Ik gebruik die dingen ook nooit om 't zelfdequote:Op woensdag 27 april 2011 17:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat snap ik. Is ook mijn eigen domme blonde probleem
Nee, juist niet. We bashen de lieden die ons OV-reiscomfort aantasten.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:18 schreef Royco1 het volgende:
Is het weer tijd om het openbaar vervoer te bashen?
Ik vind alleen de vertragingen vervelend, verder vind ik het eigenlijk een ideale manier van reizen.
Ik gebruik mijn tas juist als lokaas.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik gebruik die dingen ook nooit om 't zelfdeMaar ik ga niet anderen lastig vallen met mijn zooi.
Ga je maar op het balkon zitten met je zooiquote:Op woensdag 27 april 2011 17:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat los ik dus op door ze niet te gebruiken
Alsof je er gebruik van zou maken, jij neemt liever twee zitplaatsen in beslag.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
Dat en die dingen zijn in de dubbeldekkers alleen onder aanwezig en daar zijn ze zeer krap, waardoor er alleen een handtasje past
Kinderen mogen gratis meequote:Op woensdag 27 april 2011 17:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat snap ik ook, maar je moet ook een kaartje kopen voor je fiets of hond, tenzij je je teckel in het bagagerek frot.
Mensen die de term "balkon" kennen.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga je maar op het balkon zitten met je zooi
Klopt, ik heb meestal een Swirl.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat zijn ALTIJD negerinnen trouwens.
Dat impliceerde deze reactie....quote:Op woensdag 27 april 2011 17:18 schreef PeuRac het volgende:
Wie/wat/waar staat dat ik handtasjes heb
quote:Op woensdag 27 april 2011 17:17 schreef PeuRac het volgende:
Dat en die dingen zijn in de dubbeldekkers alleen onder aanwezig en daar zijn ze zeer krap, waardoor er alleen een handtasje past
Tot de 4 jaar toch? Want dan gaan ze rondrennen en over je heen klimmen en schreeuwen enzo.quote:
Ah op die manier.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, juist niet. We bashen de lieden die ons OV-reiscomfort aantasten.
Boekje lezen, uit het raam turen, mensen kijken, chauffeur hebbenquote:Op woensdag 27 april 2011 17:18 schreef Royco1 het volgende:
Is het weer tijd om het openbaar vervoer te bashen?
Ik vind alleen de vertragingen vervelend, verder vind ik het eigenlijk een ideale manier van reizen.
Biertje drinken.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Boekje lezen, uit het raam turen, mensen kijken, chauffeur hebben
Ik reis ook wel eens met vrouwenquote:Op woensdag 27 april 2011 17:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat impliceerde deze reactie....
[..]
Mensen zijn nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Ja precies.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Met 3 jaar pikken ze ook al een zitplaats in hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 17:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tot de 4 jaar toch? Want dan gaan ze rondrennen en over je heen klimmen en schreeuwen enzo.
quote:Op woensdag 27 april 2011 17:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mensen zijn nietmensen zijn
Stel je niet aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vaak genoeg moeten doenquote:Op woensdag 27 april 2011 17:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga je maar op het balkon zitten met je zooi
Dat kan, maar is wel wat pauperigquote:
En dat allemaal onder het genot van een blikje bier.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:22 schreef Royco1 het volgende:
Ja precies.
Ipad mee, beetje fokken, comics lezen, spelletjes spelen etc
Muziekje op, tukken in het zonlichtquote:Op woensdag 27 april 2011 17:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee hoor, op schoot!quote:Op woensdag 27 april 2011 17:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Met 3 jaar pikken ze ook al een zitplaats in hoor
Heavenquote:Op woensdag 27 april 2011 17:23 schreef Techno het volgende:
[..]
En dat allemaal onder het genot van een blikje bier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |