1e klas bier?quote:Op woensdag 27 april 2011 15:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Uh? Ik drink geregeld een biertje in de 1e klas.
Dat dus!quote:Op woensdag 27 april 2011 15:14 schreef Q. het volgende:
Nee, ik stop ze altijd in mn tas en open ze pas in de trein.![]()
Wel halve liters uiteraard, die mini-blikjes zijn na twee slokken leeg.
Oeh, goed idee, bedankt voor het idee.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:13 schreef ArTiC het volgende:
Het zou me trouwens niks verbazen als er 'wat' gaat gebeuren in Amsterdam dit jaar...damschreeuwer, waxinelichtjeshoudergooier, Alphen...genoeg gekken die dan denken: hey, idee!
Zolang jouw epische tieten maar ongedeerd blijvenquote:
Ik bescherm ze met m'n levenquote:Op woensdag 27 april 2011 15:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zolang jouw epische tieten maar ongedeerd blijven
Dat doen we toch al? want Fok!quote:Op woensdag 27 april 2011 15:16 schreef HeatWave het volgende:
Ja, daar ga ik me dus echt niet druk om maken he? Dan kan je wel 24/7 binnenblijven.
Datquote:Op woensdag 27 april 2011 15:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Uh? Ik drink geregeld een biertje in de 1e klas.
dit dus, ik zie et allemaal welquote:Op woensdag 27 april 2011 15:16 schreef HeatWave het volgende:
Ja, daar ga ik me dus echt niet druk om maken he? Dan kan je wel 24/7 binnenblijven.
quote:
Grolschquote:Op woensdag 27 april 2011 15:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Grolsch halve liters die veul te duur zijn bij de AH ToGo.
Ik begin voordelen te zien van het OVquote:Op woensdag 27 april 2011 15:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeker wel. Als je je gedraagt mag je bijna alles in de trein
quote:Op woensdag 27 april 2011 15:16 schreef Techno het volgende:
[..]

Bij de AH to Go is alles te duurquote:Op woensdag 27 april 2011 15:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Nu pas?quote:Op woensdag 27 april 2011 15:17 schreef rival het volgende:
[..]
Ik begin voordelen te zien van het OV
Ik ken mensen die rustig met een blik bier in de hand auto rijden hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 15:17 schreef stbabylon het volgende:
Mensen die haten op bierdrinkers in de trein zijn volgens mij gewoon jaloerse autorijders
Behalve het personeelquote:
Lekker in de file staan en ook nog eens geen bier mogen drinken.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:17 schreef stbabylon het volgende:
Mensen die haten op bierdrinkers in de trein zijn volgens mij gewoon jaloerse autorijders
Dat zijn geen mensen.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik ken mensen die rustig met een blik bier in de hand auto rijden hoor
Dat is pas pauper en aso.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:18 schreef ArTiC het volgende:
Ik ken mensen die rustig met een blik bier in de hand auto rijden hoor
als ik ze zie, ben ik zelf dus met het OVquote:Op woensdag 27 april 2011 15:17 schreef stbabylon het volgende:
*jaloers*quote:Op woensdag 27 april 2011 15:20 schreef ArTiC het volgende:
en de afgelopen paar dagen heb ik geloof ik wel 20 polen (of iig van die oostblokfiguren) met halve literblikken bier over straat zien lopen...zonder shirt![]()
2 hadden zelfs ieder een kratje bier bij...wat voor leven heb je dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |