Niks mooier dan de heiquote:
Wat heb jij dan? Ik heb een soort ooglidcontractie om de seconde. Maar dat al zeker 3 uur lang, begint best wel vervelend te worden.quote:
Nou, mijn vader heeft in 1940 nog gevochten op de hei, dus ik vind zo'n opmerking echt niet kunnen.quote:
Ik ben ook fan van de hei hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 12:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Niks mooier dan de hei
maandag nog de strabrechtse heide overgestoken
welke kant je ook opkijkt...niks geen auto's, gebouwen of wat dan ook
Mijn opa is doodgegaan aan zijn heiallergie. Wie moet hier nu excuses maken!?quote:Op woensdag 27 april 2011 12:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, mijn vader heeft in 1940 nog gevochten op de hei, dus ik vind zo'n opmerking echt niet kunnen.
Bied je excuses maar aan
Ik heb het weleens drie maanden gehadquote:Op woensdag 27 april 2011 12:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat heb jij dan? Ik heb een soort ooglidcontractie om de seconde. Maar dat al zeker 3 uur lang, begint best wel vervelend te worden.
niet omdat ie geraakt is door een heipaal?quote:Op woensdag 27 april 2011 12:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mijn opa is doodgegaan aan zijn heiallergie. Wie moet hier nu excuses maken!?
Mijn opa werkte bij het Rode Kruis en mocht de rotzooi opruimen, bied jij je excuses maar aanquote:Op woensdag 27 april 2011 12:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, mijn vader heeft in 1940 nog gevochten op de hei, dus ik vind zo'n opmerking echt niet kunnen.
Bied je excuses maar aan
Jij! Dat zeg ik tochquote:Op woensdag 27 april 2011 12:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mijn opa is doodgegaan aan zijn heiallergie. Wie moet hier nu excuses maken!?
En aan wachten zeker?quote:Op woensdag 27 april 2011 12:24 schreef stbabylon het volgende:
Mijn opa is overleden in de 2de wereldoorlog, in een kamp. Is van een wachttoren gevallen. Ik heb een schijthekel aan torens
Dat was een vrije keus bruutquote:Op woensdag 27 april 2011 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn opa werkte bij het Rode Kruis en mocht de rotzooi opruimen, bied jij je excuses maar aan
Eindelijkquote:
Ja, dus?quote:
Wat is dat voor een Alien?quote:
Wen er maar vast aan, als jij en zoenmevrouw kinderen hebben gemaakt moet je dat soort films kijken.quote:
Hey dude.quote:
Ik wil geen kids, zij ook nietquote:Op woensdag 27 april 2011 12:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wen er maar vast aan, als jij en zoenmevrouw kinderen hebben gemaakt moet je dat soort films kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |