O jawel hoor, zelfs Reagan was op bepaalde dingen protectionistisch. Maar ook ik ga geen uiterst liberaal beleid voeren omdat ik dan mijzelf liberaal mag noemen. Ik ben geen liberaal, eerder conservatief-liberaal.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Met een roep om een vrije markt van 30 jaar geleden zit je economisch echt niet bij de VVD.
Die joker ken ik nu wel.quote:
The situationquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:06 schreef eriksd het volgende:
Wel fijn dat we eindelijk een PVV'er hebben in POL, mixt wat beter.
Dat zijn de Jantjes die niet genoeg geld hadden maar wel een huis wilden. Zij zijn het probleem en zij hebben een crisis veroorzaakt. Banken bieden enkel producten aan die consumenten willen afnemen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ze door hun perverse gedrag de economie en de maatschappij kunnen ontwrichten. Dat moeten we gewoon niet willen.
Slimmer dan. En het was 59 jaar geleden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oh, en hoe denk jij dat dan wel aan te pakken? Ik hoop slimmer als 70 jaar geleden, want de gelijkenis met toen en nu is is dat het weer met door drammen gaat en met quasi-democratische middelen.
Corrigeer die jongen nu niet teveel, straks wordt het nog een waar polemisch wonder.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Slimmer dan. En het was 59 jaar geleden.
Dan moet je dat ook niet willen doenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:07 schreef phpmystyle het volgende:
Jongens, ik kan niet met 7 mensen tegelijk discussiėren
Wat heeft Reagan hier nou weer mee te maken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
O jawel hoor, zelfs Reagan was op bepaalde dingen protectionistisch. Maar ook ik ga geen uiterst liberaal beleid voeren omdat ik dan mijzelf liberaal mag noemen. Ik ben geen liberaal, eerder conservatief-liberaal.
Verder nog wat inhoudelijk toe te voegen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:06 schreef eriksd het volgende:
Wel fijn dat we eindelijk een PVV'er hebben in POL, mixt wat beter.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
MEER WEGEN OP DE SNELWEG HUHUHHUHUHU
Iets zegt me dat dat de conclusie was.
Kan, ik ben het met helemaal niemand 100 procent eens. Alleen baal ik van de PVV omdat zei maar krampachtig vasthouden aan WW AOW ontslagrecht.quote:
Hehe.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
MEER WEGEN OP DE SNELWEG HUHUHHUHUHU
Iets zegt me dat dat de conclusie was.
Ze geilen allemaal op je.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:07 schreef phpmystyle het volgende:
Jongens, ik kan niet met 7 mensen tegelijk discussiėren
Daarom juistquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vind Midas een godslasterende kermisattractie.
Barričres? Ik wil alleen een restrictief immigratie beleid voeren, en wat dan vooral van tijdelijk karakter is. Hoeveel barričres?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat heeft Reagan hier nou weer mee te maken.
Je schermt met een vrije markt, maar wil vervolgens allerhande barrieres opwerpen. Ook in die discussie over de transportsector icm minimumloon en pakistanen die voor een grijpstuiver hier komen werken. Puur protectionisme. Prima hoor, maar ga dan niet schermen met een vrije markt.
Ah, onze echte vrije markt denker is terug. Zoek dekking mensen!quote:
Dan moet ie ook niet van die domme dingen roepenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat valt voor hem niet mee als iedereen bovenop hem springt.
Tuurlijk, de overheid was immers het probleem.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:09 schreef JoaC het volgende:
Reagan kenmerkte zich vooral door een gebrek aan beleid, hij liet daardoor Bush sr. in zijn eigen sop gaar koken.
Zal ik er maar niet meer op ingaan? Dat scheelt er alvast 1.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet ie ook niet van die domme dingen roepen
Als domheid gelijk staan aan mening.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je de uitgaven toe laat nemen en de inkomsten af laat nemen doe je iets fout in mijn ogenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:11 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Tuurlijk, de overheid was immers het probleem.
Een mening is niet per definitie niet dom.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als domheid gelijk staan aan mening.
Toffe vent dus?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vind Midas een godslasterende kermisattractie.
Wat zijn dit voor belachelijke generalisaties?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:05 schreef Compatibel het volgende:
Grieken beter vinden dan Moslims![]()
Wedden dat een Tunesiėr harder werkt dan een Griek of Spanjaard?
Jongen in bescherming nemen. Hij is nog maar 18.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Je bent en blijft pater he.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Jongen in bescherming nemen. Hij is nog maar 18.
Dit is het stadium van dubieus allang gepasseerd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bent en blijft pater he.
Viespeuk.
Ja. En domme meningen ookquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:13 schreef phpmystyle het volgende:
Tering, met al gehaaste getik op het toetsenbord maak je wel snel schrijf en stijlfouten. Maar dat waren jullie ondertussen wel gewend van me
Oh, dat meende ik even uit Remlofs post op te maken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een mening is niet per definitie niet dom.
Sorry, iemand van 18 is een man.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bent en blijft pater he.
Viespeuk.
Vlak vooral jezelf niet uitquote:
Oh dat is waar, hoogbejaard.quote:
Niet per definitie, maar zonder goede onderbouwing kan dat wel snel zo lijken. Zie de PVV.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oh, dat meende ik even uit Remlofs post op te maken.
Het is een dubbele ontkenning, volgens mij mis je hem.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oh, dat meende ik even uit Remlofs post op te maken.
Onderbouw ik mijn mening niet dan? Ik geef toch duidelijk aan waarom ik Europa niet zie zitten en dat vrij verkeer van personen niet een doel opzich zijn?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet per definitie, maar zonder goede onderbouwing kan dat wel snel zo lijken. Zie de PVV.
Erken je inferioriteit.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het is een dubbele ontkenning, volgens mij mis je hem.
Mijn wat?quote:
Je miste het bijvoeglijke naamwoord 'goed'.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Onderbouw ik mijn mening niet dan? Ik geef toch duidelijk aan waarom ik Europa niet zie zitten en dat vrij verkeer van personen niet een doel opzich zijn?
Ik hoop niet dat het besmettelijk is.quote:
Zou wel een primeur zijn.quote:
Sorry, ik zie POL vooral als een platform om mijn mening te etaleren, niet als een examen Nederlands.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Je miste het bijvoeglijke naamwoord 'goed'.
Php versus POL, en vice versa.quote:
Linkserd.quote:
Cool. Start je stelling Antoinequote:Op dinsdag 26 april 2011 21:19 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik zie geen ruzie.
Dan moeten we als de wiedeweerga over religie gaan hebben.
Wat is het topic waar de vrije markt weer de beste oplossing blijkt te zijnquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ah, onze echte vrije markt denker is terug. Zoek dekking mensen!
Zolang ik begrijp wat je bedoelt vind ik het prima, ik ben geen taalpurist. Maar je miste dat ik jou gebrek aan goede onderbouwing verweet. En dat is wel essentieel voor de discussie.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sorry, ik zie POL vooral als een platform om mijn mening te etaleren, niet als een examen Nederland.
quote:
Mwah, ik zie het absoluut niet als ruzie ofzo. Alleen dat gezeik van betyar ben ik onderhand wel eens goed zat. FOK! is een mooi middel om je mening te geven en daarop meteen feedback te krijgen. Dat maakt je in het dagelijks sterker in discussies. Imo alleen maar positief!quote:
Ik heb al tijden een plan voor Gay Cops in Amsterdam. Maar dan niet tegen homogeweld, maar tegen geweld door homo's. Met zo'n roze uniform en bontmuts, handtas ipv pistool en zo'n rubberen vuist als wapenstok.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Captain Gay to the rescue, fighting injustice wherever it occurs!
Laat Betyar nou net de enige zijn die hier nu niet is.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mwah, ik zie het absoluut niet als ruzie ofzo. Alleen dat gezeik van betyar ben ik onderhand wel eens goed zat. FOK! is een mooi middel om je mening te geven en daarop meteen feedback te krijgen. Dat maakt je in het dagelijks sterker in discussies. Imo alleen maar positief!
Het zou echter ook een aardig idee zijn om in FOK niet elke keer in dezelfde valkuil te vallenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mwah, ik zie het absoluut niet als ruzie ofzo. Alleen dat gezeik van betyar ben ik onderhand wel eens goed zat. FOK! is een mooi middel om je mening te geven en daarop meteen feedback te krijgen. Dat maakt je in het dagelijks sterker in discussies. Imo alleen maar positief!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |