We zijn er nog niet maar er worden wel stevige stappen gezet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
De markt is inderdaad nog nooit zo vrij geweest als nu.
Vrij verkeer van goederen zeg ik ja tegen, vrij verkeer van personen zeg ik deels nee tegen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
En met dure grenscontroles, protectionisme, grote toetredingsdrempels op de markten etc etc.
Maar goed, met al die economisch liberale dingen had jij toch al niks.
Ik durf zelfs te beweren dat als Frankrijk en Nederland niet tegen de Europese Grondwet hadden gestemd de PIIGS het nooit zover hadden laten kunnen komen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat laten de braafsten zich 1 keer gebeuren. Daarna dwingen ze het stoutste jongetje zich voortaan netjes aan de regels te houden. Zonder die gezamenlijke munt en dwang op de begroting hadden Griekenland, Portugal en Ierland nooit voor de harde en pijnlijke weg van hele stevige bezuinigingen gekozen. uiteindelijk is dit volgens mij voor alle partijen het beste.
Kay van de Lindequote:Op dinsdag 26 april 2011 20:46 schreef JoaC het volgende:
http://www.debalie.nl/artikel.jsp?articleid=373541
http://www.debalie.nl/live
NU BEZIG
Oh? Nu plots weer wel? Je draait ook 20 keer per topicquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vrij verkeerd van goederen zeg ik ja tegen, vrij verkeer van personen zeg ik deels nee tegen.
quote:
Fixed.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:44 schreef EchtGaaf het volgende:
EU exit.
EEGEUSSR van vroeger de toekomst. Veel beter.
Hoop kennis van zaken, slecht in uitvoerenquote:
Nog beterquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, Duitsland, Nederland, Zwitserland, Oostenrijk, Luxemburg, Vlaanderen, Denemarken.
Ben ik het achter elkaar eens met remlof en Du_ke. Ik blijf quoten. Maar ook hier geldt: amen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh? Nu plots weer wel? Je draait ook 20 keer per topic.
maar wat denk je dat handiger is voor dat vrije verkeer van goederen? Grenscontroles en bij elk gat een andere munt? Of open grenzen en een gedeelde munt?
Protectionisme en regels die de toetreding van buitenlandse bedrijven bijna onmogelijk maken of vrij handel?
Jonge, 't is voetbal.quote:
Dat zou kunnen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik durf zelfs te beweren dat als Frankrijk en Nederland niet tegen de Europese Grondwet hadden gestemd de PIIGS het nooit zover hadden laten kunnen komen.
En diensten?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vrij verkeer van goederen zeg ik ja tegen, vrij verkeer van personen zeg ik deels nee tegen.
Veeg.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ben ik het achter elkaar eens met remlof en Du_ke. Ik blijf quoten. Maar ook hier geldt: amen.
Wil je een veeg?quote:
Hij lijkt niet te snappen dat dit allemaal in elkaar grijpt.quote:
Geef die draai eens aan dan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh? Nu plots weer wel? Je draait ook 20 keer per topic.
maar wat denk je dat handiger is voor dat vrije verkeer van goederen? Grenscontroles en bij elk gat een andere munt? Of open grenzen en een gedeelde munt?
Protectionisme en regels die de toetreding van buitenlandse bedrijven bijna onmogelijk maken of vrij handel?
Prima als dat maar niet inhoud dat jan en alleman zomaar Nederland kan binnenlopen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |