Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken zolang je maar niet straalbezopen rond loopt te zwalken en naakt de gracht inspringt.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:04 schreef rival het volgende:
[..]
ik ga me nergens druk om maken.... en gaan ze wel handhaven, dan lever ik mijn drank in... care...
nooit toch?quote:Op woensdag 27 april 2011 15:01 schreef Ang3l het volgende:
van de NS mag je zaterdag ook niet met drank in de trein he
Over in beslag nemen gesproken:quote:Op woensdag 27 april 2011 15:04 schreef rival het volgende:
[..]
ik ga me nergens druk om maken.... en gaan ze wel handhaven, dan lever ik mijn drank in... care...
Daaromquote:Op woensdag 27 april 2011 15:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken zolang je maar niet straalbezopen rond loopt te zwalken en naakt de gracht inspringt.
En daarom blijf ik dus in Utrecht!quote:Op woensdag 27 april 2011 15:01 schreef Ang3l het volgende:
van de NS mag je zaterdag ook niet met drank in de trein he
Ik drink anders vaak genoeg bier in de trein hoor. Nooit iets over gehoord.quote:
Alleen op vrijdagmiddag?quote:Op woensdag 27 april 2011 15:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik drink zo vaak op vrijdagmiddag een biertje in de trein
eerlijkheidquote:Op woensdag 27 april 2011 15:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Over in beslag nemen gesproken:
In beslagname en teruggave
Smokkelen blijft altijd spannend! Alle smokkelwaar wordt onherroepelijk in beslag genomen en naderhand niet
teruggegeven, maar dit wordt door ons zelf gebruikt. Onze kachel moet ook roken! Namens alle medewerkers van het
Zwarte Cross Festival alvast bedankt voor de bijdrage! Probeer dus geen aggregaten, accus, brandstoffen of bier naar
binnen te smokkelen. Als klap op de vuurpijl kan je bij ontmaskering ook nog eens van het terrein worden gestuurd en kan
je kaartje ongeldig worden verklaard. Je weet bij deze dat het niet mag, dus loop niet het risico dat je het Feest der Feesten
misloopt!
Of in het weekend, maar dan zit ik niet vaak in de trein.quote:
Ik als ik er zin in heb. Maar niet voor 7:00 hoor.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of in het weekend, maar dan zit ik niet vaak in de trein.
Doordeweek iig niet. Maar zo op vrijdagmiddag, het begin van het weekend
quote:Op woensdag 27 april 2011 15:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik drink zo vaak op vrijdagmiddag een biertje in de trein
LOL, zijn jullie die mannen die ik met halve liter blikjes op het station zie staan soms?quote:Op woensdag 27 april 2011 15:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik drink anders vaak genoeg bier in de trein hoor. Nooit iets over gehoord.
Bier drinken in de trein.
Net als ik er zit hequote:Op woensdag 27 april 2011 15:13 schreef ArTiC het volgende:
Het zou me trouwens niks verbazen als er 'wat' gaat gebeuren in Amsterdam dit jaar...damschreeuwer, waxinelichtjeshoudergooier, Alphen...genoeg gekken die dan denken: hey, idee!
Zeker wel. Als je je gedraagt mag je bijna alles in de treinquote:
Nee, ik stop ze altijd in mn tas en open ze pas in de trein.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:12 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
LOL, zijn jullie die mannen die ik met halve liter blikjes op het station zie staan soms?
1e klas bier?quote:Op woensdag 27 april 2011 15:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Uh? Ik drink geregeld een biertje in de 1e klas.
Dat dus!quote:Op woensdag 27 april 2011 15:14 schreef Q. het volgende:
Nee, ik stop ze altijd in mn tas en open ze pas in de trein.![]()
Wel halve liters uiteraard, die mini-blikjes zijn na twee slokken leeg.
Oeh, goed idee, bedankt voor het idee.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:13 schreef ArTiC het volgende:
Het zou me trouwens niks verbazen als er 'wat' gaat gebeuren in Amsterdam dit jaar...damschreeuwer, waxinelichtjeshoudergooier, Alphen...genoeg gekken die dan denken: hey, idee!
Zolang jouw epische tieten maar ongedeerd blijvenquote:
Ik bescherm ze met m'n levenquote:Op woensdag 27 april 2011 15:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zolang jouw epische tieten maar ongedeerd blijven
Dat doen we toch al? want Fok!quote:Op woensdag 27 april 2011 15:16 schreef HeatWave het volgende:
Ja, daar ga ik me dus echt niet druk om maken he? Dan kan je wel 24/7 binnenblijven.
Datquote:Op woensdag 27 april 2011 15:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Uh? Ik drink geregeld een biertje in de 1e klas.
dit dus, ik zie et allemaal welquote:Op woensdag 27 april 2011 15:16 schreef HeatWave het volgende:
Ja, daar ga ik me dus echt niet druk om maken he? Dan kan je wel 24/7 binnenblijven.
quote:
Grolschquote:Op woensdag 27 april 2011 15:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Grolsch halve liters die veul te duur zijn bij de AH ToGo.
Ik begin voordelen te zien van het OVquote:Op woensdag 27 april 2011 15:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeker wel. Als je je gedraagt mag je bijna alles in de trein
quote:Op woensdag 27 april 2011 15:16 schreef Techno het volgende:
[..]

Bij de AH to Go is alles te duurquote:Op woensdag 27 april 2011 15:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Nu pas?quote:Op woensdag 27 april 2011 15:17 schreef rival het volgende:
[..]
Ik begin voordelen te zien van het OV
Ik ken mensen die rustig met een blik bier in de hand auto rijden hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 15:17 schreef stbabylon het volgende:
Mensen die haten op bierdrinkers in de trein zijn volgens mij gewoon jaloerse autorijders
Behalve het personeelquote:
Lekker in de file staan en ook nog eens geen bier mogen drinken.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:17 schreef stbabylon het volgende:
Mensen die haten op bierdrinkers in de trein zijn volgens mij gewoon jaloerse autorijders
Dat zijn geen mensen.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik ken mensen die rustig met een blik bier in de hand auto rijden hoor
Dat is pas pauper en aso.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:18 schreef ArTiC het volgende:
Ik ken mensen die rustig met een blik bier in de hand auto rijden hoor
als ik ze zie, ben ik zelf dus met het OVquote:Op woensdag 27 april 2011 15:17 schreef stbabylon het volgende:
*jaloers*quote:Op woensdag 27 april 2011 15:20 schreef ArTiC het volgende:
en de afgelopen paar dagen heb ik geloof ik wel 20 polen (of iig van die oostblokfiguren) met halve literblikken bier over straat zien lopen...zonder shirt![]()
2 hadden zelfs ieder een kratje bier bij...wat voor leven heb je dan
waarschijnlijk dat van het gezinshoofd die de boodschappen doet?quote:Op woensdag 27 april 2011 15:20 schreef ArTiC het volgende:
en de afgelopen paar dagen heb ik geloof ik wel 20 polen (of iig van die oostblokfiguren) met halve literblikken bier over straat zien lopen...zonder shirt![]()
2 hadden zelfs ieder een kratje bier bij...wat voor leven heb je dan
Nog lang niet hoog genoeg dus.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:21 schreef rival het volgende:
[..]
ongeveer de prijs die het waard is om niet afhankelijk te zijn van het OV
Allleen als het echt niet anders kanquote:
Ik moet dat ook eens gaan regelen, handiger dan de hele tijd die vouwfiets meezeulen.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Allleen als het echt niet anders kan
Waarheen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |