Wtfquote:Op woensdag 27 april 2011 15:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
22 euroSoms eroverheen als ik naar het buitenland of een servicenummer oid bel
Waarvan 10 euro eindeloos online
Rustig opstartenquote:Op woensdag 27 april 2011 15:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Valt me nog mee. Was ook maar twee dagen
Bestaan die nog?quote:Op woensdag 27 april 2011 15:50 schreef Q. het volgende:
Mijn telefoonrekening is ook opgelopen en dat terwijl ik mn sms-bundel van 10 euro heb opgezegd. SMS nog steeds teveel blijkbaar. Stomme mensen zonder Whatsapp..
Hoe 21e eeuw!quote:Op woensdag 27 april 2011 15:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Daarom heb ik ze ook allemaal. Ebuddy XMS, PingChat en Whatsapp.
Ik gebruik Whats App alleen met m'n moeder, die is de enige verder die het heeftquote:Op woensdag 27 april 2011 15:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
WtfBen jij zo weinig ofso?
Ohja, ik heb dus geen whatsapp oid, dus al mn smsjes moet ik ook heel pauper betalen
Ik ook hoor!quote:Op woensdag 27 april 2011 15:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik gebruik Whats App alleen met m'n moeder, die is de enige verder die het heeft![]()
Ik doe ook niet aan die pauperoplossingen, ik betaal wel. Ik heb mijn films, software etc al gratisquote:Op woensdag 27 april 2011 15:57 schreef MissMSX het volgende:
Ik ken echt niemand met whatsapp of google talk of skype of dat soort dingen
Jawel, je kent mij toch.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:57 schreef MissMSX het volgende:
Gelukkig is de meerderheid van de Tweede Kamer tegen dus dit verhaal krijgt nog wel een staartje.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:58 schreef Samzz het volgende:
Och, KPN wil toch een tarief gaan instellen voor Whatsapp, dus zo lang zal 't niet meer gratis blijven voor mij
In dat geval, mooiquote:Op woensdag 27 april 2011 15:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Gelukkig is de meerderheid van de Tweede Kamer tegen dus dit verhaal krijgt nog wel een staartje.
Toevoeging: Waar ik ook regelmatig met bel of smsquote:
In mijn adresboek staan 39 mensen met WhatsApp.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:57 schreef MissMSX het volgende:
Zelf ophalen. Weekendje Stockholmquote:Op woensdag 27 april 2011 16:00 schreef Samzz het volgende:
Goddomme, vind ik een prachtig hoofdstel, moet ie uit Zweden komen
Ik had jou toch wel wat minder naief ingeschatquote:Op woensdag 27 april 2011 16:00 schreef HeatWave het volgende:
De KPN kan de tering krijgen, eerst iedereen aan de smartphones, dik reclame maken met mobiel internet, en als we het dan ook gaan gebruiken vinden ze ons maar vervelend.
Och, ik kan het best begrijpen dat ze de prijs voor internet omhoog gooien en datalimieten instellen. Al die bandbreedte moet toch betaald worden.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:00 schreef HeatWave het volgende:
De KPN kan de tering krijgen, eerst iedereen aan de smartphones, dik reclame maken met mobiel internet, en als we het dan ook gaan gebruiken vinden ze ons maar vervelend.
Zie het bericht op FPquote:Op woensdag 27 april 2011 16:00 schreef HeatWave het volgende:
Goed idee wel... Al kost het hoofdstel incl. import maar 90 euroquote:
Ja, al die tekst via Whatsapp kost zooo veel bandbreedte.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Och, ik kan het best begrijpen dat ze de prijs voor internet omhoog gooien en datalimieten instellen. Al die bandbreedte moet toch betaald worden.
Ach man, het slaat nergens op, die paar gigabyte is echt niets.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Och, ik kan het best begrijpen dat ze de prijs voor internet omhoog gooien en datalimieten instellen. Al die bandbreedte moet toch betaald worden.
Yup, dat is het hele eieren eten.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:02 schreef Q. het volgende:
Ja, al die tekst via Whatsapp kost zooo veel bandbreedte.![]()
Ze balen er gewoon van dat ze geen 25 cent per 160 karakters meer kunnen vragen, ze zijn hun melkkoe kwijt.
Hoofdstel laten importeren en alsnog een weekendje Stockholmquote:Op woensdag 27 april 2011 16:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed idee wel... Al kost het hoofdstel incl. import maar 90 euro
Ik heb het niet over Whatsapp alleen. Gewoon al dat extra verkeer dat er nu via de telefoons loopt. Internetten, communicators, streaming audio/video.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach man, het slaat nergens op, die paar gigabyte is echt niets.
Dat hebben ze zelf gigantisch lopen promoten... Dan is het wel echt een jankstreek om het nu meer te gaan belasten omdat 'er niet op gerekend is'.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Whatsapp alleen. Gewoon al dat extra verkeer dat er nu via de telefoons loopt. Internetten, communicators, streaming audio/video.
Dan nog, dat is niets vergeleken met het "vaste" verkeer. Ze balen idd gewoon van de gedaalde inkomsten en proberen er iets aan te doen.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Whatsapp alleen. Gewoon al dat extra verkeer dat er nu via de telefoons loopt. Internetten, communicators, streaming audio/video.
Wat moeten ze dan wel doen? Zelf voor de kosten opdraaien? Filantropische instelling worden?quote:Op woensdag 27 april 2011 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat hebben ze zelf gigantisch lopen promoten... Dan is het wel echt een jankstreek om het nu meer te gaan belasten omdat 'er niet op gerekend is'.
Minder reclame maken voor diensten die ze niet willen leveren.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan wel doen? Zelf voor de kosten opdraaien? Filantropische instelling worden?
Beste idee van de dagquote:Op woensdag 27 april 2011 16:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoofdstel laten importeren en alsnog een weekendje Stockholmdoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op woensdag 27 april 2011 16:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beste idee van de dag
Maar ik zit in dubio welke ik nu moet kiezen...Dat eerste is egt bling sma!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Als ze niet meer willen leveren, stoppen met reclame maken. Er is jaren geadverteerd voor die diensten, nu iedereen ze heeft of wil hebben, moet het maar extra kosten.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan wel doen? Zelf voor de kosten opdraaien? Filantropische instelling worden?
Ja, zonder die frontriem. Daar heb ik al een andere voorquote:
Voor de grap even m'n verbruiksstatistieken bekeken en ik gebruik hem hartstikke intensief. Deze maand 210MB downstream en 30MB upstream. OMG, wat veel!!! Het enige dat ik niet mobiel gebruik is YouTube trouwens.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:04 schreef stbabylon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |