SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDEN| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
HALLO GB!quote:Op donderdag 28 april 2011 08:21 schreef GameBabe het volgende:
Goedemorgen, bijna weekend alweer
Te hard pratende mensen
Alles slaapt, veel te laat uit ziekenhuis en naar bed.quote:
nee leek me ook sterk, maargoed heb wel vaker bizarre maatregelen doorgevoerd zien worden op korte termijnquote:Op donderdag 28 april 2011 08:25 schreef SpankmasterC het volgende:
Misan, geheel alcoholverbod zou bijna niet kunnen, hadden ze dan wel wat verder van tevoren aan moeten kondigen. Er wordt iig wel extra streng gecontroleerd op verkoop van alcohol en in winkels mag je nog maar één consumptie per persoon kopen.
De politie mag wel de verkoop in de supermarkten stopzetten bij overlast.quote:Op donderdag 28 april 2011 08:30 schreef Misan het volgende:
[..]
nee leek me ook sterk, maargoed heb wel vaker bizarre maatregelen doorgevoerd zien worden op korte termijn
Uit ziekenhuis?quote:Op donderdag 28 april 2011 08:29 schreef Solique het volgende:
[..]
Alles slaapt, veel te laat uit ziekenhuis en naar bed.
vind ik ookquote:Op donderdag 28 april 2011 08:38 schreef GameBabe het volgende:
[quote][ afbeelding ] [b]Op donderdag 28 april 2011 08:22 schreef Kuukske het vol
Ja, oma onderuit gegaan. Was pas om half 1 vannacht uit het ziekenhuis.quote:
O jeemig. Het arme menske.quote:Op donderdag 28 april 2011 08:39 schreef Solique het volgende:
Ja, oma onderuit gegaan. Was pas om half 1 vannacht uit het ziekenhuis.
HUH WAT, doe maar even in het engels met een duits accentquote:
Dat schreef ik dus en toen begaf mijn internet/FOK het denk ikquote:
Hi Gameschatzen? Ik ben niet zo goed in Duitsquote:Op donderdag 28 april 2011 08:41 schreef GameBabe het volgende:
Dat schreef ik dus en toen begaf mijn internet/FOK het denk ik
Ligt in Leiderdorp, vandaag als het goed is geopereerd. (heup gebroken, en wat kneuzingen)quote:
Hè gets. Nou, sterkte Sol.quote:Op donderdag 28 april 2011 08:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Ligt in Leiderdorp, vandaag als het goed is geopereerd. (heup gebroken, en wat kneuzingen)
Hopelijk over een week uit ziekenhuis.
Dan afwachten waar ze moet revalideren.
Hmm rot, dat geeft zo'n oud vrouwtje een enorme klap... en dan is in het ziekenhuis liggen op die leeftijd ook een enorm risico natuurlijk.quote:Op donderdag 28 april 2011 08:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Ligt in Leiderdorp, vandaag als het goed is geopereerd. (heup gebroken, en wat kneuzingen)
Hopelijk over een week uit ziekenhuis.
Dan afwachten waar ze moet revalideren.
quote:Op donderdag 28 april 2011 08:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hè gets. Nou, sterkte Sol..
En Oma-Sol natuurlijk.
Bedankt beidenquote:Op donderdag 28 april 2011 08:49 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Hmm rot, dat geeft zo'n oud vrouwtje een enorme klap... en dan is in het ziekenhuis liggen op die leeftijd ook een enorm risico natuurlijk.
Veel sterkte de komende tijd!
Sharquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
quote:
Ik ben echt al te lang bezig om die game verder te spelen. Ik kan me er gewoon niet toe zettenquote:Op donderdag 28 april 2011 10:11 schreef SuperFruitig het volgende:
IK WIL OOK PORTAL 2
Ben nu bezig (kan geen lollerCOD spelen want PSN HAX)RZ) met de Cieth missions in FFXIII. Ik moet zeggen dat ik het echt vermakelijk vindt![]()
Topgame was het toch wel.
Wat zijn die Cieth missies ook alweer?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:11 schreef SuperFruitig het volgende:
IK WIL OOK PORTAL 2
Ben nu bezig (kan geen lollerCOD spelen want PSN HAX)RZ) met de Cieth missions in FFXIII. Ik moet zeggen dat ik het echt vermakelijk vindt![]()
Topgame was het toch wel.
Die stenen die door de hele game verspreid liggen. Daar zitten echt uberbazen aan gekoppeld die je dan moet slopen. Best coolquote:Op donderdag 28 april 2011 10:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat zijn die Cieth missies ook alweer?
En ik moet nog altijd de eindbaas of diegene daarvoor verslaan
Oja die waren lastig idd!quote:Op donderdag 28 april 2011 10:19 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Die stenen die door de hele game verspreid liggen. Daar zitten echt uberbazen aan gekoppeld die je dan moet slopen. Best cool
Enslaved is heel tof ja!quote:Op donderdag 28 april 2011 10:34 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik ben laatst trouwens ook begonnen aan Enslaved, toch bestwel een leuke game! Alleen ben ik nog geen enorme fan van de camera, die draait me iets te snel waardoor alles er altijd uitziet met motion blur...
Ik vond Enslaved echt een middelmatige game. Slechte combat, belachelijke platformactie, kutcamera en het verhaal viel me ook tegen..quote:Op donderdag 28 april 2011 10:34 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik ben laatst trouwens ook begonnen aan Enslaved, toch bestwel een leuke game! Alleen ben ik nog geen enorme fan van de camera, die draait me iets te snel waardoor alles er altijd uitziet met motion blur...
Ik heb er pas anderhalf uur inzitten, dus ik ben nog niet te negatief, ben wel benieuwd wat het gaat brengen!quote:Op donderdag 28 april 2011 10:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vond Enslaved echt een middelmatige game. Slechte combat, belachelijke platformactie, kutcamera en het verhaal viel me ook tegen..
Gelukkig maakt Trip alles goed
Moet er nog eens verder mee, zat laatste keer vast.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vond Enslaved echt een middelmatige game. Slechte combat, belachelijke platformactie, kutcamera en het verhaal viel me ook tegen..
Gelukkig maakt Trip alles goed
Welke is dat dan? AFAIK is er na Crême Fraiche geen nieuwe geweest!quote:
Gisteren is seizoen 15 gestart. Human CentiPadquote:Op donderdag 28 april 2011 11:02 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Welke is dat dan? AFAIK is er na Crême Fraiche geen nieuwe geweest!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |