Dan was dat een slecht voorbeeld, zoals je zelf aangaf.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Om aan te tonen dat er dus prima bezuinigd kan worden.
Het is een en al geouwehoer idd.quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:52 schreef du_ke het volgende:
Jongens, iets meer on-topic kan geen kwaad.
Helaas een logisch gevolg van een niet inhoudelijke TS.quote:
Het topic is wel inhoudelijk. Het probleem is dat het topic niet over Cohen gaat.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:02 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Helaas een logisch gevolg van een niet inhoudelijke TS.
hou dit vast.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:07 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het topic is wel inhoudelijk. Het probleem is dat het topic niet over Cohen gaat.
Ik had crew meerdere keren tevergeefs gezocht om het te sluiten.
Ohjee, iemand deelt de visie van TS niet. Sluiten die handel.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:07 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het topic is wel inhoudelijk. Het probleem is dat het topic niet over Cohen gaat.
Ik had crew meerdere keren tevergeefs gezocht om het te sluiten.
En helaas meen je dat..quote:Op zondag 1 mei 2011 22:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ohjee, iemand deelt de visie van TS niet. Sluiten die handel.
Rutte doet het prima, ben er zeer blij mee.
Uiteraard, anders zou ik het niet zeggen hé. Zou ook niet weten wat er mis is met hem.quote:
Had ik ook niet verwacht idd...quote:Op zondag 1 mei 2011 22:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Uiteraard, anders zou ik het niet zeggen hé. Zou ook niet weten wat er mis is met hem.
Praat duidelijk, niet wollig. Kan relativeren, heeft humor, en is ook nog een aardige vent. Tot zover de uiterlijke waardering. Dan beleidstechnisch; hoewel dit kabinet natuurlijk een wankel vehikel is, zijn de goede plannen er natuurlijk wel, voor zover mogelijk door de PVVquote:Had ik ook niet verwacht idd...
En wie heeft die zwakke broeders uitkozen?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Veel zwakke broeders in dit kabinet, maar Rutte is er niet één.
quote:Dus Rutte: chapeau!
Tuurlijk is dat een misstap van Rutte. Maar hijzelf is een geschikte premierquote:Op maandag 2 mei 2011 17:38 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En wie heeft die zwakke broeders uitkozen?
[..]
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat een misstap van Rutte. Maar hijzelf is een geschikte premier
Het werd zojuist nog stukken beter.quote:
Wat maakt hem geschikt als hij niet in staat is om een degelijke club te formeren?quote:Op maandag 2 mei 2011 17:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat een misstap van Rutte. Maar hijzelf is een geschikte premier
Precies. Ik begrijp dan ook niet dat men als een idioot achter hem aanrent, omdat hij zogenaamd duidelijk isquote:Op maandag 2 mei 2011 20:10 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat Rutte echt het liefste zou willen, het is namelijk moeilijk inschatten aangezien hij zich heel goed aan situaties kon conformeren. Aan jpb kon je direct zien wat hij wel en niet wilde.
Hij is wel duidelijk, maar hij is soms alleen zo moeilijk te doorgronden.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Precies. Ik begrijp dan ook niet dat men als een idioot achter hem aanrent, omdat hij zogenaamd duidelijk is
Ik vind hem wel erg oppervlakkig, zeker als je hem vergelijkt met JPB.
Job Cohen.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:27 schreef phpmystyle het volgende:
Maar zeg eens TS, wie had jij het liefst als MP gehad?
Hij is een een ras intellectueel.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hij is wel duidelijk, maar hij is soms alleen zo moeilijk te doorgronden.
Het is op zijn minst aandoenlijk te noemen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:17 schreef ErikT het volgende:
Na zijn opmerkingen over vrijmarkten op Koninginnedag kreeg ik zowaar wat sympathie voor deze vrijwel inhoudsloos opererende premier.
Die man loopt iedereen achterna... Ik ken geen grote opportunist.quote:Dit deed hij gisteren teniet met zijn uitspraken over gerechtigheid aangaande de dood van Osama bin Laden. Dat hij de Nederlandse beschaving zo op de helling durft te zetten. Geen kanttekening over de triestheid van de dood van een mens, geen vraagtekens bij het al dan niet schofferen van het internationaal recht, geen vraag of de VS hem probeerde te arresteren, helemaal niks. Gewoon goedkeuren alsof we hier in Nederland nog wekelijks de doodstraf uitvoeren.
Voor mij heeft hij nu echt afgedaan als waardig premier. Dit slaat echt helemaal nergens meer op.
"De triestheid van de dood van een mens". Hoe wereldvreemd ben je dan...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het is op zijn minst aandoenlijk te noemen.
[..]
Die man loopt iedereen achterna... Ik ken geen grote opportunist.
En dat kan hij ook zijn, laten w eeerlijk zijn. Hij heeft zijn rechtse regering, de VVD blijft populair, de PVV doet nog geen echt gekke dingen, de oppositie is (helaas) ontstellend zwak en de kans is groot dat er , met de SGP, een meerderheid in de 1e kamer komt. Als ik in zo een winsituatie zit loop ik ook met een grijns rond!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:59 schreef Schenkstroop het volgende:
Hij draagt nu diezelfde domme grijns als bak-ellende op zijn smoel sinds hij MP is. En hij verdient een ton per jaar ofzo. "dus zo slecht doet hij het nog niet". Hij is zelf vast dik tevreden met de gang van zaken.
Dus eigenlijk ben je jaloers.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:08 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
En dat kan hij ook zijn, laten w eeerlijk zijn. Hij heeft zijn rechtse regering, de VVD blijft populair, de PVV doet nog geen echt gekke dingen, de oppositie is (helaas) ontstellend zwak en de kans is groot dat er , met de SGP, een meerderheid in de 1e kamer komt. Als ik in zo een winsituatie zit loop ik ook met een grijns rond!
Omdat hij links is?quote:
Op zich is dat best knap.. Als je bedenkt dat Bakellende de slechtste was sinds tijdenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:53 schreef sitting_elfling het volgende:
Rutte doet het slecht, nooit blij geweest met hem. Typische partij MP. Slecht in discussies en z'n regering schuift alle belangrijke zaken voor zich uit. Totaal geen voorruitgang ten opzichte van Balkenende.
Dat doet het 'mquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:59 schreef Schenkstroop het volgende:
Hij draagt nu diezelfde domme grijns als bak-ellende op zijn smoel sinds hij MP is. En hij verdient een ton per jaar ofzo. "dus zo slecht doet hij het nog niet". Hij is zelf vast dik tevreden met de gang van zaken.
Ja man, elders had Rutte misschien maar 44000 bruto verdiendquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:59 schreef Schenkstroop het volgende:
Als z'n laatste functie directeur Human Resources bij een werkmaatschappij van Unilever was?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja man, elders had Rutte misschien maar 44000 bruto verdiend
Ik snap je niet.quote:
Was sarcastisch he? Rutte kan makkelijk het dubbele verdienen en een stuk eenvoudigere baan hebben als nu.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als z'n laatste functie directeur Human Resources bij een werkmaatschappij van Unilever was?
Ik dacht het niet, hij kon nu met gemak boven de ton zitten
Peanuts dus, voor de meest verantwoordelijke functie van het land.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:33 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik snap je niet.
Een MP verdient 134 duizend euro op jaarbasis inclusief vakantiegeld en exclusief eindejaarsuitkering.
Dat bedoelt hij niet. Hij bedoelt vast dat Rutte en Co zulke rare toeren uithalen om maar aan het roer te blijven.. Dat zegt ook wel wat toch?quote:
Een ton per jaar zullen de meesten wel geen big deal noemen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Peanuts dus, voor de meest verantwoordelijke functie van het land.
Beatrix krijgt jaarlijks 4,2 miljoen. Big deal.
MP zijn doen de meeste hier ook graag als bijbaan er even bij.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:36 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Een ton per jaar zullen de meesten wel geen big deal noemen.
Nou nou, wanneer waren de verkiezingen. En wanneer begon hij echt met regeren? Onder dat getouwtrek heen gebeurde er vast niet veel.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
MP zijn doen de meeste hier ook graag als bijbaan er even bij.
Je denkt dat hij daar minder ontving?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:38 schreef eriksd het volgende:
Een ton is ook wat eufemistisch hoor, GSbrdr, voor zijn functie bij Unilever.
Ik schat hem eerder op 140-150k daar.quote:Je denkt dat hij daar minder ontving?
Ook gecorrigeerd als hij vanaf 2002 uit de politiek was gebleven en inmiddels 10 jaar die functie had bekleed? Ik schat z'n basisschaal op 60 - 80k.
Oh, ik dacht dat je met "eufemistisch" optimistisch bedoelde.quote:
Horen onderhandelingen niet bij zijn taakomschrijving?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:39 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nou nou, wanneer waren de verkiezingen. En wanneer begon hij echt met regeren? Onder dat getouwtrek heen gebeurde er vast niet veel.
Ik ben geen narcistische vuile leugenaar. helaas.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:40 schreef eriksd het volgende:
Waarom ga jij het dan niet doen Schenkstroop, als het allemaal zo makkelijk is.
De slechtste was sinds tijden? Ik ben het zeker met je eens dat hij het beter had kunnen doen maar Rutte doet het echt niet beter ofzo. Ik vind het beide zwakke broeders in het politieke vak maar Balkenende net even wat netter in vergelijking met Rutte, bijv. dat hij die gozer uitnodigde op het torentje. Dat is gewoon belachelijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:17 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Op zich is dat best knap.. Als je bedenkt dat Bakellende de slechtste was sinds tijden
Kun je dat eens onderbouwen? Ik zie je dit steeds roepen maar het klinkt me te algemeen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:14 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
De slechtste was sinds tijden? Ik ben het zeker met je eens dat hij het beter had kunnen doen maar Rutte doet het echt niet beter ofzo.
Eerder omdat hij veel meer een staatsman is. Hem zie ik eerder als een bestuurder en minder snel als partijman. Bij Rutte is dat precies andersom.quote:
Het is natuurlijk wel een zeer tekenend voorbeeld van hoe hij de functie van premier graag wil bekleden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:32 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kun je dat eens onderbouwen? Ik zie je dit steeds roepen maar het klinkt me te algemeen.
En dan niet dat torentje-verhaal erbij slepen. Die heb je wel uitgemolken onderhand.
Tja. Oppervlakkigheid is de norm vandaag de dag.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:20 schreef Mike het volgende:
Ik heb geen klachten over deze premier. Tot nu toe maakt-ie een prima indruk op me.
Je begon dit topic dus eigenlijk om alleen bevestiging van jouw ideeën te horen en elke andere mening is oppervlakkig?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja. Oppervlakkigheid is de norm vandaag de dag.
Het is voor hem maar te hopen dat die vuren maar uitblijven.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:40 schreef Mike het volgende:
[..]
Je begon dit topic dus eigenlijk om alleen bevestiging van jouw ideeën te horen en elke andere mening is oppervlakkig?
Rutte heeft nog niet voor veel hete vuren gestaan, dus een grondige beoordeling is lastig, maar tot nu toe heb ik geen klachten.
Dit dus. Elke afwijkende mening over Rutte is oppervlakkig, dom of getroll. Bevestigt mij alleen maar in de overtuiging dat Rutte goed bezig isquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:40 schreef Mike het volgende:
[..]
Je begon dit topic dus eigenlijk om alleen bevestiging van jouw ideeën te horen en elke andere mening is oppervlakkig?
Rutte heeft nog niet voor veel hete vuren gestaan, dus een grondige beoordeling is lastig, maar tot nu toe heb ik geen klachten.
Echtgaaf?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dit dus. Elke afwijkende mening over Rutte is oppervlakkig, dom of getroll. Bevestigt mij alleen maar in de overtuiging dat hij goed bezig is
Uiteraard niet.quote:
Nee onzin. Ik vind de man weinig diepgang hebben. Maar Nederlanders hebben ook weinig diepgang of het moet om sex gaan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dit dus. Elke afwijkende mening over Rutte is oppervlakkig, dom of getroll. Bevestigt mij alleen maar in de overtuiging dat hij goed bezig is
Daar is toch een meerderheid voor nu? Zelfs de CU is om. Handreikingen genoeg dus.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:59 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Rutte had toch een grote mond over het doen van handreikingen?
Waar blijft de eerste? De LSB zou een mooie start zijn.
Autistisch is op zich niet slecht maar inderdaad, als premier moet je de parlementariër wel de indruk geven dat je luistert.quote:Ik vond hem nogal autistisch. Was ook wel zijn kracht want alles wat tegen hem gezegd werd ging langs hem.
Het kwam er alleen niet zo geweldig uit.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:57 schreef EchtGaaf het volgende:
Gelukkig was onze vorige premier een echt academicus.
Hij liet zijn eigen niet gek maken. Dat hij vooral zichzelf was maakt hem niet vanzelfsprekend tot autist.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:58 schreef eriksd het volgende:
Ik vond hem nogal autistisch. Was ook wel zijn kracht want alles wat tegen hem gezegd werd ging langs hem.
Nou, hij heeft (onterecht) zoveel ladingen stront over zich heengekregen dat het een beetje onmenselijke vormen aan begon te nemen, zowel de bagger als de reacties van Balk.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hij liet zijn eigen niet gek maken. Dat hij vooral zichzelf was maakt hem niet vanzelfsprekend tot autist.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |