SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDEN| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
HALLO GB!quote:Op donderdag 28 april 2011 08:21 schreef GameBabe het volgende:
Goedemorgen, bijna weekend alweer
Te hard pratende mensen
Alles slaapt, veel te laat uit ziekenhuis en naar bed.quote:
nee leek me ook sterk, maargoed heb wel vaker bizarre maatregelen doorgevoerd zien worden op korte termijnquote:Op donderdag 28 april 2011 08:25 schreef SpankmasterC het volgende:
Misan, geheel alcoholverbod zou bijna niet kunnen, hadden ze dan wel wat verder van tevoren aan moeten kondigen. Er wordt iig wel extra streng gecontroleerd op verkoop van alcohol en in winkels mag je nog maar één consumptie per persoon kopen.
De politie mag wel de verkoop in de supermarkten stopzetten bij overlast.quote:Op donderdag 28 april 2011 08:30 schreef Misan het volgende:
[..]
nee leek me ook sterk, maargoed heb wel vaker bizarre maatregelen doorgevoerd zien worden op korte termijn
Uit ziekenhuis?quote:Op donderdag 28 april 2011 08:29 schreef Solique het volgende:
[..]
Alles slaapt, veel te laat uit ziekenhuis en naar bed.
vind ik ookquote:Op donderdag 28 april 2011 08:38 schreef GameBabe het volgende:
[quote][ afbeelding ] [b]Op donderdag 28 april 2011 08:22 schreef Kuukske het vol
Ja, oma onderuit gegaan. Was pas om half 1 vannacht uit het ziekenhuis.quote:
O jeemig. Het arme menske.quote:Op donderdag 28 april 2011 08:39 schreef Solique het volgende:
Ja, oma onderuit gegaan. Was pas om half 1 vannacht uit het ziekenhuis.
HUH WAT, doe maar even in het engels met een duits accentquote:
Dat schreef ik dus en toen begaf mijn internet/FOK het denk ikquote:
Hi Gameschatzen? Ik ben niet zo goed in Duitsquote:Op donderdag 28 april 2011 08:41 schreef GameBabe het volgende:
Dat schreef ik dus en toen begaf mijn internet/FOK het denk ik
Ligt in Leiderdorp, vandaag als het goed is geopereerd. (heup gebroken, en wat kneuzingen)quote:
Hè gets. Nou, sterkte Sol.quote:Op donderdag 28 april 2011 08:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Ligt in Leiderdorp, vandaag als het goed is geopereerd. (heup gebroken, en wat kneuzingen)
Hopelijk over een week uit ziekenhuis.
Dan afwachten waar ze moet revalideren.
Hmm rot, dat geeft zo'n oud vrouwtje een enorme klap... en dan is in het ziekenhuis liggen op die leeftijd ook een enorm risico natuurlijk.quote:Op donderdag 28 april 2011 08:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Ligt in Leiderdorp, vandaag als het goed is geopereerd. (heup gebroken, en wat kneuzingen)
Hopelijk over een week uit ziekenhuis.
Dan afwachten waar ze moet revalideren.
quote:Op donderdag 28 april 2011 08:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hè gets. Nou, sterkte Sol..
En Oma-Sol natuurlijk.
Bedankt beidenquote:Op donderdag 28 april 2011 08:49 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Hmm rot, dat geeft zo'n oud vrouwtje een enorme klap... en dan is in het ziekenhuis liggen op die leeftijd ook een enorm risico natuurlijk.
Veel sterkte de komende tijd!
Sharquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
quote:
Ik ben echt al te lang bezig om die game verder te spelen. Ik kan me er gewoon niet toe zettenquote:Op donderdag 28 april 2011 10:11 schreef SuperFruitig het volgende:
IK WIL OOK PORTAL 2
Ben nu bezig (kan geen lollerCOD spelen want PSN HAX)RZ) met de Cieth missions in FFXIII. Ik moet zeggen dat ik het echt vermakelijk vindt![]()
Topgame was het toch wel.
Wat zijn die Cieth missies ook alweer?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:11 schreef SuperFruitig het volgende:
IK WIL OOK PORTAL 2
Ben nu bezig (kan geen lollerCOD spelen want PSN HAX)RZ) met de Cieth missions in FFXIII. Ik moet zeggen dat ik het echt vermakelijk vindt![]()
Topgame was het toch wel.
Die stenen die door de hele game verspreid liggen. Daar zitten echt uberbazen aan gekoppeld die je dan moet slopen. Best coolquote:Op donderdag 28 april 2011 10:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat zijn die Cieth missies ook alweer?
En ik moet nog altijd de eindbaas of diegene daarvoor verslaan
Oja die waren lastig idd!quote:Op donderdag 28 april 2011 10:19 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Die stenen die door de hele game verspreid liggen. Daar zitten echt uberbazen aan gekoppeld die je dan moet slopen. Best cool
Enslaved is heel tof ja!quote:Op donderdag 28 april 2011 10:34 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik ben laatst trouwens ook begonnen aan Enslaved, toch bestwel een leuke game! Alleen ben ik nog geen enorme fan van de camera, die draait me iets te snel waardoor alles er altijd uitziet met motion blur...
Ik vond Enslaved echt een middelmatige game. Slechte combat, belachelijke platformactie, kutcamera en het verhaal viel me ook tegen..quote:Op donderdag 28 april 2011 10:34 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik ben laatst trouwens ook begonnen aan Enslaved, toch bestwel een leuke game! Alleen ben ik nog geen enorme fan van de camera, die draait me iets te snel waardoor alles er altijd uitziet met motion blur...
Ik heb er pas anderhalf uur inzitten, dus ik ben nog niet te negatief, ben wel benieuwd wat het gaat brengen!quote:Op donderdag 28 april 2011 10:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vond Enslaved echt een middelmatige game. Slechte combat, belachelijke platformactie, kutcamera en het verhaal viel me ook tegen..
Gelukkig maakt Trip alles goed
Moet er nog eens verder mee, zat laatste keer vast.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vond Enslaved echt een middelmatige game. Slechte combat, belachelijke platformactie, kutcamera en het verhaal viel me ook tegen..
Gelukkig maakt Trip alles goed
Welke is dat dan? AFAIK is er na Crême Fraiche geen nieuwe geweest!quote:
Gisteren is seizoen 15 gestart. Human CentiPadquote:Op donderdag 28 april 2011 11:02 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Welke is dat dan? AFAIK is er na Crême Fraiche geen nieuwe geweest!
Awesome, vanavond even kijkenquote:Op donderdag 28 april 2011 11:05 schreef Nebo het volgende:
[..]
Gisteren is seizoen 15 gestart. Human CentiPad
Slecht is het nergens hoor maar het springt ook nergens uit. Misschien heb ik hem te snel na GoW ]|[ gespeeld..quote:Op donderdag 28 april 2011 10:54 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik heb er pas anderhalf uur inzitten, dus ik ben nog niet te negatief, ben wel benieuwd wat het gaat brengen!
Heavenly Sword kan je dan ook zorgen voor betere closeups van de billen en borsten!quote:Op donderdag 28 april 2011 11:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Awesome, vanavond even kijken
[..]
Slecht is het nergens hoor maar het springt ook nergens uit. Misschien heb ik hem te snel na GoW ]|[ gespeeld..
Ik heb wel meer lol gehad met Heavenly Sword dan met Enslaved..
Als het goed is moet je via de vrouwtjes met die ronde spikey teleport-pads voor zich (die grote vliegende standbeelden zijn dat) terug kunnen naar vorige stukken / de plains.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:35 schreef AQuila360 het volgende:
Oja fruit
Bij FF13 ben je op het einde op een soort van lichtgevende paden en zo loop je naar een eindbaas toe maar is het mogelijk om weer terug te gaan naar die vlaktes om te levellen?
Ik kan die gast nu niet aan en weet niet hoe ik terug kan.
Done!quote:
Wat voor epic cadeautjes heb je eigenlijk allemaal mogen ontvangen voor je verjaardag Fruitje?quote:
bezittelijk voornaamwoord != persoonlijk voornaamwoordquote:Op donderdag 28 april 2011 11:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat voor epic cadeautjes heb je eigenlijk allemaal mogen ontvangen voor je verjaardag Fruitje?
Lotje had me nog gevraagd of ik uit een taart wilde springen maar toen realiseerde ze zich dat dat meer voor haar zou zijn dan voor jouw
Spank gewoon rustig Enslaved spelen want het is tof! Mooie sfeerquote:Op donderdag 28 april 2011 11:14 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Heavenly Sword kan je dan ook zorgen voor betere closeups van de billen en borsten!
Ik heb niets over boobies gezegdquote:
Yep, denk het... zelfs de oblivion goty begint zeldzaam te worden!quote:Op donderdag 28 april 2011 12:08 schreef AQuila360 het volgende:
Waarom kan ik godvef nergens die uitbreiding van oblivion vinden zijn die dingen zeldzaam ofzo
Mooiquote:Op donderdag 28 april 2011 12:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jaaaa hij was optijd
Net lekkere broodjes gehaald bij de supermarkt
Ik wil mee!! Kom je mij halen?quote:Op donderdag 28 april 2011 13:11 schreef Poit het volgende:
Eten
En een rondje met de helicopter vliegen
De grote vraag is, waarom kijk je bij de concurrent als je een topsubsite hebt als games.fok.nlquote:Op donderdag 28 april 2011 12:56 schreef SpankmasterC het volgende:
Sinds wanneer zijn gamer.nl en insidegamer.nl dezelfde site? Nieuwsberichten zijn echt precies hetzelfde, allemaal rechtstreeks uit een feed gejat ofzo? Of heb ik iets gemist en zijn ze nu van dezelfde eigenaar oid?
Amsterdam zekerquote:
Die update niet vaak genoeg en ik verveel me op m'n werkquote:Op donderdag 28 april 2011 13:32 schreef Kn0x het volgende:
[..]
De grote vraag is, waarom kijk je bij de concurrent als je een topsubsite hebt als games.fok.nl
Ik heb gehoord dat cutscene.nl een veul betere site is dan games.fok.nlquote:Op donderdag 28 april 2011 13:32 schreef Kn0x het volgende:
[..]
De grote vraag is, waarom kijk je bij de concurrent als je een topsubsite hebt als games.fok.nl
quote:
lachspiegel gekocht?quote:
Dat is geen optie voor mij spank!quote:Op donderdag 28 april 2011 12:15 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yep, denk het... zelfs de oblivion goty begint zeldzaam te worden!
Ik heb hem toen gewoon van Xbox Live afgeplukt, zeker wel m'n geld uit gehaald~!
Tuurlijk wel! Je hebt Oblivion immers nog!quote:Op donderdag 28 april 2011 18:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat is geen optie voor mij spank!
KEIN OPTIEquote:Op donderdag 28 april 2011 18:48 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Je hebt Oblivion immers nog!
Mortal Kombat en hij kan als derde player aangesloten wordenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:04 schreef koei het volgende:
Waarom koop je nog een arcadestick als je al een arcadekast hebt Poit? Dat is toch zonde van al je werk
Coolquote:
Indeedquote:Op donderdag 28 april 2011 22:48 schreef Morthill het volgende:
[ afbeelding ]
deze grappen gaan echt nergens meer over
Nog steeds last van?quote:Op vrijdag 29 april 2011 07:45 schreef Morthill het volgende:
Wat een schijtnachtwerd om 4.15 wakker door duizeligheidsaanval en daarnab ijna niet meer kunnen slapen door die duizeligheid. Gruwelijk vervelend als je continu het gevoel hebt dat je ondersteboven ligt of zo en dat zonder enige vorm van alcohol.
Inmiddels minder, toen ik eindelijk in slaap viel liep het wat terug, de ergste duizeligheid was toen wel voorbij. Maar ik voel nog wel dat mijn coördinatie nog suboptimaal is, vooral als ik lig. Lopen gaat wel en zitten is ook wel redelijk te doen, maar dat was vannacht ook al zo.quote:
quote:
Dat heeft mijn vriendin in januari gehad en dat duurde ongeveer 3 weken voordat het over was. Bij haar waren het bij-effecten van ernstige griep.quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:03 schreef Morthill het volgende:
[..]
Inmiddels minder, toen ik eindelijk in slaap viel liep het wat terug, de ergste duizeligheid was toen wel voorbij. Maar ik voel nog wel dat mijn coördinatie nog suboptimaal is, vooral als ik lig. Lopen gaat wel en zitten is ook wel redelijk te doen, maar dat was vannacht ook al zo.
Hopelijk was het iets dat een enkel keertje voorkomt, want anders gaan we de huisarts even bellen. Extreem duizelig heeft dieperliggende oorzaken.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 07:45 schreef Morthill het volgende:
Wat een schijtnachtwerd om 4.15 wakker door duizeligheidsaanval en daarnab ijna niet meer kunnen slapen door die duizeligheid. Gruwelijk vervelend als je continu het gevoel hebt dat je ondersteboven ligt of zo en dat zonder enige vorm van alcohol.
Hmm, maar ik ben recent helemaal niet ziek geweest.quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:20 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat heeft mijn vriendin in januari gehad en dat duurde ongeveer 3 weken voordat het over was. Bij haar waren het bij-effecten van ernstige griep.
Ah, de AQtrollquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:03 schreef Morthill het volgende:
[..]
Inmiddels minder, toen ik eindelijk in slaap viel liep het wat terug, de ergste duizeligheid was toen wel voorbij. Maar ik voel nog wel dat mijn coördinatie nog suboptimaal is, vooral als ik lig. Lopen gaat wel en zitten is ook wel redelijk te doen, maar dat was vannacht ook al zo.
Hopelijk was het iets dat een enkel keertje voorkomt, want anders gaan we de huisarts even bellen. Extreem duizelig heeft dieperliggende oorzaken.
Ja dank je. Ik hoop dat het bij 1 wazige nacht blijft. Kan me niet voorstellen dat dit soort dingen echt vanuit het niets toeslaan.quote:
Ben heul geen troll maar het klonk wel grappig :pquote:
Hmm klinkt niet heel goed, sterkte! Ik zou iig een multivitamientje nemen met ijzer erin, dan ondersteun je je lichaam misschien een beetje!quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:45 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja dank je. Ik hoop dat het bij 1 wazige nacht blijft. Kan me niet voorstellen dat dit soort dingen echt vanuit het niets toeslaan.
Hoop het ook! Soms kan het inderdaad eenmalig zijn, misschien ff vitamientjes tekort of te weinig gegeten? Vanavond weer lekker tukken!quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:45 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja dank je. Ik hoop dat het bij 1 wazige nacht blijft. Kan me niet voorstellen dat dit soort dingen echt vanuit het niets toeslaan.
Ik dacht nog aan domweg stress of zo. Gewoon, de studiedruk die momenteel op me ligt. Want ik had uitgebreid gegeten en ook gewoon een gezonde combi van groente, rijst en vlees. Ik drink ook genoeg. Maar goed, het probleem met duizeligheid is dat het 1001 oorzaken kan hebben, dus waar het aan ligt, ik weet het niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hoop het ook! Soms kan het inderdaad eenmalig zijn, misschien ff vitamientjes tekort of te weinig gegeten? Vanavond weer lekker tukken!
99% is regiovrij, tenzij anders vermeld.quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:54 schreef AQuila360 het volgende:
Ik keek net ff op zavvi maar de 360games wie daar staan kun je gewoon allemaal spelen of zit er soms zon regiolock op? Of is zavvi sowieso al onze regio?
Beterschap Morthquote:Op vrijdag 29 april 2011 08:55 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik dacht nog aan domweg stress of zo. Gewoon, de studiedruk die momenteel op me ligt. Want ik had uitgebreid gegeten en ook gewoon een gezonde combi van groente, rijst en vlees. Ik drink ook genoeg. Maar goed, het probleem met duizeligheid is dat het 1001 oorzaken kan hebben, dus waar het aan ligt, ik weet het niet.
Enfin, we merken het wel. Als het bijtrekt en ik het nooit meer merk, prima. Als het vaker terugkomt moeten we maar naar de huisarts. Helaas niet meer aan te doen.
Oke bedankt Sol.quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:57 schreef Solique het volgende:
[..]
99% is regiovrij, tenzij anders vermeld.
[..]
Beterschap Morth
quote:
Ja precies, stress kan ook heel goed, maar gewoon vanavond even aankijken of het weer weg is of dat het terugkomtquote:Op vrijdag 29 april 2011 08:55 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik dacht nog aan domweg stress of zo. Gewoon, de studiedruk die momenteel op me ligt. Want ik had uitgebreid gegeten en ook gewoon een gezonde combi van groente, rijst en vlees. Ik drink ook genoeg. Maar goed, het probleem met duizeligheid is dat het 1001 oorzaken kan hebben, dus waar het aan ligt, ik weet het niet.
Enfin, we merken het wel. Als het bijtrekt en ik het nooit meer merk, prima. Als het vaker terugkomt moeten we maar naar de huisarts. Helaas niet meer aan te doen.
Vanavond: Kermisquote:
Ehh... Niets. Tot nu toe.quote:
Ontstekingkje in je evenwichtsorgaan? Kan allemaal wel meevallen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:03 schreef Morthill het volgende:
[..]
Welke film ga je?quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:44 schreef Solique het volgende:
[..]
Vanavond: Kermis
Morgen overdag: bios![]()
Morgen avond: bier (ergens)
uhm, het is een lijstjequote:Op vrijdag 29 april 2011 09:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Welke film ga je?
Ik zit vanavond in de kroeg en morgen in de kroeg .. en zondag uitslapen en daarna naar housewarming party ... dat wordt slaap tekort
Scream 4 was wel humor, leuker dan verwachtquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:53 schreef Solique het volgende:
[..]
uhm, het is een lijstje
Thor, Rio, Scream 4, Limitless, World Invasion
En krijg net te horen dat er niemand mee wilt naar kermis, dan maar alleen.
Zijn toch in de bios (Arena), dus dan kan er nog wel een extra film bij.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Scream 4 was wel humor, leuker dan verwachtThor lijkt mij ook nog wel tof! World Invasion had ik uitgezet
quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:58 schreef Nebo het volgende:
Net een werkgroepje gehad, zo weer naar huis, dan werken en vanavond direct door naar Zeeland om daar om 23.30 aan te komen. Uit in Uden en morgen Den Bosch of Eindhoven opzoeken. Gewoon even kieken, geen gekke dingen
Zondag net als Poitje, maar dan met broek aan gok ik.
Jonguh, als ik op mezelf woon voer ik een specifieke nudisten policy in. Schoenen uit bij binnenkomst? Nee, die mogen aanblijven. Oké top *loopt door*. Ho ho! De rest moet wel uit.quote:
ik hoop dat het ook per persoon verschilt of de kleding uit moetquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:25 schreef Nebo het volgende:
[..]
Jonguh, als ik op mezelf woon voer ik een specifieke nudisten policy in. Schoenen uit bij binnenkomst? Nee, die mogen aanblijven. Oké top *loopt door*. Ho ho! De rest moet wel uit.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:25 schreef Nebo het volgende:
[..]
Jonguh, als ik op mezelf woon voer ik een specifieke nudisten policy in. Schoenen uit bij binnenkomst? Nee, die mogen aanblijven. Oké top *loopt door*. Ho ho! De rest moet wel uit.
Nee joh, dat kan toch nooit gebeuren..quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:40 schreef Rossdale het volgende:
Hrmz... volgens mij is xbox.nl down...The shit is hitting the fan voor de kruisdozers?
Hier doettieut gewoon trouwens..quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:40 schreef Rossdale het volgende:
Hrmz... volgens mij is xbox.nl down...The shit is hitting the fan voor de kruisdozers?
Inderdaad!quote:
Vandaar dat ik er het woordje 'specifiek' ertussen heb staanquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:31 schreef Tain het volgende:
[..]
ik hoop dat het ook per persoon verschilt of de kleding uit moet
I guess the victim...quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:47 schreef Poit het volgende:
Man doodgemept met eigen kunstbeen
MORTAL KOMBAAAT!!
I guess the perpetrator...quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:02 schreef Nebo het volgende:
[..]
I guess the victim...
Was standing with one foot in the grave.
YEEEEAAAAH
I guess the perpetrator...quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:02 schreef Nebo het volgende:
[..]
I guess the victim...
YEEEEAAAAH
I guess the victim...quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:02 schreef Nebo het volgende:
[..]
I guess the victim...
YEEEEAAAAH
Het woordje "specifieke" lijkt nu meer over het soort kledingstuk te gaan dan het geslacht van de persoon in kwestiequote:Op vrijdag 29 april 2011 11:55 schreef Nebo het volgende:
[..]
Vandaar dat ik er het woordje 'specifiek' ertussen heb staan
I guess the perpetratorquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:06 schreef Kn0x het volgende:
[..]
I guess the victim...
couldn't get back on his feet.
[ afbeelding ]
I guess the perpetratorquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:06 schreef Kn0x het volgende:
[..]
I guess the victim...
[ afbeelding ]
I guess the victim's anger...quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:06 schreef Kn0x het volgende:
[..]
I guess the victim...
[ afbeelding ]
I guess the victim....quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:19 schreef Nebo het volgende:
[..]
I guess the victim's anger...
cost him an arm ánd a leg
[ afbeelding ]
Is er niet meer van gekomenquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:30 schreef Kuukske het volgende:
Hé Fruit, wanneer ging je nou naar Manie Manie?
Niet? Wat zonde man.. het is echt supertof in elkaar gezet. Tranen met tuiten gelachen.quote:
Ik heb daar een paar jaar geleden ook een tijdje last van gehad. Mn evenwichtsorgaan was flink in de war af en toe waardoor ik helemaal uit balans was en kotsmisselijk werd als ik ook maar een klein beetje bewoog. Zeker in bed erg vervelend omdat je dan doodstil moet gaan liggen. Het kwam af en toe op, bleef dan een dag of drie (niet continu gelukkig, maar een paar keer per dag, met name 's ochtends en 's avonds). Niet zo fijn als je net in de rij staat bij de supermarkt... Heb er ooit bij de huisarts eens naar gevraagd en die zei dat het overal door kan komen en je er sowieso vrij weinig aan kunt doen, dus gewoon even uitzitten. Heb er nu alleen 's ochtends nog af en toe last van, maar dat is vrij normaal als je redelijk abrupt op staat en is binnen een minuutje weg.quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:55 schreef Morthill het volgende:
[..]
heeft dat ook niet te maken met je suikerspiegel?quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:46 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb daar een paar jaar geleden ook een tijdje last van gehad. Mn evenwichtsorgaan was flink in de war af en toe waardoor ik helemaal uit balans was en kotsmisselijk werd als ik ook maar een klein beetje bewoog. Zeker in bed erg vervelend omdat je dan doodstil moet gaan liggen. Het kwam af en toe op, bleef dan een dag of drie (niet continu gelukkig, maar een paar keer per dag, met name 's ochtends en 's avonds). Niet zo fijn als je net in de rij staat bij de supermarkt... Heb er ooit bij de huisarts eens naar gevraagd en die zei dat het overal door kan komen en je er sowieso vrij weinig aan kunt doen, dus gewoon even uitzitten. Heb er nu alleen 's ochtends nog af en toe last van, maar dat is vrij normaal als je redelijk abrupt op staat en is binnen een minuutje weg.
Geen idee. Als dat het geval is dan lijkt het me dat je er veel vaker last van moet hebben, vrijwel elke dag. Ik wijt het eigenlijk gewoon aan stress.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:51 schreef Misan het volgende:
[..]
heeft dat ook niet te maken met je suikerspiegel?
Ook. Dat is de reden dat ik vorig jaar flauwviel in de collegezaal. Duizelig voelen bij te snel opstaan is niet meer dan logisch, kan iedereen overkomen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:51 schreef Misan het volgende:
[..]
heeft dat ook niet te maken met je suikerspiegel?
OLAAAHquote:
Hé gij daar!quote:
Broeder!! Long time no seequote:
Fallen, lang niet gezienquote:
quote:
quote:
quote:
Hallo!quote:
Ligt het in Brabant?quote:
Gelderland, aan Apeldoorn vast.quote:
Mafketelsquote:
Bijna tijd om te gaan werken...quote:
Mja het is lekker opgeklaard!quote:
Het vreemde is dus dat ik het juist niet heb als ik beweegquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:46 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb daar een paar jaar geleden ook een tijdje last van gehad. Mn evenwichtsorgaan was flink in de war af en toe waardoor ik helemaal uit balans was en kotsmisselijk werd als ik ook maar een klein beetje bewoog. Zeker in bed erg vervelend omdat je dan doodstil moet gaan liggen. Het kwam af en toe op, bleef dan een dag of drie (niet continu gelukkig, maar een paar keer per dag, met name 's ochtends en 's avonds). Niet zo fijn als je net in de rij staat bij de supermarkt... Heb er ooit bij de huisarts eens naar gevraagd en die zei dat het overal door kan komen en je er sowieso vrij weinig aan kunt doen, dus gewoon even uitzitten. Heb er nu alleen 's ochtends nog af en toe last van, maar dat is vrij normaal als je redelijk abrupt op staat en is binnen een minuutje weg.
Ik geloof absoluut niet dat het aan je hart kan liggen. Merkte je verschil met ogen open en ogen dicht toen je lag?quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:24 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het vreemde is dus dat ik het juist niet heb als ik beweegja, daar snap ik ook geen jota van, maar ik kreeg er juist last van bij het stilliggen in bed. Zodra ik opstond en ging lopen of wat bewoog verdween het als sneeuw voor de zon. Gewoon zoals de desorientatie die je wel hebt als je iets te veel gedronken hebt, alleen heb ik sinds dinsdag geen alcohol meer gedronken.
Het enige dat ik zou kunnen bedenken is dat mijn hard ook gaat rusten en daardoor neit genoeg bloed naar mijn hoofd stuurt. Maar dat slaat echt van een kut op dirk, want het kost vrijwel geen kracht om bloed naar mijn hoofd te sturen als ik lig.
Ik geloof ook niet dat het aan mijn hart ligt, zoals je kunt lezenquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik geloof absoluut niet dat het aan je hart kan liggen. Merkte je verschil met ogen open en ogen dicht toen je lag?
Gewoon doorgaan dude dan komt het vanzelf goed!quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:20 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat het aan mijn hart ligt, zoals je kunt lezen
Ogen dicht was veelal erger dan met ogen open, al had ik er ook last van met ogen open.
Bevat spoilers, dus nee. wil zo min mogelijk weten over verhaal van ME3quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan dude dan komt het vanzelf goed!
Heb je het Mass Effect 3 nieuwsdingen gelezen? Best toffe dingen noemen ze op
Mwaa valt mee met de spoilers maargoedquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:22 schreef Morthill het volgende:
[..]
Bevat spoilers, dus nee. wil zo min mogelijk weten over verhaal van ME3
Alsof het ooit iets voorsteldequote:Op vrijdag 29 april 2011 19:53 schreef Gamer_V het volgende:
Eens kijken of Koninginnenach nog wat voorstelt nu het geen Koninginnenach meer is
Euh neequote:Op vrijdag 29 april 2011 12:57 schreef koei het volgende:
[..]
Geen idee. Als dat het geval is dan lijkt het me dat je er veel vaker last van moet hebben, vrijwel elke dag. Ik wijt het eigenlijk gewoon aan stress.
Dat is deze swa.quote:
Hoest jonge?!quote:
Gaat lekker hier, kleine gaat steeds langer door slapen ( niet dat ik er last van heb, moeders gaat er in de nacht eruitquote:
quote:
Haha goed geregeldquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:17 schreef badboynova het volgende:
[..]
Gaat lekker hier, kleine gaat steeds langer door slapen ( niet dat ik er last van heb, moeders gaat er in de nacht eruit).
Waar ga je morgen bieren?quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:43 schreef Nebo het volgende:
Tijd om me kapot te drinken aan koffie om me vanavond zo lang mogelijk kapot te drinken aan bier. Man wat een dag!
We gaan volgens mij naar Den Bosch, maar ik weet het niet zeker. Ach, overal wat te doenquote:
Haha thanksquote:
Sterkte vannacht morthill!quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:43 schreef Morthill het volgende:
ik ga pittenals alles meezit tenminste, morgen weer om 7.00 op om te werken
dat is wel héél wazig. Is dit een psychologietest ofzo? Misschien dat het een onderzoek is naar tegenstellingen.quote:'Ik zie mezelf als kritisch, ruziemakend'. Ja ik ben kritisch, maar ik haat ruzies. Wat moet ik nu?
Dat moeten haast wel Polen zijnquote:Op zaterdag 30 april 2011 08:28 schreef Kuukske het volgende:
Fijn wel, van die bouwvakkers die om 8 uur beginnen..
Welneeee!quote:
Ik heb die shit op XBLAquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:43 schreef Flodder450 het volgende:
Lag ergens nog een CD van DOOM1 bij mij op de kamer
Zit m nu te spelen via DOSbox
Veel toekomstige jail-gangers ook. Man wat een tjappies.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:10 schreef Morthill het volgende:
knetter wat was het druk in de bus vandaag, was gratis dus waar feest.
Trouwens, zelden zoveel jailbait op 1 dag gezienalsof het een georganiseerde actie was of zo
Dat ook ja, alle sjonnies uit Friesland waren uitgeruktquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:35 schreef Nebo het volgende:
[..]
Veel toekomstige jail-gangers ook. Man wat een tjappies.
Blote ballen op de bank jewait!quote:
quote:
Altijd leuk kinderenquote:Op zondag 1 mei 2011 13:12 schreef koei het volgende:
Heb ik vrijdag na lang zoeken in de stad een toffe spongebob-poster gevonden voor mn neefje, hoor ik gisteren dat hij geen spongebob-fan meer ismag ik dat ding weer terug gaan brengen (wat niet zo erg is) en op zoek gaan naar een nieuw kado (wat wel heel veel werk is!)
kinderen
quote:Op zondag 1 mei 2011 20:27 schreef Kuukske het volgende:
Ik kan echt multitaskenzingen en gitaren in rock band. Woei!
Is het ook!quote:
Misan check ff die reactiesquote:Op zondag 1 mei 2011 17:13 schreef AQuila360 het volgende:
Sony mogelijk aansprakelijk voor diefstal persoonsgegevens
ik citeer de domste reactiequote:
quote:Is er hier al iemand die daadwerkelijk iets gemerkt heeft van het feit dat het PSN is gehackt?
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:35 schreef Morthill het volgende:
[..]
ik citeer de domste reactie
[..]nee, niemand heeft last gehad van de PSN-hack.
He?quote:
Ow, ik zit net te ontbijten, dus laat maar.quote:
Ja, geweldig nieuwsquote:
Smerige foto idd :pquote:
Zie niet echt verschilquote:Op maandag 2 mei 2011 08:29 schreef Rossdale het volgende:
De osama foto die ronddwaalt is dan ook nep:
[ afbeelding ]
Dat is toch bij alle FP-reacties zo? De stompzinnigheid is echt adembenemend soms. Het benadert bijna het GeenStijl niveauquote:Op maandag 2 mei 2011 08:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zie niet echt verschil![]()
Je kunt trouwens de FP reacties niet lezen zonder je laptop uit het raam te willen gooien
Ik ben ook wel blij dat je met de mobiele versie meer moeite moet doen om de reacties in beeld te krijgen dus dat doe ik dan ook niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat is toch bij alle FP-reacties zo? De stompzinnigheid is echt adembenemend soms. Het benadert bijna het GeenStijl niveau
Vond deze anders wel leukquote:Op maandag 2 mei 2011 08:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat is toch bij alle FP-reacties zo? De stompzinnigheid is echt adembenemend soms. Het benadert bijna het GeenStijl niveau
quote:Overigens wel typisch van Obama om met de eer te gaan strijken terwijl het Donald Trump is geweest die hoogstpersoonlijk naar Pakistan is gevlogen en Osama Bin Laden in een één op één gevecht heeft gedood.
Bin Laden zat in garnizoensstadquote:Op maandag 2 mei 2011 08:44 schreef SpankmasterC het volgende:
Wel mooi dat de berichten elkaar nu al ontlopen, Pakistaanse bronnen hebben het over 4 helikopters waarvan er 1 is neergehaald, Obama over een kleine covert-ops zonder gewonden aan Amerikaanse zijde!
Maar voor de rest wat Morthill zegt, het is een icoon van het terrorisme die is neergehaald, hoeveel effect het in werkelijkheid zal hebben is nog onduidelijk maar het is wel een mooie slag
Ja ik las het ook net, nouja het is ook wel relatief klein, vergeleken met de inval van Irak...quote:Op maandag 2 mei 2011 08:57 schreef Tain het volgende:
[..]
Bin Laden zat in garnizoensstad
Blijkbaar is een actie met 4 helikopters een kleine covert-ops...
1. Hear hear.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:10 schreef Misan het volgende:
1. Ik ben nu al Osama-moe
2. Hoe was jullie Koninginnedag?
Lichte allergische astma-aanval gehad dus lekker weinig gedaanquote:
Klinkt goedquote:Op maandag 2 mei 2011 09:12 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja ik las het ook net, nouja het is ook wel relatief klein, vergeleken met de inval van Irak...
Misan, Koninginnedag was vet relaxed, lekker in Amsterdam aan de grachten zitten, biertjes drinken, beetje lopen, 80's & 90's podiumpje tegenkomen, tassen op de grond smijten, twee uur dansen, nieuwe gracht zoeken, repeat!
Altijd goed, jammer alleen van het binnen zitten met dat heerlijke weer!quote:Op maandag 2 mei 2011 09:15 schreef Kn0x het volgende:
[..]
1. Hear hear.
2. RustigVoornamelijk thuis geklusd en FIFA gespeeld.
Hooikoorts?quote:Op maandag 2 mei 2011 09:18 schreef Tain het volgende:
[..]
Lichte allergische astma-aanval gehad dus lekker weinig gedaan![]()
Jaquote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 09:23 schreef Tain het volgende:
[..]
JaAltijd leuk als je moeite hebt met ademen...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |