quote:
Dat zou een lekker toetje zijnquote:
Best knap dat je kunt aantonen dat iemand van 1 vezeltje doodgaatquote:Op woensdag 27 april 2011 12:13 schreef stbabylon het volgende:
Oh God, soms ben ik best blij met FOK! waar je niet elke keer enorm moet opletten wat je zegt.
Op een nieuwssite (Zwolse) had ik gezegd dat asbest helemaal niet gevaarlijk is als je met kleine hoeveelheden, als je er niet vaak mee in aanraking komt. Post er iemand dat zijn pa op sterven ligt door 1 vezeltje. En nu vinden er twee man dat ik maar mijn excuses moet aanbieden
(wetenschappelijk klopt mijn punt gewoon)
Alsof ik ook niet mag zeggen dat de kans dat er een vliegtuig op je huis pleurt erg klein is, omdat er iemand een nichtje had die in Bijlmer woonde.
M'n vorige huis bestond voor een groot deel uit asbest, moest ook weleens in geboord worden. En we leven allemaal nog. *afkloppen*quote:Op woensdag 27 april 2011 12:13 schreef stbabylon het volgende:
Oh God, soms ben ik best blij met FOK! waar je niet elke keer enorm moet opletten wat je zegt.
Op een nieuwssite (Zwolse) had ik gezegd dat asbest helemaal niet gevaarlijk is als je met kleine hoeveelheden, als je er niet vaak mee in aanraking komt. Post er iemand dat zijn pa op sterven ligt door 1 vezeltje. En nu vinden er twee man dat ik maar mijn excuses moet aanbieden
Alsof ik ook niet mag zeggen dat de kans dat er een vliegtuig op je huis pleurt erg klein is, omdat er iemand een nichtje had die in Bijlmer woonde.
hebben ze het vezeltje gevonden? daadwerkelijk uit de longen getrokken en gezegd: ah, da is 't!quote:Op woensdag 27 april 2011 12:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Best knap dat je kunt aantonen dat iemand van 1 vezeltje doodgaat
dat ook nog eensquote:Op woensdag 27 april 2011 12:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Best knap dat je kunt aantonen dat iemand van 1 vezeltje doodgaat
Overdrijven is zo leukquote:Op woensdag 27 april 2011 12:13 schreef stbabylon het volgende:
Op dat soort sites komt alleen maar van dat heikneuterige volk dat bij het minste of geringste al aanstoot neemt.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:13 schreef stbabylon het volgende:
Enquote:Op woensdag 27 april 2011 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
hebben ze het vezeltje gevonden? daadwerkelijk uit de longen getrokken en gezegd: ah, da is 't!
ik zou bewijs eisenquote:
Wat heb jij tegen de hei?quote:Op woensdag 27 april 2011 12:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Op dat soort sites komt alleen maar van dat heikneuterige volk dat bij het minste of geringste al aanstoot neemt.
'Oja, daarzo, die kloterige bloempotten op het dorpsplein. Ik klaag de gemeente aan!'quote:Op woensdag 27 april 2011 12:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En
En dat paps zich na 40 jaar kon herinneren dat hij in 18vuursteen een vezeltje aangeraakt heeft
Niks mooier dan de heiquote:
Wat heb jij dan? Ik heb een soort ooglidcontractie om de seconde. Maar dat al zeker 3 uur lang, begint best wel vervelend te worden.quote:
Nou, mijn vader heeft in 1940 nog gevochten op de hei, dus ik vind zo'n opmerking echt niet kunnen.quote:
Ik ben ook fan van de hei hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 12:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Niks mooier dan de hei
maandag nog de strabrechtse heide overgestoken
welke kant je ook opkijkt...niks geen auto's, gebouwen of wat dan ook
Mijn opa is doodgegaan aan zijn heiallergie. Wie moet hier nu excuses maken!?quote:Op woensdag 27 april 2011 12:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, mijn vader heeft in 1940 nog gevochten op de hei, dus ik vind zo'n opmerking echt niet kunnen.
Bied je excuses maar aan
Ik heb het weleens drie maanden gehadquote:Op woensdag 27 april 2011 12:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat heb jij dan? Ik heb een soort ooglidcontractie om de seconde. Maar dat al zeker 3 uur lang, begint best wel vervelend te worden.
niet omdat ie geraakt is door een heipaal?quote:Op woensdag 27 april 2011 12:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mijn opa is doodgegaan aan zijn heiallergie. Wie moet hier nu excuses maken!?
Mijn opa werkte bij het Rode Kruis en mocht de rotzooi opruimen, bied jij je excuses maar aanquote:Op woensdag 27 april 2011 12:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, mijn vader heeft in 1940 nog gevochten op de hei, dus ik vind zo'n opmerking echt niet kunnen.
Bied je excuses maar aan
Jij! Dat zeg ik tochquote:Op woensdag 27 april 2011 12:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mijn opa is doodgegaan aan zijn heiallergie. Wie moet hier nu excuses maken!?
En aan wachten zeker?quote:Op woensdag 27 april 2011 12:24 schreef stbabylon het volgende:
Mijn opa is overleden in de 2de wereldoorlog, in een kamp. Is van een wachttoren gevallen. Ik heb een schijthekel aan torens
Dat was een vrije keus bruutquote:Op woensdag 27 april 2011 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn opa werkte bij het Rode Kruis en mocht de rotzooi opruimen, bied jij je excuses maar aan
Eindelijkquote:
Ja, dus?quote:
Wat is dat voor een Alien?quote:
Wen er maar vast aan, als jij en zoenmevrouw kinderen hebben gemaakt moet je dat soort films kijken.quote:
Hey dude.quote:
Ik wil geen kids, zij ook nietquote:Op woensdag 27 april 2011 12:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wen er maar vast aan, als jij en zoenmevrouw kinderen hebben gemaakt moet je dat soort films kijken.
Ja! Wat is eigenlijk de progressie daarvan? Ga je nog naar het buitenland?quote:
Dat is Kenadie Jourdin, die heeft primordial dwarfism.quote:
Mijn oog zelf doet pijn, ze is rood en prikt voortdurend. Traanoogquote:Op woensdag 27 april 2011 12:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat heb jij dan? Ik heb een soort ooglidcontractie om de seconde. Maar dat al zeker 3 uur lang, begint best wel vervelend te worden.
Dat gaat gewoon door, ik laat me hier niet door tegen houden.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja! Wat is eigenlijk de progressie daarvan? Ga je nog naar het buitenland?
De oog?quote:Op woensdag 27 april 2011 12:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn oog zelf doet pijn, ze is rood en prikt voortdurend. Traanoog
Dat is toch superschattigquote:Op woensdag 27 april 2011 12:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is Kenadie Jourdin, die heeft primordial dwarfism.
En ze speelt in de film iep
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ze is echt mini mini MINI!quote:Op woensdag 27 april 2011 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is toch superschattig
Beetje onhandig voor het kind zelf alleen
Ze is een dwergjequote:
Huilliequote:Op woensdag 27 april 2011 12:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn oog zelf doet pijn, ze is rood en prikt voortdurend. Traanoog
Dat zijn geen grappen, das pure ernstquote:Op woensdag 27 april 2011 12:52 schreef MissMSX het volgende:
Ik had ondertussen wel de kwakjesinooggrap verwacht
Zeg datquote:Op woensdag 27 april 2011 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zijn geen grappen, das pure ernst.
Precies, een letterlijk gevolg van niet slikken.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zijn geen grappen, das pure ernst.
Nu weet ik dat je gehoorzaam bentquote:
Ken je mijn versie van Laura al?quote:Op woensdag 27 april 2011 12:52 schreef MissMSX het volgende:
Ik had ondertussen wel de kwakjesinooggrap verwacht
Oost-indisch gehoorzaam danquote:
Ze is van een ander ras!quote:
Neus dicht houden en slikken of stikken!quote:Op woensdag 27 april 2011 12:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Precies, een letterlijk gevolg van niet slikken.
Slikken, of in het oog. Dat zijn de keuzes.
Neh, ze lijkt niet op je.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze is van een ander ras!![]()
Ze wordt ook wel Little Angel genoemd
Zou ze vaan mij zzijn?
Daarom deepthroat, gelijk je kwakje in de slokdarm pompen.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Precies, een letterlijk gevolg van niet slikken.
Slikken, of in het oog. Dat zijn de keuzes.
Maar dan kan je niet meer snowballenquote:Op woensdag 27 april 2011 13:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Daarom deepthroat, gelijk je kwakje in de slokdarm pompen.
Oi, kom je langs? Of ga je Bossche Bollen halen bij Boheemen?quote:Op woensdag 27 april 2011 12:59 schreef MissMSX het volgende:
Dank je dat je me helpt herinneren dat ik nog wat op moest zoeken
Na een beetje gaggen moet het wel weer gaan. Krijg je gratis een kwakje maagzuur bij.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar dan kan je niet meer snowballen
Dan wacht je maar tot het winter isquote:Op woensdag 27 april 2011 13:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar dan kan je niet meer snowballen
Gadverdammequote:
Ieder zijn ding toch? Zie het probleem niet zo.quote:
Dit dus. Niet dat dit tot mijn vaste repertoire behoort, maar om nou gelijk te roepen dat het goor is...Ik houd ook niet van gekookte witlof maar ben daarmee ook niet vocaal in mijn afwijzing.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
als een vrouw het in de mond kan hebben, waarom dan niet allebei?
Nee, ik was benieuwd waar de naam vandaan komtquote:Op woensdag 27 april 2011 13:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Oi, kom je langs? Of ga je Bossche Bollen halen bij Boheemen?
Haaaaaaj Barbie!quote:Op woensdag 27 april 2011 13:26 schreef Barbusse het volgende:
Wat fijn, deze vertrouwde [Singles] gesprekken
Lekkerquote:
Ik drink liever rechtstreeks uit de flesquote:Op woensdag 27 april 2011 13:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind het goor. Zo snel mogelijk weg met die troep, als je het mij vraagt. (En nee, niet in een handdoek of de gootsteen, want dat denkt iedereen nuquote:Op woensdag 27 april 2011 13:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ieder zijn ding toch? Zie het probleem niet zo.
[..]
Dit dus. Niet dat dit tot mijn vaste repertoire behoort, maar om nou gelijk te roepen dat het goor is...Ik houd ook niet van gekookte witlof maar ben daarmee ook niet vocaal in mijn afwijzing.
BTW, gekookte witlof kan je ook vast mee snowballen. Beetje snotterig. Goed om te oefenen
Ik moet altijd enorm lachen om mannen die walgen van hun eigen zaadquote:Op woensdag 27 april 2011 13:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is voor mij als bi-man helaas niet altijd mogelijk (zo lenig ben ik nietquote:Op woensdag 27 april 2011 13:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik drink liever rechtstreeks uit de fles
quote:Op woensdag 27 april 2011 13:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is voor mij als bi-man helaas niet altijd mogelijk (zo lenig ben ik niet)
Ja he, geweldig is datquote:Op woensdag 27 april 2011 13:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet altijd enorm lachen om mannen die walgen van hun eigen zaad
Dan moet je maar op turnen gaan en solliciteren bij het Chinees Staatscircus.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is voor mij als bi-man helaas niet altijd mogelijk (zo lenig ben ik niet)
Ja, datquote:Op woensdag 27 april 2011 13:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja he, geweldig is datEn ondertussen wel verwachten dat mevrouw het met een grijns op haar gezicht doorslikt. En na het aflikken van haar lippen nog even zegt: lekker
En betaalt voor deze delicatesse!quote:Op woensdag 27 april 2011 13:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja he, geweldig is datEn ondertussen wel verwachten dat mevrouw het met een grijns op haar gezicht doorslikt. En na het aflikken van haar lippen nog even zegt: lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |