abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96158487
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 20:19 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Het heeft helemaal niets met haat voor links te maken. Het heeft voor mij te maken met de haat voor alle profiteurs in Nederland. Die zijn er zowel links als rechts van het spectrum.

Sowieso vind ik het getuigen van weinig tot geen inzicht in de hedendaagse politiek als er nog steeds over links en rechts wordt gesproken.
Dat dus.
  vrijdag 29 april 2011 @ 21:56:31 #102
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96158577
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 21:52 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Wie? Mensen die niet willen werken natuurlijk, zo moeilijk is die groep toch niet te definiëren?
En dat is toch iedereen in de bijstand volgens jou?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_96158856
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 21:34 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Om er toch even op terug te komen: voor jou is dus de reden als VVD-stemmer (wat ik nu even aanneem) om niet afkeurend te doen over dergelijke uitspraken een haat richting profiteurs? Hoe bedoel je dat precies? Wie zijn die profiteurs dan?
Ik stem in zijn algemeenheid omdat ik tegen profiteurs ben. Het vervelende is dat een PVDA-stemmer vindt dat VVD-ers met hun rijkdom en dure huizen (om alle cliches maar uit de kast te trekken) profiteren, terwijl VVD-ers vinden dat mensen met een uitkering profiteurs zijn. Voor iedereen ligt die waarheid anders.

Je kunt daar jaren over discussieren, maar die klassieke tegenstelling (en ach, noem het links-rechts als je niets anders kunt verzinnen) ga je nooit oplossen.

Voor mij geldt dat ik in mijn werk 24/7 te maken heb met mensen die zichzelf rechten toe dichten, zonder ooit stil te staan bij hun plichten. Mensen die niet willen werken voor hun geld, maar verwachten dat alles maar komt aanwaaien. Mijn haat (en dat is het bij vlagen echt) voor die groep mensen, zorgt er voor dat ik VVD stem. Qua politieke standpunten neig ik bij vlagen zelfs naar de PVV, maar het gebrek aan intelligentie en in zijn algemeenheid het gebrek aan de capaciteit om genuanceerde politiek te bedrijven weerhoud mij van een stem op die partij.

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 21:56 schreef eriksd het volgende:

[..]

En dat is toch iedereen in de bijstand volgens jou?
Voor mij niet iedereen. Maar zeker meer dan 25%.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  vrijdag 29 april 2011 @ 22:03:11 #104
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96158912
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 22:01 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ik stem in zijn algemeenheid omdat ik tegen profiteurs ben. Het vervelende is dat een PVDA-stemmer vindt dat VVD-ers met hun rijkdom en dure huizen (om alle cliches maar uit de kast te trekken) profiteren, terwijl VVD-ers vinden dat mensen met een uitkering profiteurs zijn. Voor iedereen ligt die waarheid anders.

Je kunt daar jaren over discussieren, maar die klassieke tegenstelling (en ach, noem het links-rechts als je niets anders kunt verzinnen) ga je nooit oplossen.

Voor mij geldt dat ik in mijn werk 24/7 te maken heb met mensen die zichzelf rechten toe dichten, zonder ooit stil te staan bij hun plichten. Mensen die niet willen werken voor hun geld, maar verwachten dat alles maar komt aanwaaien. Mijn haat (en dat is het bij vlagen echt) voor die groep mensen, zorgt er voor dat ik VVD stem. Qua politieke standpunten neig ik bij vlagen zelfs naar de PVV, maar het gebrek aan intelligentie en in zijn algemeenheid het gebrek aan de capaciteit om genuanceerde politiek te bedrijven weerhoud mij van een stem op die partij.

[..]

Voor mij niet iedereen. Maar zeker meer dan 25%.
Er zit inderdaad een forse groep te lamballen. Maar om het nou helemaal af te schaffen zie ik nou ook weer niet zitten.
Bis bis bis
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_96159013
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 21:54 schreef waht het volgende:

[..]

Dat staat er wel mooi, maar ik heb als VVD-stemmer net zo veel minachting voor bepaalde standpunten van de PVV als ik altijd heb gehad. Samenwerken met de PVV is niet ideaal, maar dat is met de PvdA hetzelfde. Wilders weet z'n achterban in ieder geval beter blij te maken met een dode mus dan de PvdA.
Nou ja, laten we eerlijk wezen: de PVV heeft wel wat extremere standpunten dan de PvdA. Met de PvdA ben ik het ook vaak niet eens, maar ze gaan nooit een bepaalde morele grens over. Bij de PVV gebeurt dit alsmaar door, maar de VVD en het CDA zetten zich daar maar minimaal (tot helemaal niet) tegen af. Zo worden dus bepaalde uitspraken normaal gevonden, terwijl ze dat eigenlijk niet zijn.

Al moet ik toegeven dat ik wel wat VVD'ers in de media tegenkom (Ed Nijpels, Annemarie Jorritsma) die zich er tegen verweren. Maar alsnog is dat verzet is behoorlijk minimaal heb ik idee (correct me if I'm wrong). Dan ga ik mezelf toch afvragen hoe dat komt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2011 22:07:05 ]
pi_96159029
quote:
Voor mij geldt dat ik in mijn werk 24/7 te maken heb met mensen die zichzelf rechten toe dichten, zonder ooit stil te staan bij hun plichten. Mensen die niet willen werken voor hun geld, maar verwachten dat alles maar komt aanwaaien.
Als je je even lekker wilt irriteren moet je deze documentaire gaan kijken: Sta me bij, bijstand in Nederland

Zitten een paar lieden tussen die niet echt in het voordeel spreken van de hele groep.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  vrijdag 29 april 2011 @ 22:06:15 #107
52513 whosvegas
The Trickster
pi_96159038
Nou, ik vind Rutte het best wel goed doen, ik zie liever Rutte als primier, als Cohen of Wilders
Are you nuts??
pi_96159341
quote:

[..]

Is het puur vanwege deze 'haat' dat je bepaalde principiële bezwaren tegen de PVV maar laat varen? Ik kan het wel begrijpen ergens, maar weegt zoiets voor jou zwaarder dan het actief veroordelen van uitspraken van Geert Wilders? Het wordt namelijk wel een aparte afweging van belangen uiteindelijk.

Het valt mij gewoon een beetje op dat het bij het CDA een stuk gevoeliger lag om samen te werken met de PVV dan bij de VVD. Als zoiets puur af te wentelen is op een hekel aan uitvretersgedrag.. tsja, je geeft wel veel op denk ik dan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2011 22:14:15 ]
  vrijdag 29 april 2011 @ 22:13:58 #109
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96159356
quote:
6s.gif Op vrijdag 29 april 2011 22:05 schreef waht het volgende:

[..]

Als je je even lekker wilt irriteren moet je deze documentaire gaan kijken: Sta me bij, bijstand in Nederland

Zitten een paar lieden tussen die niet echt in het voordeel spreken van de hele groep.
Even kijken.

Edit: Mijn god zeg.

[ Bericht 2% gewijzigd door eriksd op 29-04-2011 22:21:29 ]
Bis bis bis
pi_96159622
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 22:05 schreef Friek_ het volgende:
Nou ja, laten we eerlijk wezen: de PVV heeft wel wat extremere standpunten dan de PvdA. Met de PvdA ben ik het ook vaak niet eens, maar ze gaan nooit een bepaalde morele grens over. Bij de PVV gebeurt dit alsmaar door, maar de VVD en het CDA zetten zich daar maar minimaal tegen af. Zo worden dus bepaalde uitspraken normaal gevonden, terwijl ze dat eigenlijk bepaald zijn.

Al moet ik toegeven dat ik wel wat VVD'ers in de media tegenkom (Ed Nijpels, Annemarie Jorritsma) die zich er tegen verweren. Maar alsnog is dat verzet is behoorlijk minimaal heb ik idee (correct me if I'm wrong). Dan ga ik mezelf toch afvragen hoe dat komt.
De PVV heeft inderdaad extremere standpunten, maar ik denk dat de regeringspartijen meer aan de PvdA zouden moeten 'geven' dan dat ze aan de PVV hebben gegeven.

Probleem met deze samenwerking is dat je de PVV niet kan vervreemden door luidkeels je mening te uiten. Er moet enig wederzijds respect blijven wil de samenwerking werken. Zwijgen is in dit geval zeker niet instemmen.
pi_96159658
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 22:13 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Is het puur vanwege deze 'haat' dat je bepaalde principiële bezwaren tegen de PVV maar laat varen? Ik kan het wel begrijpen ergens, maar weegt zoiets voor jou zwaarder dan het actief veroordelen van uitspraken van Geert Wilders? Het wordt namelijk wel een aparte afweging van belangen uiteindelijk.

Het valt mij gewoon een beetje op dat het bij het CDA een stuk gevoeliger lag om samen te werken met de PVV dan bij de VVD. Als zoiets puur af te wentelen is op een hekel aan uitvretersgedrag.. tsja, je geeft wel veel op denk ik dan.
Ik heb wel degelijk principiele bezwaren tegen de PVV, die laat ik niet varen. Daarom stem ik niet op ze. Dat de VVD minder bezwaren heeft tegen de PVV dan het CDA is logisch, omdat de resultaten van hun uitgangspunten dichter bij elkaar liggen. De VVD hanteert andere principes, maar de uitwerking komt in sommige gevallen in de buurt van de doelen die de PVV zichzelf stelt.

Ik ben bijvoorbeeld voor een streng immigratiebeleid (VVD) maar niet omdat ik de Islam een gevaarlijk politieke ideologie vind. Maar dat is slechts 1 punt.

Verder boeien de uitspraken van WIlders mij niet. Het is gewoon slechte cabaret, de beste manier om daarmee om te gaan is het te negeren. Dat zouden D66 en de PVDA ook eens moeten proberen.

Uiteindelijk moet je een kabinet beoordelen op de resultaten en hoe ze daar gekomen zijn. De ideologie die daar achter zit is veel minder boeiend. Maar de weg naar de resultaten is wel belangrijk.
pi_96160071
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 22:18 schreef waht het volgende:

[..]

Probleem met deze samenwerking is dat je de PVV niet kan vervreemden door luidkeels je mening te uiten. Er moet enig wederzijds respect blijven wil de samenwerking werken. Zwijgen is in dit geval zeker niet instemmen.
Dat is wel de kern van het probleem inderdaad. Mijn vraag is dan ook of na deze periode (als de PVV weer verdwenen is) de VVD nog enige morele geloofwaardigheid heeft. Je kunt het dan wel afschuiven op 'wij nemen regeringsverantwoordelijkheid en dat is niet altijd makkelijk', maar zoiets creëert toch een wond die niet zo makkelijk dicht gaat. Ik als D66'er had de voor de VVD altijd wel enig respect voor de bestuurderspartij bij uitstek, maar nu worden er zulke trucs uitgehaald waar ik toch wel mee in m'n maag zit.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2011 22:31:36 ]
pi_96160211
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 22:19 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Uiteindelijk moet je een kabinet beoordelen op de resultaten en hoe ze daar gekomen zijn. De ideologie die daar achter zit is veel minder boeiend. Maar de weg naar de resultaten is wel belangrijk.
Hmm, dus puur pragmatisch inderdaad. Op zich snap ik dat wel, Hans Wiegel had in debat met Alexander Pechtold dezelfde mening (zie hier).

Maar ja, het grote nadeel is wel dat nu bepaalde uitspraken geventileerd worden. Ik ben nu wel benieuwd hoe de volgende reeks aan extreme politici nog extremere dingen gaan zeggen.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2011 22:33:41 ]
pi_96161639
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 22:29 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Hmm, dus puur pragmatisch inderdaad. Op zich snap ik dat wel, Hans Wiegel had in debat met Alexander Pechtold dezelfde mening (zie hier).

Maar ja, het grote nadeel is wel dat nu bepaalde uitspraken geventileerd worden. Ik ben nu wel benieuwd hoe de volgende reeks aan extreme politici nog extremere dingen gaan zeggen.
Ach, ik heb hier al eens vaker aangegeven dat de Nederlandse vorm van democratie op sterven na dood is. De enige manier om nog iets uit de politiek te krijgen is de pragmatische benadering. De hele nuance is verdwenen en 90% van Nederland is niet in staat om een doordachte politieke stem uit te brengen. Zelfs op een forum als dit, waar toch mensen zitten die zichzelf politiek geïnteresseerd noemen is maar een enkeling die er iets van begrijpt.

Waarom zou je in vredesnaam nog op morele gronden je stem uitbrengen, als de PVV, een partij zonder enig besef van normen en waarden, zoveel stemmen krijgt. Henk en Ingrid zal het een rotzorg zijn, die stemmen ook pragmatisch. Althans, dat denken ze. Maar omdat ze eigenlijk niet snappen waarom ze eerst moeten nadenken voor ze stemmen, krijgen ze de deksel op de neus. Het allermooiste is dat ze het niet door hebben. Het aller vervelendste is dat WIlders het straks zo weet te draaien dat het voor Henkie en zijn domme wijf lijkt alsof hij er alles aan gedaan is, maar het weer 'die anderen' zijn die het voor de mensen in de volksbuurt hebben verkloot.
  vrijdag 29 april 2011 @ 23:04:08 #115
52513 whosvegas
The Trickster
pi_96161719
quote:

[..]

Genoeg aardbijenplukkers in de regio Zutphen, in de docu ^O^
Je moet mensen wel hulp en steun bieden, maar op een gegeven moment houd het op hoor. Mensen hebben ook nog zoiets als een eigen verantwoordelijkheid
Are you nuts??
  vrijdag 29 april 2011 @ 23:18:49 #116
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_96162397
quote:

[..]

Zojuist gekeken, en als dit representatief is voor heel NL kun je je lol op.
Dat geldt trouwens voor beide zijden van de balie.
zonnig Brasil
  vrijdag 29 april 2011 @ 23:26:57 #117
52513 whosvegas
The Trickster
pi_96162791
Wat dat betreft ben ik wel voorstander van die hardere lijn van de VVD, als je niet wilt werken (en daar toe wel de mogelijkheden heeft), ga dan maar seizoenswerk doen bij een boer of een tuinder
Are you nuts??
pi_96162914
quote:

[..]

Damn :{
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_96163499
quote:

[..]

* Friek_ kijkt hem ook even.
  † In Memoriam † zaterdag 30 april 2011 @ 00:14:59 #120
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_96164855
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 22:06 schreef whosvegas het volgende:
Nou, ik vind Rutte het best wel goed doen, ik zie liever Rutte als primier, als Cohen of Wilders
Beste zin in het topic van de week.
Carpe Libertatem
pi_96165680
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 april 2011 00:14 schreef Boze_Appel het volgende:
Beste zin in het topic van de week.
Werkelijk, kameraad? Wat is het verschil dan?
  † In Memoriam † zaterdag 30 april 2011 @ 00:52:24 #122
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_96165939
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 00:42 schreef HenriOsewoudt het volgende:

[..]

Werkelijk, kameraad? Wat is het verschil dan?
Nou, het is de eerste primier die beter is als. (en de FB was best hilarisch over deze topic)
Carpe Libertatem
pi_96165952
rutte :')
Regering :')
politiek :')
Met de Y
pi_96165958
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 april 2011 00:52 schreef Boze_Appel het volgende:
Nou, het is de eerste primier die beter is als.
beter dan,

maar waarom dan?
  † In Memoriam † zaterdag 30 april 2011 @ 00:55:27 #125
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_96166005
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 00:53 schreef HenriOsewoudt het volgende:

[..]

beter dan,

maar waarom dan?
Hehe, het was sarcastisch bedoeld kameraad. Een zin vol fouten in een topic waarover gebekvecht was, over welke held de beste leider van ons allen is.

Het vatte voor mij de absurditeit wel samen, maar wellicht had ik dat er bij moeten zetten. ;)
Carpe Libertatem
pi_96166032
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 april 2011 00:55 schreef Boze_Appel het volgende:
Hehe, het was sarcastisch bedoeld kameraad. Een zin vol fouten in een topic waarover gebekvecht was, over welke held de beste leider van ons allen is.

Het vatte voor mij de absurditeit wel samen, maar wellicht had ik dat er bij moeten zetten. ;)
nee je hebt gelijk, dat had ik zelf moeten beseffen :-)
pi_96168373
quote:

[..]

Leerzame TV. Het gros van de 'klanten' heeft geen motivatie om er iets van te maken, omdat die bijstand toch wel verrekkes handig is. Maar of je daar dan weer zo veel beter van wordt - de hele dag thuiszitten en naar de voedselbank gaan, nee dat is leuk.

Respect voor de glazenwasser (en de consulent van de glazenwasser) die uiteindelijk, als enige van alle klanten, wel een betaalde baan neemt.

Wat betreft de veelpleger - mensen met zo veel psychische problemen kun je niet alleen loslaten in de maatschappij.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_96170085
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 23:18 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

Zojuist gekeken, en als dit representatief is voor heel NL kun je je lol op.
Dat geldt trouwens voor beide zijden van de balie.
Gelukkig was die ene kerel die kennelijk nooit iemand op wilde geven in de minderheid bij de consulenten. Verder zat ik soms ook vol verbazing te luisteren naar de klachten van de ontvangende partij.
pi_96170122
Jongens, iets meer on-topic kan geen kwaad ;).
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_96172156
Nooit blij geweest, nog steeds niet blij na al het gebuk voor PVV en consorten. Van een liberale partij, hoe conservatief dan ook, verwacht ik nog steeds enige ruggengraat als de PVV weer allerlei minderheden kleineert en wegzet als idioten. Daarnaast wordt er ad hoc beleid gevoerd waar geen lijn in te vinden is behalve de gedachte 'slopen!' en tornen ze aan het onderwijs in Nederland, wat toch al niet zo stevig in z'n schoenen staat.

Ze passen wederom weer op de winkel, slopen bepaalde stukken ervan maar verdommen het om te renoveren. Niet gek, gezien de minderheidsstatus en het feit dat PVV, CDA en VVD niet ideologisch door een deur passen. Oh ja, dat ook nog - als minderheidskabinet dien je je nederig op te stellen en open voor discussie en samenwerking. Dat gebeurt niet. Sterker nog, Rutte stelt zich vaak op als een onaantastbare premier die al dat geleuter van Tweede Kamerleden helemaal zat is. Bouw toch eens beleid op tezamen met andere partijen, doe wat kleine concessies zodat er uiteindelijk beleid uit voortkomt dat gesteund wordt door allen (of iig zoveel mogelijk anderen)!
pi_96217761
quote:
2s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:18 schreef EchtGaaf het volgende:
Blij was ik al helemaal nooit met deze demagoog...laat staan dat ik het nu ben geworden.

Ik vind hem alles missen wat iemand met het statuur van MP in huis moet hebben. Zijn houding (lichaamstaal) is MP-onwaardig. Hij gedraagt zich veel te studentikoos. Hij vermengt de rol van partijleider voor de VVD met die van het premierschap; hij voelt niet aan wat done en not done is. . Hij ontbeert alles wat een staatman als Kok wel in huis had....

Stelling: Rutte gaat em niet worden.
Eens, maar niet om die reden.
De kilte waarmee de sociale werkvoorziening, bv, om zeep wordt geholpen in combinatie met zijn olijke imago is een gruwelijke schoffering en een klap in het gezicht van een groot aantal mensen.
  zondag 1 mei 2011 @ 19:40:49 #132
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96217825
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 19:39 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Eens, maar niet om die reden.
De kilte waarmee de sociale werkvoorziening, bv, om zeep wordt geholpen in combinatie met zijn olijke imago is een gruwelijke schoffering en een klap in het gezicht van een groot aantal mensen.
Tja, toen laatst iemand zat te vertellen wat ze deed daar, en wat nu vervangen ging worden door een machine, nl. het inpakken van paaseieren, vond ik het vrij legitiem om dat te schrappen. Liever dat dan extra belastingheffing.
Bis bis bis
  zondag 1 mei 2011 @ 19:42:25 #133
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_96217877
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 19:40 schreef eriksd het volgende:

[..]

Tja, toen laatst iemand zat te vertellen wat ze deed daar, en wat nu vervangen ging worden door een machine, nl. het inpakken van paaseieren, vond ik het vrij legitiem om dat te schrappen. Liever dat dan extra belastingheffing.
Het is inderdaad het een of het ander :|W
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_96217913
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 19:40 schreef eriksd het volgende:

[..]

Laten we één voorbeeld nemen en daarmee alles over één kam scheren.
Trouwens, wat denk je dat goedkoper is? Al die mensen achter de geraniums zetten of ze aangepaste arbeid laten verrichten?
  zondag 1 mei 2011 @ 19:43:33 #135
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96217919
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 19:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het is inderdaad het een of het ander :|W
Och Koos, het is of snijden in uitgaven of extra heffen, dat is wel waar het op neerkomt toch?
Bis bis bis
  zondag 1 mei 2011 @ 19:43:54 #136
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96217927
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 19:43 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Laten we één voorbeeld nemen en daarmee alles over één kam scheren.
Trouwens, wat denk je dat goedkoper is? Al die mensen achter de geraniums zetten of ze aangepaste arbeid laten verrichten?
Ook het inpakken van paaseieren?
Bis bis bis
pi_96217950
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 19:43 schreef eriksd het volgende:

[..]

Ook het inpakken van paaseieren?
Daar komen dan nog de automatiseringskosten bij..
  zondag 1 mei 2011 @ 19:44:58 #138
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96217970
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 19:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Daar komen dan nog de automatiseringskosten bij..
En als je de hele handel automatiseert, heb je geen begeleiders meer nodig.
Bis bis bis
  zondag 1 mei 2011 @ 19:44:58 #139
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_96217971
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 19:43 schreef eriksd het volgende:

[..]

Och Koos, het is of snijden in uitgaven of extra heffen, dat is wel waar het op neerkomt toch?
Bezuinigen is een kwestie van keuzes maken en de sociale werkplaatsen hoefden niet per se de nek te worden omgedraaid.
  zondag 1 mei 2011 @ 19:45:25 #140
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96217983
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 19:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Bezuinigen is een kwestie van keuzes maken en de sociale werkplaatsen hoefden niet per se de nek te worden omgedraaid.
Dat gebeurt ook niet, er wordt kritisch naar gekeken.
Bis bis bis
  zondag 1 mei 2011 @ 19:45:29 #141
337929 Dutchnative
Limbabwaan
pi_96217987
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 19:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Sterker nog, dit zal alleen maar geld kosten.
(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
pi_96218001
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 19:44 schreef eriksd het volgende:

[..]

En als je de hele handel automatiseert, heb je geen begeleiders meer nodig.
En heb je een hele kudde mensen die niet meer productief is..
  zondag 1 mei 2011 @ 19:46:18 #143
337929 Dutchnative
Limbabwaan
pi_96218011
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 19:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Beetje de Industriele Revolutie-gedachte
(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
  zondag 1 mei 2011 @ 19:46:55 #144
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96218041
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 19:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Wat op de keper beschouwd in ons paaseierenvoorbeeld ook al niet het geval is.
Bis bis bis
  zondag 1 mei 2011 @ 19:47:08 #145
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_96218048
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 19:45 schreef eriksd het volgende:

[..]

Mwoah, het gaat toch aardig ver.
  Moderator / Redactie Sport zondag 1 mei 2011 @ 19:47:43 #146
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_96218070
Rutte wel, kabinet niet :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_96218083
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 19:46 schreef eriksd het volgende:

[..]

Wat op de keper beschouwd in ons paaseierenvoorbeeld ook al niet het geval is.
Waarom kom je er dan mee?
  zondag 1 mei 2011 @ 19:48:16 #148
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96218092
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 19:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Mwoah, het gaat toch aardig ver.
Klopt, maar door dit woordgebruik lijkt het minder erg. Beetje naar beneden schalen hé, dan zijn mensen minder boos :P
Bis bis bis
  zondag 1 mei 2011 @ 19:48:39 #149
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96218103
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 19:48 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Waarom kom je er dan mee?
Om aan te tonen dat er dus prima bezuinigd kan worden.
Bis bis bis
pi_96218348
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 19:45 schreef eriksd het volgende:

[..]

Het is de bedoeling er heel erg veel op te bezuinigen. Dat 'alleen maar kritisch kijken' noemen is een valse voorstelling van zaken.
pi_96218371
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 19:48 schreef eriksd het volgende:

[..]

Om aan te tonen dat er dus prima bezuinigd kan worden.
Dan was dat een slecht voorbeeld, zoals je zelf aangaf.
pi_96220510
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 10:52 schreef du_ke het volgende:
Jongens, iets meer on-topic kan geen kwaad ;).
Het is een en al geouwehoer idd. :{
pi_96221731
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 20:41 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Het is een en al geouwehoer idd. :{
Helaas een logisch gevolg van een niet inhoudelijke TS.
pi_96222037
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:02 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Helaas een logisch gevolg van een niet inhoudelijke TS.
Het topic is wel inhoudelijk. Het probleem is dat het topic niet over Cohen gaat. :')

Ik had crew meerdere keren tevergeefs gezocht om het te sluiten.
pi_96222144
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:07 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Het topic is wel inhoudelijk. Het probleem is dat het topic niet over Cohen gaat. :')

hou dit vast.
  zondag 1 mei 2011 @ 22:53:49 #156
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96227718
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:07 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ohjee, iemand deelt de visie van TS niet. Sluiten die handel.

Rutte doet het prima, ben er zeer blij mee.
Bis bis bis
  zondag 1 mei 2011 @ 22:55:29 #157
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_96227811
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:53 schreef eriksd het volgende:

[..]

Ohjee, iemand deelt de visie van TS niet. Sluiten die handel.

Rutte doet het prima, ben er zeer blij mee.
En helaas meen je dat.. :)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 1 mei 2011 @ 22:56:33 #158
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96227860
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:55 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

En helaas meen je dat.. :)
Uiteraard, anders zou ik het niet zeggen hé. Zou ook niet weten wat er mis is met hem.
Bis bis bis
  zondag 1 mei 2011 @ 22:57:58 #159
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_96227934
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:56 schreef eriksd het volgende:

[..]

Uiteraard, anders zou ik het niet zeggen hé. Zou ook niet weten wat er mis is met hem.
Had ik ook niet verwacht idd...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_96241408
quote:
14s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:10 schreef Tem het volgende:

[..]

hou dit vast.
Over dat laatste wat ik zei? Maak je geen zorgen!
  maandag 2 mei 2011 @ 11:51:04 #161
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96242439
quote:
Had ik ook niet verwacht idd...
Praat duidelijk, niet wollig. Kan relativeren, heeft humor, en is ook nog een aardige vent. Tot zover de uiterlijke waardering. Dan beleidstechnisch; hoewel dit kabinet natuurlijk een wankel vehikel is, zijn de goede plannen er natuurlijk wel, voor zover mogelijk door de PVV :'). Met name het uitkleden van de WaJong, sociale werkplaatsen en meer individualisme/verantwoordelijkheid nemen vind ik zeer aansprekend. Veel zwakke broeders in dit kabinet, maar Rutte is er niet één.

Dus Rutte: chapeau!
Bis bis bis
pi_96257504
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 11:51 schreef eriksd het volgende:

[..]

Veel zwakke broeders in dit kabinet, maar Rutte is er niet één.

En wie heeft die zwakke broeders uitkozen? :')
quote:
Dus Rutte: chapeau!
:+
  maandag 2 mei 2011 @ 17:39:48 #163
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96257544
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:38 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

En wie heeft die zwakke broeders uitkozen? :')

[..]

:+
Tuurlijk is dat een misstap van Rutte. Maar hijzelf is een geschikte premier :Y
Bis bis bis
  maandag 2 mei 2011 @ 17:40:45 #164
337929 Dutchnative
Limbabwaan
pi_96257598
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:39 schreef eriksd het volgende:

[..]

-Linkse Boomknuffelaar
  maandag 2 mei 2011 @ 17:58:49 #165
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_96258380
Goed topic.
pi_96260410
quote:
6s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:58 schreef betyar het volgende:
Goed topic.
Het werd zojuist nog stukken beter.
  maandag 2 mei 2011 @ 20:07:19 #167
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_96265033
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:41 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Het werd zojuist nog stukken beter.
Dat bedoel ik ook. Nu leest het beter.
  maandag 2 mei 2011 @ 20:10:24 #168
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96265224
Ik ben wel benieuwd wat Rutte echt het liefste zou willen, het is namelijk moeilijk inschatten aangezien hij zich heel goed aan situaties kon conformeren. Aan jpb kon je direct zien wat hij wel en niet wilde.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_96265665
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:39 schreef eriksd het volgende:

[..]

Wat maakt hem geschikt als hij niet in staat is om een degelijke club te formeren?
pi_96265774
quote:
6s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:58 schreef betyar het volgende:
Goed topic.
Met betere deelnemers was dit voorwaar mogelijk geweest. :)
pi_96265948
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:10 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat Rutte echt het liefste zou willen, het is namelijk moeilijk inschatten aangezien hij zich heel goed aan situaties kon conformeren. Aan jpb kon je direct zien wat hij wel en niet wilde.
Precies. Ik begrijp dan ook niet dat men als een idioot achter hem aanrent, omdat hij zogenaamd duidelijk is :')

Ik vind hem wel erg oppervlakkig, zeker als je hem vergelijkt met JPB.
  maandag 2 mei 2011 @ 20:27:12 #172
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96266248
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:22 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Precies. Ik begrijp dan ook niet dat men als een idioot achter hem aanrent, omdat hij zogenaamd duidelijk is :')

Ik vind hem wel erg oppervlakkig, zeker als je hem vergelijkt met JPB.
Hij is wel duidelijk, maar hij is soms alleen zo moeilijk te doorgronden.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  maandag 2 mei 2011 @ 20:27:33 #173
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96266275
Maar zeg eens TS, wie had jij het liefst als MP gehad?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  maandag 2 mei 2011 @ 20:41:23 #174
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_96267099
Ik had Rutte liever als vice-premier gehad, van een paars+ kabinet. Onder leiding van:
<---------------------
“An interesting thing is a good thing.”
  dinsdag 3 mei 2011 @ 12:17:18 #175
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_96289927
Na zijn opmerkingen over vrijmarkten op Koninginnedag kreeg ik zowaar wat sympathie voor deze vrijwel inhoudsloos opererende premier.
Dit deed hij gisteren teniet met zijn uitspraken over gerechtigheid aangaande de dood van Osama bin Laden. Dat hij de Nederlandse beschaving zo op de helling durft te zetten. Geen kanttekening over de triestheid van de dood van een mens, geen vraagtekens bij het al dan niet schofferen van het internationaal recht, geen vraag of de VS hem probeerde te arresteren, helemaal niks. Gewoon goedkeuren alsof we hier in Nederland nog wekelijks de doodstraf uitvoeren.
Voor mij heeft hij nu echt afgedaan als waardig premier. Dit slaat echt helemaal nergens meer op.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_96290609
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:27 schreef phpmystyle het volgende:
Maar zeg eens TS, wie had jij het liefst als MP gehad?
Job Cohen.
pi_96290633
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:27 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Hij is wel duidelijk, maar hij is soms alleen zo moeilijk te doorgronden.
Hij is een een ras intellectueel.

Daar komt Rutte niet eens in de buurt....
pi_96290686
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 12:17 schreef ErikT het volgende:
Na zijn opmerkingen over vrijmarkten op Koninginnedag kreeg ik zowaar wat sympathie voor deze vrijwel inhoudsloos opererende premier.

Het is op zijn minst aandoenlijk te noemen.
quote:
Dit deed hij gisteren teniet met zijn uitspraken over gerechtigheid aangaande de dood van Osama bin Laden. Dat hij de Nederlandse beschaving zo op de helling durft te zetten. Geen kanttekening over de triestheid van de dood van een mens, geen vraagtekens bij het al dan niet schofferen van het internationaal recht, geen vraag of de VS hem probeerde te arresteren, helemaal niks. Gewoon goedkeuren alsof we hier in Nederland nog wekelijks de doodstraf uitvoeren.
Voor mij heeft hij nu echt afgedaan als waardig premier. Dit slaat echt helemaal nergens meer op.
Die man loopt iedereen achterna... Ik ken geen grote opportunist. :N
pi_96290752
Toen Rutte die Zeeuw uitnodigde in het torentje was het in een klap gedaan met het beetje sympathie dat ik voor hem had. Toen liet hij zien dat hij niet altijd de premier van alle Nederlanders is (en dat kan natuurlijk niet).
  dinsdag 3 mei 2011 @ 12:53:37 #180
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_96291169
Rutte doet het slecht, nooit blij geweest met hem. Typische partij MP. Slecht in discussies en z'n regering schuift alle belangrijke zaken voor zich uit. Totaal geen voorruitgang ten opzichte van Balkenende.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 12:59:35 #181
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96291369
Hij draagt nu diezelfde domme grijns als bak-ellende op zijn smoel sinds hij MP is. En hij verdient een ton per jaar ofzo. "dus zo slecht doet hij het nog niet". Hij is zelf vast dik tevreden met de gang van zaken.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  dinsdag 3 mei 2011 @ 13:07:01 #182
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_96291618
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 12:40 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Het is op zijn minst aandoenlijk te noemen.

[..]

Die man loopt iedereen achterna... Ik ken geen grote opportunist. :N
"De triestheid van de dood van een mens". Hoe wereldvreemd ben je dan... :')
pi_96291659
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 12:59 schreef Schenkstroop het volgende:
Hij draagt nu diezelfde domme grijns als bak-ellende op zijn smoel sinds hij MP is. En hij verdient een ton per jaar ofzo. "dus zo slecht doet hij het nog niet". Hij is zelf vast dik tevreden met de gang van zaken.
En dat kan hij ook zijn, laten w eeerlijk zijn. Hij heeft zijn rechtse regering, de VVD blijft populair, de PVV doet nog geen echt gekke dingen, de oppositie is (helaas) ontstellend zwak en de kans is groot dat er , met de SGP, een meerderheid in de 1e kamer komt. Als ik in zo een winsituatie zit loop ik ook met een grijns rond!
  † In Memoriam † dinsdag 3 mei 2011 @ 13:10:28 #184
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_96291758
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 13:08 schreef attila_de_hun het volgende:

[..]

En dat kan hij ook zijn, laten w eeerlijk zijn. Hij heeft zijn rechtse regering, de VVD blijft populair, de PVV doet nog geen echt gekke dingen, de oppositie is (helaas) ontstellend zwak en de kans is groot dat er , met de SGP, een meerderheid in de 1e kamer komt. Als ik in zo een winsituatie zit loop ik ook met een grijns rond!
Dus eigenlijk ben je jaloers.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  dinsdag 3 mei 2011 @ 13:12:14 #185
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96291844
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 12:38 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Job Cohen.
Omdat hij links is?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_96292027
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 12:53 schreef sitting_elfling het volgende:
Rutte doet het slecht, nooit blij geweest met hem. Typische partij MP. Slecht in discussies en z'n regering schuift alle belangrijke zaken voor zich uit. Totaal geen voorruitgang ten opzichte van Balkenende.
Op zich is dat best knap.. Als je bedenkt dat Bakellende de slechtste was sinds tijden :P
  dinsdag 3 mei 2011 @ 13:18:39 #187
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96292074
quote:
Dat doet het 'm :')
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  Moderator dinsdag 3 mei 2011 @ 13:20:22 #188
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_96292129
Ik heb geen klachten over deze premier. Tot nu toe maakt-ie een prima indruk op me.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 13:22:10 #189
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96292200
quote:
Ja man, elders had Rutte misschien maar 44000 bruto verdiend :')
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  dinsdag 3 mei 2011 @ 13:31:51 #190
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96292544
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 13:22 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ja man, elders had Rutte misschien maar 44000 bruto verdiend :')
Als z'n laatste functie directeur Human Resources bij een werkmaatschappij van Unilever was?
Ik dacht het niet, hij kon nu met gemak boven de ton zitten :Y
  dinsdag 3 mei 2011 @ 13:33:29 #191
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96292593
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 13:18 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Dat doet het 'm :')
Ik snap je niet.

Een MP verdient 134 duizend euro op jaarbasis inclusief vakantiegeld en exclusief eindejaarsuitkering.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  dinsdag 3 mei 2011 @ 13:34:36 #192
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96292619
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 13:31 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Als z'n laatste functie directeur Human Resources bij een werkmaatschappij van Unilever was?
Ik dacht het niet, hij kon nu met gemak boven de ton zitten :Y
Was sarcastisch he? Rutte kan makkelijk het dubbele verdienen en een stuk eenvoudigere baan hebben als nu.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  dinsdag 3 mei 2011 @ 13:35:14 #193
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96292635
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 13:33 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ik snap je niet.

Een MP verdient 134 duizend euro op jaarbasis inclusief vakantiegeld en exclusief eindejaarsuitkering.
Peanuts dus, voor de meest verantwoordelijke functie van het land.
Beatrix krijgt jaarlijks 4,2 miljoen. Big deal.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 13:35:17 #194
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96292639
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 13:10 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Dus eigenlijk ben je jaloers.
Dat bedoelt hij niet. Hij bedoelt vast dat Rutte en Co zulke rare toeren uithalen om maar aan het roer te blijven.. Dat zegt ook wel wat toch?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 13:36:21 #195
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96292676
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 13:35 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Peanuts dus, voor de meest verantwoordelijke functie van het land.
Beatrix krijgt jaarlijks 4,2 miljoen. Big deal.
Een ton per jaar zullen de meesten wel geen big deal noemen.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 13:36:48 #196
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96292691
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 13:36 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Een ton per jaar zullen de meesten wel geen big deal noemen.
MP zijn doen de meeste hier ook graag als bijbaan er even bij.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 13:38:09 #197
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96292733
Een ton is ook wat eufemistisch hoor, GSbrdr, voor zijn functie bij Unilever.
Bis bis bis
  dinsdag 3 mei 2011 @ 13:39:07 #198
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96292757
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 13:36 schreef GSbrder het volgende:

[..]

MP zijn doen de meeste hier ook graag als bijbaan er even bij.
Nou nou, wanneer waren de verkiezingen. En wanneer begon hij echt met regeren? Onder dat getouwtrek heen gebeurde er vast niet veel.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 13:40:49 #199
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96292820
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 13:38 schreef eriksd het volgende:
Een ton is ook wat eufemistisch hoor, GSbrdr, voor zijn functie bij Unilever.
Je denkt dat hij daar minder ontving?
Ook gecorrigeerd als hij vanaf 2002 uit de politiek was gebleven en inmiddels 10 jaar die functie had bekleed? Ik schat z'n basisschaal op 60 - 80k.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 13:40:51 #200
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96292822
Waarom ga jij het dan niet doen Schenkstroop, als het allemaal zo makkelijk is.
Bis bis bis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')