Handigquote:Op woensdag 27 april 2011 17:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zie er als een zwerver uit, dus nooit last van.
handig toch, heb je een mooier plekjequote:Op woensdag 27 april 2011 17:27 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ook een hekel aan mensen die instappen in de eerste klas en vervolgens op het balkon van de tweede gaan staan wachten totdat iedereen is uitgestapt om zo de rij buiten te omzeilen
quote:Op woensdag 27 april 2011 17:27 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ook een hekel aan mensen die instappen in de eerste klas en vervolgens op het balkon van de tweede gaan staan wachten totdat iedereen is uitgestapt om zo de rij buiten te omzeilen
Vrijdag klinkt wel tof, donderdag is namelijk koopavond en dan kan ik de slijter nog overvallen.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik reis morgen het land door, maar dat doe ik per Volvo, misschien vrijdag? 4/5 mei ga ik waarschijnlijk ook wel met de trein enzo. Maar ik heb nog niks gepland de komende weken.
Dat jij dat doet verbaast me helemaal niet.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
handig toch, heb je een mooier plekje
Volgens mij is het in de bussen hier wel een 'huisregel'.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niets moet, want vervoerbewijs, niet zitbewijs
Wat is daar erg aan?quote:Op woensdag 27 april 2011 17:27 schreef Samzz het volgende:
Ik heb hier nog wat staan wat we moeten proeven he, is een liter flesquote:Op woensdag 27 april 2011 17:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vrijdag klinkt wel tof, donderdag is namelijk koopavond en dan kan ik de slijter nog overvallen.
Ook wel eens gedaan, die rij was zoveel korter. Eenmaal binnen kwam ik erachter waaromquote:Op woensdag 27 april 2011 17:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al stap ik meestal per ongeluk in de 1e klas in omdat ik te laat ben en de eerste de beste deur in spring
Dan staat er doorgaans niemand te wachten om naar binnen te mogenquote:Op woensdag 27 april 2011 17:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al stap ik meestal per ongeluk in de 1e klas in omdat ik te laat ben en de eerste de beste deur in spring
Andersom is ook irritant, mensen die instappen bij de 1e klas terwijl ze er niets te zoeken hebben. En van die mensen die de hele tijd heen en weer lopen in de trein, die moeten ze vastbinden.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:27 schreef Samzz het volgende:
Ik vind dat voorkruiperigquote:
Mensen die met een groepje van 4 zijn en de hele propvolle trein doorlopen, stel je voor dat ze nog ergens met z'n allen bij elkaar kunnen zitten! Want we staan voor de lol op elkaars tenen op het balkon.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Andersom is ook irritant, mensen die instappen bij de 1e klas terwijl ze er niets te zoeken hebben. En van die mensen die de hele tijd heen en weer lopen in de trein, die moeten ze vastbinden.
Dat doe ik dan weer niet, bellen in de trein.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat voorkruiperig
En de grootste ergernis: Mensen die luide gesprekken voeren in de stilte coupe
Vind jij dan ook dat als twee banen op de snelweg samengevoegd worden mensen niet zo ver mogelijk moeten doorrijden op de baan de verdwijnt?quote:Op woensdag 27 april 2011 17:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik alleen als pa of ma belt, of de stalbaas. Maar dat gebeurt eigenlijk nooit.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat doe ik dan weer niet, bellen in de trein.
En luid telefoneren.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is bewezen dat het de doorstroming sterk verbeterd! (als je tot het einde doorrijdt, juist iedereen die meteen invoegd, verlengd te file).quote:Op woensdag 27 april 2011 17:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vind jij dan ook dat als twee banen op de snelweg samengevoegd worden mensen niet zo ver mogelijk moeten doorrijden op de baan de verdwijnt?
Gebeurt regelmatig dat een bepaald deel van de trein veel voller is dan een ander deel. Bijvoorbeeld als het een hele lange trein is op het beginpunt en de meeste mensen aan het begin instappen.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mensen die met een groepje van 4 zijn en de hele propvolle trein doorlopen, stel je voor dat ze nog ergens met z'n allen bij elkaar kunnen zitten! Want we staan voor de lol op elkaars tenen op het balkon.
Vind jij dat je bij de achtbaan ook mag voorkruipen omdat het kan?quote:Op woensdag 27 april 2011 17:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vind jij dan ook dat als twee banen op de snelweg samengevoegd worden mensen niet zo ver mogelijk moeten doorrijden op de baan de verdwijnt?
Het wordt al jaren geadviseerd zo ver mogelijk door te rijden, maar gezien de vele afsnijdingen snappen veel mensen dat nietquote:Op woensdag 27 april 2011 17:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is bewezen dat het de doorstroming sterk verbeterd!
Het is geen voorkruipenquote:Op woensdag 27 april 2011 17:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind jij dat je bij de achtbaan ook mag voorkruipen omdat het kan?
ja, zie edit. Het is tegenwoordig zelfs verplicht, helaas is het niet te doen om daarop te controleren. Alleen als je afsnijdt oid bij zo'n samenvoeging, ben je tegenwoordig automatisch fout.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het wordt al jaren geadviseerd zo ver mogelijk door te rijden, maar gezien de vele afsnijdingen snappen veel mensen dat niet
Oke, dat is gewoon dom, leer je verkeersregels.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind jij dat je bij de achtbaan ook mag voorkruipen omdat het kan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |