Awesome, vanavond even kijkenquote:Op donderdag 28 april 2011 11:05 schreef Nebo het volgende:
[..]
Gisteren is seizoen 15 gestart. Human CentiPad
Slecht is het nergens hoor maar het springt ook nergens uit. Misschien heb ik hem te snel na GoW ]|[ gespeeld..quote:Op donderdag 28 april 2011 10:54 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik heb er pas anderhalf uur inzitten, dus ik ben nog niet te negatief, ben wel benieuwd wat het gaat brengen!
Heavenly Sword kan je dan ook zorgen voor betere closeups van de billen en borsten!quote:Op donderdag 28 april 2011 11:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Awesome, vanavond even kijken
[..]
Slecht is het nergens hoor maar het springt ook nergens uit. Misschien heb ik hem te snel na GoW ]|[ gespeeld..
Ik heb wel meer lol gehad met Heavenly Sword dan met Enslaved..
Als het goed is moet je via de vrouwtjes met die ronde spikey teleport-pads voor zich (die grote vliegende standbeelden zijn dat) terug kunnen naar vorige stukken / de plains.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:35 schreef AQuila360 het volgende:
Oja fruit
Bij FF13 ben je op het einde op een soort van lichtgevende paden en zo loop je naar een eindbaas toe maar is het mogelijk om weer terug te gaan naar die vlaktes om te levellen?
Ik kan die gast nu niet aan en weet niet hoe ik terug kan.
Done!quote:
Wat voor epic cadeautjes heb je eigenlijk allemaal mogen ontvangen voor je verjaardag Fruitje?quote:
bezittelijk voornaamwoord != persoonlijk voornaamwoordquote:Op donderdag 28 april 2011 11:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat voor epic cadeautjes heb je eigenlijk allemaal mogen ontvangen voor je verjaardag Fruitje?
Lotje had me nog gevraagd of ik uit een taart wilde springen maar toen realiseerde ze zich dat dat meer voor haar zou zijn dan voor jouw
Spank gewoon rustig Enslaved spelen want het is tof! Mooie sfeerquote:Op donderdag 28 april 2011 11:14 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Heavenly Sword kan je dan ook zorgen voor betere closeups van de billen en borsten!
Ik heb niets over boobies gezegdquote:
Yep, denk het... zelfs de oblivion goty begint zeldzaam te worden!quote:Op donderdag 28 april 2011 12:08 schreef AQuila360 het volgende:
Waarom kan ik godvef nergens die uitbreiding van oblivion vinden zijn die dingen zeldzaam ofzo
Mooiquote:Op donderdag 28 april 2011 12:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jaaaa hij was optijd
Net lekkere broodjes gehaald bij de supermarkt
Ik wil mee!! Kom je mij halen?quote:Op donderdag 28 april 2011 13:11 schreef Poit het volgende:
Eten
En een rondje met de helicopter vliegen
De grote vraag is, waarom kijk je bij de concurrent als je een topsubsite hebt als games.fok.nlquote:Op donderdag 28 april 2011 12:56 schreef SpankmasterC het volgende:
Sinds wanneer zijn gamer.nl en insidegamer.nl dezelfde site? Nieuwsberichten zijn echt precies hetzelfde, allemaal rechtstreeks uit een feed gejat ofzo? Of heb ik iets gemist en zijn ze nu van dezelfde eigenaar oid?
Amsterdam zekerquote:
Die update niet vaak genoeg en ik verveel me op m'n werkquote:Op donderdag 28 april 2011 13:32 schreef Kn0x het volgende:
[..]
De grote vraag is, waarom kijk je bij de concurrent als je een topsubsite hebt als games.fok.nl
Ik heb gehoord dat cutscene.nl een veul betere site is dan games.fok.nlquote:Op donderdag 28 april 2011 13:32 schreef Kn0x het volgende:
[..]
De grote vraag is, waarom kijk je bij de concurrent als je een topsubsite hebt als games.fok.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |