Wtfquote:Op woensdag 27 april 2011 15:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
22 euroSoms eroverheen als ik naar het buitenland of een servicenummer oid bel
Waarvan 10 euro eindeloos online
Rustig opstartenquote:Op woensdag 27 april 2011 15:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Valt me nog mee. Was ook maar twee dagen
Bestaan die nog?quote:Op woensdag 27 april 2011 15:50 schreef Q. het volgende:
Mijn telefoonrekening is ook opgelopen en dat terwijl ik mn sms-bundel van 10 euro heb opgezegd. SMS nog steeds teveel blijkbaar. Stomme mensen zonder Whatsapp..
Hoe 21e eeuw!quote:Op woensdag 27 april 2011 15:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Daarom heb ik ze ook allemaal. Ebuddy XMS, PingChat en Whatsapp.
Ik gebruik Whats App alleen met m'n moeder, die is de enige verder die het heeftquote:Op woensdag 27 april 2011 15:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
WtfBen jij zo weinig ofso?
Ohja, ik heb dus geen whatsapp oid, dus al mn smsjes moet ik ook heel pauper betalen
Ik ook hoor!quote:Op woensdag 27 april 2011 15:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik gebruik Whats App alleen met m'n moeder, die is de enige verder die het heeft![]()
Ik doe ook niet aan die pauperoplossingen, ik betaal wel. Ik heb mijn films, software etc al gratisquote:Op woensdag 27 april 2011 15:57 schreef MissMSX het volgende:
Ik ken echt niemand met whatsapp of google talk of skype of dat soort dingen
Jawel, je kent mij toch.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:57 schreef MissMSX het volgende:
Gelukkig is de meerderheid van de Tweede Kamer tegen dus dit verhaal krijgt nog wel een staartje.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:58 schreef Samzz het volgende:
Och, KPN wil toch een tarief gaan instellen voor Whatsapp, dus zo lang zal 't niet meer gratis blijven voor mij
In dat geval, mooiquote:Op woensdag 27 april 2011 15:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Gelukkig is de meerderheid van de Tweede Kamer tegen dus dit verhaal krijgt nog wel een staartje.
Toevoeging: Waar ik ook regelmatig met bel of smsquote:
In mijn adresboek staan 39 mensen met WhatsApp.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:57 schreef MissMSX het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |