waarschijnlijk dat van het gezinshoofd die de boodschappen doet?quote:Op woensdag 27 april 2011 15:20 schreef ArTiC het volgende:
en de afgelopen paar dagen heb ik geloof ik wel 20 polen (of iig van die oostblokfiguren) met halve literblikken bier over straat zien lopen...zonder shirt![]()
2 hadden zelfs ieder een kratje bier bij...wat voor leven heb je dan
Nog lang niet hoog genoeg dus.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:21 schreef rival het volgende:
[..]
ongeveer de prijs die het waard is om niet afhankelijk te zijn van het OV
Allleen als het echt niet anders kanquote:
Ik moet dat ook eens gaan regelen, handiger dan de hele tijd die vouwfiets meezeulen.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Allleen als het echt niet anders kan
Waarheen?quote:
Ik zie ze wel eens rijden, maar een vouwfiets lijkt me handigerquote:Op woensdag 27 april 2011 15:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet dat ook eens gaan regelen, handiger dan de hele tijd die vouwfiets meezeulen.
Ik zal het doorgeven aan mijn baas, die betaaldquote:Op woensdag 27 april 2011 15:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Nog lang niet hoog genoeg dus.
Vrees niet, de benzineprijs gaat de komende tijd nog meer dan genoeg stijgen. Als in S-A de ellende ook losbarst is het niet meer te overzien..
gezinshoofd?quote:Op woensdag 27 april 2011 15:22 schreef rival het volgende:
[..]
waarschijnlijk dat van het gezinshoofd die de boodschappen doet?
Waarom?quote:
Met een NS-Businesscard pak je gewoon zo'n fiets mee. En de baas krijgt de rekening. Handig en simpel.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:24 schreef MissMSX het volgende:
Ik zie ze wel eens rijden, maar een vouwfiets lijkt me handiger
Zeg dat nog eensquote:
Ja, maar volgens mij fietsen ze voor geen meterquote:Op woensdag 27 april 2011 15:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Met een NS-Businesscard pak je gewoon zo'n fiets mee. En de baas krijgt de rekening. Handig en simpel.
Ik zet altijd mijn gewone fiets vol in het gangpadquote:Op woensdag 27 april 2011 15:27 schreef Samzz het volgende:
Mensen met vouwfietsenMidden in de doorgang dat kreng uit willen klappen en in elkaar zetten.
Rot toch op met die kutdingen
Is het wennen?quote:
En kinderwagens en looprekjes en rolstoelen en scootmobiels.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:27 schreef Samzz het volgende:
Mensen met vouwfietsenMidden in de doorgang dat kreng uit willen klappen en in elkaar zetten.
Rot toch op met die kutdingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |