Ik zie ze wel eens rijden, maar een vouwfiets lijkt me handigerquote:Op woensdag 27 april 2011 15:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet dat ook eens gaan regelen, handiger dan de hele tijd die vouwfiets meezeulen.
Ik zal het doorgeven aan mijn baas, die betaaldquote:Op woensdag 27 april 2011 15:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Nog lang niet hoog genoeg dus.
Vrees niet, de benzineprijs gaat de komende tijd nog meer dan genoeg stijgen. Als in S-A de ellende ook losbarst is het niet meer te overzien..
gezinshoofd?quote:Op woensdag 27 april 2011 15:22 schreef rival het volgende:
[..]
waarschijnlijk dat van het gezinshoofd die de boodschappen doet?
Waarom?quote:
Met een NS-Businesscard pak je gewoon zo'n fiets mee. En de baas krijgt de rekening. Handig en simpel.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:24 schreef MissMSX het volgende:
Ik zie ze wel eens rijden, maar een vouwfiets lijkt me handiger
Zeg dat nog eensquote:
Ja, maar volgens mij fietsen ze voor geen meterquote:Op woensdag 27 april 2011 15:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Met een NS-Businesscard pak je gewoon zo'n fiets mee. En de baas krijgt de rekening. Handig en simpel.
Ik zet altijd mijn gewone fiets vol in het gangpadquote:Op woensdag 27 april 2011 15:27 schreef Samzz het volgende:
Mensen met vouwfietsenMidden in de doorgang dat kreng uit willen klappen en in elkaar zetten.
Rot toch op met die kutdingen
Is het wennen?quote:
En kinderwagens en looprekjes en rolstoelen en scootmobiels.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:27 schreef Samzz het volgende:
Mensen met vouwfietsenMidden in de doorgang dat kreng uit willen klappen en in elkaar zetten.
Mensenquote:Op woensdag 27 april 2011 15:29 schreef Techno het volgende:
[..]
En kinderwagens en looprekjes en rolstoelen en scootmobiels.
Volgens mij trappen die krengen loodzwaar.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zie ze wel eens rijden, maar een vouwfiets lijkt me handiger
quote:Op woensdag 27 april 2011 15:27 schreef Samzz het volgende:
Nog wel.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven aan mijn baas, die betaald
Als ie het niet doet is het ook goed, dan werk ik 5 dagen per week thuisquote:
Of als een malle over het perron fietsen, want dat is al zo breed en daar loopt nooit iemandquote:Op woensdag 27 april 2011 15:27 schreef Samzz het volgende:
Jaa, die mag niet mee in de spits, dus ik heb er geen last vanquote:Op woensdag 27 april 2011 15:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zet altijd mijn gewone fiets vol in het gangpad
Scootmobiels? Serieus?quote:Op woensdag 27 april 2011 15:29 schreef Techno het volgende:
[..]
En kinderwagens en looprekjes en rolstoelen en scootmobiels.
Altijd gezelligquote:Op woensdag 27 april 2011 15:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of als een malle over het perron fietsen, want dat is al zo breed en daar loopt nooit iemand
Doe ik ook!quote:Op woensdag 27 april 2011 15:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of als een malle over het perron fietsen, want dat is al zo breed en daar loopt nooit iemand
Wat sociaalquote:Op woensdag 27 april 2011 15:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Doe ik ook!En door de tunnel fietsen natuurlijk. Niet meer over de jaarbeurspassage, dan gaan teveel mensen zeiken.
Of wat minder ouwehoeren.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:40 schreef PeuRac het volgende:
in zes maanden tijd is mijn telefoon rekening van 65 naar 120 euro gegaanToch maar iets meer gaan skypen
of haar bellen, 1x over laten gaan en dan ophangen.quote:
Wijf.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:40 schreef PeuRac het volgende:
in zes maanden tijd is mijn telefoon rekening van 65 naar 120 euro gegaanToch maar iets meer gaan skypen
Dat vind ik gewoon laf, maar het is gemak om ook thuis gewoon die mobiel te pakken. Terwijl skypen eigenlijk net ff wat makkelijker is en niks kost. Ik bel er zelfs gratis mee naar vaste nummers (en toch te lam om t te gebruiken).quote:Op woensdag 27 april 2011 15:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
of haar bellen, 1x over laten gaan en dan ophangen.
Dan ff wachten tot ze terugbelt...
Die mensen zijn er ook
Wat zijn jouw rekeningen?quote:
22 euroquote:
Ik opteer voor : geen idee, ik betaal ze nietquote:Op woensdag 27 april 2011 15:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
22 euroSoms eroverheen als ik naar het buitenland of een servicenummer oid bel
Waarvan 10 euro eindeloos online
grote slok water in je mond nemen, je adem inhouden en met kleine slokjes je mond leegdrinken.quote:
Goede tipquote:Op woensdag 27 april 2011 15:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
grote slok water in je mond nemen, je adem inhouden en met kleine slokjes je mond leegdrinken.
soms moet het 2 of 3x maar het werkt altijd bij mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |