quote:Op woensdag 27 april 2011 13:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Over zaterdag gesproken, wat gaat iedereen doen?
wegblijven uit Helmond en Eindhovenquote:Op woensdag 27 april 2011 13:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 april 2011 13:54 schreef Crutch het volgende:
[..]
Cocktrails was toepasselijker geweest in dit topic.
Whisk(e)y, bier, amaretto.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Die mogen anderen opslurpen, ik prefereer vodka-martinis
Overdag ws. wat klussen. 's Avonds naar Hedon en Popfront voor:quote:Op woensdag 27 april 2011 13:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Klinkt wel goed eigenlijkquote:Op woensdag 27 april 2011 13:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Overdag ws. wat klussen. 's Avonds naar Hedon en Popfront voor:
ELECTROCUTION (Hedon, Electro)
SCHLACHTHOFBRONX (DE) / KRACH / SICK BOY / FUNAGI / TUIG
SOLK XS (Popfront, DnB)
BEN L.
uitbrakken, vrijdag naar het Foute Oranje Feestquote:Op woensdag 27 april 2011 13:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Carnavals-techno?quote:Op woensdag 27 april 2011 13:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wegblijven uit Helmond en Eindhoven
Hier is een rommelmarkt en in Eindhoven is overal bliep bliep boink toet bam bam muziek
Ik ben toch bewust aan het onthouden?quote:
Ga je meedoen aan dat programma van de EO dan?quote:
Zeg... donderdag SCREAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!quote:
en 's avonds een uur douchen om die smerige grachtenlucht van je lijf te krijgen....nee bedanktquote:
ik ben ook bewust aan het onthouden...wat ik straks moet meenemen bij de supermarktquote:Op woensdag 27 april 2011 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben toch bewust aan het onthouden?
Ja. En zodra ik Arie Boomsma zie kwak ik hem zo ontieglijk hard vol dat ie van alle holtes wekenlang last heeft!quote:Op woensdag 27 april 2011 14:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Ga je meedoen aan dat programma van de EO dan?
Cool. Jij laat hem uit de kast komen. Er erin ook?quote:Op woensdag 27 april 2011 14:05 schreef Ang3l het volgende:
Ja. En zodra ik Arie Boomsma zie kwak ik hem zo ontieglijk hard vol dat ie van alle holtes wekenlang last heeft!
Daar heb ik een iPhone voor.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben ook bewust aan het onthouden...wat ik straks moet meenemen bij de supermarkt
Appie app. Ja, die is echt handig.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:08 schreef Ang3l het volgende:
Daar heb ik een iPhone voor.
Met een AH app.
I don't care, als ik naar de kroeg ga heb ik hetzelfdequote:Op woensdag 27 april 2011 14:04 schreef ArTiC het volgende:
en 's avonds een uur douchen om die smerige grachtenlucht van je lijf te krijgen....nee bedankt![]()
Ben benieuwd of er nog stukjes Ier naar boven komen drijven trouwens met al die boten
Arie is hetero.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Cool. Jij laat hem uit de kast komen. Er erin ook?
nieuwsflash...al die hippe iFail apps zijn er ook voor Androidquote:Op woensdag 27 april 2011 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar heb ik een iPhone voor.
Met een AH app.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |