Hier verder: De trein, ben ik nu fout?quote:Op woensdag 27 april 2011 16:57 schreef Samzz het volgende:
Mensen die in het bushokje staan te paffen, mensen die bankjes als tafeltje voor hun tas gebruiken, mensen
Je kent Bas Poort toch wel?quote:Op woensdag 27 april 2011 16:49 schreef HeatWave het volgende:
http://www.magnatmuseum.n(...)0mp-x-088%20foto.htm
Zo, dat is echt de debielste vorm van de Engelse ziekte die ik ooit gezien heb.
En het leuke is: Zij denken precies hetzelfde over jouquote:Op woensdag 27 april 2011 16:57 schreef Samzz het volgende:
Mensen die in het bushokje staan te paffen, mensen die bankjes als tafeltje voor hun tas gebruiken, mensen
Ja, maar ik zie hem niet op de fotoquote:
Ik paf niet en zet m'n tas niet op bankjes als iemand wil zittenquote:Op woensdag 27 april 2011 17:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En het leuke is: Zij denken precies hetzelfde over jou
Als je hem kent hoeft dat toch ook niet?quote:Op woensdag 27 april 2011 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar ik zie hem niet op de foto.
Ik doelde op het laatste woord. Of ben je ook geen mens?quote:Op woensdag 27 april 2011 17:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik paf niet en zet m'n tas niet op bankjes als iemand wil zitten
Maar je hebt gelijk, ik ben stront irritant.
True, maar ik had de uitvoering met Bas wel eens willen zien...quote:Op woensdag 27 april 2011 17:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je hem kent hoeft dat toch ook niet?
Ik zet die tas niet op de vieze grond, dus die gaat mooi op de plek naast mij en t moet wel heel druk zijn, wil ik die daar weghalen.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik paf niet en zet m'n tas niet op bankjes als iemand wil zitten
Maar je hebt gelijk, ik ben stront irritant.
Zou Lantefanteraar een Kloon van hem zijn? Die typt ook zo Vaag en met Random Hoofdletters.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:03 schreef HeatWave het volgende:
True, maar ik had de uitvoering met Bas wel eens willen zien....
Mail die kerel!quote:Op woensdag 27 april 2011 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar ik had de uitvoering met Bas wel eens willen zien....
Bejaarden? Zwangere vrouwen? Gehandicapten?quote:Op woensdag 27 april 2011 17:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zet die tas niet op de vieze grond, dus die gaat mooi op de plek naast mij en t moet wel heel druk zijn, wil ik die daar weghalen.
Da's niet Random, da's op z'n Duitsquote:Op woensdag 27 april 2011 17:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Zou Lantefanteraar een Kloon van hem zijn? Die typt ook zo Vaag en met Random Hoofdletters.
Ik ben asociaal in het OV, dat boeit me geen ruk.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bejaarden? Zwangere vrouwen? Gehandicapten?
Wel eens gedaan met het vliegenquote:
Je mag alleen geen koffer op een stoel zetten?quote:Op woensdag 27 april 2011 17:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel eens gedaan met het vliegeneen 2e ticket kopen was goedkoper dan bijbetalen voor mn bagage
Mensen die heel hun hebben en houden meeslepen in de trein.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:08 schreef PeuRac het volgende:
Ik ben asociaal in het OV, dat boeit me geen ruk.
Gelukkig voor de meeste mensen pak ik als het ff kan een 2 zit en ga daar uitgebreid zitten met al mn spullen.
Het liefst in de spits.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Mensen die heel hun hebben en houden meeslepen in de trein.
Gitaar wel iig, en je mag 2x handbagage meenemen. Je hebt betaald voor de stoel, dus je mag em gebruiken. Overigens betaal je dan dus geen belastingen en toeslagen voor die stoel, want dat gaat per persoon, niet per ticketquote:Op woensdag 27 april 2011 17:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je mag alleen geen koffer op een stoel zetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |