Als ik zo in je fobo kijk zeg ik zonder, vooral omdat je er dan jonger uitziet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:33 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Mja, maar ik weet niet of het goed bij mij staat. Ik heb voornamelijk een kort baardje omdat het makkelijker is met scheren
Ik zou echt zo ongelofelijk kunnen white-knighten als ik een ban-knop zou hebben.quote:
Dat is bij iedereen zo volgens mij, dat je zonder gezichtsbeharing er jonger uitziet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als ik zo in je fobo kijk zeg ik zonder, vooral omdat je er dan jonger uitziet.
Tips zijn al duizenden keren gegeven door Jan en alleman, maar sommige mensen luisteren gewoon niet en blijven maar doorzeuren.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:34 schreef missyB het volgende:
Ik kwam hier gewoon met kulverhaal:de bouwvakkers fluiten niet meer, lees ik word oud en wat nu?
Ook al heb ik een relatie soms vind ik flirten leuk maar ook om te zien of mensen met mij flirten.
Ik zie niet alle signalen of dingen dus dacht heej leuk forum hier!
Waar het soms ook wat gekscherend kan, waar er wel goede tips worden uitgewisseld,waar je een ander evt kan helpen noem maar op.
Maar iik vind het een 1-2 3 men show waar het hele topic op draait en dat vind ik best jammer.
Problemen met versieren kan in allerlei soorten maten en vormen voorkomen, ik zou daar graag wat meer de nadruk op zien,of zie ik het nu helemaal verkeerd?
Ja, maar zeggen ze niet ook dat mannen aantrekkelijker worden als ze ouder worden?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:36 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat is bij iedereen zo volgens mij, dat je zonder gezichtsbeharing er jonger uitziet.
Ja, scheelt bij mij best wel. Kan voordelen hebben, maar ook nadelen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:36 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat is bij iedereen zo volgens mij, dat je zonder gezichtsbeharing er jonger uitziet.
niet bij iedereen, sommige mensen die al grijs zijn hebben een baard in hun orginele haarkleur of zelfs blond haar dat ze als peuter haddenquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:36 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan. Als je 23 bent, voor vrouwen uit de range 18 - 22 gaat en er met baard als 30 uit ziet... dan kan het weleens lastig worden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:37 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja, maar zeggen ze niet ook dat mannen aantrekkelijker worden als ze ouder worden?
Maarja ik ga in dit geval eerder voor een jonger uiterlijk omdat ik zelf nog niet zo oud ben.
maar als alle tips al 10.000 keren zijn gegeven kan je beter dit topic sluiten of niet?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tips zijn al duizenden keren gegeven door Jan en alleman, maar sommige mensen luisteren gewoon niet en blijven maar doorzeuren.
Het is niet zo dat als ik uit het CS loop ik en masse wordt gevraagd voor fotoshoots, Hollywoodfilms en duizenden vrouwen van me af moet slaan. Ik zou mezelf een 6- geven. Ik loop daar echter niet de hele dag over te zeuren. Uiterlijk is 'n component van je hele persoon en aan veel dingen kun je gewoon wat doen. Jezelf goed verzorgen, nette kleding aan doen, niet stil in een hoekje gaan staan, tevreden zijn met jezelf, niet constant zeuren over je problemen, gezond eten, fitness... het heeft allemaal invloed op wat dames van je vinden en het zijn ook allemaal dingen waar je zelf invloed op hebt.
Van mij hoeft het topic niet zo nodig dicht.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:38 schreef missyB het volgende:
[..]
maar als alle tips al 10.000 keren zijn gegeven kan je beter dit topic sluiten of niet?
Dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
En Netsplitter wil ook weleens met andere knopjes spelen dan met het ban-knopje.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:35 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik zou echt zo ongelofelijk kunnen white-knighten als ik een ban-knop zou hebben.![]()
Dan had ik Techno al 5x gebanned.
Dat bedoelde ik ook een beetje volgens mij, dat het beetje aan je doelgroep ligt. Veel meiden die ik ken van mijn leeftijd vinden zonder gezichtsbeharing leuker. Terwijl mijn moeder het juist weer geweldig vindt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan. Als je 23 bent, voor vrouwen uit de range 18 - 22 gaat en er met baard als 30 uit ziet... dan kan het weleens lastig worden.
Doelgroep en hoe oud je eruit ziet. Ben je bv. 25 en zie je er zonder gezichtsbeharing uit als 21 a 22 en met als bv. 24-25, dan kun je wat laten staan. Of het moet zijn dat je wilt vissen uit de range 16 - 19.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook een beetje volgens mij, dat het beetje aan je doelgroep ligt. Veel meiden die ik ken van mijn leeftijd vinden zonder gezichtsbeharing leuker. Terwijl mijn moeder het juist weer geweldig vindt.
dus je bent het wel met me eens dat het topic wel weer eens mag naar de kern waar het om draait? ondanks dat vele tips al voorbij zijn gekomen maar dat mensen hun ervaringen kunnen delen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Van mij hoeft het topic niet zo nodig dicht.
Dat eerste bedoelde ik dus ook.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Doelgroep en hoe oud je eruit ziet. Ben je bv. 25 en zie je er zonder gezichtsbeharing uit als 21 a 22 en met als bv. 24-25, dan kun je wat laten staan. Of het moet zijn dat je wilt vissen uit de range 16 - 19.
We waren er net klaar mee. Ga dan weer niet beginnen aub.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:42 schreef missyB het volgende:
[..]
dus je bent het wel met me eens dat het topic wel weer eens mag naar de kern waar het om draait? ondanks dat vele tips al voorbij zijn gekomen maar dat mensen hun ervaringen kunnen delen?
ook richard(sorry man maar je bent nu even voorbeeld) kan hier zijn ervaringen kwijt. maaaar het word wel anders als een topic wat gaat over problemen met versieren al 60 delen draait om het uiterlijk van 1 user.
Dan ben ik geneigd te zeggen geef richard een eigen topic en klaaar, hij kan alles daar kwijt en degenen die hem willen helpen of wat dan ook kunnen dat daar doen, maar dan hou je dit topic weer open voor allerlei pluimage en hun problemen op versiergebied.
Wil wel even zeggen richard, top dat je naar je therapie bent gegaan en vol houden man!
sorry ben niet zo n snelle tikker man!quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:43 schreef Supersoep het volgende:
[..]
We waren er net klaar mee. Ga dan weer niet beginnen aub.
Ik weet van niks.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:42 schreef Crutch het volgende:
NS? Ineens verdwijnt dit topic uit myAT....
OT:
Dus wat nog door de beugel kan is een kort baardje of stoppels?
stoppels...quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:30 schreef moneyfornothing het volgende:
Er zijn inderdaad mannen die het goed kunnen hebben, een baard(je).
Maar in zijn algemeenheid dus liever zonder of hoogstens wat stoppels.
Maar dat prikt en schuurt zo bij het zoenen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:44 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik weet van niks.
Ik vind stoppels bij sommige mannen best goed staan.
Maar dat ben ik.
ik ga echt niet over straat met zo n gehavend gezicht van zoenen en sex, heb idee dat iedereen me dan aankijktt en uitlacht ofzo.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
stoppels...
Heel het gebied rond mijn mond was er rood van geworden en het brandde helemaal. Na afloop.
Maarja, zo heb je wel een soort bewijs voor jezelf wanneer je in de spiegel kijkt dat het ECHT gebeurd is.
En als de meeste vrouwen dat vinden en jij nou net niet heb je kans dat je een knappe vent aan de haak slaat.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:45 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Maar dat prikt en schuurt zo bij het zoenen.
Maar daar heb jij dan weer geen last van.
Tenzij je iemand treft die last heeft van Hypertrichosisquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:45 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Maar dat prikt en schuurt zo bij het zoenen.
Maar daar heb jij dan weer geen last van.
Over het algemeen is er altijd wel een vrouw die leuk vind wat jij zelf ook wil.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:45 schreef Waaghals het volgende:
Doe gewoon wat jezelf wil en vraag het niet aan vrouwen.
Je begeeft je op een glijdende schaal (of hoe noemen ze dat?)
Die heb ik al, zonder stoppels.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En als de meeste vrouwen dat vinden en jij nou net niet heb je kans dat je een knappe vent aan de haak slaat.
Mij maakt het geen fuck uit wat er met dit topic gebeurt. Stuur anders Richard een PM met je vervelende obsessie voor hem. Begint Richard zelf niet te kraaien, dan begin jij wel weer over hem en zijn fanta-verhaaltjes.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:42 schreef missyB het volgende:
[..]
dus je bent het wel met me eens dat het topic wel weer eens mag naar de kern waar het om draait? ondanks dat vele tips al voorbij zijn gekomen maar dat mensen hun ervaringen kunnen delen?
ook richard(sorry man maar je bent nu even voorbeeld) kan hier zijn ervaringen kwijt. maaaar het word wel anders als een topic wat gaat over problemen met versieren al 60 delen draait om het uiterlijk van 1 user.
Dan ben ik geneigd te zeggen geef richard een eigen topic en klaaar, hij kan alles daar kwijt en degenen die hem willen helpen of wat dan ook kunnen dat daar doen, maar dan hou je dit topic weer open voor allerlei pluimage en hun problemen op versiergebied.
Wil wel even zeggen richard, top dat je naar je therapie bent gegaan en vol houden man!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |