Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Er staat toch niet voor niks een ' voor dacht ik...quote:
quote:
quote:
Dan is het ook mis!quote:
Dan gaat het toch om het jaartal, of niet?quote:Op woensdag 27 april 2011 18:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Er staat toch niet voor niks een ' voor dacht ik...
quote:Op woensdag 27 april 2011 18:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan gaat het toch om het jaartal, of niet?
Maar Bos zei net dat het NIET om het jaartal gaat... Toch?quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 18:13 schreef RockNijntje het volgende:
Echt, wat is Facebook toch leuk
[ afbeelding ]
Geile neuckseksquote:
Dat zei ie inderdaad, daarom snapte ik het ook niet echtquote:Op woensdag 27 april 2011 18:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar Bos zei net dat het NIET om het jaartal gaat... Toch?
Ben ik nou zo scheel?
Ah, weten we dat ook weer voor laterquote:Op woensdag 27 april 2011 18:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geile neuckseksLustig, zweterig en ongeremd.
Pfffft, Bryan doesn't know the apostrofquote:Op woensdag 27 april 2011 18:17 schreef Joysa het volgende:
Summer of '69" is een rocknummer, geschreven door Bryan Adams en Jim Vallance voor Adams' vierde studioalbum Reckless uit 1984. Het is de vierde single die van het album werd uitgegeven. Het nummer behaalde de vijfde plek in de Billboard Hot 100.
Waar de logica je zou doen aannemen dat dit nummer over de zomer van het jaar 1969 gaat, het daadwerkelijke onderwerp is discutabel. Het nummer gaat volgens schrijver Jim Vallance inderdaad gewoon over de zomer van dit jaar, maar Bryan Adams zou zelf meer hebben gedacht aan de seksuele positie 69. Uitsluitsel hierover heeft Bryan zelf echter nooit gegeven.
bron
Ach soquote:Op woensdag 27 april 2011 18:17 schreef Joysa het volgende:
Summer of '69" is een rocknummer, geschreven door Bryan Adams en Jim Vallance voor Adams' vierde studioalbum Reckless uit 1984. Het is de vierde single die van het album werd uitgegeven. Het nummer behaalde de vijfde plek in de Billboard Hot 100.
Waar de logica je zou doen aannemen dat dit nummer over de zomer van het jaar 1969 gaat, het daadwerkelijke onderwerp is discutabel. Het nummer gaat volgens schrijver Jim Vallance inderdaad gewoon over de zomer van dit jaar, maar Bryan Adams zou zelf meer hebben gedacht aan de seksuele positie 69. Uitsluitsel hierover heeft Bryan zelf echter nooit gegeven.
bron
Misschien heeft Canada wel andere grammatica regelsquote:Op woensdag 27 april 2011 18:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Pfffft, Bryan doesn't know the apostrof![]()
Heb het te drukquote:
Ik vind van nietquote:Op woensdag 27 april 2011 18:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien heeft Canada wel andere grammatica regels
Hoiquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door MPG op 27-04-2011 18:32:36 ]KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op woensdag 27 april 2011 18:22 schreef MPG het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KnipoogsmileysSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
maar mijn Xbox roept me!quote:Op woensdag 27 april 2011 18:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb al 8 uur gewerkt, ben er klaar mee
quote:Op woensdag 27 april 2011 18:13 schreef RockNijntje het volgende:
Echt, wat is Facebook toch leuk
[ afbeelding ]
Hey RNquote:Op woensdag 27 april 2011 18:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heb het te druk
[..]
Ik vind van niet
[..]
Hoi![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
neeeeeeeeeeeee!quote:
Lijkt me beter plan dat ik hem wat aandacht en liefde ga brengen.
ik zeg mijn xbox maar feitelijk is hij voor 50% ook van MuckPS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Zo, even bed verschoond. Zaten wat gaatjes in het hoeslaken, dus vandaag een nieuwe gehaald. Meteen een nieuw overtrek erbij."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Of was je moe? Wat was beterquote:Op woensdag 27 april 2011 18:23 schreef Joysa het volgende:
Today i feel like don't doing anything.
Damn, wat ben ik ik lui?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties![]()
Hoe weet jij nou weer dat ik dood moe ben?quote:
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
![]()
Mijn huur gaat naar beneden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Vermoeiende rijles gehad?quote:Op woensdag 27 april 2011 18:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou weer dat ik dood moe ben?![]()
quote:Op woensdag 27 april 2011 18:31 schreef Yuki het volgende:
Zoooo hé, altijd tijd voor een EuroknallerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
quote:Op woensdag 27 april 2011 18:31 schreef Yuki het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is iets!
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Forum Opties Forumhop: Hop naar: