Okee, ik ben er voorlopig ook klaar mee maar dat komt meer door posts als deze en alle volgende pagina's. Het woord begrip is jullie inderdaad vreemd. Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat men hier denkt dat "Rot op met je gezeik" helpt, ofzo.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:59 schreef Supersoep het volgende:
Ik denk dat we gewoon begripvol moeten zijn naar Richard toe en dan komt het vast goed.
Of niet Mera?
dat zou kunnen, elk mens heeft zijn of haar eigen grens, voor de 1 is die sneller bereikt dan de ander.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Okee, ik ben er voorlopig ook klaar mee maar dat komt meer door posts als deze en alle volgende pagina's. Het woord begrip is jullie inderdaad vreemd. Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat men hier denkt dat "Rot op met je gezeik" helpt, ofzo.
Maar het zal wel weer aan mij liggen. Hè?
We zijn hier ook niet om Richard te helpen. Laat 'em maar lekker een eigen topic aanmaken met z'n "ik ben lelijk" gemekker. Je bent duidelijk nieuw hier, men is hier dat eeuwige gezeur (dit gaat al 60 delen zo!) van hem zat.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
Okee, ik ben er voorlopig ook klaar mee maar dat komt meer door posts als deze en alle volgende pagina's. Het woord begrip is jullie inderdaad vreemd. Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat men hier denkt dat "Rot op met je gezeik" helpt, ofzo.
????quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:16 schreef Catbert het volgende:
[..]
We zijn hier ook niet om Richard te helpen. Laat 'em maar lekker een eigen topic aanmaken met z'n "ik ben lelijk" gemekker. Je bent duidelijk nieuw hier, men is hier dat eeuwige gezeur (dit gaat al 60 delen zo!) van hem zat.
Als je het leuk vind om daarover door te gaan, leef je uit, kan prima via mail of in een apart "Wat te doen als je lelijk bent" topic.
goed idee om richard zijn eigen platform te geven!
Eeuwig door blijven mekkeren dat je lelijk bent helpt ook niet. Werkelijk elke passage weet hij zo te sturen dat het weer gaat over zijn lelijkheid. Hij is er ook niet vies van om dingen te verzinnen om zo in de spotlights te blijven. Gelieg over medicatie, gelieg over een psycholoog, gelieg over een dame van wiens oordeel alles zou afhangen en als klap op de vuurpijl gezeur over zelfmoord in zijn Fotoboek.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je moet je koppie eens gebruiken. Waarom ben jij zo begripvol? Omdat hij zogenaamd BDD heeft en er dus niks aan kan doen dat hij zo blijft zeuren?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
We waren er net zo'n beetje klaar mee toen MeraViglioSa kwam klagen dat we gemeen waren tegen Richard. Zo blijf je bezigquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:22 schreef Netsplitter het volgende:
Als jullie niet willen dat het continu over richard gaat moet je het er ook niet steeds over hebben.
Idee om een symbolische streep te trekken en dan over te gaan op waar het om draait?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:23 schreef Catbert het volgende:
[..]
We waren er net zo'n beetje klaar mee toen MeraViglioSa kwam klagen dat we gemeen waren tegen Richard. Zo blijf je bezig
De afgelopen 61 delen is al meerdere malen gebleken dat Richard niet vies is van wat leugens. Zijn verhalen rammelen aan werkelijk alle kanten. Zelfs mensen die hem aanvankelijk echt probeerden te helpen (en daarin vrij naief waren), moeten dat nu toegeven.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:22 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je moet je koppie eens gebruiken. Waarom ben jij zo begripvol? Omdat hij zogenaamd BDD heeft en er dus niks aan kan doen dat hij zo blijft zeuren?
Ik zal je eens iets vertellen. BDD betekent dat je waanideeen hebt over je eigen uiterlijk in zeer negatieve zin. Als hij eerst in dit topic aangeeft dat hij BDD heeft, dan -weet- hij dus van zichzelf dat zijn gedachtes onjuist zijn, maar hij heeft het niet onder controle.
Nu is hij er echter heilig van overtuigd dat hij echt lelijk is en dat het geen waandenkbeelden zijn. Heeft hij dan ineens geen BDD meer? Of heeft hij het nooit gehad? Zeg het maar.
Ik ben het eens met je zussen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:11 schreef DeHovenier het volgende:
Ok.
Wat vinden de meeste vrouwen trouwens aantrekkelijker? Iemand met een baard of iemand zonder baard? Mijn zussen (ik heb er 4) zeggen allemaal zonder baard, of anders wel eentje maar dan stoppelig.
Heb ik al een aantal keer gedaan.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Idee om een symbolische streep te trekken en dan over te gaan op waar het om draait?
Namelijk versieren.
Dat kan. Ik krijg juist complimenten als ik er wat ruiger uitzie.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:16 schreef missyB het volgende:
[..]
????
ik vind juist en ringbaardje dus niks he,en stoppels , na die van 1 dag dan daarna doen ze pijn met kussen, knuffelen en orale sex, of je moet ervan houden.
er is denk ik, geen definitie van wat nu aantrekkelijk is, iedereen heeft zn eigen persoonlijke voorkeuren, en zelfs als je een voorkeur hebt kan het zo zijn dat je uiteindelijk een relatie krijgt met iemand die totaal je type niet is of was.
ik viel nooit op type man zoals mijn huidige man is en toch zijn we 11 jaar samen dit jaar.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik ben het eens met je zussen.
Idem, maar een collega van me zweert bij z'n baardje.quote:
Ik vind het best, maar is uiteindelijk al vaker geprobeerd. Dat gaat goed totdat Lanterfanter weer komt trollen, MLIG komt met wazige verhalen over hoeren of Richard weer eens zegt dat hij versiertips niet nodig heeft omdat het toch niet lukt omdat hij de lelijkste mens op aarde is.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Idee om een symbolische streep te trekken en dan over te gaan op waar het om draait?
Namelijk versieren.
Oh, het spijt me dat ik aan het werk ben en niet alles in real time kan volgen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:23 schreef Catbert het volgende:
[..]
We waren er net zo'n beetje klaar mee toen MeraViglioSa kwam klagen dat we gemeen waren tegen Richard. Zo blijf je bezig
Dat soort dingen kun je ook gewoon negeren.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik vind het best, maar is uiteindelijk al vaker geprobeerd. Dat gaat goed totdat Lanterfanter weer komt trollen, MLIG komt met wazige verhalen over hoeren of Richard weer eens zegt dat hij versiertips niet nodig heeft omdat het toch niet lukt omdat hij de lelijkste mens op aarde is.
Een beetje gefrustreerd?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh, het spijt me dat ik aan het werk ben en niet alles in real time kan volgen.
Maar prima, zoek het maar uit, stelletje falers.
Ik hou een oogje in het zeil.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik vind het best, maar is uiteindelijk al vaker geprobeerd. Dat gaat goed totdat Lanterfanter weer komt trollen, MLIG komt met wazige verhalen over hoeren of Richard weer eens zegt dat hij versiertips niet nodig heeft omdat het toch niet lukt omdat hij de lelijkste mens op aarde is.
In de praktijk blijkt dat toch vrij lastig te zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:29 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat soort dingen kun je ook gewoon negeren.
aangezien we allemaal mensen zijn is negeren soms erg moeilijk, ook al weet je dat het beter is.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:29 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat soort dingen kun je ook gewoon negeren.
Voor jou dan waarschijnlijk, alhoewel ...quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
In de praktijk blijkt dat toch vrij lastig te zijn.
Eens.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:30 schreef missyB het volgende:
Omdat we allemaal mensen zijn en niet Godzelf blijven mensen soms reageren als ze weten dat het beter is dat niet te doen.
[..]
aangezien we allemaal mensen zijn is negeren soms erg moeilijk, ook al weet je dat het beter is.
Soms MOET je gewoon reageren.
en ja zo houden we met zn allen de boel fijn in stand
Niet alleen voor mij. Uiteindelijk hapt vrijwel iedereen toch wel weer, ook al weet iedereen dat ze dat beter niet kunnen doen en heeft iedereen al honderd keer gezegd het niet meer te zullen doen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:30 schreef Crutch het volgende:
[..]
Voor jou dan waarschijnlijk, alhoewel ...
Laat ook maar; ik ga er zelf ook op in terwijl ik aangeef dat niet te zullen doen.
Maar goed Netsplitter is hier en hij heeft een banknop, nu moeten we wel.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Niet alleen voor mij. Uiteindelijk hapt vrijwel iedereen toch wel weer, ook al weet iedereen dat ze dat beter niet kunnen doen en heeft iedereen al honderd keer gezegd het niet meer te zullen doen.
Mja, maar ik weet niet of het goed bij mij staat. Ik heb voornamelijk een kort baardje omdat het makkelijker is met scherenquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:30 schreef moneyfornothing het volgende:
Er zijn inderdaad mannen die het goed kunnen hebben, een baard(je).
Maar in zijn algemeenheid dus liever zonder of hoogstens wat stoppels.
En Netsplitter wil ook weleens met andere knopjes spelen dan met het ban-knopje.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:33 schreef Supersoep het volgende:
Zo'n banknop maakt denk ik wel indruk op de vrouwtjes.
Nee.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:33 schreef Supersoep het volgende:
Zo'n banknop maakt denk ik wel indruk op de vrouwtjes.
Als ik zo in je fobo kijk zeg ik zonder, vooral omdat je er dan jonger uitziet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:33 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Mja, maar ik weet niet of het goed bij mij staat. Ik heb voornamelijk een kort baardje omdat het makkelijker is met scheren
Ik zou echt zo ongelofelijk kunnen white-knighten als ik een ban-knop zou hebben.quote:
Dat is bij iedereen zo volgens mij, dat je zonder gezichtsbeharing er jonger uitziet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als ik zo in je fobo kijk zeg ik zonder, vooral omdat je er dan jonger uitziet.
Tips zijn al duizenden keren gegeven door Jan en alleman, maar sommige mensen luisteren gewoon niet en blijven maar doorzeuren.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:34 schreef missyB het volgende:
Ik kwam hier gewoon met kulverhaal:de bouwvakkers fluiten niet meer, lees ik word oud en wat nu?
Ook al heb ik een relatie soms vind ik flirten leuk maar ook om te zien of mensen met mij flirten.
Ik zie niet alle signalen of dingen dus dacht heej leuk forum hier!
Waar het soms ook wat gekscherend kan, waar er wel goede tips worden uitgewisseld,waar je een ander evt kan helpen noem maar op.
Maar iik vind het een 1-2 3 men show waar het hele topic op draait en dat vind ik best jammer.
Problemen met versieren kan in allerlei soorten maten en vormen voorkomen, ik zou daar graag wat meer de nadruk op zien,of zie ik het nu helemaal verkeerd?
Ja, maar zeggen ze niet ook dat mannen aantrekkelijker worden als ze ouder worden?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:36 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat is bij iedereen zo volgens mij, dat je zonder gezichtsbeharing er jonger uitziet.
Ja, scheelt bij mij best wel. Kan voordelen hebben, maar ook nadelen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:36 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat is bij iedereen zo volgens mij, dat je zonder gezichtsbeharing er jonger uitziet.
niet bij iedereen, sommige mensen die al grijs zijn hebben een baard in hun orginele haarkleur of zelfs blond haar dat ze als peuter haddenquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:36 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan. Als je 23 bent, voor vrouwen uit de range 18 - 22 gaat en er met baard als 30 uit ziet... dan kan het weleens lastig worden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:37 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja, maar zeggen ze niet ook dat mannen aantrekkelijker worden als ze ouder worden?
Maarja ik ga in dit geval eerder voor een jonger uiterlijk omdat ik zelf nog niet zo oud ben.
maar als alle tips al 10.000 keren zijn gegeven kan je beter dit topic sluiten of niet?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tips zijn al duizenden keren gegeven door Jan en alleman, maar sommige mensen luisteren gewoon niet en blijven maar doorzeuren.
Het is niet zo dat als ik uit het CS loop ik en masse wordt gevraagd voor fotoshoots, Hollywoodfilms en duizenden vrouwen van me af moet slaan. Ik zou mezelf een 6- geven. Ik loop daar echter niet de hele dag over te zeuren. Uiterlijk is 'n component van je hele persoon en aan veel dingen kun je gewoon wat doen. Jezelf goed verzorgen, nette kleding aan doen, niet stil in een hoekje gaan staan, tevreden zijn met jezelf, niet constant zeuren over je problemen, gezond eten, fitness... het heeft allemaal invloed op wat dames van je vinden en het zijn ook allemaal dingen waar je zelf invloed op hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |