Zorgen dat je internetverbinding en goede ontvangst hebt.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:16 schreef yo0wzaa het volgende:
owja zoiets dacht ik al, maar kan ik daar wat aan doen?
Je internetverbinding aanzetten.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:16 schreef yo0wzaa het volgende:
Je internetverbinding controleren.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:16 schreef yo0wzaa het volgende:
Twee betekent wel dat het gelezen is.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:18 schreef yo0wzaa het volgende:
jaa 2 vinkjes is dat de ander hem ontvangen heeft, niet dat die is gelezen. 1 vinkje is dat die bij de server is
Is toch in principe hetzelfde, als je iets verstuurt staat er 1 vinkje, pakt die persoon die het ontvang zijn mobiel, doet hem aan, opent WhatsApp zijn het 2 vinkjes.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:17 schreef JaapLiekefan het volgende:
Twee vinkjes zegt toch niet perse dat het gelezen is? Toch gewoon ontvangen?
Waarom zou dat niet kunnen? Als ik een sms of whatsapp ontvang, moet ik eerst ergens op drukken om het bericht te lezen.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:22 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Is toch in principe hetzelfde, als je iets verstuurt staat er 1 vinkje, pakt die persoon die het ontvang zijn mobiel, doet hem aan, opent WhatsApp zijn het 2 vinkjes.
Hoe zou je het kunnen ontvangen zonder het te lezen
Ontvangen en gelezen zijn toch echt 2 verschillende dingen.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:22 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Is toch in principe hetzelfde, als je iets verstuurt staat er 1 vinkje, pakt die persoon die het ontvang zijn mobiel, doet hem aan, opent WhatsApp zijn het 2 vinkjes.
Hoe zou je het kunnen ontvangen zonder het te lezen
nee dat kan niet, heb ook al opnieuw ook iets gestuurd maar ook klokquote:Op woensdag 27 april 2011 16:32 schreef sjoemie1985 het volgende:
kun je niet het bericht aan klikken en zeggen op nieuw verzenden ofzo?
correct, betekend alleen dat de telefoon hem ontvangen heeft en de ontvanger een melding heeft gekregen.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:17 schreef JaapLiekefan het volgende:
Twee vinkjes zegt toch niet perse dat het gelezen is? Toch gewoon ontvangen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |