Handigquote:Op woensdag 27 april 2011 17:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zie er als een zwerver uit, dus nooit last van.
handig toch, heb je een mooier plekjequote:Op woensdag 27 april 2011 17:27 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ook een hekel aan mensen die instappen in de eerste klas en vervolgens op het balkon van de tweede gaan staan wachten totdat iedereen is uitgestapt om zo de rij buiten te omzeilen
quote:Op woensdag 27 april 2011 17:27 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ook een hekel aan mensen die instappen in de eerste klas en vervolgens op het balkon van de tweede gaan staan wachten totdat iedereen is uitgestapt om zo de rij buiten te omzeilen
Vrijdag klinkt wel tof, donderdag is namelijk koopavond en dan kan ik de slijter nog overvallen.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik reis morgen het land door, maar dat doe ik per Volvo, misschien vrijdag? 4/5 mei ga ik waarschijnlijk ook wel met de trein enzo. Maar ik heb nog niks gepland de komende weken.
Dat jij dat doet verbaast me helemaal niet.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
handig toch, heb je een mooier plekje
Volgens mij is het in de bussen hier wel een 'huisregel'.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niets moet, want vervoerbewijs, niet zitbewijs
Wat is daar erg aan?quote:Op woensdag 27 april 2011 17:27 schreef Samzz het volgende:
Ik heb hier nog wat staan wat we moeten proeven he, is een liter flesquote:Op woensdag 27 april 2011 17:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vrijdag klinkt wel tof, donderdag is namelijk koopavond en dan kan ik de slijter nog overvallen.
Ook wel eens gedaan, die rij was zoveel korter. Eenmaal binnen kwam ik erachter waaromquote:Op woensdag 27 april 2011 17:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al stap ik meestal per ongeluk in de 1e klas in omdat ik te laat ben en de eerste de beste deur in spring
Dan staat er doorgaans niemand te wachten om naar binnen te mogenquote:Op woensdag 27 april 2011 17:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al stap ik meestal per ongeluk in de 1e klas in omdat ik te laat ben en de eerste de beste deur in spring
Andersom is ook irritant, mensen die instappen bij de 1e klas terwijl ze er niets te zoeken hebben. En van die mensen die de hele tijd heen en weer lopen in de trein, die moeten ze vastbinden.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:27 schreef Samzz het volgende:
Ik vind dat voorkruiperigquote:
Mensen die met een groepje van 4 zijn en de hele propvolle trein doorlopen, stel je voor dat ze nog ergens met z'n allen bij elkaar kunnen zitten! Want we staan voor de lol op elkaars tenen op het balkon.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Andersom is ook irritant, mensen die instappen bij de 1e klas terwijl ze er niets te zoeken hebben. En van die mensen die de hele tijd heen en weer lopen in de trein, die moeten ze vastbinden.
Dat doe ik dan weer niet, bellen in de trein.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat voorkruiperig
En de grootste ergernis: Mensen die luide gesprekken voeren in de stilte coupe
Vind jij dan ook dat als twee banen op de snelweg samengevoegd worden mensen niet zo ver mogelijk moeten doorrijden op de baan de verdwijnt?quote:Op woensdag 27 april 2011 17:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik alleen als pa of ma belt, of de stalbaas. Maar dat gebeurt eigenlijk nooit.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat doe ik dan weer niet, bellen in de trein.
En luid telefoneren.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is bewezen dat het de doorstroming sterk verbeterd! (als je tot het einde doorrijdt, juist iedereen die meteen invoegd, verlengd te file).quote:Op woensdag 27 april 2011 17:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vind jij dan ook dat als twee banen op de snelweg samengevoegd worden mensen niet zo ver mogelijk moeten doorrijden op de baan de verdwijnt?
Gebeurt regelmatig dat een bepaald deel van de trein veel voller is dan een ander deel. Bijvoorbeeld als het een hele lange trein is op het beginpunt en de meeste mensen aan het begin instappen.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mensen die met een groepje van 4 zijn en de hele propvolle trein doorlopen, stel je voor dat ze nog ergens met z'n allen bij elkaar kunnen zitten! Want we staan voor de lol op elkaars tenen op het balkon.
Vind jij dat je bij de achtbaan ook mag voorkruipen omdat het kan?quote:Op woensdag 27 april 2011 17:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vind jij dan ook dat als twee banen op de snelweg samengevoegd worden mensen niet zo ver mogelijk moeten doorrijden op de baan de verdwijnt?
Het wordt al jaren geadviseerd zo ver mogelijk door te rijden, maar gezien de vele afsnijdingen snappen veel mensen dat nietquote:Op woensdag 27 april 2011 17:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is bewezen dat het de doorstroming sterk verbeterd!
Het is geen voorkruipenquote:Op woensdag 27 april 2011 17:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind jij dat je bij de achtbaan ook mag voorkruipen omdat het kan?
ja, zie edit. Het is tegenwoordig zelfs verplicht, helaas is het niet te doen om daarop te controleren. Alleen als je afsnijdt oid bij zo'n samenvoeging, ben je tegenwoordig automatisch fout.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het wordt al jaren geadviseerd zo ver mogelijk door te rijden, maar gezien de vele afsnijdingen snappen veel mensen dat niet
Oke, dat is gewoon dom, leer je verkeersregels.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind jij dat je bij de achtbaan ook mag voorkruipen omdat het kan?
De gele zijn toch het viestquote:Op woensdag 27 april 2011 17:36 schreef Samzz het volgende:
Aaah, ik heb alleen maar oranje en roze mentosjesGeen enkele gele!
+1quote:
Zeker bij een dubbele invoegstrook die vlak voor de oprit 1 strook wordt scheelt het een hoop stadsfile als iedereen gewoon netjes beide rijstroken gebruikt. Het asfalt ligt er, dus gebruik het dan ook.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja, zie edit. Het is tegenwoordig zelfs verplicht, helaas is het niet te doen om daarop te controleren. Alleen als je afsnijdt oid bij zo'n samenvoeging, ben je tegenwoordig automatisch fout.
[..]
Oke, dat is gewoon dom, leer je verkeers regels.
Nee, want ik rijd wel door. Maar in een trein versnel je het instapproces niet door bij de eerste klas in te stappen, je hindert de doorstroom omdat de mensen buiten langer moeten wachtenquote:Op woensdag 27 april 2011 17:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja, zie edit. Het is tegenwoordig zelfs verplicht, helaas is het niet te doen om daarop te controleren. Alleen als je afsnijdt oid bij zo'n samenvoeging, ben je tegenwoordig automatisch fout.
[..]
Oke, dat is gewoon dom, leer je verkeersregels.
Daar klopt geen hout van, van wat je nu zegtquote:Op woensdag 27 april 2011 17:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want ik rijd wel door. Maar in een trein versnel je het instapproces niet door bij de eerste klas in te stappen, je hindert de doorstroom omdat de mensen buiten langer moeten wachten
Hoe vaak ga jij ook weer met de trein?quote:Op woensdag 27 april 2011 17:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar klopt geen hout van, van wat je nu zegt
Dat heb ik ook altijd geleerd en pas ik ook toe. Het enige voordeel is wel, dat ik daardoor een flink stuk op schietquote:Op woensdag 27 april 2011 17:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zeker bij een dubbele invoegstrook die vlak voor de oprit 1 strook wordt scheelt het een hoop stadsfile als iedereen gewoon netjes beide rijstroken gebruikt. Het asfalt ligt er, dus gebruik het dan ook.
Best vaak, gemiddeld 2x in de week. En ik heb nog nooit iemand zo snel zien rennen dat hij het redde om bij de 1e in te stappen en dan op het balkon bij de volgende deur te gaan staan wachtenquote:Op woensdag 27 april 2011 17:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe vaak ga jij ook weer met de trein?
jij hebt dus geen idee wat ik bedoel. Geeft niet.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Best vaak, gemiddeld 2x in de week. En ik heb nog nooit iemand zo snel zien rennen dat hij het redde om bij de 1e in te stappen en dan op het balkon bij de volgende deur te gaan staan wachten![]()
Ik ben eten
Leg eens uit, ik begrijp het nietquote:Op woensdag 27 april 2011 17:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want ik rijd wel door. Maar in een trein versnel je het instapproces niet door bij de eerste klas in te stappen, je hindert de doorstroom omdat de mensen buiten langer moeten wachten
Alleen heb je altijd van die opa's die dan van de tweede baan ineens de eerste opschieten en hun auto bijna in de jouwe parkerenquote:Op woensdag 27 april 2011 17:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd geleerd en pas ik ook toe. Het enige voordeel is wel, dat ik daardoor een flink stuk op schiet![]()
ik pak ook altijd bij een dubbele uitvoegstrook, pas de 2e op het laatste moment. Ik hoef zelden af te remmen oid.
Als jij vanuit balkon eerste klas doorloopt naar balkon coupe tweede klas, (dus door die schuifdeuren over de aansluiting van de coupe's) kunnen de mensen die buiten voor balkon 2e klas staan te wachten niet doorlopen omdat het balkon volgepakt staat met mensen vanuit de eerste klas.quote:
Bejaarden moeten ze sowieso het rijden verbieden.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alleen heb je altijd van die opa's die dan van de tweede baan ineens de eerste opschieten en hun auto bijna in de jouwe parkeren
Deuren van de eerste en tweede klasse die naast elkaar zitten?quote:Op woensdag 27 april 2011 17:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe vaak ga jij ook weer met de trein?
Het gaat dus om de deuren van de eerste en tweede klas die naast elkaar zitten, he. Niet die aan de andere kant van de coupe.
quote:Op woensdag 27 april 2011 17:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bejaarden moeten ze sowieso het rijden verbieden.
Helaas zijn het niet alleen bejaarden. Meestal mannen die zichzelf iets te geweldig vindenquote:Op woensdag 27 april 2011 17:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wij mannen zijn dan ook geweldigquote:Op woensdag 27 april 2011 17:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Helaas zijn het niet alleen bejaarden. Meestal mannen die zichzelf iets te geweldig vinden
Dan meteen ook de helft van mannelijk autorijdend Nederlandquote:Op woensdag 27 april 2011 17:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ook heel veel vrouwen.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan meteen ook de helft van mannelijk autorijdend Nederland
Als we dan toch gaan verbieden, vrachtwagensquote:Op woensdag 27 april 2011 17:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ook heel veel vrouwen.
Wat word het dan lekker rustig op de weg
Brommobielen, scholieren en tractorsquote:Op woensdag 27 april 2011 17:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als we dan toch gaan verbieden, vrachtwagens
en fietsers.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Brommobielen, scholieren en tractors
Nooit last van trekkersquote:Op woensdag 27 april 2011 17:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Brommobielen, scholieren en tractors
Heb ik ook weleens last vanquote:Op woensdag 27 april 2011 17:57 schreef Samzz het volgende:
Er zit een manwijf naast me. Het blijft een eigenaardig verschijnsel hoe onvrouwelijk sommige vrouwen eruit kunnen zien
Ik ben ook niet altijd op en topquote:
Nooit last van, ik heb meestal een grotere autoquote:Op woensdag 27 april 2011 17:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alleen heb je altijd van die opa's die dan van de tweede baan ineens de eerste opschieten en hun auto bijna in de jouwe parkeren
Yuki!quote:
jij ook al?quote:Op woensdag 27 april 2011 18:25 schreef L-E het volgende:
Telefoonnummer blokkeren gaat via je provider, weten jullie dat?
Serieus? Ik zal wel even googlen.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij ook al?is al de 2e die ik het hoor vragen in een paar dagen.
Je kan het proberen, maar makkelijk is het niet.
Sterktequote:
Zo vervelend ben ik toch niet?quote:Op woensdag 27 april 2011 18:25 schreef L-E het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
* Niet kusjekroeltquote:Op woensdag 27 april 2011 18:30 schreef missbehavin het volgende:
Oh ik kan er even niet over uitwijden, maar godver wat voel ik me bedonderd en voor de gek gehouden! Mensen
![]()
en nee, dit is geen kusjekroel-uitlokpost
quote:Op woensdag 27 april 2011 18:30 schreef Yuki het volgende:
Mijn huur gaat naar beneden!
Zo, bofkont jij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
T lag gewoon aan jezelfquote:Op woensdag 27 april 2011 18:30 schreef missbehavin het volgende:
Oh ik kan er even niet over uitwijden, maar godver wat voel ik me bedonderd en voor de gek gehouden! Mensen
![]()
quote:
quote:
I know the feeling.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:30 schreef missbehavin het volgende:
![]()
MI van windje latende barbquote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 18:34 schreef JoeBravo het volgende:
hmm, morgenochtend toch even zien of ik bij suitsupply terecht kan komen.
quote:Op woensdag 27 april 2011 18:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
JIj wilde toch op de lijn gaan letten? Okee 1 hamburger in de maand kan natuurlijk geen kwaad
Rien.quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 18:34 schreef JoeBravo het volgende:
hmm, morgenochtend toch even zien of ik bij suitsupply terecht kan komen.
ook als het een begrafenispak is?quote:
quote:
Uhuh, nogal ja...quote:
Je wil een inkomende oproep blokkeren?quote:Op woensdag 27 april 2011 18:25 schreef L-E het volgende:
quote:
Arnhem ook en ik moet 's middags nog werken.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:35 schreef missbehavin het volgende:
Er zit er een vlakbij mij he joejoe
Niet voor volledig zwart gaanquote:
quote:
jeps.quote:
Ook sms.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je wil een inkomende oproep blokkeren?
Ik leef blijkbaar in een soapquote:
Heeft mijn rare dag iets met jouw rare dag te maken?quote:
Yuki is wearing her smarty pants againquote:
dat betekend doorgaans dat eea flink verlengd, danwel ingenomen moet worden. Ik zie wel wat de mogelijkheden zijn.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das minder.
Ga voor Italiaanse snit, zwart.
Die zit het lekkerstquote:Op woensdag 27 april 2011 18:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heeft mijn rare dag iets met jouw rare dag te maken?![]()
[..]
Yuki is wearing her smarty pants again
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |