Heel vriendelijk blijven, vertrouwensband creëren. Ze zal waarschijnlijk een reden hebben, wantrouwig tegenover mannen. Je zal dus poeslief moeten zijn om haar wat warm te maken voor verder contact, tenzij ze misschien houdt van hele ruige mannen, dat moet je maar even aftasten.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:40 schreef Maanvis het volgende:
Hoe doorbreek ik het gedrag van een meisje waarmee ik het goed kan vinden en die ik superaantrekkelijk vind, maar die nooit het achterste van haar tong laat zien, en altijd vrijgezel blijft?
Oh, ik had nog op je gereageerd maar jij niet op mij:quote:
Ik weet niet of je het gemist had, het gaat nogal snel hier met dat oeverloze gelul van Richard.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:36 schreef Catbert het volgende:
[..]
1. Meiden vinden jongens leuk.
2. Veel meiden gaan ervanuit dat jongens initiatief nemen, en interpreteren gebrek aan initiatief als 'geen interesse'.
3. Meiden vinden aandacht leuk.
4. Versieren is geen truukje, het is gewoon sociale omgang met vrouwen waarbij soms die 'klik' onstaat waaruit een relatie ontstaat.
Als je gaat wachten tot een meid op je afstapt, maak je je kansen gewoon heel erg klein. Er zijn maar weinig meiden die dat doen, en die zullen je dan waarschijnlijk op een of andere manier moeten kennen, of ze moeten helemaal weg van je zijn. En tenzij je George Cloony heet zal dat niet heel snel gebeuren.
Wij 'doorsnee' heren zullen dus zelf actie moeten ondernemen. En m.i. doe je dat vissen het beste met een sleepnet. Toen het uitging met m'n ex ben ik salsales gaan nemen (omdat me dit op zich leuk leek, maar ook omdat er gewoon een gebrek aan mannen is daar), naast de andere sociale dingen die ik al doe. Ik ken via de hockey veel meiden en daarnaast leer je via salsales er ook nog eens veel kennen. Nou, dan hou je daar altijd wel feestjes en dus scharrels aan over, en van wat er allemaal blijft hangen in dat net kun je de vetste vis uitkiezen.
Deze 'taktiek' heeft ook nog eens als voordeel dat je, omdat je gewoon 'backup' hebt, je minder zorgen gaat maken over of een meid die je leuk vindt wel hapt. In plaats van dat je eindeloos op dat SMSje gaat zitten wachten ga je gewoon rustig door met vissen.
Sommige meiden blijven gewoon erg lang vrijgezel omdat ze geen relatie willen, issues hebben, of gewoon extreem kieskeurig. Misschien wacht ze wel tot een kerel initiatief neemt; heb je d'r al eens mee uitgevraagd?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:40 schreef Maanvis het volgende:
Hoe doorbreek ik het gedrag van een meisje waarmee ik het goed kan vinden en die ik superaantrekkelijk vind, maar die nooit het achterste van haar tong laat zien, en altijd vrijgezel blijft?
Ja ik heb sex gehad met 2 meiden die me beide afwijzen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:31 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Wat? Hij heeft met haar liggen pompen? Welnu Richard, een bewijs dat je uiterlijk geen totale afknapper is voor het vrouwlijke geslacht.
Dit klopt deels. Meiden huilen niet bij je uit als je een complete faler bent, wat wel klopt is dat ze inderdaad een mentale boost krijgt als ze hoort aan wat voor problemen ik lijd en dat is inderdaad wel een goede reden dat ze niks met me zou willen daar heb je wel gelijk in.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:34 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee het is helemaal juist. Ze ziet je als iemand om bij uit te huilen omdat je een complete faler bent. Zo weet ze zichzelf weer een mentale boost te geven want ze kent iemand die het veel erger heeft dan zij. Dat is ook waarom ze nooit een relatie met je zou willen.
Ze was niet stomdronken toen ze je haar liet neuken.
Je hebt dus nog een groter probleem dan je dacht, want ook je innerlijk stoot mensen geweldig af. Wat heb je dan WEL te bieden? Niks dus. Met je nep-BDD.
Huiswerk.quote:
Er zitten hier genoeg die vooral advies (proberen te) geven.quote:
Het gros van de deelnemers aan dit topic valt in die categorie.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:57 schreef Catbert het volgende:
[..]
Er zitten hier genoeg die vooral advies (proberen te) geven.
True.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het gros van de deelnemers aan dit topic valt in die categorie.
Ga je dan met vrienden?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Avonden dat ik er voor ga, lukt het uiteindelijk meestal (+/- 50% van de gevallen) wel.
Ik ga sowieso altijd uit met vrienden als ik de stad in ga. Versieren is ook niet m'n 'doel' op zo'n avond. Soms lukt het, soms niet.quote:
Meestal wel inderdaad. In het weekend sowieso. Op een dinsdag of woensdag ga ik weleens alleen en dan kom ik weleens bekenden tegen.quote:
Okee, ik ben er voorlopig ook klaar mee maar dat komt meer door posts als deze en alle volgende pagina's. Het woord begrip is jullie inderdaad vreemd. Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat men hier denkt dat "Rot op met je gezeik" helpt, ofzo.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:59 schreef Supersoep het volgende:
Ik denk dat we gewoon begripvol moeten zijn naar Richard toe en dan komt het vast goed.
Of niet Mera?
dat zou kunnen, elk mens heeft zijn of haar eigen grens, voor de 1 is die sneller bereikt dan de ander.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Okee, ik ben er voorlopig ook klaar mee maar dat komt meer door posts als deze en alle volgende pagina's. Het woord begrip is jullie inderdaad vreemd. Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat men hier denkt dat "Rot op met je gezeik" helpt, ofzo.
Maar het zal wel weer aan mij liggen. Hè?
We zijn hier ook niet om Richard te helpen. Laat 'em maar lekker een eigen topic aanmaken met z'n "ik ben lelijk" gemekker. Je bent duidelijk nieuw hier, men is hier dat eeuwige gezeur (dit gaat al 60 delen zo!) van hem zat.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
Okee, ik ben er voorlopig ook klaar mee maar dat komt meer door posts als deze en alle volgende pagina's. Het woord begrip is jullie inderdaad vreemd. Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat men hier denkt dat "Rot op met je gezeik" helpt, ofzo.
????quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:16 schreef Catbert het volgende:
[..]
We zijn hier ook niet om Richard te helpen. Laat 'em maar lekker een eigen topic aanmaken met z'n "ik ben lelijk" gemekker. Je bent duidelijk nieuw hier, men is hier dat eeuwige gezeur (dit gaat al 60 delen zo!) van hem zat.
Als je het leuk vind om daarover door te gaan, leef je uit, kan prima via mail of in een apart "Wat te doen als je lelijk bent" topic.
goed idee om richard zijn eigen platform te geven!
Eeuwig door blijven mekkeren dat je lelijk bent helpt ook niet. Werkelijk elke passage weet hij zo te sturen dat het weer gaat over zijn lelijkheid. Hij is er ook niet vies van om dingen te verzinnen om zo in de spotlights te blijven. Gelieg over medicatie, gelieg over een psycholoog, gelieg over een dame van wiens oordeel alles zou afhangen en als klap op de vuurpijl gezeur over zelfmoord in zijn Fotoboek.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je moet je koppie eens gebruiken. Waarom ben jij zo begripvol? Omdat hij zogenaamd BDD heeft en er dus niks aan kan doen dat hij zo blijft zeuren?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
We waren er net zo'n beetje klaar mee toen MeraViglioSa kwam klagen dat we gemeen waren tegen Richard. Zo blijf je bezigquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:22 schreef Netsplitter het volgende:
Als jullie niet willen dat het continu over richard gaat moet je het er ook niet steeds over hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |