je spuugt het toch niet uit het raam?quote:Op woensdag 27 april 2011 13:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vind het goor. Zo snel mogelijk weg met die troep, als je het mij vraagt. (En nee, niet in een handdoek of de gootsteen, want dat denkt iedereen nu)
Inderdaadquote:Op woensdag 27 april 2011 13:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja he, geweldig is datEn ondertussen wel verwachten dat mevrouw het met een grijns op haar gezicht doorslikt. En na het aflikken van haar lippen nog even zegt: lekker
Natuurlijk wel! In de tuin van de buren groeit nu een vreemde plantsoort.quote:
en er groeit brood met sesamzaad aan?quote:Op woensdag 27 april 2011 13:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel! In de tuin van de buren groeit nu een vreemde plantsoort.
Een penisplantquote:Op woensdag 27 april 2011 13:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel! In de tuin van de buren groeit nu een vreemde plantsoort.
quote:
Dan heb je goed ge'mik'tquote:
Mrs Jackson zit nu al in mijn hoofd, daar heb ik geen YT voor nodigquote:Op woensdag 27 april 2011 13:38 schreef Mystikvm het volgende:
Outkast![]()
Zou jullie graag een YT-linkje geven om jullie mee te laten delen in mijn vreugd maar kan hier op mijn werk niet bij Youtube
Bij mij gelukkig nietquote:Op woensdag 27 april 2011 13:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mrs Jackson zit nu al in mijn hoofd, daar heb ik geen YT voor nodig
Wie? (altijd op zoek naar nieuw voer voor mijn playlist, mits ik het leuk vind)quote:Op woensdag 27 april 2011 13:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij mij gelukkig niet
Zit dan ook naar DnB te luisteren
Had je sperma maar lekker moeten vindenquote:Op woensdag 27 april 2011 13:41 schreef Samzz het volgende:
Ik luister naar het gezucht en gekreun en gemopper van de baas
Zit je onder zijn bureau?quote:Op woensdag 27 april 2011 13:41 schreef Samzz het volgende:
Ik luister naar het gezucht en gekreun en gemopper van de baas
Die kon ik verwachten hequote:Op woensdag 27 april 2011 13:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Had je sperma maar lekker moeten vinden
Ik kan echt alles tegelijkquote:
quote:
zo, je hebt een paar weken gespaard?quote:
En vers gehouden in de koelkastquote:
Oh, gewoon random zooi van yt. Nu deze ontdekt: http://www.youtube.com/user/pandadnb 48 uur DnBquote:Op woensdag 27 april 2011 13:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wie? (altijd op zoek naar nieuw voer voor mijn playlist, mits ik het leuk vind)
Als benidorm bastard verkleed in een optocht.... heb me weer eens om laten lullen door mijn zwagerquote:Op woensdag 27 april 2011 13:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Over zaterdag gesproken, wat gaat iedereen doen?
Eindeloos chillen, mijn geld is zo'n beetje op.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 april 2011 13:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
wegblijven uit Helmond en Eindhovenquote:Op woensdag 27 april 2011 13:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 april 2011 13:54 schreef Crutch het volgende:
[..]
Cocktrails was toepasselijker geweest in dit topic.
Whisk(e)y, bier, amaretto.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Die mogen anderen opslurpen, ik prefereer vodka-martinis
Overdag ws. wat klussen. 's Avonds naar Hedon en Popfront voor:quote:Op woensdag 27 april 2011 13:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Klinkt wel goed eigenlijkquote:Op woensdag 27 april 2011 13:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Overdag ws. wat klussen. 's Avonds naar Hedon en Popfront voor:
ELECTROCUTION (Hedon, Electro)
SCHLACHTHOFBRONX (DE) / KRACH / SICK BOY / FUNAGI / TUIG
SOLK XS (Popfront, DnB)
BEN L.
uitbrakken, vrijdag naar het Foute Oranje Feestquote:Op woensdag 27 april 2011 13:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Carnavals-techno?quote:Op woensdag 27 april 2011 13:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wegblijven uit Helmond en Eindhoven
Hier is een rommelmarkt en in Eindhoven is overal bliep bliep boink toet bam bam muziek
Ik ben toch bewust aan het onthouden?quote:
Ga je meedoen aan dat programma van de EO dan?quote:
Zeg... donderdag SCREAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!quote:
en 's avonds een uur douchen om die smerige grachtenlucht van je lijf te krijgen....nee bedanktquote:
ik ben ook bewust aan het onthouden...wat ik straks moet meenemen bij de supermarktquote:Op woensdag 27 april 2011 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben toch bewust aan het onthouden?
Ja. En zodra ik Arie Boomsma zie kwak ik hem zo ontieglijk hard vol dat ie van alle holtes wekenlang last heeft!quote:Op woensdag 27 april 2011 14:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Ga je meedoen aan dat programma van de EO dan?
Cool. Jij laat hem uit de kast komen. Er erin ook?quote:Op woensdag 27 april 2011 14:05 schreef Ang3l het volgende:
Ja. En zodra ik Arie Boomsma zie kwak ik hem zo ontieglijk hard vol dat ie van alle holtes wekenlang last heeft!
Daar heb ik een iPhone voor.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben ook bewust aan het onthouden...wat ik straks moet meenemen bij de supermarkt
Appie app. Ja, die is echt handig.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:08 schreef Ang3l het volgende:
Daar heb ik een iPhone voor.
Met een AH app.
I don't care, als ik naar de kroeg ga heb ik hetzelfdequote:Op woensdag 27 april 2011 14:04 schreef ArTiC het volgende:
en 's avonds een uur douchen om die smerige grachtenlucht van je lijf te krijgen....nee bedankt![]()
Ben benieuwd of er nog stukjes Ier naar boven komen drijven trouwens met al die boten
Arie is hetero.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Cool. Jij laat hem uit de kast komen. Er erin ook?
nieuwsflash...al die hippe iFail apps zijn er ook voor Androidquote:Op woensdag 27 april 2011 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar heb ik een iPhone voor.
Met een AH app.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |