Ah.quote:
Zou je daarmee zoenen ja? Ik denk dat jij wel wat hoger in mag zetten op de vrouwenmarkt.quote:
Dat wel trouwens, moet er niet aan denken. Maar als je als vrouw zijnde daar toch baardgroei hebt, waarom het dan tot een baard laten uitgroeien. Dat is ook weer zoiets.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ah.
Lijkt me zeer vervelend voor de vrouw in kwestie.
Persoonlijke aanvallen stonden aan de basis van het "succes" van deze serie.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:54 schreef Netsplitter het volgende:
Zullen we de persoonlijke aanvallen lekker laten?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zou je daarmee zoenen ja? Ik denk dat jij wel wat hoger in mag zetten op de vrouwenmarkt.
Dat maakt het andere niet meteen totaal onbelangrijk natuurlijk. Jezelf een beetje verzorgen mag best.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:56 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Het is toch altijd het innerlijk wat het belangrijkst is
aangezien je succes tussen aanhalingstekens schrijft vraag ik me werkelijk af wat je hier dan doet?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Persoonlijke aanvallen stonden aan de basis van het "succes" van deze serie.
[/quot[quote]Op vrijdag 29 april 2011 14:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Persoonlijke aanvallen stonden aan de basis van het "succes" van deze serie.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:56 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Het is toch altijd het innerlijk wat het belangrijkst is
Uiteraard.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:57 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat maakt het andere niet meteen totaal onbelangrijk natuurlijk. Jezelf een beetje verzorgen mag best.
Ik heb wat mensen hier tips gegeven en gaandeweg dat proces ben ik het 'n beetje blijven volgen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:57 schreef missyB het volgende:
[..]
aangezien je succes tussen aanhalingstekens schrijft vraag ik me werkelijk af wat je hier dan doet?
je bent duidelijk assertief genoeg, dus een vrouw/meisje aanspreken c daten kan toch je probleem niet zijn of is het kwestie van een te grote waffel misschien?
zal nu weer zeeeeeeer braaf op mn vingers gaan zitten
oke nu ben ik uitgeluld, geef het toequote:Op vrijdag 29 april 2011 14:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik heb wat mensen hier tips gegeven en gaandeweg dat proces ben ik het 'n beetje blijven volgen.
Ja, ik ben assertief genoeg. Heb met versieren ook geen problemen. Niet dat elke versierpoging slaagt, maar dat geldt voor 99% van de mannen.
Dat is trouwens wel waar, aangezien mijn vriend altijd genoeg meiden had om uit te kiezen toen hij nog vrij lang haar had, maar toen hij het millimeterde kwam ik pas. Toen kende ik hem net een paar weken, maar de rest zeurde alleen maar dat hij zijn haar er niet af had moeten halen. Ik vind het hem juist erg goed staan en hou sowieso al niet van lang haar bij mannen. Maar goed die meiden vond hij wel oké voor een nachtje doorgaans, misschien dat hij letterlijk zijn wilde haren eraf gehaald heeft aangezien hij het met mij wel uit kan houden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En als de meeste vrouwen dat vinden en jij nou net niet heb je kans dat je een knappe vent aan de haak slaat.
Mooi gelopen dus.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat is trouwens wel waar, aangezien mijn vriend altijd genoeg meiden had om uit te kiezen toen hij nog vrij lang haar had, maar toen hij het millimeterde kwam ik pas. Toen kende ik hem net een paar weken, maar de rest zeurde alleen maar dat hij zijn haar er niet af had moeten halen. Ik vind het hem juist erg goed staan en hou sowieso al niet van lang haar bij mannen. Maar goed die meiden vond hij wel oké voor een nachtje doorgaans, misschien dat hij letterlijk zijn wilde haren eraf gehaald heeft aangezien hij het met mij wel uit kan houden.
Er komen hier ook mannen die geen problemen hebben met versieren maar gewoon tips willen geven. Dit topic zou niets zijn zonder mensen die wel eens succesvol zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:57 schreef missyB het volgende:
[..]
aangezien je succes tussen aanhalingstekens schrijft vraag ik me werkelijk af wat je hier dan doet?
je bent duidelijk assertief genoeg, dus een vrouw/meisje aanspreken c daten kan toch je probleem niet zijn of is het kwestie van een te grote waffel misschien?
zal nu weer zeeeeeeer braaf op mn vingers gaan zitten
Als elke poging lukt, dan probeer je het te weinig waarschijnlijkquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:58 schreef Halcon het volgende:
Ja, ik ben assertief genoeg. Heb met versieren ook geen problemen. Niet dat elke versierpoging slaagt, maar dat geldt voor 99% van de mannen.
Haha, inderdaad!quote:
Ja of je bent onweerstaanbaar voor alle vrouwen. Dat laatste zijn natuurlijk maar heel weinig mannen. Heb ook wel vrienden die erg kieskeurig zijn en erg nauwkeurig hun kansen afwegen. Dan heb je ook een hogere 'hitrate'.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:08 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als elke poging lukt, dan probeer je het te weinig waarschijnlijk
Gewoon 'schuren' dus bij het kampvuur.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:10 schreef Netsplitter het volgende:
Ik heb m'n vrouwtje versierd door tijdens een zomerkamp tegen haar rug aan te gaan liggen en m'n arm om haar heen te slaan.
Hoe simpel kan het soms zijn hè.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:10 schreef Netsplitter het volgende:
Ik heb m'n vrouwtje versierd door tijdens een zomerkamp tegen haar rug aan te gaan liggen en m'n arm om haar heen te slaan.
Zeg me alsjeblieft dat je geen cumbaya hebt gezongen!quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:12 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hoe simpel kan het soms zijn hè.
Ze vond 'em opeens niks maar toen voelde ze opeens die 25cm hard kloppend vlees en was ze meteen verkochtquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:17 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ze vond 'em opeens niks maar toen voelde ze opeens die 25cm hard kloppend vlees en was ze meteen verkocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |