Job Cohen.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:27 schreef phpmystyle het volgende:
Maar zeg eens TS, wie had jij het liefst als MP gehad?
Hij is een een ras intellectueel.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hij is wel duidelijk, maar hij is soms alleen zo moeilijk te doorgronden.
Het is op zijn minst aandoenlijk te noemen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:17 schreef ErikT het volgende:
Na zijn opmerkingen over vrijmarkten op Koninginnedag kreeg ik zowaar wat sympathie voor deze vrijwel inhoudsloos opererende premier.
Die man loopt iedereen achterna... Ik ken geen grote opportunist.quote:Dit deed hij gisteren teniet met zijn uitspraken over gerechtigheid aangaande de dood van Osama bin Laden. Dat hij de Nederlandse beschaving zo op de helling durft te zetten. Geen kanttekening over de triestheid van de dood van een mens, geen vraagtekens bij het al dan niet schofferen van het internationaal recht, geen vraag of de VS hem probeerde te arresteren, helemaal niks. Gewoon goedkeuren alsof we hier in Nederland nog wekelijks de doodstraf uitvoeren.
Voor mij heeft hij nu echt afgedaan als waardig premier. Dit slaat echt helemaal nergens meer op.
"De triestheid van de dood van een mens". Hoe wereldvreemd ben je dan...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het is op zijn minst aandoenlijk te noemen.
[..]
Die man loopt iedereen achterna... Ik ken geen grote opportunist.
En dat kan hij ook zijn, laten w eeerlijk zijn. Hij heeft zijn rechtse regering, de VVD blijft populair, de PVV doet nog geen echt gekke dingen, de oppositie is (helaas) ontstellend zwak en de kans is groot dat er , met de SGP, een meerderheid in de 1e kamer komt. Als ik in zo een winsituatie zit loop ik ook met een grijns rond!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:59 schreef Schenkstroop het volgende:
Hij draagt nu diezelfde domme grijns als bak-ellende op zijn smoel sinds hij MP is. En hij verdient een ton per jaar ofzo. "dus zo slecht doet hij het nog niet". Hij is zelf vast dik tevreden met de gang van zaken.
Dus eigenlijk ben je jaloers.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:08 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
En dat kan hij ook zijn, laten w eeerlijk zijn. Hij heeft zijn rechtse regering, de VVD blijft populair, de PVV doet nog geen echt gekke dingen, de oppositie is (helaas) ontstellend zwak en de kans is groot dat er , met de SGP, een meerderheid in de 1e kamer komt. Als ik in zo een winsituatie zit loop ik ook met een grijns rond!
Omdat hij links is?quote:
Op zich is dat best knap.. Als je bedenkt dat Bakellende de slechtste was sinds tijdenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:53 schreef sitting_elfling het volgende:
Rutte doet het slecht, nooit blij geweest met hem. Typische partij MP. Slecht in discussies en z'n regering schuift alle belangrijke zaken voor zich uit. Totaal geen voorruitgang ten opzichte van Balkenende.
Dat doet het 'mquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:59 schreef Schenkstroop het volgende:
Hij draagt nu diezelfde domme grijns als bak-ellende op zijn smoel sinds hij MP is. En hij verdient een ton per jaar ofzo. "dus zo slecht doet hij het nog niet". Hij is zelf vast dik tevreden met de gang van zaken.
Ja man, elders had Rutte misschien maar 44000 bruto verdiendquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:59 schreef Schenkstroop het volgende:
Als z'n laatste functie directeur Human Resources bij een werkmaatschappij van Unilever was?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja man, elders had Rutte misschien maar 44000 bruto verdiend
Ik snap je niet.quote:
Was sarcastisch he? Rutte kan makkelijk het dubbele verdienen en een stuk eenvoudigere baan hebben als nu.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als z'n laatste functie directeur Human Resources bij een werkmaatschappij van Unilever was?
Ik dacht het niet, hij kon nu met gemak boven de ton zitten
Peanuts dus, voor de meest verantwoordelijke functie van het land.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:33 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik snap je niet.
Een MP verdient 134 duizend euro op jaarbasis inclusief vakantiegeld en exclusief eindejaarsuitkering.
Dat bedoelt hij niet. Hij bedoelt vast dat Rutte en Co zulke rare toeren uithalen om maar aan het roer te blijven.. Dat zegt ook wel wat toch?quote:
Een ton per jaar zullen de meesten wel geen big deal noemen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Peanuts dus, voor de meest verantwoordelijke functie van het land.
Beatrix krijgt jaarlijks 4,2 miljoen. Big deal.
MP zijn doen de meeste hier ook graag als bijbaan er even bij.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:36 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Een ton per jaar zullen de meesten wel geen big deal noemen.
Nou nou, wanneer waren de verkiezingen. En wanneer begon hij echt met regeren? Onder dat getouwtrek heen gebeurde er vast niet veel.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
MP zijn doen de meeste hier ook graag als bijbaan er even bij.
Je denkt dat hij daar minder ontving?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:38 schreef eriksd het volgende:
Een ton is ook wat eufemistisch hoor, GSbrdr, voor zijn functie bij Unilever.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |