonder na te denken iets tegen haar... meestal over hoe ze danste of iets wat ze aanhad of wat dan ook. Maar dan nadat ik het had gezegd kwam er meteen een "waar ben ik mee bezig" gevoel opzetten. Moet ik nog overheen zien te komen; ik ben heel traag in die dingen.
Waarom dan? Is echt iets dat je jezelf wijs maakt. Niets meer, niets minder.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:50 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Ik herken het wel, je krijgt dan een gehaast gevoel van binnen dat je weg moet gaan, alhoewel ik niet of dat ook zo bij axel zo is.
Daar moet je overheen zien te komen, want waarschijnlijk komt dat gevoel meer door jezelf dan door de gedragingen van zo'n meid. Aanspreken is 1 ding, dat lukt al. In contact blijven is het volgende.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:52 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ja, dat kan ja; maar zo liep het dus nog niet. In de meeste van die gevallen liep ik wat rond tussen de massa, en zag ik op gegeven moment een meid staan die me opviel en zei ik eigenlijk zonder na te denken iets tegen haar... meestal over hoe ze danste of iets wat ze aanhad of wat dan ook. Maar dan nadat ik het had gezegd kwam er meteen een "waar ben ik mee bezig" gevoel opzetten. Moet ik nog overheen zien te komen; ik ben heel traag in die dingen.
Het is een automatisme, iets wat je niet gewend bent. Als je nooit verwacht dat iemand een praatje met jou wilt maken, kan er een situatie onstaan die je zelf niet overziet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waarom dan? Is echt iets dat je jezelf wijs maakt. Niets meer, niets minder.
Precies dat ja. En er is geen logische verklaring voor eigenlijk... behalve dan misschien dat ik iets doe wat ik eigenlijk nauwelijks eerder heb gedaan; terwijl ik het wel al heel lang wil. Het ligt een heel stuk uit de bekende "comfort-zone". Een kwestie van zo vaak mogelijk doen totdat het voor jezelf normaler wordt denk ik.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:50 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Niet echt, laatst zei hij toch dat die psych hem is toegewezen na zijn opname...quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:48 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het is idd om moedeloos van te worden. Maar je heb het wel voor elkaar gekregen dat richard nu hulp heeft gezocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |