SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
quote:
Ik ben echt al te lang bezig om die game verder te spelen. Ik kan me er gewoon niet toe zettenquote:Op donderdag 28 april 2011 10:11 schreef SuperFruitig het volgende:
IK WIL OOK PORTAL 2
Ben nu bezig (kan geen lollerCOD spelen want PSN HAX)RZ) met de Cieth missions in FFXIII. Ik moet zeggen dat ik het echt vermakelijk vindt![]()
Topgame was het toch wel.
Wat zijn die Cieth missies ook alweer?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:11 schreef SuperFruitig het volgende:
IK WIL OOK PORTAL 2
Ben nu bezig (kan geen lollerCOD spelen want PSN HAX)RZ) met de Cieth missions in FFXIII. Ik moet zeggen dat ik het echt vermakelijk vindt![]()
Topgame was het toch wel.
Die stenen die door de hele game verspreid liggen. Daar zitten echt uberbazen aan gekoppeld die je dan moet slopen. Best coolquote:Op donderdag 28 april 2011 10:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat zijn die Cieth missies ook alweer?
En ik moet nog altijd de eindbaas of diegene daarvoor verslaan
Oja die waren lastig idd!quote:Op donderdag 28 april 2011 10:19 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Die stenen die door de hele game verspreid liggen. Daar zitten echt uberbazen aan gekoppeld die je dan moet slopen. Best cool
Enslaved is heel tof ja!quote:Op donderdag 28 april 2011 10:34 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik ben laatst trouwens ook begonnen aan Enslaved, toch bestwel een leuke game! Alleen ben ik nog geen enorme fan van de camera, die draait me iets te snel waardoor alles er altijd uitziet met motion blur...
Ik vond Enslaved echt een middelmatige game. Slechte combat, belachelijke platformactie, kutcamera en het verhaal viel me ook tegen..quote:Op donderdag 28 april 2011 10:34 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik ben laatst trouwens ook begonnen aan Enslaved, toch bestwel een leuke game! Alleen ben ik nog geen enorme fan van de camera, die draait me iets te snel waardoor alles er altijd uitziet met motion blur...
Ik heb er pas anderhalf uur inzitten, dus ik ben nog niet te negatief, ben wel benieuwd wat het gaat brengen!quote:Op donderdag 28 april 2011 10:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vond Enslaved echt een middelmatige game. Slechte combat, belachelijke platformactie, kutcamera en het verhaal viel me ook tegen..
Gelukkig maakt Trip alles goed
Moet er nog eens verder mee, zat laatste keer vast.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vond Enslaved echt een middelmatige game. Slechte combat, belachelijke platformactie, kutcamera en het verhaal viel me ook tegen..
Gelukkig maakt Trip alles goed
Welke is dat dan? AFAIK is er na Crême Fraiche geen nieuwe geweest!quote:
Gisteren is seizoen 15 gestart. Human CentiPadquote:Op donderdag 28 april 2011 11:02 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Welke is dat dan? AFAIK is er na Crême Fraiche geen nieuwe geweest!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |