En het is vooral gemakkelijk voor dingen die je sowieso vaak koopt. Je weet wel, de dingen die je het makkelijkst onthoudtquote:Op woensdag 27 april 2011 14:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nieuwsflash...al die hippe iFail apps zijn er ook voor Android
inclusief de Appie app...maar ik ga niet naar de appie en ik kan echt wel wat onthouden
Duh. Maar IK heb er een iPhone voor.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
inclusief de Appie app..
Ik kan geen lijst van 15 boodschappen onthoudenquote:.maar ik ga niet naar de appie en ik kan echt wel wat onthouden
Dat is het voordeel van weinig slapen 's nachts...tijd genoeg om je boodschappenlijst in je geheugen te printenquote:Op woensdag 27 april 2011 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Duh. Maar IK heb er een iPhone voor.
[..]
Ik kan geen lijst van 15 boodschappen onthoudenDe standaard wekelijkse boodschappen wel, maar niet de sporadische. Kheb wel wat anders aan m'n hoofd dan die onbenullige dingen te gaan onthouden
Nog blij met je iPad?quote:Op woensdag 27 april 2011 14:10 schreef ArTiC het volgende:
inclusief de Appie app...maar ik ga niet naar de appie en ik kan echt wel wat onthouden
Ik maak echt nooit een boodschappenlijstje. Ik loop in de winkel in gedachten door mijn huis en kan dan makkelijk herinneren wat ik allemaal nog moest hebbenquote:Op woensdag 27 april 2011 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Duh. Maar IK heb er een iPhone voor.
[..]
Ik kan geen lijst van 15 boodschappen onthoudenDe standaard wekelijkse boodschappen wel, maar niet de sporadische. Kheb wel wat anders aan m'n hoofd dan die onbenullige dingen te gaan onthouden
Insomnia. Het is praktischquote:Op woensdag 27 april 2011 14:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van weinig slapen 's nachts...tijd genoeg om je boodschappenlijst in je geheugen te printen
Ik voor de standaard dingen wel. maar niet als ik ergens halverwege de week ergens tegenaan loop wat dan ineens 1x in de 3 mnd op is en ik pas 4 dagen later boodschappen ga doen of zo. Daar loop ik dan een andere x tegenaan dat ik dat nogs teeeeds niet gehaald hebquote:Op woensdag 27 april 2011 14:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik maak echt nooit een boodschappenlijstje. Ik loop in de winkel in gedachten door mijn huis en kan dan makkelijk herinneren wat ik allemaal nog moest hebben
Zekerquote:
Je wordt er alleen zo lelijk van.quote:
het kost me een hoop geld want ik ga allemaal dingen bedenken die ik wil hebben etcquote:
Dat valt best mee als je al niet al te mooi bentquote:
Nee hoorquote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 14:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het kost me een hoop geld want ik ga allemaal dingen bedenken die ik wil hebben etc
quote:Op woensdag 27 april 2011 14:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu heb ik een MI van jou die in Fight Club mode ´s nachts al die Tellsell kanalen langszapt
Liggend op de bank, lurkend uit een potje mosterd kan ookquote:
*gaat die verborgen webcam zoeken*quote:Op woensdag 27 april 2011 14:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Liggend op de bank, lurkend uit een potje mosterd kan ook
Oh, leuk! Ik ben ook in Amsterdam, het plan was om ook boten te gaan kijkenquote:
quote:
Wallen, grauwe huid, etc.quote:
Krijg ik niet van lange nachten en korte dagenquote:
Wacht maar tot je ouder wordtquote:Op woensdag 27 april 2011 14:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Krijg ik niet van lange nachten en korte dagen
OK, zie ik je daarquote:Op woensdag 27 april 2011 14:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, leuk! Ik ben ook in Amsterdam, het plan was om ook boten te gaan kijken
Ik ben als goede wijn, lieve Samzzquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |