Wtfquote:Op woensdag 27 april 2011 15:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
22 euroSoms eroverheen als ik naar het buitenland of een servicenummer oid bel
Waarvan 10 euro eindeloos online
Rustig opstartenquote:Op woensdag 27 april 2011 15:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Valt me nog mee. Was ook maar twee dagen
Bestaan die nog?quote:Op woensdag 27 april 2011 15:50 schreef Q. het volgende:
Mijn telefoonrekening is ook opgelopen en dat terwijl ik mn sms-bundel van 10 euro heb opgezegd. SMS nog steeds teveel blijkbaar. Stomme mensen zonder Whatsapp..
Hoe 21e eeuw!quote:Op woensdag 27 april 2011 15:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Daarom heb ik ze ook allemaal. Ebuddy XMS, PingChat en Whatsapp.
Ik gebruik Whats App alleen met m'n moeder, die is de enige verder die het heeftquote:Op woensdag 27 april 2011 15:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
WtfBen jij zo weinig ofso?
Ohja, ik heb dus geen whatsapp oid, dus al mn smsjes moet ik ook heel pauper betalen
Ik ook hoor!quote:Op woensdag 27 april 2011 15:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik gebruik Whats App alleen met m'n moeder, die is de enige verder die het heeft![]()
Ik doe ook niet aan die pauperoplossingen, ik betaal wel. Ik heb mijn films, software etc al gratisquote:Op woensdag 27 april 2011 15:57 schreef MissMSX het volgende:
Ik ken echt niemand met whatsapp of google talk of skype of dat soort dingen
Jawel, je kent mij toch.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:57 schreef MissMSX het volgende:
Gelukkig is de meerderheid van de Tweede Kamer tegen dus dit verhaal krijgt nog wel een staartje.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:58 schreef Samzz het volgende:
Och, KPN wil toch een tarief gaan instellen voor Whatsapp, dus zo lang zal 't niet meer gratis blijven voor mij
In dat geval, mooiquote:Op woensdag 27 april 2011 15:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Gelukkig is de meerderheid van de Tweede Kamer tegen dus dit verhaal krijgt nog wel een staartje.
Toevoeging: Waar ik ook regelmatig met bel of smsquote:
In mijn adresboek staan 39 mensen met WhatsApp.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:57 schreef MissMSX het volgende:
Zelf ophalen. Weekendje Stockholmquote:Op woensdag 27 april 2011 16:00 schreef Samzz het volgende:
Goddomme, vind ik een prachtig hoofdstel, moet ie uit Zweden komen
Ik had jou toch wel wat minder naief ingeschatquote:Op woensdag 27 april 2011 16:00 schreef HeatWave het volgende:
De KPN kan de tering krijgen, eerst iedereen aan de smartphones, dik reclame maken met mobiel internet, en als we het dan ook gaan gebruiken vinden ze ons maar vervelend.
Och, ik kan het best begrijpen dat ze de prijs voor internet omhoog gooien en datalimieten instellen. Al die bandbreedte moet toch betaald worden.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:00 schreef HeatWave het volgende:
De KPN kan de tering krijgen, eerst iedereen aan de smartphones, dik reclame maken met mobiel internet, en als we het dan ook gaan gebruiken vinden ze ons maar vervelend.
Zie het bericht op FPquote:Op woensdag 27 april 2011 16:00 schreef HeatWave het volgende:
Goed idee wel... Al kost het hoofdstel incl. import maar 90 euroquote:
Ja, al die tekst via Whatsapp kost zooo veel bandbreedte.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Och, ik kan het best begrijpen dat ze de prijs voor internet omhoog gooien en datalimieten instellen. Al die bandbreedte moet toch betaald worden.
Ach man, het slaat nergens op, die paar gigabyte is echt niets.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Och, ik kan het best begrijpen dat ze de prijs voor internet omhoog gooien en datalimieten instellen. Al die bandbreedte moet toch betaald worden.
Yup, dat is het hele eieren eten.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:02 schreef Q. het volgende:
Ja, al die tekst via Whatsapp kost zooo veel bandbreedte.![]()
Ze balen er gewoon van dat ze geen 25 cent per 160 karakters meer kunnen vragen, ze zijn hun melkkoe kwijt.
Hoofdstel laten importeren en alsnog een weekendje Stockholmquote:Op woensdag 27 april 2011 16:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed idee wel... Al kost het hoofdstel incl. import maar 90 euro
Ik heb het niet over Whatsapp alleen. Gewoon al dat extra verkeer dat er nu via de telefoons loopt. Internetten, communicators, streaming audio/video.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach man, het slaat nergens op, die paar gigabyte is echt niets.
Dat hebben ze zelf gigantisch lopen promoten... Dan is het wel echt een jankstreek om het nu meer te gaan belasten omdat 'er niet op gerekend is'.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Whatsapp alleen. Gewoon al dat extra verkeer dat er nu via de telefoons loopt. Internetten, communicators, streaming audio/video.
Dan nog, dat is niets vergeleken met het "vaste" verkeer. Ze balen idd gewoon van de gedaalde inkomsten en proberen er iets aan te doen.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Whatsapp alleen. Gewoon al dat extra verkeer dat er nu via de telefoons loopt. Internetten, communicators, streaming audio/video.
Wat moeten ze dan wel doen? Zelf voor de kosten opdraaien? Filantropische instelling worden?quote:Op woensdag 27 april 2011 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat hebben ze zelf gigantisch lopen promoten... Dan is het wel echt een jankstreek om het nu meer te gaan belasten omdat 'er niet op gerekend is'.
Minder reclame maken voor diensten die ze niet willen leveren.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan wel doen? Zelf voor de kosten opdraaien? Filantropische instelling worden?
Beste idee van de dagquote:Op woensdag 27 april 2011 16:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoofdstel laten importeren en alsnog een weekendje Stockholmdoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op woensdag 27 april 2011 16:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beste idee van de dag
Maar ik zit in dubio welke ik nu moet kiezen...Dat eerste is egt bling sma!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Als ze niet meer willen leveren, stoppen met reclame maken. Er is jaren geadverteerd voor die diensten, nu iedereen ze heeft of wil hebben, moet het maar extra kosten.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan wel doen? Zelf voor de kosten opdraaien? Filantropische instelling worden?
Ja, zonder die frontriem. Daar heb ik al een andere voorquote:
Voor de grap even m'n verbruiksstatistieken bekeken en ik gebruik hem hartstikke intensief. Deze maand 210MB downstream en 30MB upstream. OMG, wat veel!!! Het enige dat ik niet mobiel gebruik is YouTube trouwens.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:04 schreef stbabylon het volgende:
En dan maar klagen dat het gebruikt wordt ookquote:Op woensdag 27 april 2011 16:11 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort valse lokkertjes...
Ik moet daar extra voor betalen, geloof ik.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Voor de grap even m'n verbruiksstatistieken bekeken en ik gebruik hem hartstikke intensief. Deze maand 210MB downstream en 30MB upstream. OMG, wat veel!!! Het enige dat ik niet mobiel gebruik is YouTube trouwens.
quote:Op woensdag 27 april 2011 16:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beste idee van de dag
Maar ik zit in dubio welke ik nu moet kiezen...Is dat blingbling?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Je moet even niet op de frontriem letten, er komt sowieso een andere op. Het gaat om 't modelquote:
Ik wil zo'n AirPort Express halen, echt geniaal, al je iTunes shit streamen naar je versterker.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:12 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb mijn eigen streamingserver thuis, gewoon al mijn media op mijn iPhone/iPad on the fly afspelen, dat kost gemiddeld zo'n 2MB per minuut.
Dan heb ik echt geen meningquote:Op woensdag 27 april 2011 16:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet even niet op de frontriem letten, er komt sowieso een andere op. Het gaat om 't model
ik wil wel weer over zoenmevrouw beginnenquote:Op woensdag 27 april 2011 16:14 schreef rival het volgende:
nou bekken houwen over mobiele telefoons en mobiel internet enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Hoe moet ik je dan bellen als ik in Den Haag ben?quote:Op woensdag 27 april 2011 16:16 schreef MissMSX het volgende:
Misschien flikker ik mijn mobiel wel net zoals m'n tv de deur uit
Ik ga voor een sonos denk ik.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik wil zo'n AirPort Express halen, echt geniaal, al je iTunes shit streamen naar je versterker.
Wat moet ik dan om 't hoofd binden? Zonder hoofdstel mag ik geen wedstrijden rijden van de bondquote:Op woensdag 27 april 2011 16:17 schreef Watertornado het volgende:
Ik vind beide dingen lelijk om een knol in te snoeren eigenlijk. Die diamantjes spannen wel echt de kroon maar het model eronder is ook echt een soort muilkorf ofzo?
Vaste lijnquote:Op woensdag 27 april 2011 16:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe moet ik je dan bellen als ik in Den Haag ben?
Toepasselijkquote:Op woensdag 27 april 2011 16:17 schreef Watertornado het volgende:
Ik vind beide dingen lelijk om een knol in te snoeren eigenlijk. Die diamantjes spannen wel echt de kroon maar het model eronder is ook echt een soort muilkorf ofzo?
Internettelefoonquote:
Heb je niet iets country/westernachtigs?quote:Op woensdag 27 april 2011 16:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat moet ik dan om 't hoofd binden? Zonder hoofdstel mag ik geen wedstrijden rijden van de bond
Ik ben even aan het googlen, maar ik zie een gat in de markt. Wat een fantasieloze dingenquote:Op woensdag 27 april 2011 16:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je niet iets country/westernachtigs?
Ik rijd Engels, niet Amerikaans.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je niet iets country/westernachtigs?
En belachelijk dat sommige providers het zien als een servicenummer. Dus mensen die ons bellen moeten dat wel eerst even uitzoeken, anders zijn ze straatarm aan het einde van de maandquote:Op woensdag 27 april 2011 16:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, dat is inderdaad een beetje valsspelen.
quote:Op woensdag 27 april 2011 16:22 schreef CherryLips het volgende:
Wehe, wil ik m'n zus een sms'je sturen dat Das Boot op Q Music is, krijg ik een sms met hetzelfde berichtje van haar
Sorry, nummer is jeugdsentiment.
25???quote:Op woensdag 27 april 2011 16:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, al die tekst via Whatsapp kost zooo veel bandbreedte.![]()
Ze balen er gewoon van dat ze geen 25 cent per 160 karakters meer kunnen vragen, ze zijn hun melkkoe kwijt.
quote:Op woensdag 27 april 2011 16:23 schreef MissMSX het volgende:
En belachelijk dat sommige providers het zien als een servicenummer. Dus mensen die ons bellen moeten dat wel eerst even uitzoeken, anders zijn ze straatarm aan het einde van de maand
Bel je me op 087MissMSX?quote:
Maximum velocityquote:Op woensdag 27 april 2011 16:22 schreef CherryLips het volgende:
Wehe, wil ik m'n zus een sms'je sturen dat Das Boot op Q Music is, krijg ik een sms met hetzelfde berichtje van haar
Neequote:Op woensdag 27 april 2011 16:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Ben je gek, dan ga ik over mijn limiet heen. Je installeert Whatsapp maar.
Ja maar da's voor Android.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:32 schreef Godtje het volgende:
http://sonos.com/Default.aspx?rdr=true&LangType=1043
Maximum Velocity!quote:Op woensdag 27 april 2011 16:22 schreef CherryLips het volgende:
Nu al?quote:Op woensdag 27 april 2011 16:39 schreef Samzz het volgende:
Ja, zo maar eens afronden en richting huis
ik ga ook helemaal dazz op de boot, a.k.a. de booze cruisequote:Op woensdag 27 april 2011 16:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet nog eerst afrondenquote:
Ah, zo.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet nog eerst afrondenIk ga om vijf uur met de bus, as always.
Oh, dan kan ik hier lang wachtenquote:Op woensdag 27 april 2011 16:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ah, zo.
Ik ga vandaag eens wachten totdat er [/s]schoonmaaksletjes[/s] intererieurverzorgsters langskomen.
wat is het toch met mensen die tig .............. gebruiken na elke halve zin?quote:Op woensdag 27 april 2011 16:49 schreef HeatWave het volgende:
http://www.magnatmuseum.n(...)0mp-x-088%20foto.htm
Zo, dat is echt de debielste vorm van de Engelse ziekte die ik ooit gezien heb.
Zover ben ik niet gekomen hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 16:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
wat is het toch met mensen die tig .............. gebruiken na elke halve zin?
Hier verder: De trein, ben ik nu fout?quote:Op woensdag 27 april 2011 16:57 schreef Samzz het volgende:
Mensen die in het bushokje staan te paffen, mensen die bankjes als tafeltje voor hun tas gebruiken, mensen
Je kent Bas Poort toch wel?quote:Op woensdag 27 april 2011 16:49 schreef HeatWave het volgende:
http://www.magnatmuseum.n(...)0mp-x-088%20foto.htm
Zo, dat is echt de debielste vorm van de Engelse ziekte die ik ooit gezien heb.
En het leuke is: Zij denken precies hetzelfde over jouquote:Op woensdag 27 april 2011 16:57 schreef Samzz het volgende:
Mensen die in het bushokje staan te paffen, mensen die bankjes als tafeltje voor hun tas gebruiken, mensen
Ja, maar ik zie hem niet op de fotoquote:
Ik paf niet en zet m'n tas niet op bankjes als iemand wil zittenquote:Op woensdag 27 april 2011 17:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En het leuke is: Zij denken precies hetzelfde over jou
Als je hem kent hoeft dat toch ook niet?quote:Op woensdag 27 april 2011 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar ik zie hem niet op de foto.
Ik doelde op het laatste woord. Of ben je ook geen mens?quote:Op woensdag 27 april 2011 17:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik paf niet en zet m'n tas niet op bankjes als iemand wil zitten
Maar je hebt gelijk, ik ben stront irritant.
True, maar ik had de uitvoering met Bas wel eens willen zien...quote:Op woensdag 27 april 2011 17:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je hem kent hoeft dat toch ook niet?
Ik zet die tas niet op de vieze grond, dus die gaat mooi op de plek naast mij en t moet wel heel druk zijn, wil ik die daar weghalen.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik paf niet en zet m'n tas niet op bankjes als iemand wil zitten
Maar je hebt gelijk, ik ben stront irritant.
Zou Lantefanteraar een Kloon van hem zijn? Die typt ook zo Vaag en met Random Hoofdletters.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:03 schreef HeatWave het volgende:
True, maar ik had de uitvoering met Bas wel eens willen zien....
Mail die kerel!quote:Op woensdag 27 april 2011 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar ik had de uitvoering met Bas wel eens willen zien....
Bejaarden? Zwangere vrouwen? Gehandicapten?quote:Op woensdag 27 april 2011 17:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zet die tas niet op de vieze grond, dus die gaat mooi op de plek naast mij en t moet wel heel druk zijn, wil ik die daar weghalen.
Da's niet Random, da's op z'n Duitsquote:Op woensdag 27 april 2011 17:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Zou Lantefanteraar een Kloon van hem zijn? Die typt ook zo Vaag en met Random Hoofdletters.
Ik ben asociaal in het OV, dat boeit me geen ruk.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bejaarden? Zwangere vrouwen? Gehandicapten?
Wel eens gedaan met het vliegenquote:
Je mag alleen geen koffer op een stoel zetten?quote:Op woensdag 27 april 2011 17:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel eens gedaan met het vliegeneen 2e ticket kopen was goedkoper dan bijbetalen voor mn bagage
Mensen die heel hun hebben en houden meeslepen in de trein.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:08 schreef PeuRac het volgende:
Ik ben asociaal in het OV, dat boeit me geen ruk.
Gelukkig voor de meeste mensen pak ik als het ff kan een 2 zit en ga daar uitgebreid zitten met al mn spullen.
Het liefst in de spits.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Mensen die heel hun hebben en houden meeslepen in de trein.
Gitaar wel iig, en je mag 2x handbagage meenemen. Je hebt betaald voor de stoel, dus je mag em gebruiken. Overigens betaal je dan dus geen belastingen en toeslagen voor die stoel, want dat gaat per persoon, niet per ticketquote:Op woensdag 27 april 2011 17:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je mag alleen geen koffer op een stoel zetten?
Wat ben je ook een droeftoeter hequote:Op woensdag 27 april 2011 17:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zet die tas niet op de vieze grond, dus die gaat mooi op de plek naast mij en t moet wel heel druk zijn, wil ik die daar weghalen.
Een treinkaartje is een vervoerbewijs, geen plaatsbewijs.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:08 schreef CherryLips het volgende:
Extra kaartje kopen voor je tas
Tas op schoot zetten
Een beetje meewerken
Na een lang weekend, heb ik meestal iets meer bij me dan alleen een schoudertasjequote:Op woensdag 27 april 2011 17:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Mensen die heel hun hebben en houden meeslepen in de trein.
Behoorlijk, en ook nog een met een probleem als ik in die coupe kom binnenlopen..... ik vraag het altijd heel netjes, maar er is ook nog nooit geweigerd.quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een treinkaartje is een vervoerbewijs, geen plaatsbewijs.
Die vlieger gaat dus niet op, net zo min als "ik heb een kaartje dus ik heb recht op een zitplaats".
Dat snap ik ook, maar je moet ook een kaartje kopen voor je fiets of hond, tenzij je je teckel in het bagagerek frot.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een treinkaartje is een vervoerbewijs, geen plaatsbewijs.
Die vlieger gaat dus niet op, net zo min als "ik heb een kaartje dus ik heb recht op een zitplaats".
Bagagerekken! Het is maar een idee, hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 17:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Na een lang weekend, heb ik meestal iets meer bij me dan alleen een schoudertasje
Of die van die vette BK / Mac / andere frituurmeuk gaan zitten eten. Met uitjes.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:11 schreef Mystikvm het volgende:
En dan zo ongeveer die tafeltjes gaan dekken met hun stinkende groene thee uit thermoskan, appeltje schillen en hun boterham nog gaan beleggen
Ik ben altijd bang dat ik m'n zooi dan vergeetquote:Op woensdag 27 april 2011 17:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bagagerekken! Het is maar een idee, hoor
Het komt zelden voor dat mensen mij moeten vragen.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Behoorlijk, en ook nog een met een probleem als ik in die coupe kom binnenlopen..... ik vraag het altijd heel netjes, maar er is ook nog nooit geweigerd.
Ik heb één keer mijn tas in het bagagerek getieft, en die keer zag ik mijn laptop ook gelijk vertrekken zonder mij. Doe ik echt niet meer hoor.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang dat ik m'n zooi dan vergeet
Dat is jouw verantwoordelijkheidquote:Op woensdag 27 april 2011 17:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 april 2011 17:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bagagerekken! Het is maar een idee, hoor
Dat en die dingen zijn in de dubbeldekkers alleen onder aanwezig en daar zijn ze zeer krap, waardoor er alleen een handtasje pastquote:Op woensdag 27 april 2011 17:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat los ik dus op door ze niet te gebruikenquote:
quote:
Dat zijn ALTIJD negerinnen trouwens.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Of die van die vette BK / Mac / andere frituurmeuk gaan zitten eten. Met uitjes.
Wie/wat/waar staat dat ik handtasjes hebquote:Op woensdag 27 april 2011 17:18 schreef Techno het volgende:
Mannen met handtasjes, Peu weet je zeker dat je geen Marokkaan bent?
Ik gebruik die dingen ook nooit om 't zelfdequote:Op woensdag 27 april 2011 17:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat snap ik. Is ook mijn eigen domme blonde probleem
Nee, juist niet. We bashen de lieden die ons OV-reiscomfort aantasten.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:18 schreef Royco1 het volgende:
Is het weer tijd om het openbaar vervoer te bashen?
Ik vind alleen de vertragingen vervelend, verder vind ik het eigenlijk een ideale manier van reizen.
Ik gebruik mijn tas juist als lokaas.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik gebruik die dingen ook nooit om 't zelfdeMaar ik ga niet anderen lastig vallen met mijn zooi.
Ga je maar op het balkon zitten met je zooiquote:Op woensdag 27 april 2011 17:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat los ik dus op door ze niet te gebruiken
Alsof je er gebruik van zou maken, jij neemt liever twee zitplaatsen in beslag.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
Dat en die dingen zijn in de dubbeldekkers alleen onder aanwezig en daar zijn ze zeer krap, waardoor er alleen een handtasje past
Kinderen mogen gratis meequote:Op woensdag 27 april 2011 17:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat snap ik ook, maar je moet ook een kaartje kopen voor je fiets of hond, tenzij je je teckel in het bagagerek frot.
Mensen die de term "balkon" kennen.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga je maar op het balkon zitten met je zooi
Klopt, ik heb meestal een Swirl.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat zijn ALTIJD negerinnen trouwens.
Dat impliceerde deze reactie....quote:Op woensdag 27 april 2011 17:18 schreef PeuRac het volgende:
Wie/wat/waar staat dat ik handtasjes heb
quote:Op woensdag 27 april 2011 17:17 schreef PeuRac het volgende:
Dat en die dingen zijn in de dubbeldekkers alleen onder aanwezig en daar zijn ze zeer krap, waardoor er alleen een handtasje past
Tot de 4 jaar toch? Want dan gaan ze rondrennen en over je heen klimmen en schreeuwen enzo.quote:
Ah op die manier.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, juist niet. We bashen de lieden die ons OV-reiscomfort aantasten.
Boekje lezen, uit het raam turen, mensen kijken, chauffeur hebbenquote:Op woensdag 27 april 2011 17:18 schreef Royco1 het volgende:
Is het weer tijd om het openbaar vervoer te bashen?
Ik vind alleen de vertragingen vervelend, verder vind ik het eigenlijk een ideale manier van reizen.
Biertje drinken.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Boekje lezen, uit het raam turen, mensen kijken, chauffeur hebben
Ik reis ook wel eens met vrouwenquote:Op woensdag 27 april 2011 17:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat impliceerde deze reactie....
[..]
Mensen zijn nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Ja precies.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Met 3 jaar pikken ze ook al een zitplaats in hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 17:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tot de 4 jaar toch? Want dan gaan ze rondrennen en over je heen klimmen en schreeuwen enzo.
quote:Op woensdag 27 april 2011 17:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mensen zijn nietmensen zijn
Stel je niet aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vaak genoeg moeten doenquote:Op woensdag 27 april 2011 17:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga je maar op het balkon zitten met je zooi
Dat kan, maar is wel wat pauperigquote:
En dat allemaal onder het genot van een blikje bier.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:22 schreef Royco1 het volgende:
Ja precies.
Ipad mee, beetje fokken, comics lezen, spelletjes spelen etc
Muziekje op, tukken in het zonlichtquote:Op woensdag 27 april 2011 17:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee hoor, op schoot!quote:Op woensdag 27 april 2011 17:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Met 3 jaar pikken ze ook al een zitplaats in hoor
Heavenquote:Op woensdag 27 april 2011 17:23 schreef Techno het volgende:
[..]
En dat allemaal onder het genot van een blikje bier.
quote:
Vergeet oogjes dichtdoen nietquote:Op woensdag 27 april 2011 17:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja precies.
Ipad mee, beetje fokken, comics lezen, spelletjes spelen etc
quote:Op woensdag 27 april 2011 17:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mensen zijn nietmensen zijn
En dan met name die aso's in het OV.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
En als je dat kind dan op een andere stoel gooit, krijg je klappen van de moeder zekerquote:Op woensdag 27 april 2011 17:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Met 3 jaar pikken ze ook al een zitplaats in hoor
Nee, dat is:quote:
Ik doe 't met een tulpglas en flesje.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:23 schreef Techno het volgende:
[..]
En dat allemaal onder het genot van een blikje bier.
Dat is wel een pre inderdaadquote:
Is doorgestuurd naar desbetreffende vestiging. Alle sollicitaties lopen blijkbaar via een centraal punt. Dus nog geen nieuws verder.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]oke.
Hoe staat het met je sollicitatie?
Die van jou misschien, maar die van anderen welquote:
Dat doe ik dan weer niet.quote:
Alleen met bbq erbijquote:
Zodat ze vervolgens al je spullen kunnen jattenquote:
Ik zie er als een zwerver uit, dus nooit last van.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zodat ze vervolgens al je spullen kunnen jatten
Ze moeten toch op schoot als ze nog geen vier zijn (bij gebrek aan zitplaatsen)?quote:Op woensdag 27 april 2011 17:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die van jou misschien, maar die van anderen wel
Er zitten ook alleen maar criminelen in de trein.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zodat ze vervolgens al je spullen kunnen jatten
Jaquote:Op woensdag 27 april 2011 17:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En als je dat kind dan op een andere stoel gooit, krijg je klappen van de moeder zeker
Ja, en tassen moeten in het bagagerek, maar dat wordt ook met succes doorgevoerd merk ik.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze moeten toch op schoot als ze nog geen vier zijn (bij gebrek aan zitplaatsen)?
Ik reis morgen het land door, maar dat doe ik per Volvo, misschien vrijdag? 4/5 mei ga ik waarschijnlijk ook wel met de trein enzo. Maar ik heb nog niks gepland de komende weken.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, wanneer trouwens nu je bloempje weg is.
Niets moet, want vervoerbewijs, niet zitbewijsquote:Op woensdag 27 april 2011 17:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze moeten toch op schoot als ze nog geen vier zijn (bij gebrek aan zitplaatsen)?
Wel aansteken hequote:Op woensdag 27 april 2011 17:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel wat, gewoon met zo'n wegwerp BBQtje in de 1e klas gaan zitten.
Conducteur een worstje aanbiedenquote:Op woensdag 27 april 2011 17:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel wat, gewoon met zo'n wegwerp BBQtje in de 1e klas gaan zitten.
Handigquote:Op woensdag 27 april 2011 17:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zie er als een zwerver uit, dus nooit last van.
handig toch, heb je een mooier plekjequote:Op woensdag 27 april 2011 17:27 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ook een hekel aan mensen die instappen in de eerste klas en vervolgens op het balkon van de tweede gaan staan wachten totdat iedereen is uitgestapt om zo de rij buiten te omzeilen
quote:Op woensdag 27 april 2011 17:27 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ook een hekel aan mensen die instappen in de eerste klas en vervolgens op het balkon van de tweede gaan staan wachten totdat iedereen is uitgestapt om zo de rij buiten te omzeilen
Vrijdag klinkt wel tof, donderdag is namelijk koopavond en dan kan ik de slijter nog overvallen.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik reis morgen het land door, maar dat doe ik per Volvo, misschien vrijdag? 4/5 mei ga ik waarschijnlijk ook wel met de trein enzo. Maar ik heb nog niks gepland de komende weken.
Dat jij dat doet verbaast me helemaal niet.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
handig toch, heb je een mooier plekje
Volgens mij is het in de bussen hier wel een 'huisregel'.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niets moet, want vervoerbewijs, niet zitbewijs
Wat is daar erg aan?quote:Op woensdag 27 april 2011 17:27 schreef Samzz het volgende:
Ik heb hier nog wat staan wat we moeten proeven he, is een liter flesquote:Op woensdag 27 april 2011 17:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vrijdag klinkt wel tof, donderdag is namelijk koopavond en dan kan ik de slijter nog overvallen.
Ook wel eens gedaan, die rij was zoveel korter. Eenmaal binnen kwam ik erachter waaromquote:Op woensdag 27 april 2011 17:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al stap ik meestal per ongeluk in de 1e klas in omdat ik te laat ben en de eerste de beste deur in spring
Dan staat er doorgaans niemand te wachten om naar binnen te mogenquote:Op woensdag 27 april 2011 17:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al stap ik meestal per ongeluk in de 1e klas in omdat ik te laat ben en de eerste de beste deur in spring
Andersom is ook irritant, mensen die instappen bij de 1e klas terwijl ze er niets te zoeken hebben. En van die mensen die de hele tijd heen en weer lopen in de trein, die moeten ze vastbinden.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:27 schreef Samzz het volgende:
Ik vind dat voorkruiperigquote:
Mensen die met een groepje van 4 zijn en de hele propvolle trein doorlopen, stel je voor dat ze nog ergens met z'n allen bij elkaar kunnen zitten! Want we staan voor de lol op elkaars tenen op het balkon.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Andersom is ook irritant, mensen die instappen bij de 1e klas terwijl ze er niets te zoeken hebben. En van die mensen die de hele tijd heen en weer lopen in de trein, die moeten ze vastbinden.
Dat doe ik dan weer niet, bellen in de trein.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat voorkruiperig
En de grootste ergernis: Mensen die luide gesprekken voeren in de stilte coupe
Vind jij dan ook dat als twee banen op de snelweg samengevoegd worden mensen niet zo ver mogelijk moeten doorrijden op de baan de verdwijnt?quote:Op woensdag 27 april 2011 17:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik alleen als pa of ma belt, of de stalbaas. Maar dat gebeurt eigenlijk nooit.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat doe ik dan weer niet, bellen in de trein.
En luid telefoneren.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is bewezen dat het de doorstroming sterk verbeterd! (als je tot het einde doorrijdt, juist iedereen die meteen invoegd, verlengd te file).quote:Op woensdag 27 april 2011 17:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vind jij dan ook dat als twee banen op de snelweg samengevoegd worden mensen niet zo ver mogelijk moeten doorrijden op de baan de verdwijnt?
Gebeurt regelmatig dat een bepaald deel van de trein veel voller is dan een ander deel. Bijvoorbeeld als het een hele lange trein is op het beginpunt en de meeste mensen aan het begin instappen.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mensen die met een groepje van 4 zijn en de hele propvolle trein doorlopen, stel je voor dat ze nog ergens met z'n allen bij elkaar kunnen zitten! Want we staan voor de lol op elkaars tenen op het balkon.
Vind jij dat je bij de achtbaan ook mag voorkruipen omdat het kan?quote:Op woensdag 27 april 2011 17:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vind jij dan ook dat als twee banen op de snelweg samengevoegd worden mensen niet zo ver mogelijk moeten doorrijden op de baan de verdwijnt?
Het wordt al jaren geadviseerd zo ver mogelijk door te rijden, maar gezien de vele afsnijdingen snappen veel mensen dat nietquote:Op woensdag 27 april 2011 17:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is bewezen dat het de doorstroming sterk verbeterd!
Het is geen voorkruipenquote:Op woensdag 27 april 2011 17:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind jij dat je bij de achtbaan ook mag voorkruipen omdat het kan?
ja, zie edit. Het is tegenwoordig zelfs verplicht, helaas is het niet te doen om daarop te controleren. Alleen als je afsnijdt oid bij zo'n samenvoeging, ben je tegenwoordig automatisch fout.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het wordt al jaren geadviseerd zo ver mogelijk door te rijden, maar gezien de vele afsnijdingen snappen veel mensen dat niet
Oke, dat is gewoon dom, leer je verkeersregels.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind jij dat je bij de achtbaan ook mag voorkruipen omdat het kan?
De gele zijn toch het viestquote:Op woensdag 27 april 2011 17:36 schreef Samzz het volgende:
Aaah, ik heb alleen maar oranje en roze mentosjesGeen enkele gele!
+1quote:
Zeker bij een dubbele invoegstrook die vlak voor de oprit 1 strook wordt scheelt het een hoop stadsfile als iedereen gewoon netjes beide rijstroken gebruikt. Het asfalt ligt er, dus gebruik het dan ook.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja, zie edit. Het is tegenwoordig zelfs verplicht, helaas is het niet te doen om daarop te controleren. Alleen als je afsnijdt oid bij zo'n samenvoeging, ben je tegenwoordig automatisch fout.
[..]
Oke, dat is gewoon dom, leer je verkeers regels.
Nee, want ik rijd wel door. Maar in een trein versnel je het instapproces niet door bij de eerste klas in te stappen, je hindert de doorstroom omdat de mensen buiten langer moeten wachtenquote:Op woensdag 27 april 2011 17:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja, zie edit. Het is tegenwoordig zelfs verplicht, helaas is het niet te doen om daarop te controleren. Alleen als je afsnijdt oid bij zo'n samenvoeging, ben je tegenwoordig automatisch fout.
[..]
Oke, dat is gewoon dom, leer je verkeersregels.
Daar klopt geen hout van, van wat je nu zegtquote:Op woensdag 27 april 2011 17:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want ik rijd wel door. Maar in een trein versnel je het instapproces niet door bij de eerste klas in te stappen, je hindert de doorstroom omdat de mensen buiten langer moeten wachten
Hoe vaak ga jij ook weer met de trein?quote:Op woensdag 27 april 2011 17:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar klopt geen hout van, van wat je nu zegt
Dat heb ik ook altijd geleerd en pas ik ook toe. Het enige voordeel is wel, dat ik daardoor een flink stuk op schietquote:Op woensdag 27 april 2011 17:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zeker bij een dubbele invoegstrook die vlak voor de oprit 1 strook wordt scheelt het een hoop stadsfile als iedereen gewoon netjes beide rijstroken gebruikt. Het asfalt ligt er, dus gebruik het dan ook.
Best vaak, gemiddeld 2x in de week. En ik heb nog nooit iemand zo snel zien rennen dat hij het redde om bij de 1e in te stappen en dan op het balkon bij de volgende deur te gaan staan wachtenquote:Op woensdag 27 april 2011 17:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe vaak ga jij ook weer met de trein?
jij hebt dus geen idee wat ik bedoel. Geeft niet.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Best vaak, gemiddeld 2x in de week. En ik heb nog nooit iemand zo snel zien rennen dat hij het redde om bij de 1e in te stappen en dan op het balkon bij de volgende deur te gaan staan wachten![]()
Ik ben eten
Leg eens uit, ik begrijp het nietquote:Op woensdag 27 april 2011 17:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want ik rijd wel door. Maar in een trein versnel je het instapproces niet door bij de eerste klas in te stappen, je hindert de doorstroom omdat de mensen buiten langer moeten wachten
Alleen heb je altijd van die opa's die dan van de tweede baan ineens de eerste opschieten en hun auto bijna in de jouwe parkerenquote:Op woensdag 27 april 2011 17:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd geleerd en pas ik ook toe. Het enige voordeel is wel, dat ik daardoor een flink stuk op schiet![]()
ik pak ook altijd bij een dubbele uitvoegstrook, pas de 2e op het laatste moment. Ik hoef zelden af te remmen oid.
Als jij vanuit balkon eerste klas doorloopt naar balkon coupe tweede klas, (dus door die schuifdeuren over de aansluiting van de coupe's) kunnen de mensen die buiten voor balkon 2e klas staan te wachten niet doorlopen omdat het balkon volgepakt staat met mensen vanuit de eerste klas.quote:
Bejaarden moeten ze sowieso het rijden verbieden.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alleen heb je altijd van die opa's die dan van de tweede baan ineens de eerste opschieten en hun auto bijna in de jouwe parkeren
Deuren van de eerste en tweede klasse die naast elkaar zitten?quote:Op woensdag 27 april 2011 17:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe vaak ga jij ook weer met de trein?
Het gaat dus om de deuren van de eerste en tweede klas die naast elkaar zitten, he. Niet die aan de andere kant van de coupe.
quote:Op woensdag 27 april 2011 17:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bejaarden moeten ze sowieso het rijden verbieden.
Helaas zijn het niet alleen bejaarden. Meestal mannen die zichzelf iets te geweldig vindenquote:Op woensdag 27 april 2011 17:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wij mannen zijn dan ook geweldigquote:Op woensdag 27 april 2011 17:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Helaas zijn het niet alleen bejaarden. Meestal mannen die zichzelf iets te geweldig vinden
Dan meteen ook de helft van mannelijk autorijdend Nederlandquote:Op woensdag 27 april 2011 17:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ook heel veel vrouwen.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan meteen ook de helft van mannelijk autorijdend Nederland
Als we dan toch gaan verbieden, vrachtwagensquote:Op woensdag 27 april 2011 17:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ook heel veel vrouwen.
Wat word het dan lekker rustig op de weg
Brommobielen, scholieren en tractorsquote:Op woensdag 27 april 2011 17:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als we dan toch gaan verbieden, vrachtwagens
en fietsers.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Brommobielen, scholieren en tractors
Nooit last van trekkersquote:Op woensdag 27 april 2011 17:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Brommobielen, scholieren en tractors
Heb ik ook weleens last vanquote:Op woensdag 27 april 2011 17:57 schreef Samzz het volgende:
Er zit een manwijf naast me. Het blijft een eigenaardig verschijnsel hoe onvrouwelijk sommige vrouwen eruit kunnen zien
Ik ben ook niet altijd op en topquote:
Nooit last van, ik heb meestal een grotere autoquote:Op woensdag 27 april 2011 17:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alleen heb je altijd van die opa's die dan van de tweede baan ineens de eerste opschieten en hun auto bijna in de jouwe parkeren
Yuki!quote:
jij ook al?quote:Op woensdag 27 april 2011 18:25 schreef L-E het volgende:
Telefoonnummer blokkeren gaat via je provider, weten jullie dat?
Serieus? Ik zal wel even googlen.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij ook al?is al de 2e die ik het hoor vragen in een paar dagen.
Je kan het proberen, maar makkelijk is het niet.
Sterktequote:
Zo vervelend ben ik toch niet?quote:Op woensdag 27 april 2011 18:25 schreef L-E het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
* Niet kusjekroeltquote:Op woensdag 27 april 2011 18:30 schreef missbehavin het volgende:
Oh ik kan er even niet over uitwijden, maar godver wat voel ik me bedonderd en voor de gek gehouden! Mensen
![]()
en nee, dit is geen kusjekroel-uitlokpost
quote:Op woensdag 27 april 2011 18:30 schreef Yuki het volgende:
Mijn huur gaat naar beneden!
Zo, bofkont jij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
T lag gewoon aan jezelfquote:Op woensdag 27 april 2011 18:30 schreef missbehavin het volgende:
Oh ik kan er even niet over uitwijden, maar godver wat voel ik me bedonderd en voor de gek gehouden! Mensen
![]()
quote:
quote:
I know the feeling.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:30 schreef missbehavin het volgende:
![]()
MI van windje latende barbquote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 18:34 schreef JoeBravo het volgende:
hmm, morgenochtend toch even zien of ik bij suitsupply terecht kan komen.
quote:Op woensdag 27 april 2011 18:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
JIj wilde toch op de lijn gaan letten? Okee 1 hamburger in de maand kan natuurlijk geen kwaad
Rien.quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 18:34 schreef JoeBravo het volgende:
hmm, morgenochtend toch even zien of ik bij suitsupply terecht kan komen.
ook als het een begrafenispak is?quote:
quote:
Uhuh, nogal ja...quote:
Je wil een inkomende oproep blokkeren?quote:Op woensdag 27 april 2011 18:25 schreef L-E het volgende:
quote:
Arnhem ook en ik moet 's middags nog werken.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:35 schreef missbehavin het volgende:
Er zit er een vlakbij mij he joejoe
Niet voor volledig zwart gaanquote:
quote:
jeps.quote:
Ook sms.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je wil een inkomende oproep blokkeren?
Ik leef blijkbaar in een soapquote:
Heeft mijn rare dag iets met jouw rare dag te maken?quote:
Yuki is wearing her smarty pants againquote:
dat betekend doorgaans dat eea flink verlengd, danwel ingenomen moet worden. Ik zie wel wat de mogelijkheden zijn.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das minder.
Ga voor Italiaanse snit, zwart.
Die zit het lekkerstquote:Op woensdag 27 april 2011 18:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heeft mijn rare dag iets met jouw rare dag te maken?![]()
[..]
Yuki is wearing her smarty pants again
Wordt je gestalked of zo?quote:
Weet je, het zou me onderhand niet eens verbazen!quote:Op woensdag 27 april 2011 18:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heeft mijn rare dag iets met jouw rare dag te maken?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |