quote:
Dat zou een lekker toetje zijnquote:
Best knap dat je kunt aantonen dat iemand van 1 vezeltje doodgaatquote:Op woensdag 27 april 2011 12:13 schreef stbabylon het volgende:
Oh God, soms ben ik best blij met FOK! waar je niet elke keer enorm moet opletten wat je zegt.
Op een nieuwssite (Zwolse) had ik gezegd dat asbest helemaal niet gevaarlijk is als je met kleine hoeveelheden, als je er niet vaak mee in aanraking komt. Post er iemand dat zijn pa op sterven ligt door 1 vezeltje. En nu vinden er twee man dat ik maar mijn excuses moet aanbieden
(wetenschappelijk klopt mijn punt gewoon)
Alsof ik ook niet mag zeggen dat de kans dat er een vliegtuig op je huis pleurt erg klein is, omdat er iemand een nichtje had die in Bijlmer woonde.
M'n vorige huis bestond voor een groot deel uit asbest, moest ook weleens in geboord worden. En we leven allemaal nog. *afkloppen*quote:Op woensdag 27 april 2011 12:13 schreef stbabylon het volgende:
Oh God, soms ben ik best blij met FOK! waar je niet elke keer enorm moet opletten wat je zegt.
Op een nieuwssite (Zwolse) had ik gezegd dat asbest helemaal niet gevaarlijk is als je met kleine hoeveelheden, als je er niet vaak mee in aanraking komt. Post er iemand dat zijn pa op sterven ligt door 1 vezeltje. En nu vinden er twee man dat ik maar mijn excuses moet aanbieden
Alsof ik ook niet mag zeggen dat de kans dat er een vliegtuig op je huis pleurt erg klein is, omdat er iemand een nichtje had die in Bijlmer woonde.
hebben ze het vezeltje gevonden? daadwerkelijk uit de longen getrokken en gezegd: ah, da is 't!quote:Op woensdag 27 april 2011 12:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Best knap dat je kunt aantonen dat iemand van 1 vezeltje doodgaat
dat ook nog eensquote:Op woensdag 27 april 2011 12:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Best knap dat je kunt aantonen dat iemand van 1 vezeltje doodgaat
Overdrijven is zo leukquote:Op woensdag 27 april 2011 12:13 schreef stbabylon het volgende:
Op dat soort sites komt alleen maar van dat heikneuterige volk dat bij het minste of geringste al aanstoot neemt.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:13 schreef stbabylon het volgende:
Enquote:Op woensdag 27 april 2011 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
hebben ze het vezeltje gevonden? daadwerkelijk uit de longen getrokken en gezegd: ah, da is 't!
ik zou bewijs eisenquote:
Wat heb jij tegen de hei?quote:Op woensdag 27 april 2011 12:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Op dat soort sites komt alleen maar van dat heikneuterige volk dat bij het minste of geringste al aanstoot neemt.
'Oja, daarzo, die kloterige bloempotten op het dorpsplein. Ik klaag de gemeente aan!'quote:Op woensdag 27 april 2011 12:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En
En dat paps zich na 40 jaar kon herinneren dat hij in 18vuursteen een vezeltje aangeraakt heeft
Niks mooier dan de heiquote:
Wat heb jij dan? Ik heb een soort ooglidcontractie om de seconde. Maar dat al zeker 3 uur lang, begint best wel vervelend te worden.quote:
Nou, mijn vader heeft in 1940 nog gevochten op de hei, dus ik vind zo'n opmerking echt niet kunnen.quote:
Ik ben ook fan van de hei hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 12:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Niks mooier dan de hei
maandag nog de strabrechtse heide overgestoken
welke kant je ook opkijkt...niks geen auto's, gebouwen of wat dan ook
Mijn opa is doodgegaan aan zijn heiallergie. Wie moet hier nu excuses maken!?quote:Op woensdag 27 april 2011 12:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, mijn vader heeft in 1940 nog gevochten op de hei, dus ik vind zo'n opmerking echt niet kunnen.
Bied je excuses maar aan
Ik heb het weleens drie maanden gehadquote:Op woensdag 27 april 2011 12:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat heb jij dan? Ik heb een soort ooglidcontractie om de seconde. Maar dat al zeker 3 uur lang, begint best wel vervelend te worden.
niet omdat ie geraakt is door een heipaal?quote:Op woensdag 27 april 2011 12:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mijn opa is doodgegaan aan zijn heiallergie. Wie moet hier nu excuses maken!?
Mijn opa werkte bij het Rode Kruis en mocht de rotzooi opruimen, bied jij je excuses maar aanquote:Op woensdag 27 april 2011 12:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, mijn vader heeft in 1940 nog gevochten op de hei, dus ik vind zo'n opmerking echt niet kunnen.
Bied je excuses maar aan
Jij! Dat zeg ik tochquote:Op woensdag 27 april 2011 12:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mijn opa is doodgegaan aan zijn heiallergie. Wie moet hier nu excuses maken!?
En aan wachten zeker?quote:Op woensdag 27 april 2011 12:24 schreef stbabylon het volgende:
Mijn opa is overleden in de 2de wereldoorlog, in een kamp. Is van een wachttoren gevallen. Ik heb een schijthekel aan torens
Dat was een vrije keus bruutquote:Op woensdag 27 april 2011 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn opa werkte bij het Rode Kruis en mocht de rotzooi opruimen, bied jij je excuses maar aan
Eindelijkquote:
Ja, dus?quote:
Wat is dat voor een Alien?quote:
Wen er maar vast aan, als jij en zoenmevrouw kinderen hebben gemaakt moet je dat soort films kijken.quote:
Hey dude.quote:
Ik wil geen kids, zij ook nietquote:Op woensdag 27 april 2011 12:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wen er maar vast aan, als jij en zoenmevrouw kinderen hebben gemaakt moet je dat soort films kijken.
Ja! Wat is eigenlijk de progressie daarvan? Ga je nog naar het buitenland?quote:
Dat is Kenadie Jourdin, die heeft primordial dwarfism.quote:
Mijn oog zelf doet pijn, ze is rood en prikt voortdurend. Traanoogquote:Op woensdag 27 april 2011 12:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat heb jij dan? Ik heb een soort ooglidcontractie om de seconde. Maar dat al zeker 3 uur lang, begint best wel vervelend te worden.
Dat gaat gewoon door, ik laat me hier niet door tegen houden.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja! Wat is eigenlijk de progressie daarvan? Ga je nog naar het buitenland?
De oog?quote:Op woensdag 27 april 2011 12:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn oog zelf doet pijn, ze is rood en prikt voortdurend. Traanoog
Dat is toch superschattigquote:Op woensdag 27 april 2011 12:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is Kenadie Jourdin, die heeft primordial dwarfism.
En ze speelt in de film iep
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ze is echt mini mini MINI!quote:Op woensdag 27 april 2011 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is toch superschattig
Beetje onhandig voor het kind zelf alleen
Ze is een dwergjequote:
Huilliequote:Op woensdag 27 april 2011 12:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn oog zelf doet pijn, ze is rood en prikt voortdurend. Traanoog
Dat zijn geen grappen, das pure ernstquote:Op woensdag 27 april 2011 12:52 schreef MissMSX het volgende:
Ik had ondertussen wel de kwakjesinooggrap verwacht
Zeg datquote:Op woensdag 27 april 2011 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zijn geen grappen, das pure ernst.
Precies, een letterlijk gevolg van niet slikken.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zijn geen grappen, das pure ernst.
Nu weet ik dat je gehoorzaam bentquote:
Ken je mijn versie van Laura al?quote:Op woensdag 27 april 2011 12:52 schreef MissMSX het volgende:
Ik had ondertussen wel de kwakjesinooggrap verwacht
Oost-indisch gehoorzaam danquote:
Ze is van een ander ras!quote:
Neus dicht houden en slikken of stikken!quote:Op woensdag 27 april 2011 12:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Precies, een letterlijk gevolg van niet slikken.
Slikken, of in het oog. Dat zijn de keuzes.
Neh, ze lijkt niet op je.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze is van een ander ras!![]()
Ze wordt ook wel Little Angel genoemd
Zou ze vaan mij zzijn?
Daarom deepthroat, gelijk je kwakje in de slokdarm pompen.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Precies, een letterlijk gevolg van niet slikken.
Slikken, of in het oog. Dat zijn de keuzes.
Maar dan kan je niet meer snowballenquote:Op woensdag 27 april 2011 13:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Daarom deepthroat, gelijk je kwakje in de slokdarm pompen.
Oi, kom je langs? Of ga je Bossche Bollen halen bij Boheemen?quote:Op woensdag 27 april 2011 12:59 schreef MissMSX het volgende:
Dank je dat je me helpt herinneren dat ik nog wat op moest zoeken
Na een beetje gaggen moet het wel weer gaan. Krijg je gratis een kwakje maagzuur bij.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar dan kan je niet meer snowballen
Dan wacht je maar tot het winter isquote:Op woensdag 27 april 2011 13:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar dan kan je niet meer snowballen
Gadverdammequote:
Ieder zijn ding toch? Zie het probleem niet zo.quote:
Dit dus. Niet dat dit tot mijn vaste repertoire behoort, maar om nou gelijk te roepen dat het goor is...Ik houd ook niet van gekookte witlof maar ben daarmee ook niet vocaal in mijn afwijzing.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
als een vrouw het in de mond kan hebben, waarom dan niet allebei?
Nee, ik was benieuwd waar de naam vandaan komtquote:Op woensdag 27 april 2011 13:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Oi, kom je langs? Of ga je Bossche Bollen halen bij Boheemen?
Haaaaaaj Barbie!quote:Op woensdag 27 april 2011 13:26 schreef Barbusse het volgende:
Wat fijn, deze vertrouwde [Singles] gesprekken
Lekkerquote:
Ik drink liever rechtstreeks uit de flesquote:Op woensdag 27 april 2011 13:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind het goor. Zo snel mogelijk weg met die troep, als je het mij vraagt. (En nee, niet in een handdoek of de gootsteen, want dat denkt iedereen nuquote:Op woensdag 27 april 2011 13:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ieder zijn ding toch? Zie het probleem niet zo.
[..]
Dit dus. Niet dat dit tot mijn vaste repertoire behoort, maar om nou gelijk te roepen dat het goor is...Ik houd ook niet van gekookte witlof maar ben daarmee ook niet vocaal in mijn afwijzing.
BTW, gekookte witlof kan je ook vast mee snowballen. Beetje snotterig. Goed om te oefenen
Ik moet altijd enorm lachen om mannen die walgen van hun eigen zaadquote:Op woensdag 27 april 2011 13:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is voor mij als bi-man helaas niet altijd mogelijk (zo lenig ben ik nietquote:Op woensdag 27 april 2011 13:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik drink liever rechtstreeks uit de fles
quote:Op woensdag 27 april 2011 13:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is voor mij als bi-man helaas niet altijd mogelijk (zo lenig ben ik niet)
Ja he, geweldig is datquote:Op woensdag 27 april 2011 13:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet altijd enorm lachen om mannen die walgen van hun eigen zaad
Dan moet je maar op turnen gaan en solliciteren bij het Chinees Staatscircus.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is voor mij als bi-man helaas niet altijd mogelijk (zo lenig ben ik niet)
Ja, datquote:Op woensdag 27 april 2011 13:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja he, geweldig is datEn ondertussen wel verwachten dat mevrouw het met een grijns op haar gezicht doorslikt. En na het aflikken van haar lippen nog even zegt: lekker
En betaalt voor deze delicatesse!quote:Op woensdag 27 april 2011 13:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja he, geweldig is datEn ondertussen wel verwachten dat mevrouw het met een grijns op haar gezicht doorslikt. En na het aflikken van haar lippen nog even zegt: lekker
je spuugt het toch niet uit het raam?quote:Op woensdag 27 april 2011 13:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vind het goor. Zo snel mogelijk weg met die troep, als je het mij vraagt. (En nee, niet in een handdoek of de gootsteen, want dat denkt iedereen nu)
Inderdaadquote:Op woensdag 27 april 2011 13:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Natuurlijk wel! In de tuin van de buren groeit nu een vreemde plantsoort.quote:
en er groeit brood met sesamzaad aan?quote:Op woensdag 27 april 2011 13:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel! In de tuin van de buren groeit nu een vreemde plantsoort.
Een penisplantquote:Op woensdag 27 april 2011 13:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel! In de tuin van de buren groeit nu een vreemde plantsoort.
quote:
Dan heb je goed ge'mik'tquote:
Mrs Jackson zit nu al in mijn hoofd, daar heb ik geen YT voor nodigquote:Op woensdag 27 april 2011 13:38 schreef Mystikvm het volgende:
Outkast![]()
Zou jullie graag een YT-linkje geven om jullie mee te laten delen in mijn vreugd maar kan hier op mijn werk niet bij Youtube
Bij mij gelukkig nietquote:Op woensdag 27 april 2011 13:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mrs Jackson zit nu al in mijn hoofd, daar heb ik geen YT voor nodig
Wie? (altijd op zoek naar nieuw voer voor mijn playlist, mits ik het leuk vind)quote:Op woensdag 27 april 2011 13:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij mij gelukkig niet
Zit dan ook naar DnB te luisteren
Had je sperma maar lekker moeten vindenquote:Op woensdag 27 april 2011 13:41 schreef Samzz het volgende:
Ik luister naar het gezucht en gekreun en gemopper van de baas
Zit je onder zijn bureau?quote:Op woensdag 27 april 2011 13:41 schreef Samzz het volgende:
Ik luister naar het gezucht en gekreun en gemopper van de baas
Die kon ik verwachten hequote:Op woensdag 27 april 2011 13:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Had je sperma maar lekker moeten vinden
Ik kan echt alles tegelijkquote:
quote:
zo, je hebt een paar weken gespaard?quote:
En vers gehouden in de koelkastquote:
Oh, gewoon random zooi van yt. Nu deze ontdekt: http://www.youtube.com/user/pandadnb 48 uur DnBquote:Op woensdag 27 april 2011 13:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wie? (altijd op zoek naar nieuw voer voor mijn playlist, mits ik het leuk vind)
Als benidorm bastard verkleed in een optocht.... heb me weer eens om laten lullen door mijn zwagerquote:Op woensdag 27 april 2011 13:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Over zaterdag gesproken, wat gaat iedereen doen?
Eindeloos chillen, mijn geld is zo'n beetje op.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 april 2011 13:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
wegblijven uit Helmond en Eindhovenquote:Op woensdag 27 april 2011 13:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 april 2011 13:54 schreef Crutch het volgende:
[..]
Cocktrails was toepasselijker geweest in dit topic.
Whisk(e)y, bier, amaretto.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Die mogen anderen opslurpen, ik prefereer vodka-martinis
Overdag ws. wat klussen. 's Avonds naar Hedon en Popfront voor:quote:Op woensdag 27 april 2011 13:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Klinkt wel goed eigenlijkquote:Op woensdag 27 april 2011 13:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Overdag ws. wat klussen. 's Avonds naar Hedon en Popfront voor:
ELECTROCUTION (Hedon, Electro)
SCHLACHTHOFBRONX (DE) / KRACH / SICK BOY / FUNAGI / TUIG
SOLK XS (Popfront, DnB)
BEN L.
uitbrakken, vrijdag naar het Foute Oranje Feestquote:Op woensdag 27 april 2011 13:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Carnavals-techno?quote:Op woensdag 27 april 2011 13:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wegblijven uit Helmond en Eindhoven
Hier is een rommelmarkt en in Eindhoven is overal bliep bliep boink toet bam bam muziek
Ik ben toch bewust aan het onthouden?quote:
Ga je meedoen aan dat programma van de EO dan?quote:
Zeg... donderdag SCREAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!quote:
en 's avonds een uur douchen om die smerige grachtenlucht van je lijf te krijgen....nee bedanktquote:
ik ben ook bewust aan het onthouden...wat ik straks moet meenemen bij de supermarktquote:Op woensdag 27 april 2011 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben toch bewust aan het onthouden?
Ja. En zodra ik Arie Boomsma zie kwak ik hem zo ontieglijk hard vol dat ie van alle holtes wekenlang last heeft!quote:Op woensdag 27 april 2011 14:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Ga je meedoen aan dat programma van de EO dan?
Cool. Jij laat hem uit de kast komen. Er erin ook?quote:Op woensdag 27 april 2011 14:05 schreef Ang3l het volgende:
Ja. En zodra ik Arie Boomsma zie kwak ik hem zo ontieglijk hard vol dat ie van alle holtes wekenlang last heeft!
Daar heb ik een iPhone voor.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben ook bewust aan het onthouden...wat ik straks moet meenemen bij de supermarkt
Appie app. Ja, die is echt handig.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:08 schreef Ang3l het volgende:
Daar heb ik een iPhone voor.
Met een AH app.
I don't care, als ik naar de kroeg ga heb ik hetzelfdequote:Op woensdag 27 april 2011 14:04 schreef ArTiC het volgende:
en 's avonds een uur douchen om die smerige grachtenlucht van je lijf te krijgen....nee bedankt![]()
Ben benieuwd of er nog stukjes Ier naar boven komen drijven trouwens met al die boten
Arie is hetero.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Cool. Jij laat hem uit de kast komen. Er erin ook?
nieuwsflash...al die hippe iFail apps zijn er ook voor Androidquote:Op woensdag 27 april 2011 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar heb ik een iPhone voor.
Met een AH app.
En het is vooral gemakkelijk voor dingen die je sowieso vaak koopt. Je weet wel, de dingen die je het makkelijkst onthoudtquote:Op woensdag 27 april 2011 14:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nieuwsflash...al die hippe iFail apps zijn er ook voor Android
inclusief de Appie app...maar ik ga niet naar de appie en ik kan echt wel wat onthouden
Duh. Maar IK heb er een iPhone voor.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
inclusief de Appie app..
Ik kan geen lijst van 15 boodschappen onthoudenquote:.maar ik ga niet naar de appie en ik kan echt wel wat onthouden
Dat is het voordeel van weinig slapen 's nachts...tijd genoeg om je boodschappenlijst in je geheugen te printenquote:Op woensdag 27 april 2011 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Duh. Maar IK heb er een iPhone voor.
[..]
Ik kan geen lijst van 15 boodschappen onthoudenDe standaard wekelijkse boodschappen wel, maar niet de sporadische. Kheb wel wat anders aan m'n hoofd dan die onbenullige dingen te gaan onthouden
Nog blij met je iPad?quote:Op woensdag 27 april 2011 14:10 schreef ArTiC het volgende:
inclusief de Appie app...maar ik ga niet naar de appie en ik kan echt wel wat onthouden
Ik maak echt nooit een boodschappenlijstje. Ik loop in de winkel in gedachten door mijn huis en kan dan makkelijk herinneren wat ik allemaal nog moest hebbenquote:Op woensdag 27 april 2011 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Duh. Maar IK heb er een iPhone voor.
[..]
Ik kan geen lijst van 15 boodschappen onthoudenDe standaard wekelijkse boodschappen wel, maar niet de sporadische. Kheb wel wat anders aan m'n hoofd dan die onbenullige dingen te gaan onthouden
Insomnia. Het is praktischquote:Op woensdag 27 april 2011 14:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van weinig slapen 's nachts...tijd genoeg om je boodschappenlijst in je geheugen te printen
Ik voor de standaard dingen wel. maar niet als ik ergens halverwege de week ergens tegenaan loop wat dan ineens 1x in de 3 mnd op is en ik pas 4 dagen later boodschappen ga doen of zo. Daar loop ik dan een andere x tegenaan dat ik dat nogs teeeeds niet gehaald hebquote:Op woensdag 27 april 2011 14:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik maak echt nooit een boodschappenlijstje. Ik loop in de winkel in gedachten door mijn huis en kan dan makkelijk herinneren wat ik allemaal nog moest hebben
Zekerquote:
Je wordt er alleen zo lelijk van.quote:
het kost me een hoop geld want ik ga allemaal dingen bedenken die ik wil hebben etcquote:
Dat valt best mee als je al niet al te mooi bentquote:
Nee hoorquote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 14:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het kost me een hoop geld want ik ga allemaal dingen bedenken die ik wil hebben etc
quote:Op woensdag 27 april 2011 14:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu heb ik een MI van jou die in Fight Club mode ´s nachts al die Tellsell kanalen langszapt
Liggend op de bank, lurkend uit een potje mosterd kan ookquote:
*gaat die verborgen webcam zoeken*quote:Op woensdag 27 april 2011 14:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Liggend op de bank, lurkend uit een potje mosterd kan ook
Oh, leuk! Ik ben ook in Amsterdam, het plan was om ook boten te gaan kijkenquote:
quote:
Wallen, grauwe huid, etc.quote:
Krijg ik niet van lange nachten en korte dagenquote:
Wacht maar tot je ouder wordtquote:Op woensdag 27 april 2011 14:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Krijg ik niet van lange nachten en korte dagen
OK, zie ik je daarquote:Op woensdag 27 april 2011 14:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, leuk! Ik ben ook in Amsterdam, het plan was om ook boten te gaan kijken
Ik ben als goede wijn, lieve Samzzquote:
Je hebt al een oude zak?quote:Op woensdag 27 april 2011 14:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben als goede wijn, lieve Samzz
Eerst zien dan geloven natuurlijk, niet alle mannen hebben Johnny of George genenquote:Op woensdag 27 april 2011 14:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Rommelmarkten zijn tofquote:Op woensdag 27 april 2011 14:43 schreef stbabylon het volgende:
Koninginnedag overdag vind ik dus echt geen ene zak aan he
Heb helemaal niks met rommelmarkten en duf volksvermaak
Je wordt steeds rijper, voller en zwaarder op de maag?quote:Op woensdag 27 april 2011 14:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb nog niet echt een plan, weet dat er de hele dag bekenden op de nieuwmarkt zijn, vrienden van me spelen daar de hele dag met hun band.quote:
En uiteindelijk zuurquote:Op woensdag 27 april 2011 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je wordt steeds rijper, voller en zwaarder op de maag?
Gelukkig is er naast dat heeeeel erg veel muziek in de stad. De hoofdpodia allemaal dance-dj's, maar wat verder weg lekke ralternatief, of electtro of dus de BZBquote:Op woensdag 27 april 2011 14:43 schreef stbabylon het volgende:
Koninginnedag overdag vind ik dus echt geen ene zak aan he
Heb helemaal niks met rommelmarkten en duf volksvermaak
Daar ben ik al aanbeland.quote:
Dan ben je niet goed genoeg vacuum gezogenquote:
Oh, dat laatste klinkt goedquote:Op woensdag 27 april 2011 14:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb nog niet echt een plan, weet dat er de hele dag bekenden op de nieuwmarkt zijn, vrienden van me spelen daar de hele dag met hun band.
's ochtends zit ik iig nog in Noord bij de grootste rommelmarkt van k;dag in Amsterdam.
quote:Op woensdag 27 april 2011 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je wordt steeds rijper, voller en zwaarder op de maag?
je gaat toch ook weleens naar de kroeg? of een ander buitenfeest....quote:Op woensdag 27 april 2011 14:43 schreef stbabylon het volgende:
Heb helemaal niks met duf volksvermaak
Ik vind het ook wel leuk, al is het aanbod eigenlijk al jaren niet interessant meer, ik blijf me vermaken met een paar uurtjes struinen tussen de rotzooi. Opzoek naar die ene kleuter die de transformerverzameling van papa van zolder gejat heeftquote:Op woensdag 27 april 2011 14:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat laatste klinkt goedIk ben echt dol op rommelmarkten, burgerlijk als ik ben
Ja, in Eindhoven (en Amsterdam, maar daar zijn veul te veul mensen). De rest van Nederland is het gewoon kutquote:Op woensdag 27 april 2011 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gelukkig is er naast dat heeeeel erg veel muziek in de stad. De hoofdpodia allemaal dance-dj's, maar wat verder weg lekke ralternatief, of electtro of dus de BZB
Ladingen. Maar buiten de genoemde steden, is het overal duf ende kut. Ja, er is bier, maar er zijn ook overal 3de rangsbandjes enzo.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:49 schreef rival het volgende:
[..]
je gaat toch ook weleens naar de kroeg? of een ander buitenfeest....
het enige verschil is dat we nu in het Oranje gaan
Ik zit lekker met 17 vrienden op een bootje, incl muziek en drank!
las ik gisteren niet dat er dit jaar geen alcohol op boten gedronken mocht worden?quote:Op woensdag 27 april 2011 14:49 schreef rival het volgende:
[..]
je gaat toch ook weleens naar de kroeg? of een ander buitenfeest....
het enige verschil is dat we nu in het Oranje gaan
Ik zit lekker met 17 vrienden op een bootje, incl muziek en drank!
Nog niet, wel al wat grijze harenquote:
Uiteraard. Maar dat duurt nog wel een generatie of tweequote:
oh zo.. oke.... ja alle goede bands zijn in Amsterdam natuurlijkquote:Op woensdag 27 april 2011 14:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ladingen. Maar buiten de genoemde steden, is het overal duf ende kut. Ja, er is bier, maar er zijn ook overal 3de rangsbandjes enzo.
Maakt verder ook niet uit hoor, ga 's avonds wel feesten en overdag nog wat klussen
Same, overdag werken (op een Koninginnedagevenementquote:Op woensdag 27 april 2011 14:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ladingen. Maar buiten de genoemde steden, is het overal duf ende kut. Ja, er is bier, maar er zijn ook overal 3de rangsbandjes enzo.
Maakt verder ook niet uit hoor, ga 's avonds wel feesten en overdag nog wat klussen
Eh nee, Eindhoven staat er veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter voorquote:Op woensdag 27 april 2011 14:55 schreef rival het volgende:
[..]
oh zo.. oke.... ja alle goede bands zijn in Amsterdam natuurlijk
Wat willen ze doen? naar me toe zwemmen?quote:Op woensdag 27 april 2011 14:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
las ik gisteren niet dat er dit jaar geen alcohol op boten gedronken mocht worden?
en geen muziekinstallaties?
Ja, euh...kom langs zou ik zeggen. Trakteer ik je op cocktails.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eerst zien dan geloven natuurlijk, niet alle mannen hebben Johnny of George genen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Ik ben anders vaak zat gezogenquote:Op woensdag 27 april 2011 14:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan ben je niet goed genoeg vacuum gezogen.
Hoe willen ze zoiets dan ook handhaven?quote:Op woensdag 27 april 2011 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
Wat willen ze doen? naar me toe zwemmen?
serieus: vorig jaar volgens de kranten mocht je niet met meer dan 1 drankje over straat, liep gewoon met 6packs langs politie e.d. niks aan de hand...
nu dus dit, en supermarkten mogen maar 1 drankje per persoon verkopen....
Alles leuk en aardig maar we gaan gewoon overal los zonder daarover na te denken... want ze zullen het ook nergens hanteren dit super beleid...
bangmakerij oid, het zal allemaal wel
Qua koninginnenacht en -dag zijn die al een paar jaar flink aan de weg aan 't timmeren met dj's en optredens jaquote:Op woensdag 27 april 2011 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eh nee, Eindhoven staat er veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter voor
quote:Op woensdag 27 april 2011 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
Wat willen ze doen? naar me toe zwemmen?
ik zit net te koekeloeren maar het enige leuke wat er komt is BZB...quote:Op woensdag 27 april 2011 15:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Qua koninginnenacht en -dag zijn die al een paar jaar flink aan de weg aan 't timmeren met dj's en optredens ja
Vond het leuker dan A'dam vorig jaar.
ik ga me nergens druk om maken.... en gaan ze wel handhaven, dan lever ik mijn drank in... care...quote:
Dat mag idd niet.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:01 schreef Ang3l het volgende:
van de NS mag je zaterdag ook niet met drank in de trein he
Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken zolang je maar niet straalbezopen rond loopt te zwalken en naakt de gracht inspringt.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:04 schreef rival het volgende:
[..]
ik ga me nergens druk om maken.... en gaan ze wel handhaven, dan lever ik mijn drank in... care...
nooit toch?quote:Op woensdag 27 april 2011 15:01 schreef Ang3l het volgende:
Over in beslag nemen gesproken:quote:Op woensdag 27 april 2011 15:04 schreef rival het volgende:
[..]
ik ga me nergens druk om maken.... en gaan ze wel handhaven, dan lever ik mijn drank in... care...
Daaromquote:Op woensdag 27 april 2011 15:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken zolang je maar niet straalbezopen rond loopt te zwalken en naakt de gracht inspringt.
En daarom blijf ik dus in Utrecht!quote:Op woensdag 27 april 2011 15:01 schreef Ang3l het volgende:
Ik drink anders vaak genoeg bier in de trein hoor. Nooit iets over gehoord.quote:
Alleen op vrijdagmiddag?quote:Op woensdag 27 april 2011 15:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik drink zo vaak op vrijdagmiddag een biertje in de trein
eerlijkheidquote:Op woensdag 27 april 2011 15:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Over in beslag nemen gesproken:
In beslagname en teruggave
Smokkelen blijft altijd spannend! Alle smokkelwaar wordt onherroepelijk in beslag genomen en naderhand niet
teruggegeven, maar dit wordt door ons zelf gebruikt. Onze kachel moet ook roken! Namens alle medewerkers van het
Zwarte Cross Festival alvast bedankt voor de bijdrage! Probeer dus geen aggregaten, accus, brandstoffen of bier naar
binnen te smokkelen. Als klap op de vuurpijl kan je bij ontmaskering ook nog eens van het terrein worden gestuurd en kan
je kaartje ongeldig worden verklaard. Je weet bij deze dat het niet mag, dus loop niet het risico dat je het Feest der Feesten
misloopt!
Of in het weekend, maar dan zit ik niet vaak in de trein.quote:
Ik als ik er zin in heb. Maar niet voor 7:00 hoor.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of in het weekend, maar dan zit ik niet vaak in de trein.
Doordeweek iig niet. Maar zo op vrijdagmiddag, het begin van het weekend
quote:Op woensdag 27 april 2011 15:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik drink zo vaak op vrijdagmiddag een biertje in de trein
LOL, zijn jullie die mannen die ik met halve liter blikjes op het station zie staan soms?quote:Op woensdag 27 april 2011 15:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik drink anders vaak genoeg bier in de trein hoor. Nooit iets over gehoord.
Bier drinken in de trein.
Net als ik er zit hequote:Op woensdag 27 april 2011 15:13 schreef ArTiC het volgende:
Het zou me trouwens niks verbazen als er 'wat' gaat gebeuren in Amsterdam dit jaar...damschreeuwer, waxinelichtjeshoudergooier, Alphen...genoeg gekken die dan denken: hey, idee!
Zeker wel. Als je je gedraagt mag je bijna alles in de treinquote:
Nee, ik stop ze altijd in mn tas en open ze pas in de trein.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:12 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
LOL, zijn jullie die mannen die ik met halve liter blikjes op het station zie staan soms?
1e klas bier?quote:Op woensdag 27 april 2011 15:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Uh? Ik drink geregeld een biertje in de 1e klas.
Dat dus!quote:Op woensdag 27 april 2011 15:14 schreef Q. het volgende:
Nee, ik stop ze altijd in mn tas en open ze pas in de trein.![]()
Wel halve liters uiteraard, die mini-blikjes zijn na twee slokken leeg.
Oeh, goed idee, bedankt voor het idee.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:13 schreef ArTiC het volgende:
Het zou me trouwens niks verbazen als er 'wat' gaat gebeuren in Amsterdam dit jaar...damschreeuwer, waxinelichtjeshoudergooier, Alphen...genoeg gekken die dan denken: hey, idee!
Zolang jouw epische tieten maar ongedeerd blijvenquote:
Ik bescherm ze met m'n levenquote:Op woensdag 27 april 2011 15:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zolang jouw epische tieten maar ongedeerd blijven
Dat doen we toch al? want Fok!quote:Op woensdag 27 april 2011 15:16 schreef HeatWave het volgende:
Ja, daar ga ik me dus echt niet druk om maken he? Dan kan je wel 24/7 binnenblijven.
Datquote:Op woensdag 27 april 2011 15:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Uh? Ik drink geregeld een biertje in de 1e klas.
dit dus, ik zie et allemaal welquote:Op woensdag 27 april 2011 15:16 schreef HeatWave het volgende:
Ja, daar ga ik me dus echt niet druk om maken he? Dan kan je wel 24/7 binnenblijven.
quote:
Grolschquote:Op woensdag 27 april 2011 15:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Grolsch halve liters die veul te duur zijn bij de AH ToGo.
Ik begin voordelen te zien van het OVquote:Op woensdag 27 april 2011 15:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeker wel. Als je je gedraagt mag je bijna alles in de trein
quote:Op woensdag 27 april 2011 15:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Bij de AH to Go is alles te duurquote:Op woensdag 27 april 2011 15:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Nu pas?quote:Op woensdag 27 april 2011 15:17 schreef rival het volgende:
[..]
Ik begin voordelen te zien van het OV
Ik ken mensen die rustig met een blik bier in de hand auto rijden hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 15:17 schreef stbabylon het volgende:
Mensen die haten op bierdrinkers in de trein zijn volgens mij gewoon jaloerse autorijders
Behalve het personeelquote:
Lekker in de file staan en ook nog eens geen bier mogen drinken.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:17 schreef stbabylon het volgende:
Mensen die haten op bierdrinkers in de trein zijn volgens mij gewoon jaloerse autorijders
Dat zijn geen mensen.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik ken mensen die rustig met een blik bier in de hand auto rijden hoor
Dat is pas pauper en aso.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:18 schreef ArTiC het volgende:
Ik ken mensen die rustig met een blik bier in de hand auto rijden hoor
als ik ze zie, ben ik zelf dus met het OVquote:Op woensdag 27 april 2011 15:17 schreef stbabylon het volgende:
*jaloers*quote:Op woensdag 27 april 2011 15:20 schreef ArTiC het volgende:
en de afgelopen paar dagen heb ik geloof ik wel 20 polen (of iig van die oostblokfiguren) met halve literblikken bier over straat zien lopen...zonder shirt![]()
2 hadden zelfs ieder een kratje bier bij...wat voor leven heb je dan
waarschijnlijk dat van het gezinshoofd die de boodschappen doet?quote:Op woensdag 27 april 2011 15:20 schreef ArTiC het volgende:
en de afgelopen paar dagen heb ik geloof ik wel 20 polen (of iig van die oostblokfiguren) met halve literblikken bier over straat zien lopen...zonder shirt![]()
2 hadden zelfs ieder een kratje bier bij...wat voor leven heb je dan
Nog lang niet hoog genoeg dus.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:21 schreef rival het volgende:
[..]
ongeveer de prijs die het waard is om niet afhankelijk te zijn van het OV
Allleen als het echt niet anders kanquote:
Ik moet dat ook eens gaan regelen, handiger dan de hele tijd die vouwfiets meezeulen.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Allleen als het echt niet anders kan
Waarheen?quote:
Ik zie ze wel eens rijden, maar een vouwfiets lijkt me handigerquote:Op woensdag 27 april 2011 15:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet dat ook eens gaan regelen, handiger dan de hele tijd die vouwfiets meezeulen.
Ik zal het doorgeven aan mijn baas, die betaaldquote:Op woensdag 27 april 2011 15:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Nog lang niet hoog genoeg dus.
Vrees niet, de benzineprijs gaat de komende tijd nog meer dan genoeg stijgen. Als in S-A de ellende ook losbarst is het niet meer te overzien..
gezinshoofd?quote:Op woensdag 27 april 2011 15:22 schreef rival het volgende:
[..]
waarschijnlijk dat van het gezinshoofd die de boodschappen doet?
Waarom?quote:
Met een NS-Businesscard pak je gewoon zo'n fiets mee. En de baas krijgt de rekening. Handig en simpel.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:24 schreef MissMSX het volgende:
Ik zie ze wel eens rijden, maar een vouwfiets lijkt me handiger
Zeg dat nog eensquote:
Ja, maar volgens mij fietsen ze voor geen meterquote:Op woensdag 27 april 2011 15:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Met een NS-Businesscard pak je gewoon zo'n fiets mee. En de baas krijgt de rekening. Handig en simpel.
Ik zet altijd mijn gewone fiets vol in het gangpadquote:Op woensdag 27 april 2011 15:27 schreef Samzz het volgende:
Mensen met vouwfietsenMidden in de doorgang dat kreng uit willen klappen en in elkaar zetten.
Rot toch op met die kutdingen
Is het wennen?quote:
En kinderwagens en looprekjes en rolstoelen en scootmobiels.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:27 schreef Samzz het volgende:
Mensen met vouwfietsenMidden in de doorgang dat kreng uit willen klappen en in elkaar zetten.
Mensenquote:Op woensdag 27 april 2011 15:29 schreef Techno het volgende:
[..]
En kinderwagens en looprekjes en rolstoelen en scootmobiels.
Volgens mij trappen die krengen loodzwaar.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zie ze wel eens rijden, maar een vouwfiets lijkt me handiger
quote:Op woensdag 27 april 2011 15:27 schreef Samzz het volgende:
Nog wel.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven aan mijn baas, die betaald
Als ie het niet doet is het ook goed, dan werk ik 5 dagen per week thuisquote:
Of als een malle over het perron fietsen, want dat is al zo breed en daar loopt nooit iemandquote:Op woensdag 27 april 2011 15:27 schreef Samzz het volgende:
Jaa, die mag niet mee in de spits, dus ik heb er geen last vanquote:Op woensdag 27 april 2011 15:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zet altijd mijn gewone fiets vol in het gangpad
Scootmobiels? Serieus?quote:Op woensdag 27 april 2011 15:29 schreef Techno het volgende:
[..]
En kinderwagens en looprekjes en rolstoelen en scootmobiels.
Altijd gezelligquote:Op woensdag 27 april 2011 15:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of als een malle over het perron fietsen, want dat is al zo breed en daar loopt nooit iemand
Doe ik ook!quote:Op woensdag 27 april 2011 15:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of als een malle over het perron fietsen, want dat is al zo breed en daar loopt nooit iemand
Wat sociaalquote:Op woensdag 27 april 2011 15:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Doe ik ook!En door de tunnel fietsen natuurlijk. Niet meer over de jaarbeurspassage, dan gaan teveel mensen zeiken.
Of wat minder ouwehoeren.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:40 schreef PeuRac het volgende:
in zes maanden tijd is mijn telefoon rekening van 65 naar 120 euro gegaanToch maar iets meer gaan skypen
of haar bellen, 1x over laten gaan en dan ophangen.quote:
Wijf.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:40 schreef PeuRac het volgende:
in zes maanden tijd is mijn telefoon rekening van 65 naar 120 euro gegaanToch maar iets meer gaan skypen
Dat vind ik gewoon laf, maar het is gemak om ook thuis gewoon die mobiel te pakken. Terwijl skypen eigenlijk net ff wat makkelijker is en niks kost. Ik bel er zelfs gratis mee naar vaste nummers (en toch te lam om t te gebruiken).quote:Op woensdag 27 april 2011 15:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
of haar bellen, 1x over laten gaan en dan ophangen.
Dan ff wachten tot ze terugbelt...
Die mensen zijn er ook
Wat zijn jouw rekeningen?quote:
22 euroquote:
Ik opteer voor : geen idee, ik betaal ze nietquote:Op woensdag 27 april 2011 15:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
22 euroSoms eroverheen als ik naar het buitenland of een servicenummer oid bel
Waarvan 10 euro eindeloos online
grote slok water in je mond nemen, je adem inhouden en met kleine slokjes je mond leegdrinken.quote:
Goede tipquote:Op woensdag 27 april 2011 15:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
grote slok water in je mond nemen, je adem inhouden en met kleine slokjes je mond leegdrinken.
soms moet het 2 of 3x maar het werkt altijd bij mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |